Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
2821/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini ei suostu käyttämään turvavyötä autossa kyydissä ollessaan. Nyttemmin meidän uudessa autossa, kun hälytin ilmoittaa että turvavyötä ei ole kytketty, niin laittaa sen vaan kiinni niin, ettei itse ole sen sisällä. Sanoo vaan, että herran haltuun. Olen yrittänyt selittää, että onnettomuuden sattuessa hän tulee minun niskaan koska istun usein edessään (on todella isokokoinen vielä), eli ei ole vain hänen henki sitten kyseessä, mutta ei suostu niin ei suostu.

Ei kysy koskaan, että eikai haittaa, mutta asenne on sellainen, että mitä tällaisesta pikkujutusta jaksat nipottaa.

Vierailija
2822/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuuhun tai kerrostalon ylimpään kerrokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2823/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini ei suostu käyttämään turvavyötä autossa kyydissä ollessaan. Nyttemmin meidän uudessa autossa, kun hälytin ilmoittaa että turvavyötä ei ole kytketty, niin laittaa sen vaan kiinni niin, ettei itse ole sen sisällä. Sanoo vaan, että herran haltuun. Olen yrittänyt selittää, että onnettomuuden sattuessa hän tulee minun niskaan koska istun usein edessään (on todella isokokoinen vielä), eli ei ole vain hänen henki sitten kyseessä, mutta ei suostu niin ei suostu.

Ei kysy koskaan, että eikai haittaa, mutta asenne on sellainen, että mitä tällaisesta pikkujutusta jaksat nipottaa.

Tee selväksi että auto ei liiku ennen...

Vierailija
2824/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipas mieleen puolison kummilapsen syntymäpäivät vuosien takaa. Olimme tekemisissä näiden kummilapsensa vanhempien kanssa ja yhteisiä harrastuksiakin oli, ikäluokkakin ns samaa "haarukkaa".

Meidät kutsuttiin aina esimerkiksi klo 15-17 väliseksi ajaksi, ja tuosta 17- eteenpäin oli sitten ns "iskän ja äipän kaveribileet". Olipas ulkopuolinen tunne kun olit poistumassa juhlista mummojen ja pappojen keskeltä ja sinne alkoi virrata naamatuttuja ja yhteisiä ikäkavereita viettämään aikaa. Ainoa vaan, että meidän kellon aikamme oli jo ns mennyt. Kelpasimme tuohon seurueeseen ainoastaan silloin jos puolisoa oli pyydetty kuskiksi. 

Nykyään asumme muualla ja rippijuhlakutsu toiselle puolen suomea tuli niinkin ajoissa kuin pari viikkoa ennen juhlia. No ei menty eikä mennyt puolisoni- lapsen kummikaan, yleensä tällaiset vaatii vähän järje

Mun yks tuttu myös kyseli hyvissä ajoin voisko tulla meille juhannuksena. Sanoin joo, hyvä idea. Juhannus löheni ja kaitoin viestiä ruuista ja sanoi hän ei olekaan nyt varma. Oli laittanut saman viestin monelle muullekin. Vastasin asia selvä. 

Juhannusviikolla sitten vastasi kyllä hän voisikin meille tulla juhannuksena. Ilmoitin me ei olla kotona, oltiin reissussa.

Vierailija
2825/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai haittaa että onnettomuudessa kuolet ruhoni alle?

- joo ei ollenkaan, tule vaan uudestaankin kyytiin.

Vierailija
2826/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta kuuhun tai kerrostalon ylimpään kerrokseen.

Pieraise pöksyyn ja nuuhkaise

Vierailija
2827/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi muuttoapua tehdessä luulin että on vain 2 tunnin juttu koska kyseessä pikkuyksiön muutto, mitä vielä! 6 tuntia! Hele  piti jokaista roskaa käydä läpi, tiskata homeiset astiat,pestä ikkunat ja toinen halusi istuutua aina 5 min välein. Kyseessä himohamtraaja ja oli " ei kai haittaa että menee vähän enemmän aikaa tässä"!:D olin että joo haittaa koska arkisin olin töissä ja luulin että lauantaina olis mennyt vain sen 2 tuntia niinkuin antoi alunperin.

Mä olen oppinut tämän jo vuosia sitten. Pyydän kuvan, kun kaikki on pakattu. Yli 10 v sitten menin muuttotalkoisiin ja mulle nakitettiin käynti lähikauppaan, kysymään banaanilaatikoita. Menin , sain laatikoita ja aloin pakkaamaan. Muuttaja oli koko ajan älyttömän hermostunut, kello meni eteenpäin. Joku lähti hakemaan Ikeasta muuttolaatikoita ja jätesäkkejä.

Kipattiin laatikot tyhjiksi ja kyllähän se myöhäiseksi meni. Uudessa osoitteessa sitten jätettiin kaikki aulaan ja lähdettiin palauttamaan autoa. Siihebkin tuli iso lisämaksu, kun auto oöi haettu ennen, kun oli kaikki pakattu. 

Tää muuttaja oli sitten aamuun asti kannennut tavaroitaan sisälle.

Vierailija
2828/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kuskina yleensä, joten en voi, koska mies ei tukisi minua tilanteessa. Hänen äitinsä on vaan kuulemma sellainen kuin on ja tekee miten tahtoo. Ainoa tapa välttää tätä olisi siis jäädä aina itse pois matkasta, kun anoppi on tulossa kyytiin, mutta ei sekään kovin hyvältä ratkaisulta kuulosta. 

Vierailija
2829/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kuskina yleensä, joten en voi, koska mies ei tukisi minua tilanteessa. Hänen äitinsä on vaan kuulemma sellainen kuin on ja tekee miten tahtoo. Ainoa tapa välttää

Ja tosiaan anoppi ei halua itse kartturin paikalle, vaan siihen muiden taakse ilman sitä turvavyötä.

Vierailija
2830/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit eivät osaa laittaa vapaatoiveita sellaisille päiville, joissa olisi menoja. Ei mitään yllättäviä vaan ihan ajoissa tiedossa olleita. Kerjäävät sitten vaihtamaan vuoroja ja minähän vaihdan vaikka omat suunnitelmat voivat mennä mönkään ja työvuoromuutokset voivat olla hyvinkin epäedullisia minulle. Aina päätän etten enää vaihda vuoroja, aina petän tämä  päätöksen. Ei se haittaa sitten, ei minun menot saati jaksaminen ole tärkeitä 🙄

Vierailija
2831/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten ollessa nuorempia, pelleilivät joskus turvavöiden kanssa.

Totesin, ettei auto liiku, ennen kuin vyöt on kiinni.

- Saman sanoisin anopillesi. Miksi ottaa hengenvaarallisia riskejä kuskaamalla sitomattomia lihavuoria selkänsä takana. Ei siinä auta varovaisuuskaan, jos joku hullu tulisi päin.

Anoppi tilatkoon taksin, jos bussit ei kulje tai ei jaksa kävellä.

Näytä sille verisiä kolarivideoita. (Jos sellaisia löytyy jostain.)

Vierailija
2832/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta anopin kuskaaminen.

Vierailija
2833/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kuskina yleensä, joten en voi, koska mies ei tukisi minua tilanteessa. Hänen äitinsä on vaan kuulemma sellainen kuin on ja tekee miten tahtoo. Ainoa tapa välttää tätä olisi siis jäädä aina itse pois matkasta, kun anoppi on tulossa kyytiin, mutta ei sekään kovin hyvältä ratkaisulta kuulosta. 

En uskaltaisi istua autossa noilla ehdoilla.

Kulje taksilla, junalla, vuokra-autolla. Jospa raha puhuisi näille järkeä.

Eipä taida ukkosi paljon sua arvostaa, kun ei mahdollinen hengenmenosi kolaritilanteessa huolestuta.

Vierailija
2834/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palasin kahden viikon työmatkalta viikkoa aikaisemmin kotiin ja huomasin auton pihassa ja valot päällä sisällä, kurkkasin ikkunasta ja huomasin, että naapurin sukulaisperhehän se siellä keittiössä oli juuri syömässä, kyllä sappi kiehui kun toisten asuntoon mennään vara-avaimella noin vaan! Siinä sitten hammasta purren lähdin taksilla hotellille ja meni melkein 1000€ rahaa siihen viikon hotelliin takseineen, naapuri sitten soitteli ja kertoi sukulaisperheensä viettäneen aikaa talossani viikon verran ja toi kahvipaketin, ei paljoa naurattanut tai kahvipaketit lämmittänyt!

Minua ei anoppikaan pystynyt häätämään asunnostamme vaikka oli välirikossa Sukunsakin kanssa.

Vierailija
2835/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makasi sohvalla selällään sylissäni. Katseltiin telkkarista elokuvaa tai dokkaria. Yhtäkkiä nosti lantiota ja jalat auki harallaan ääneen piereskeli estottomasti. Samana iltana  kaivoi sormella nenäänsä ja pyöritti räkää sormissaan palloksi ja tiputti (vaivihkaa muka) sohvan taakse.

Ikää ex oli 50+ kypsä, ja niin olin kyllä minäkin

Vierailija
2836/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies makasi sohvalla selällään sylissäni. Katseltiin telkkarista elokuvaa tai dokkaria. Yhtäkkiä nosti lantiota ja jalat auki harallaan ääneen piereskeli estottomasti. Samana iltana  kaivoi sormella nenäänsä ja pyöritti räkää sormissaan palloksi ja tiputti (vaivihkaa muka) sohvan taakse.

Ikää ex oli 50+ kypsä, ja niin olin kyllä minäkin

Jätit sen sian?

Vierailija
2837/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin junassa omalla paikallani paikkalippu maksettuna kun siihen lehahti porukka ympärilleni istumaan ja joku ehdotti, että vaihtaisin hänen kanssaan paikkaa eli menisin muualle istumaan, jotta hän pääsisi kavereitten kanssa istumaan, että samahan se on missä sitä istuu.. Koska olin nuori ja tyhmä, suostuin siihen hammasta purren. Sitten kävi ilmi, että vaihtopaikkani oli selkä menosuuntaan päin ja seuraavat 4 tuntia oli kärsimystä ja harmitusta kun vaihdoin paikkani huonompaan. Enää en suostuisi moiseen.

Mä menin leffaan, mutta ooi 3 kassia mukana. Samoin, mun paikalla istui joku. Kysyin kantaako mun ostokset toiselle paikalle. Lähti

Vierailija
2838/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen kaverini ilmoitti aikanaan (ei kysynyt) että ottaa mun mustat UGGin talvisaappaat koska tarvitsee lämpimiä kenkiä ja mulla kun oli beiget ja mustat niin voin hyvin luopua toisista. No nehän ei ole mitään ihan halpoja kenkiä ja  olin ostanut nuo mustat pari viikkoa aiemmin joten ei todellakaan ollut ok.Kaverini mielestä olin itsekäs ja pihi. Ehdotin että jos tosiaan on akuutti tarve talvikengille, voisi saada eräät toiset talvisaappaani- ei käynyt, olisi pitänyt UGGit saada ja siitä siitten väännettiin niin kauan että kaveri häipyi ovet paukkuen.

Sama ihminen ehdotti että menisin hoitamaan hänen  2 vkon kesälomareissun ajaksi hänen kahta koiraansa. Itselläni oli myös loma silloin, ja ehdotin että voisin ottaa koirat viikoksi mökille. Se ei sopinut, koiria olisi pitänyt hoitaa hänen luonaan SEKÄ MAKSAA 2 VKON VUOKRAA VASTAAVA SUMMA siitä hyvästä että sain asua hänen luon

Mulle on käynyt näin, tosi kauan aikaa sitten. Mä asuin kaupungin keskustassa ja mun tuttu kkauempana. Paikka on tosi kaunis kesällä, ankea talvella. Tää tuttu soitti keväällä ja kysyi voisinko hoitaa hänen koiriaan lomalla ja vastasin no ei mikään mahdoton ajatus. Aloin siinä sitten miettiä käytännön juttuja ja varmistin kai jättää tarpeeksi koiranruokaa ja ohjeet. Sivulauseessa tuli mieleen kyllä minäkin voisin maksaa. Saan olla koirien kanssa kuitenkin. Aloin sitten nauraa ja sanoin no seuraavaksi varmaan pyydät asunnosta vuokraa. Vastasi joo, mutta pelkästään puolet vuokrasts, ei ottaisi huonekaluista mitään. 

Jo

Vierailija
2839/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikä päättäny kuka istuu autossa ja miten. Oli hullu hirviö mutta pelkäsi autossa. Mix en ajanu kunnon kolaria.

Vierailija
2840/2965 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjo:

Olisin päästänyt  Hepan pihalle. Jos kadonnu niin sanonu että karkasi.

Olet viheliäinen. Ilkeä ja paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä