Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset
Kommentit (2965)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä miniä, taloon tultuaan, heitti vanhat , muistorikkaat, useiden sukupolvien kuvia sisältävät, valokuva-albumit roskiin. Kysymättä. Arvatkaa, haittasiko. Haittaa vieläkin.
No miksi ne oli siellä? Olisit ottanut ne itsellesi aiemmin. Ei heidän tarvitse säilyttää sinun romujasi.
Olen eri, mutta en ihan ymmärrä tätä näkökulmaa että kaiken omasta kodista voi heivata kysymättä jätelavalle vaikka ne olisi muidenkin ihmisten muistoja. Vaikka albumit olisikin pojan talossa säilössä, niin kohteliasta edes kysyä muulta suvulta ennen kuin heittää roskiin.
Millainen miniä on, jos on niin julmettoman TYPERÄ ja moukka, ettei tajua noiden olevan uniikkeja, sukuhistoriallisia asioita joita raha ei koskaan voi korvata. Aivan helvetin typerä akka.
Niin, mutta ei hänen sukunsa, kuka niitä vanhoja asioita ventovieraita ihmisistä jaksaa muistella ja jaaritella eli mitä se haittaa, katsotaan mieluummin temppareita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräkärry jatkuvasti taloyhtiön vieraspaikalla.
Meillä, kiitos minun, tehtiin sääntö vain käytössä olevat ajoneuvot saa pysäköidä.
Peräkärry lähtisi heti hiivattiin tuolta.
Juu, mutta kun joku oli sanonut, että "ei kai se siinä ketään haittaa". Ja sitten kukaan muu ei halua olla se "tiukkapipo" joka asiasta sanoo.
Kun on kyse parkkipaikoista, minä haluan sanoa.
N 10 v sitten sain siirrettyä yhden museoauton pois taloyhtiön autohallista.
Ihmiset ovat liian kilttejä
Mitä tuommoinen nyt olisi haitannut, ei kai sitä hyvän naapurisovun vuoksi tuommoisesta huomautella, vaikka se museo- tai muu auto olisi ollut ikkunasi edessä ja joutuisit kiertämään sen aina tullessasi kotiin.
Lainasin äitiysvaatteita kaverille, siis ihan isomman määrän ja painotin että haluan ne takaisin. Kun kyselin niitä takaisin, sanoi myyneensä ne kirpparilla "ei varmaan haittaa, tuskin teet enempää lapsia" No teinpä vielä kolme lisää eikä olla enää oltu kyseisen ihmisen kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"
Ei yhtään...
Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.
Niin, tai kun kyse on omakotitalon pihasta, niin omalla autolla voi blokata tuntemattomat autot omalla pihalla ja lähteä vaikka bussilla viikonlopuksi reissuun.
Salakatselu, salakuuntelu, kotilaitteiden hakkerointi, seuraaminen, rikokset esim. julkisissa palveluissa esim. tehdään rutiinileikkauksessa tarkoituksella jotain rikollista, mitä ei olisi pitänyt, ei oltu sovittu. Jotain millä vaikutusta myöhemmin koko terveydentilaan.
Valehdellaan, väärennetään, lavastetaan ja vääristellään virallisella tasolla henkilökohtaisia asioita.
Ei kai haittaa niin kauheasti?
Vierailija kirjoitti:
Näille junanpenkkien varaajille voi sanoa, että kyllä haittaa ja lähdepä meneen siitä. Se on sen toisen ongelma, mihin itsensä tai tavaransa laittaa.
Oltiin joskus pojan kanssa katsomassa Hartwall-areenalla erästä tapahtumaa. Viereen pelmahti vanha ukko ja sen v*enäläinen nuorenpi naisseuralainen. Heillä ei ollut vierekkäisiä paikkoja, tapahtuma oli ilmeisen melko loppuunmyyty. Äijä suurieleisesti alkoi käskyttämään minua, että voisimme siirtyä, että he pääsisivät istumaan vierekkäin. En suostunut ja ukko alkoi h*orittelemaan minua kaikilla mahdollisimmilla tavoilla lapsen kuulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivoin pullaa työpaikan kahvihuoneeseen, koska oli nimipäiväni. Kollega nappasi neljä pullaa pussiin, koska hänelle oli illalla tulossa vieraita. Ei kai haittaa, syötäväksi sä nämä kai teit?
Mitä teit? Sanoitko, että laitat ne pullat takaisin siihen, vai mutisitko jotain epämääräistä?
En sanonut mitään, katsoin vaan pitkään ja kävelin pois.
Tämän takia sinua käytetään törkeästi hyväksi. Tossu, AVAA SE SUU JA SANO JOTAIN.
Vierailija kirjoitti:
ei ehkä pahin kokemus meille vaan heille: "ei kai haittaa, jos jätetään peni-koira teille viikoksi, kun lähdetään etelään". ei haitannut. tosin muutettiin sen viikon aikana pohjoiseen 800km päähän. kauhea itku ja hammasten kiristys, kun saivat ajella hakemaan peni-koiransa, eikä ehditty edes kaffia keittää, kun piti taloa laittaa asumiskuntoon. kyllähän siinä kaveruus loppui, kun käyttivät rahansa reissuun ja sitten piti lainata vanhemmilta bensarahat. mitäs eivät kysyneet asiallisesti ukoltani, että olisiko mahdollista. ukko kun on pirullinen, niin jäi muuttoasia kertomatta.
Miksi pitää olla pirullinen, miksi ei voi kertoa totuutta: olemme muuttamassa, emme voi hoitaa koiraa. En käsitä! Mitä tässä miehesi oikein hakee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräkärry jatkuvasti taloyhtiön vieraspaikalla.
Meillä, kiitos minun, tehtiin sääntö vain käytössä olevat ajoneuvot saa pysäköidä.
Peräkärry lähtisi heti hiivattiin tuolta.
Juu, mutta kun joku oli sanonut, että "ei kai se siinä ketään haittaa". Ja sitten kukaan muu ei halua olla se "tiukkapipo" joka asiasta sanoo.
Kun on kyse parkkipaikoista, minä haluan sanoa.
N 10 v sitten sain siirrettyä yhden museoauton pois taloyhtiön autohallista.
Ihmiset ovat liian kilttejäMitä tuommoinen nyt olisi haitannut, ei kai sitä hyvän naapurisovun vuoksi tuommoisesta huomautella, vaikka se museo- tai muu auto olisi ollut ikkunasi edessä ja joutuisit kiertämään sen aina tullessasi kotiin.
Kyllä se haittaa, kun autopaikkoja oli vähemmän, kuin asukkailla autoja. Hölmöintä tässä oli se, kun museoauton omistaja saatiin viemään auto sitten pois, vei mökilleen, jossa oli hyvät tilat sille ja jonne ajoi autollaan, kun silloin harvoin sitä käytti.
Jokainen auto, joka on pysäyköinty taloyhtiön paikalle, on käytössä oleva henkilöauto. Mm asuntoauton säilytyspaikkana ei käy. Ne autot, joita käytetään eniten, saa ensiksi paikat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille junanpenkkien varaajille voi sanoa, että kyllä haittaa ja lähdepä meneen siitä. Se on sen toisen ongelma, mihin itsensä tai tavaransa laittaa.
Oltiin joskus pojan kanssa katsomassa Hartwall-areenalla erästä tapahtumaa. Viereen pelmahti vanha ukko ja sen v*enäläinen nuorenpi naisseuralainen. Heillä ei ollut vierekkäisiä paikkoja, tapahtuma oli ilmeisen melko loppuunmyyty. Äijä suurieleisesti alkoi käskyttämään minua, että voisimme siirtyä, että he pääsisivät istumaan vierekkäin. En suostunut ja ukko alkoi h*orittelemaan minua kaikilla mahdollisimmilla tavoilla lapsen kuulle.
Siellä on henkilökuntaa ihan sitä varten, ei tarvi kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies ilmoitti eräs aamu, että oli pannut minua, kun nukuin. Sanoi vielä "Ei kai haittaa..." vaikka olin kertonut hänelle jo kauan sitten, ettei mikään uniseksi ole minulle todellakaan ok. :(
Voi kulta, eihän toi mitään uniseksiä ollut vaan r@iskaus :(
Tiedän että oli, mutta menin koko asiasta ihan jäihin, enkä aluksi tajunnut miten sairas koko juttu oli. Voimavarat ei riitä rikosilmoituksen tekoon varsinkaan, kun todisteita ei ole. Pitkässä parisuhteessa oli ollut pahoja ongelmia jo pitkään ja olin kertonut hänelle haluavani erota. Piti sitten vielä r aiskata lopuksi. :( Eron jälkeen kerroin exälle, että tää vaivaa mua tosi paljon ja näen painajaisia, niin vastauksena oli vaan että "Luulin että halusit sitä" :(
Lainasin autoani lauantaiksi tutulle, kun hänen piti käydä Ikeassa. Illalla soitti ja sanoi olevansa kaverin mökillä (200 km:n) päässä.
Ei kai haittaa jos palautan auton vasta sunnuntaina illalla, kun ethän sä kuitenkaan viikonloppuna ole töissä.
Juuri tämän vuoksi en lainaa kenellekään mitään. No, vanhemmilleni varmaan voisin.
Vierailija kirjoitti:
Lainasin mieheni siskolle ikkunanpesintä. Kun kuukauden päästä pyysin sitä takaisin, oli hän lainannut sen kaverilleen, kun ettehän te sitä kovin usein voi tarvita. Tästä vuosi. Pesintä ei ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audi oli parkkeerattu ruutuuni, kun tulin yövuorosta kotiin.
Tein laittomat eli motitin auton ruutuun omalla autollani ja laitoin pyyhkijän alle lapun:
Käytä toki ruutuani. Oma autoni siirtyy tästä klo 20. Ei kai haittaa.
Ilmeisesti oli haitannut, kun oli ajanut nurmikon kautta ja puskan yli pois.
Hmm, mitenköhän tuo automerkki liittyy tarinaan?
Kateus...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, että sinullahan on itsellään semmoinen kun haukkuu. Ja rikosilmoitus samalla siitä ukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, että sinullahan on itsellään semmoinen kun haukkuu. Ja rikosilmoitus samalla siitä ukosta.
Mikä ihmeen rikosilmoitus? Älä höpsi. Poliisilla on tärkeämpääkin tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.
Mikä on silmäpao?? :O
Se on kouluttamattoman tai muuten vähä-älyisen aivotoiminnan kuvaaja.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi ja muu miehen lähisuku:
- ei kai haittaa että tuemme jatkuvasti taloudellisesti elämäntapatyötöntä veljeäsi autonhankinnasta lähtien... No kyllä häntä haittasi, nimittäin työn ohessa opiskeleva asuntovelallinen pikkulapsiperhekään ei ole mikään rikas vaikka miehen suku tuntuu niin ajattelevan.
Kirjaa ylös mitä saa ja perunkirjoituksessa ota esille toisen saamina ennakkoperintöinä, lahjoina, jne. Saat silloin edes jotain hyvitystä itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ehkä pahin kokemus meille vaan heille: "ei kai haittaa, jos jätetään peni-koira teille viikoksi, kun lähdetään etelään". ei haitannut. tosin muutettiin sen viikon aikana pohjoiseen 800km päähän. kauhea itku ja hammasten kiristys, kun saivat ajella hakemaan peni-koiransa, eikä ehditty edes kaffia keittää, kun piti taloa laittaa asumiskuntoon. kyllähän siinä kaveruus loppui, kun käyttivät rahansa reissuun ja sitten piti lainata vanhemmilta bensarahat. mitäs eivät kysyneet asiallisesti ukoltani, että olisiko mahdollista. ukko kun on pirullinen, niin jäi muuttoasia kertomatta.
Miksi pitää olla pirullinen, miksi ei voi kertoa totuutta: olemme muuttamassa, emme voi hoitaa koiraa. En käsitä! Mitä tässä miehesi oikein hakee?
Joo, tässä kyllä nyt tämä kirjoittaja (tai siis hänen mies) oli törkeämpi. "Ei kai haittaa että muutettiin 800km päähän koiranne kanssa sanomatta asiasta sanaakaan". Typerää tehdä mieluummin kiusaa kuin avata suu ja sanoa että itseasiassa haittaa.
Taloyhtiön pesutuvassa on vuoron varanneelle käytössä kuivaushuone, jossa sellaiset puhaltimet. Ripustin puhtaat pyykkini pesun jälkeen sinne kuivumaan. Kun tulin niitä hakemaan, oli naapuri ripustanut sinne haisevia kosteita mattoja pyykkieni sekaan.
Ei kai haittaa, kun täällä oli tilaa?
Haittaa, koska omat pyykit eivät kuivu ja noi matot haisee.
Loukkaantui.