Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3187)

Vierailija
3141/3187 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin idioottiperhe jättää koko ajan välinevaraston oven auki. Ei kai haittaa ku mehän ollaan itse tässä pihalla. Eivätpä lähtiessäänkään sulje ovea ja muidenkin siellä oleviin tavaroihin pääsee käsiksi kuka vaan. On niille sanottu mutta vajaita kun ovat koko perhe... 

Vierailija
3142/3187 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä kaveri asui lähellä ja nähtiin kun tulin ruokakaupasta. Ehdotin, että hän voisi ottaa jotain pientä ruokaa kauppakassistani. Siellä oli mm. kokonainen savukala, kaksi eri leipää, jugurtteja ja hedelmiä. Tämä tyyppi nappasikin sen 1,5 kg:n savukalan ja molemmat leivät. En vain kehdannut sanoa mitään mutta en enää auttanut häntä. 

Alapeukuttajana köyhä kaveri? Tai joku muu vastaava törkeä opportunisti, loiseläjä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/3187 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai haittaa että Kiinan kommunistinen puolue de facto omistaa Euroopassa ja Jenkeissä tehtaat, joissa valmistetaan Pfizerin koronarokotetta?

Läskijani lopeta jo

Vierailija
3144/3187 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vasta tapahtunut. Olin puhunut tutuille, että tarviin uudet pihakalusteet.

Eräs sanoi, että hällä on edullisesti. Sovittiin päivä ja aika noudolle, hommasin peräkärryn ja kantoapua.

Tehtiin jo lähtöä, ja soitin että nyt oltais tulossa. Hän ei vastannut, esti minut kun yritin viestillä tavoittaa.

Harmitti niin pirusti, illalla hän laittoi viestin että sori, nukkui eikä kuullut puhelinta.. justjoo..

Uuusia saa alan liikkeistä edullisesti. Enkä huolisi toisten risoja ilmaiseksikaan.

Ketään ei kiinnosta sun valinnat, typerys. Älä pilaa ketjua muka-neuvoillasi. 

Vierailija
3145/3187 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini poltti paperinukkeni (niitä oli paljon) saunan uunissa kysymättä minulta mitään. Olin nähnyt paljon vaivaa kun leikkasin niitä lehdistä ja liimailin pahville nuket ja vaatteet. Ketä ne siellä kesämökillä haittasivat, olivat isän tekemässä tuohilaatikossa. En ole saanut kerättyä paperinukkeja uudestaan. Vieläkin harmittaa. Äitikin kuoli kaksikymmentä vuotta sitten.

Hän myös lahjoitti tavaroitani ilman lupaa ihan vieraille ihmisille .

Itse olen säilyttänyt lapseni rakkaimpia leluja ja muistoja, ja annan ne kun pyytävät.

Tämä . itse en vain voi mitenkään ymmärtää mitä ihmettä aikuinen ihminen tekisi jollain iankaikkisen vanhoilla paperinukeilla. Tai kiiltokuvilla. Tai sarjakuvalehdillä. Ei voi käsittää.

Sulla ei siis riitä mihinkään tilannetaju eikä tunneäly. Mahtaa olla hyvä elämä. Toivottavasti et ikinä tee lapsia etkä ole tehnyt jo. Traumatisoisit heidät alta aikayksikön. 

Vierailija
3146/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.

Mikä on silmäpao?? :O

Se on tyhmien versio sanasta silmäpako, kun tyhmät eivät osaa taivuttaa aanoja eivätkä käyttää tieson etsimisen tueksi hakukoneita, kuten googlea. 😂

Vierailija
3147/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Audi oli parkkeerattu ruutuuni, kun tulin yövuorosta kotiin. 

Tein laittomat eli motitin auton ruutuun omalla autollani ja laitoin pyyhkijän alle lapun:

Käytä toki ruutuani. Oma autoni siirtyy tästä klo 20. Ei kai haittaa.

Ilmeisesti oli haitannut, kun oli ajanut nurmikon kautta ja puskan yli pois.

Hmm, mitenköhän tuo automerkki liittyy tarinaan?

Jos sinulla olisi rahaa, omistaiait varmasti audin. Asenteeai on yhtä ala-arvoinen ja vaikutat yhtä tyhmältä kuin monet muut audistit. 

Vierailija
3148/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille junanpenkkien varaajille voi sanoa, että kyllä haittaa ja lähdepä meneen siitä. Se on sen toisen ongelma, mihin itsensä tai tavaransa laittaa.

Onnibussissa tätä tapahtuu usein.

Varaan ajoissa ja haluan ylös, ikkunan eteen. Maksan siitä sen pari euroa extraa.

Oon aina ajanut mun paikalta ihmisen pois.

Kerran joku tyrkytti sitä 2 eurosta.

Vastasin anna satanen, aloitetaan neuvottelemaan.

Kumma juttu, ettei itselle ole koskaan käynyt näin vaikka matkustan usein Onnibussilla ja varaan aina sen yläkerran etupenkkipaikan. Monesti on itse asiassa käynyt niin, että viereiset etupenkkipaikat ovat koko matkan ajan tyhjillään vaikka muu bussi on melkein täynnä.

Ja miten tuo täysin turha teksti liittyi tämän keskustelun aiheeseen? Kyllä haittaa, että tuut tänne sopertelemaan ja hourumaan omiasi. 

Vierailija
3149/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti naapuri tekee mitä milloinkin pihallamme. Viimeksi keksi, että ottaa taloyhtiön pesutuvasta välineitä ja alkaa niillä pestä tontin raja-aitaa. Ikkunaliinat kaikki riekaleina ja tikkuja täynnä, aiisti sisäharja aivan likaisena ties missä koirantortussa. Kävin sanomassa asiasta heti kun näin mitä ukkeli puuhaa ja selitin  että uökovälineet on erikseen. "No minä ihan vähän, ei kai haittaa." Vastasin että haittaa, sisävälineisiin tulee likaa ja pölyä. Ukkeli vaan kääntää selkänsä ja jatkaa. KYLLÄ HAITTASI. 

Vierailija
3150/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein laittomat eli motitin auton ruutuun omalla autollani ja laitoin pyyhkijän alle lapun:

Jos sinulla olisi rahaa, omistaiait varmasti audin. Asenteeai on yhtä ala-arvoinen ja vaikutat yhtä tyhmältä kuin monet muut audistit. 

No no, kateus on rumaa.

Vierailija
3151/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No no, kateus on rumaa.

Niin on audikuskien käytöskin.

Vierailija
3152/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No no, kateus on rumaa.

Niin on audikuskien käytöskin.

Yleistäminen...niin ihanan junttia! :D

Vierailija
3153/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaankin sopii tähän jatkoksi. 

Olin jokin aika sitten vieraana lapsen syntymäpäiväjuhlilla. Päivänsankari täytti 2 v. Hänellä on vähän yli 4 v. isosisarus. 

Veimme synttärisankarille lahjaksi pattereilla toimivan lelun, sekä pienemmän lelun/sisustusesineen. Isosisarus otti paketit ja alkoi repiä niiden papereita, vaikka hänelle sanottiin, että ne kuuluvat pikkusisarukselle.

Kun pattereilla toimiva lelu oli kasattu, isosisarus alkoi välittömästi leikkiä sillä. Pikkusisarus yritti lähestyä lelua, mutta isosisarus omi sen täysin. Hetken päästä vanhemmat sanoivat, että nyt on pikkusisaruksen vuoro. Isosisarus nosti kuitenkin hirveän itku- ja raivokohtauksen, jonka seurauksena hän sai jatkaa leikkimistä. Vanhemmat yrittivät sanoa, että synttärisankarin pitää saada leikkiä lahjallaan, mutta isosisarus alkoi ulvoa heti, joten he jättivät asian sikseen. 

Hetken kuluttua syötiin kakkua.

On. Meillä tulee olemaan järkyttävä ongelma näiden kanssa 10 vuoden kuluttua. Viimeistään 20 vuoden.

No eikä ole. Tai en tiedä millainen kaveripiiri sinulla on, mutta itse en ainakaan tunne ketään, joka sallisi lapsiltaan tuollaista käytöstä.

Muistan kyllä omasta lapsuudestani (olen syntynyt -86) yhden tuollaisen perheen. Että aina näitä avuttomia vanhempia on ollut ja tulee olemaan. Suurinosa ei silti sellaisia ole.

Vierailija
3154/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa onnibussilla häihin. Viereinen rouva avasi tölkkioluen, joka "räjähti". Hän siirsi vuotavan tölkin minun päälleni, minkä seurauksena asuni meni kaljaiseksi. Rouva sanoi, että sori ku mulla on vaan nää yhdet vaatteeet.

Sitten menin jonottamaan onnibussin vessaan, jossa edellinen kävijä sanoi poistuessaan sori. Oli jättänyt ripulit pönttöön ja siellä oli ihan karsee löyhkä. Häiden päätteeksi sitten vielä eräs juopunut köriläs tarraisi takapuolestani ja sanoi sitten jotain "tsorkki, luulin et ott mun vaimo".  

Normisti mulle ei kyllä satu juuri mitään.

Onnibussi onkin vaikuttanut lähinnä rupubussifirmalta. Aikataulut ei pidä, istuinpaikat on suunniteltu lyhyille ihmisille ja porukka änkeää "omille paikoilleen" viereen istumaan silloinkin, kun koko muu auto on tyhjänä. Junassa ihmiset sentään osaa avata suunsa ja kertoa käytäväpaikalla istuvalle, että heidän paikkansa on ikkunapenkissä. Käytäväpaikalla istuva väistää ja niin ikkunapaikalle ei tarvitse ängetä toisten yli.

Vierailija
3155/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai haittaa, ettet osaa kirjoittaa?

Vierailija
3156/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.

Mikä on silmäpao?? :O

Se on tyhmien versio sanasta silmäpako, kun tyhmät eivät osaa taivuttaa aanoja eivätkä käyttää tieson etsimisen tueksi hakukoneita, kuten googlea. 😂

Mistä sinä haet tiesosi? 

Vierailija
3157/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kai haittaa, että äitini tulee mukaan?"

Tämä on legendaarinen. Eräs mies, jota tapailin hetken, oli "vähän" äiti-ongelmainen, hänellä oli tavattoman tuppautuva äiti. Mutta ongelman laajuus selvisi minulle kokonaisuudessaan, kun olimme lähdössä ensimmäiselle yhteiselle lomalle Venetsiaan. Mies oli luvannut tehdä varaukset, olin maksanut hänelle puolet, ja matka läheni. Viittä päivää aikaisemmin mies sitten sanoo sivulauseessa, että "Ei kai haittaa, että äitini tulee mukaan Venetsiaan? Kun hän on aina halunnut sinne mennä, ja nyt hänellä olisi siellä seuraa. Ei hän meidän kanssa siellä tietenkään koko aikaa olisi. Ja tietenkin hänellä on oma huone, heh heh."
Kysyin, että anteeksi kuinka. Mies sitten selitti varanneensa jo viikkoja sitten äidilleenkin lennot ja huoneen samasta hotellista, koska äiti oli siihen painostanut eikä hän ollut raaskinut sanoa ei. 
Minulle keksi sitten sanoa vasta viittä päivää aikaisemmin.
Lopetin koko jutun siihen ja jätin menemättä matkalle. Rahoja en saanut koskaan takaisin, tietenkään.

Vierailija
3158/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuin kaverin meille syömään ja tarjosin kanakeittoa. Kaveri pokkana onki keitosta isot kanapalat lautaselleen ja kun sanoin että tuohan on keittoa, josta otetaan myös lientä tasapuolisesti, vastasi "ei se haittaa". Enpä kutsunut enää kylään ja myöhemmin katkasin välitkin kun tyyppi yritti hyötyä minusta. 

Meillä vieras teki vähän samoin. Oli ruuaksi kanapihvejä ,kastike ja perunat  ja salaattia. Vieras otti perunoita ja pihvit mutta jätti lautaselle kaiken muun paitsi ne pihvit, ne kyllä söi hyvällä ruokahalulla.  Seuraavalla kerralla valmistan ihan vaan "tavallista", vaikka jauhelihakiusausta.  Siinäpä sitten valitsee ne parhaat palat.

Vierailija
3159/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ohiksena, käy sääliksi tuota 2 v pikkusisarusta. Varmasti isona välit poikki isosisarukseen ja vanhempiin.

Toinen ohis täällä, on tosiaan surullista. Miten voi olla noin totaalisen "älyttömiä" vanhempia. Voi pikkusisarus ressukka.  Tosin luulen että meikäläisen temperamentilla olisin vieraana kyllä sanonut nätisti jotain , myös lapselle hänen ymmärtämis tasoisesti. 

Vierailija
3160/3187 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun suomalaiset hurauttavat autolla suojatien yli, hidastamatta vähääkään, monen naamalla on ilme "sori, mutta ei tää nyt varmaan haitannut, että melkein ajoin päältäsi".

Että mitä 🔥vettiä..?! 

Tai kun pyöräilijät ja jalankulkijat astuvat katsomatta, huppu päässä, kuulokkeet korvilla, kännykkää selaillen suojatielle ja mulkaisevat vihaisesti tai ylimielisesti, ettei tämä haittaa, minulla on oikeus, jos auto uskaltaa jarruttaa äkisti, kun joku tulee puskista eteen. Siis, mitä 🔥vettiä?!.

Siis sen paikan nimi on suojatie. Siinä on sillai oletuksesna että tästä voi mennä ja pruukataan mennä kadun yli ja autoilijat antavat kävelijän mennä. Sillai ilman mutinaa.

Nyt totean että ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllä jalankulkijakin on velvollinen seuraamaan mitä liikenteessä tapahtuu. Varsinkaan kuulokkeet korvalla, musiikin pauhatessa on sinullakin velvollisuus seurata mitä liikenteessä ympärilläsi tapahtuu, ennen astumista sinne suojatielle!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi