Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset
Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".
Kommentit (2965)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alepan parkkipaikalla istuin autossani ja viereisessä autossa ollut nainen nousi autostaan ulos niin että kolautti ovella autoni kylkeen. Siihen tuli selvä pieni lommo. Nainen totesi ettei tuo mitään haittaa. Tempaisin oman auton oven hänen autonsa kylkeen ja totesin ettei tuo mitään haittaa ja ajelin pois. Hänellä oli joku uudehko Volvo ja minulla vanha Nissan. Ilme näytti kyllä siltä, että saattoi haitata. Ehkä se ei haittaa vain silloin kun itse tuhoaa muiden omaisuutta ja siitä ei tarvitse ottaa vastuuta. Toiseen suuntaan ei sitten jostain syystä toimi. Luulisi että "säännöt" on kaikille samat.
Erinomaisesti toimittu!
Jännästi autot olleet kun tuolleen voi kolauttaa takaisin. Vai menitkö apukuskin puolelle kolauttamaan. Hyvä tarina mutta ontuu
Pomon aikuinen tytär oli myös yrityksessä töissä. Työvuorolista oli suunniteltu asiakasvirran mukaan siten, että aina oli sopiva miehitys. Tämä pomon tytär kuitenkin tuli ja lähti milloin huvitti. En muista juuri koskaan tyypin tehneen kokonaista työvuoroa. Kun sanoimme siitä, niin kuulemma muissakin alan firmoissa pomon lapsilla on erityisoikeuksia evätkä heitä koske säännöt joten ei pitäisi haitata.
Paitsi että haittaa, jos työvuorot on mietitty niin että on riittävästi henkilökuntaa. Kiva kun ei pääse ruokatauolle tai lähtemään ajoissa kotiin.
Mulla oli aivan tupaten täysi ajanvarauskalenteri, niin työkaveri oli vielä sinne väliin tunkenut asiakkaan toisen asiakkaan kanssa samalle ajalle ”kun en mä muuten päässyt siitä eroon, sori, ei kai haittaa?”
No totta helvetissä haittaa kun toiselle varattu aika samaan aikaan ja siitä sitten järjestään kaikki seuraavat asiakkaat sain otettua myöhässä. Minä reppana jouduin kaikille erikseen selittämään ”anteeksi tuhannesti tässä kävi tuplabuukkaus” ja asiakkailta haukut tietysti minulle että miksi ihmeessä otin liikaa asiakkaita samalle päivälle…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anopin koira puri mun tuolloin n. 4-vuotiasta lasta. Lapsi huusi hysteerisenä kivusta ja säikähdyksestä. Anoppi kotkotti hekotellen vieressä että ei haittaa, ja yritti saada lasta silittämään luimistelevaa hurttaansa.
Itseasiassa haittaa edelleen, vuosien jälkeenkin. Lapseni pelkää edelleen koiria, vaikka tuo purija-koira on ollut vainaa jo vuosia.
Se oli sun vika kun annoit sen kiusata koiraa. Näitä näkee kun mammat vaan hekottaa kun se kersa repii koiraa hännästä. Heh Heh kun on hauskaa.
Jep. Moni lapsi ei ohjeistettunakaan osaa silittää nätisti vaan paijaa ihan liian lujaa tai sitten nyhtää sitä turkkia samalla. Näitä silittäjiä yrittää aina tulla mun koiran kimppuun.
Yleensä en anna lapsien silittää sitä mutta kerran joku äiti halusi väkisin että 2v lapsi saa silittää ja taputtaa. Siis väkisin vaan tulivat vaikka monta kertaa sanoin, että ei saa, että voi näykätä.
JOHON tämä ÄITI sanoi: " EI HAITTAA!! :) Meilläkin on koira ja se puree Pirjo-Jooseppia aina välillä :))"
Mä ja koira oltiin aika wtf O__O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri toi vasikan kokoisen koiransa häihini. Ei se mitään, kun koira odotti ilmastoidussa autossa. Kunnes sitten oleilimme vihkimisen jälkeen siinä pihalla ja hän käytti koiransa pissalla. Päästi sen kuraisen koiran pitkässä flexissä hyppäämään päin minua. Häämekko pilalla. "ei kai haittaa, se on vaan niin leikkisä"
Inhoan ihmisiä jotka antavat koiransa, varsinkin ison sellaisen, hyppiä päälleni. Sitten sanotaan että ei se tee mitään pahaa, se on vain leikkisä. Joo mutta vaatteet likaantuu. Ja pahinta kun koiran annetaan hyppiä pienen lapsen päälle. Tykkään kyllä koirista mutta en kaikista koiranomistajista.
Tuli tästä mieleen entinen koirani. Se oli pieni ja söpö ja pentuna kovin innokas tutustumaan ihmisiin ja hyppimään näitä päin. Kielsin ja estin aina parhaani mukaan, mutta ei siitä mitään tullut, kun lähes poikkeuksetta ihmiset kumartuivat rapsuttamaan ja sanoivat että ei se haittaa. No kyllä se vaan haittaa, taas mentiin reilusti takapakkia koulutuksessa.
Tämä kertaa miljoona… Toinen on myös nämä ketkä päästää toisen koiran siihen lähelle ”tutustumaan” kun parhaillaan harjoitellaan kontaktin ottamista koiran kanssa ja jättämään muut kadulla kulkijat huomioimatta, argh! ”Ei kai haittaa kun tää on niin kilttikin”, sanoo koiranomistaja kuka ei saa pidettyä täyttää häkää vetävää hurttaansa kaukana mun koirista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alepan parkkipaikalla istuin autossani ja viereisessä autossa ollut nainen nousi autostaan ulos niin että kolautti ovella autoni kylkeen. Siihen tuli selvä pieni lommo. Nainen totesi ettei tuo mitään haittaa. Tempaisin oman auton oven hänen autonsa kylkeen ja totesin ettei tuo mitään haittaa ja ajelin pois. Hänellä oli joku uudehko Volvo ja minulla vanha Nissan. Ilme näytti kyllä siltä, että saattoi haitata. Ehkä se ei haittaa vain silloin kun itse tuhoaa muiden omaisuutta ja siitä ei tarvitse ottaa vastuuta. Toiseen suuntaan ei sitten jostain syystä toimi. Luulisi että "säännöt" on kaikille samat.
Erinomaisesti toimittu!
Jännästi autot olleet kun tuolleen voi kolauttaa takaisin. Vai menitkö apukuskin puolelle kolauttamaan. Hyvä tarina mutta ontuu
En ole tämä kirjoittaja, jonka autoa kolautettiin, mutta oletko tullut ajatelleeksi, että autot eivät ole aina samansuuntaisesti parkkiruuduissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palasin kahden viikon työmatkalta viikkoa aikaisemmin kotiin ja huomasin auton pihassa ja valot päällä sisällä, kurkkasin ikkunasta ja huomasin, että naapurin sukulaisperhehän se siellä keittiössä oli juuri syömässä, kyllä sappi kiehui kun toisten asuntoon mennään vara-avaimella noin vaan! Siinä sitten hammasta purren lähdin taksilla hotellille ja meni melkein 1000€ rahaa siihen viikon hotelliin takseineen, naapuri sitten soitteli ja kertoi sukulaisperheensä viettäneen aikaa talossani viikon verran ja toi kahvipaketin, ei paljoa naurattanut tai kahvipaketit lämmittänyt!
Tää on kyllä sellainen että olisin soittanut poliisit paikalle välittömästi. Kyllä ihmiset on hulluja!!! Kuka edes kehtaa!!!
Avatkaa ihmiset ihan oikeasti se suunne siinä tilanteessa, kun joku on loukannut teitä ja kertokaa, että tuo ei nyt s**tana käy!!! Ei tuollaiset muuten opi tavoille.
Joku raja pitää olla tuollaiselle nössöilylle.
Siis ette kai luule, että tämä oli tosissaan kirjoitettu? Silkkaa huumoria alusta loppuun, eihän kukaan lähtisi hotelliin ja jättäisi omaa kotiaan vieraille. Kuinka yksinkertaisia voi ihmiset olla...
No nää ämmät uskoo kaiken, niillä ei ole muuta elämään kuin tämä, ei ne mitään tajua.
Jos tuommoinen oikein tapahtuisi niin käräjillähän sitä oltaisiin, meikäläisen kyseessä ollen rumihiakin saattaisi olla muutama. Kuka hullu antaa naapurille avaimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri toi vasikan kokoisen koiransa häihini. Ei se mitään, kun koira odotti ilmastoidussa autossa. Kunnes sitten oleilimme vihkimisen jälkeen siinä pihalla ja hän käytti koiransa pissalla. Päästi sen kuraisen koiran pitkässä flexissä hyppäämään päin minua. Häämekko pilalla. "ei kai haittaa, se on vaan niin leikkisä"
Inhoan ihmisiä jotka antavat koiransa, varsinkin ison sellaisen, hyppiä päälleni. Sitten sanotaan että ei se tee mitään pahaa, se on vain leikkisä. Joo mutta vaatteet likaantuu. Ja pahinta kun koiran annetaan hyppiä pienen lapsen päälle. Tykkään kyllä koirista mutta en kaikista koiranomistajista.
Tuli tästä mieleen entinen koirani. Se oli pieni ja söpö ja pentuna kovin innokas tutustumaan ihmisiin ja hyppimään näitä päin. Kielsin ja estin aina parhaani mukaan, mutta ei siitä mitään tullut, kun lähes poikkeuksetta ihmiset kumartuivat rapsuttamaan ja sanoivat että ei se haittaa. No kyllä se vaan haittaa, taas mentiin reilusti takapakkia koulutuksessa.
Tämä kertaa miljoona… Toinen on myös nämä ketkä päästää toisen koiran siihen lähelle ”tutustumaan” kun parhaillaan harjoitellaan kontaktin ottamista koiran kanssa ja jättämään muut kadulla kulkijat huomioimatta, argh! ”Ei kai haittaa kun tää on niin kilttikin”, sanoo koiranomistaja kuka ei saa pidettyä täyttää häkää vetävää hurttaansa kaukana mun koirista.
Arrgh! Ei kai haittaa, jos opetan vähän kielioppia. Se ei ole ”kuka ei saa pidettyä” vaan , ”ketä ei saa pidettyä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erinomaisesti toimittu!
Ihanko ontuu? Ruutuun ei ole kaikkien pakko ajaa samalla tavalla. Katsos jotkut peruuttaa ja jotkut ajaa keula edellä. Ole kiltti äläkä aja autolla, jos ymmärrys on tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä on muutaman kerran käynyt niin että kun olen ollut vessassa käsiä pesemässä niin toinen työntekijä on tullut pytylle istumaan. "Ei kai haittaa, minä pissaan tässä samalla". Olen aina vaivaantuneena naurahtanut jotain. Oikeasti tekisi mieli yrjötä, kyllä todellakin haittaa!!!!!!!!! Hyi helv..
Minkälaiset vessat teillä oikein on töissä? Käsienpesu samassa tilassa kuin pönttö, mutta ei lukkoa ovessa? Kuulostaa oudolta.
Olen eri, mutta meillä ainakin ainoa käsienpesumahdollisuus on vessassa. Kun työpaikalle tullaan, käydään tietenkin etenkin nyt korona-aikana ensimmäisenä pesemässä kädet. Tällöin saattaa joku hyvinkin olla lavuaarin äärellä nopealla käsienpesulla ilman muuta vessa-asiaa ja vessan ovi auki aulatilaan. Silloin voisi oikein häpeämätön työkaveri nähdä tilaisuuden ja mennä pöntölle asioimaan, mutta onneksi en ole tällaista joutunut koskaan todistamaan. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa oli toinen henkilö ottanut ikkunapaikkani "ei kai haittaa". No tunnin lento, ei haittaa ja jäin käytäväpaikalle. Siinä tunnin aikana kuitenkin hänen piti päästä pari kertaa vessaan ja ja jaloittelemaan. Ja kun laskeuduttiin, haluaa rynniä ekojen joukossa ulos. Joten kiitos tästä opetuksesta ja jatkossa kyllä haittaa.
Junassa jos matkustan yksin, niin voin kyllä vaihtaa paikkaa, mutta haluan tietää mikä on vaihtajan paikka ja mille välille. Siinä joutuu herkästi itse sitten pomppimaan paikasta toiseen jos luopuu omasta paikastaan.
Menin Ouluun, lento kesti tunnin. Mun paikalla oli pieni poika.
Sama juttu. Mun pitää mennä vessaan, äidille asiaa. Kolmannen kerran jälkeen menin omalle paikalleni istumaan. Poika haki äitinsä ja tämä motkotti ikkunapaikka on pojan. Kerroin ei, on minun.Poika meni äitinsä luo istumaan loppuajaksi.
Oulun päässä oli taksi odottamassa. Jäivät kysymään vuoronperään autojen kyytiläisiltä mahtuuko.
Hyvä ettei sentään käynyt niin kuin eräälle tuttavalle, että äiti pyysi häntä menemään muualle istumaan, kun hänen lapsensa ei uskalla istua vieraan ihmisen vieressä... Lapsen lippu oli siis tuttavan viereiselle paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arrgh! Ei kai haittaa, jos opetan vähän kielioppia. Se ei ole ”kuka ei saa pidettyä” vaan , ”ketä ei saa pidettyä”.
Haittaa, koska "opetat" päin mäntyä.
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli huuliherpes aktiivisena. Sanoi itsekin että nyt pitää olla varovainen ettei tartuta mua, mutta treffien päätteeksi antoi varoittamatta suukon poskelle ja perään "ei kai se haittaa kun se on vaan poski". Desinfioin koko posken haavanputsausaineella heti kun pääsin kotiin ja kai se toimi koska tuosta on nyt vuosia eikä ole tullut mitään.
Jotkut ymmärtävät varoa suutelemista, mutta olisivat silti tunkemassa antamaan suuseksiä. Luulisi ihmisen sen verran ottavan taudeistaan selvää, että tietäisi niistä edes perusasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry ot, mutta kannattaa neuvoa lähinnä asioissa, joista ymmärtää edes hitusen.
Kälyni pyysi lainaksi autoani pariksi tunniksi. Sanoi menevänsä katsomaan poikansa peliä muutaman kilometrin päässä olevalle jäähallille. Annoin auton lainaksi kun en sitä sinä sunnuntaina tarvinnut. Tarkistin kuitenkin matkamittarin, sillä käly oli varsinainen hyväksikäyttäjä. Hän palautti auton kuusi tuntia lainaamisesta. Seuraavan kerran kun tarvitsin autoa huomasin, että bensatankki oli lähes tyhjä ja autolla oli ajettu 170 kilometriä. Mitä hittoa? Soitin heti kälylle ja kysyin, missä oli ajellut. Sanoi käyneensä Ikeassa, jonne on matkaa lähes 90 kilometriä. Sanoi, että ei muistanut täyttää tankkia mutta ei kai se haittaa, eihän bensa paljon maksa. Annoin asian silloin olla mutta muutaman päivän päästä huomasin, että takaistuimessa oli kunnon palkeenkieli. Oli jotain terävää kuljettanut autossa. Soitin kälylle ja hän lupasi tulla ompelemaan päällysteen. Ihan lupasi omat langat ja neulan tuoda. Suuttui kun sanoin, ettei näkyvää kohtaa voin siten korjata. Pyysin yhteensä 50 euroa uuteen istuimen päällykseen, bensoihin ja auton muihin käyttökuluihin. Toi rahan mutta oli edelleen sitä mieltä, että nostin metakan tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aikuinen kodinvaihtajakoira, jonka ensimmäinen omistaja on jättänyt kouluttamatta, ja jonka kanssa ollaan tehty todella paljon töitä että sen kanssa voidaan ylipäätään liikkua julkisilla paikoilla. Ollaan onneksi jo tässä vaiheessa edistytty paljon, mutta se on kyllä uskomatonta, kuinka joka toinen random tyyppi kadulla tai junassa luulee tietävänsä paremmin mitä juuri minun koirani tarvitsee. Vaikka miten nätisti ja kohteliaasti pyytäisi, että koiraa ei silitetä eikä sen kanssa tehdä tuttavuutta (koska sille jo noissa paikoissa liikkuminen on vielä tarpeeksi jännittävää ja vieraiden ihmisten kosketus pelottaa ja aiheuttaa sellaiset haukkuhepulit että siihen asti saatu positiivinen vahvistus on sen jälkeen enää muisto vain) niin ei, ne näpit on pakko lähmäistä koiraan kiinni ja joskus vielä saarna päälle kuinka koiran pitää saada tutustua uusiin ihmisiin. No duh...
Kukaan ei vaadi että tuntemattomien ihmisten pitäisi osata tietää meidän tilanne, pelkästään että uskottaisiin kun ihan ystävällisesti pyydetään olemaan koskematta. Eihän kukaan kuvittele että toisiin ihmisiinkään saisi koskea, tai toisten ihmisten omaisuuteen, ilman lupaa.
Olen kerännyt rohkeutta siihen, että kykenisin joskus silittämään näitä lähmijöitä vähän poskelta. Että eihän se haittaa, eikö ole vaan kiva kun mukava ihminen vähän paijaa? Ai ei ole kiva? No kyllä sinun pitää tottua tähän ja minkä nimisiä lapsia sinulla olikaan? Ai että et halua tutustua? No outopa olet, miten sinä noin arastelet, niin mikä olikaan kotiosoitteesi? No jopas olet ujo, no saanko edes kädestä pitää vähäsen? Ai en... jne. Ehkä lähmijän ajatus kirkastuisi, ei kaikki eläintenystävät ole kaikkien eläinten ystäviä.
Tulin kaupasta ja ex-anoppi oli pesemässä ikkunoita, oli myös tuonut jotkut karmeat kukkaverhot ja vaihtanut omien verhojemme tilalle "ei kai haittaa?". En tiennyt että ex oli antanut äidilleen vara-avaimen!
Vaihdoin tietenkin omat verhot takaisin mihin ex mumisi "äiti kyllä pahoittaa mielensä" eikä soustunut edes ottamaan sitä avainta pois... onneksi on ex!
Vierailija kirjoitti:
Tuli lapsettomiin häihin lapsen kanssa. Lapsi noin 3v, rääkyi koko juhlan eikä hänelle tullut mieleenkään häipyä.
Tuli tästä mieleen että koira odotustilassa, lääkärikeskuksessa. Haukkui koko ajan. Mietin että onneksi ei ollut puheluita soitettavana, haukunta kaikui pienessä rakennuksessa joka paikkaan. En jotenkin ymmärrä ihmisten logiikkaa. Koska pikku Turre on sinusta söpö, se ei tarkoita että sen varjolla voit ottaa sen mukaan mihin vain. Lasta ei sentään saa jättää ulos puuhun mutta koiran voi. Yksin kotiinkin jopa..
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä ja asiakas istui odotushuoneen pöydälle niin että se hajosi ja sanoi että ei kai tää haittaa.
:D
Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli huuliherpes aktiivisena. Sanoi itsekin että nyt pitää olla varovainen ettei tartuta mua, mutta treffien päätteeksi antoi varoittamatta suukon poskelle ja perään "ei kai se haittaa kun se on vaan poski". Desinfioin koko posken haavanputsausaineella heti kun pääsin kotiin ja kai se toimi koska tuosta on nyt vuosia eikä ole tullut mitään.