Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
2221/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.

Mikä on silmäpao?? :O[/quote

Silmäpako. Pako, paon, paeta. Taivutusmuotoja.

Vierailija
2222/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.

Mikä on silmäpao?? :O

Silmäpako.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on silmäpao?? :O

Silmäpako, silmäpaon. Et ole koskaan sukkahousuja pitänyt/nähnyt?

Vierailija
2224/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin mieheni siskolle ikkunanpesintä. Kun kuukauden päästä pyysin sitä takaisin, oli hän lainannut sen kaverilleen, kun ettehän te sitä kovin usein voi tarvita. Tästä vuosi. Pesintä ei ole näkynyt.

Vierailija
2225/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin pullaa työpaikan kahvihuoneeseen, koska oli nimipäiväni. Kollega nappasi neljä pullaa pussiin, koska hänelle oli illalla tulossa vieraita. Ei kai haittaa, syötäväksi sä nämä kai teit?

Vierailija
2226/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräkärry jatkuvasti taloyhtiön vieraspaikalla.

Meillä, kiitos minun, tehtiin sääntö vain käytössä olevat ajoneuvot saa pysäköidä.

Peräkärry lähtisi heti hiivattiin tuolta.

Juu, mutta kun joku oli sanonut, että "ei kai se siinä ketään haittaa". Ja sitten kukaan muu ei halua olla se "tiukkapipo" joka asiasta sanoo.

Kun on kyse parkkipaikoista, minä haluan sanoa.

N 10 v sitten sain siirrettyä yhden museoauton pois taloyhtiön autohallista.

Ihmiset ovat liian kilttejä

Vierailija
2227/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies ilmoitti eräs aamu, että oli pannut minua, kun nukuin. Sanoi vielä "Ei kai haittaa..." vaikka olin kertonut hänelle jo kauan sitten, ettei mikään uniseksi ole minulle todellakaan ok. :( 

Vierailija
2228/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies ilmoitti eräs aamu, että oli pannut minua, kun nukuin. Sanoi vielä "Ei kai haittaa..." vaikka olin kertonut hänelle jo kauan sitten, ettei mikään uniseksi ole minulle todellakaan ok. :( 

Voi kulta, eihän toi mitään uniseksiä ollut vaan r@iskaus :(

Vierailija
2229/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennamme omakotitaloa. Emme ole kuitenkaan rakennuspaikalla ihan joka päivä aamusta iltaan. Naapurissa asuu lapsiperhe. Tulimme yhtenä lauantai-aamupäivänä käymään työmaalla. Talo on siinä vaiheessa että runko pystyssä, katto päällä ja ovet sekä ikkunat paikallaan. Kun tulimme taloon niin naapurin alakouluikäiset oli talossa sisällä leikkimässä. Sanoivat että vanhemmat antoi luvan tulla.

Kävimme jututtamassa vanhempia ja he sanoivat että ei kai se lasten olo mitään haittaa kun ei talossa voi vielä asua. Sanoimme että rakennustyömää ei ole leikkipaikka. Talossa on erilaisia työkaluja, sähköjohtoja ja putkia. Useita paikkoja joissa voi loukata itsensä. Vastuutonta vanhemmilta.

Vierailija
2230/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennamme omakotitaloa. Emme ole kuitenkaan rakennuspaikalla ihan joka päivä aamusta iltaan. Naapurissa asuu lapsiperhe. Tulimme yhtenä lauantai-aamupäivänä käymään työmaalla. Talo on siinä vaiheessa että runko pystyssä, katto päällä ja ovet sekä ikkunat paikallaan. Kun tulimme taloon niin naapurin alakouluikäiset oli talossa sisällä leikkimässä. Sanoivat että vanhemmat antoi luvan tulla.

Kävimme jututtamassa vanhempia ja he sanoivat että ei kai se lasten olo mitään haittaa kun ei talossa voi vielä asua. Sanoimme että rakennustyömää ei ole leikkipaikka. Talossa on erilaisia työkaluja, sähköjohtoja ja putkia. Useita paikkoja joissa voi loukata itsensä. Vastuutonta vanhemmilta.

Oletteko kuulleet lukoista? Edesvastuutonta tuo kyllä silti oli.

Vierailija
2231/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audi oli parkkeerattu ruutuuni, kun tulin yövuorosta kotiin. 

Tein laittomat eli motitin auton ruutuun omalla autollani ja laitoin pyyhkijän alle lapun:

Käytä toki ruutuani. Oma autoni siirtyy tästä klo 20. Ei kai haittaa.

Ilmeisesti oli haitannut, kun oli ajanut nurmikon kautta ja puskan yli pois.

Hmm, mitenköhän tuo automerkki liittyy tarinaan?

Vierailija
2232/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä jossain kusisessa pikkufirmassa minimipalkalla. Postin lakon takia piti viedä paketteja matkahuoltoon. Kusisella firmalla ei ollut edes luottokorttia joten pomo kysyi että eihän haittaa jos maksaisit monen sadan euron kulut siellä matkahuollossa itse omalla kortillasi ja saisit sitten kyllä takaisin seuraavassa palkassa kunhan vaan ilmoitat kirjanpitäjälle. Ei mulla ollut edes tilillä niin paljoa :D

Pomo joutui sitten ajamaan mökiltänsä maksamaan kulut koska kyllähän se mua haittasi.

Vierailija
2233/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempia olisi saattanut haitata, jos penskat olisi jonkun lautakasan tms. kaataneet päälleen.

Vierailija
2234/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille junanpenkkien varaajille voi sanoa, että kyllä haittaa ja lähdepä meneen siitä. Se on sen toisen ongelma, mihin itsensä tai tavaransa laittaa.

Onnibussissa tätä tapahtuu usein.

Varaan ajoissa ja haluan ylös, ikkunan eteen. Maksan siitä sen pari euroa extraa.

Oon aina ajanut mun paikalta ihmisen pois.

Kerran joku tyrkytti sitä 2 eurosta.

Vastasin anna satanen, aloitetaan neuvottelemaan.

Kumma juttu, ettei itselle ole koskaan käynyt näin vaikka matkustan usein Onnibussilla ja varaan aina sen yläkerran etupenkkipaikan. Monesti on itse asiassa käynyt niin, että viereiset etupenkkipaikat ovat koko matkan ajan tyhjillään vaikka muu bussi on melkein täynnä.

Vierailija
2235/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivoin pullaa työpaikan kahvihuoneeseen, koska oli nimipäiväni. Kollega nappasi neljä pullaa pussiin, koska hänelle oli illalla tulossa vieraita. Ei kai haittaa, syötäväksi sä nämä kai teit?

Mitä teit? Sanoitko, että laitat ne pullat takaisin siihen, vai mutisitko jotain epämääräistä?

Vierailija
2236/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on iät ja ajat joten voin paljastaa.

Oltiin vuokrattu kaverin kans air bnb kämppä mun nimissä, hänen piti maksaa osuutensa viikon päästä kun tili tulee.

Oltiin sovittu lähtö mun autolla (tiettu, ettei hänen auto kulu), lähtö pe puolilta päivin.

Minä otin vielä pe vapaa päivän. Pakkaan ja teen lähtöä, auto tankattuna.

Hän ilmottaa ettei ettei jaksakaan lähtee, mieli maassa ku poikakaverin kans oli riitaa ja flunssaakin pukkaa, ei lai sua haittaa.

Jumaliste, tuli kallis ja yksinäinen reissu hirvee sarvi otsassa.

Eipä oltu sen koitosen koomin tekemisissä.

Vierailija
2237/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit? Sanoitko, että laitat ne pullat takaisin siihen, vai mutisitko jotain epämääräistä?

En sanonut mitään, katsoin vaan pitkään ja kävelin pois.

Vierailija
2238/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä lapsuuden muistojen "säilyttäjät". Hakekaan ne sieltä omien vanhempienne nurkista sitten pois lojumasta. Meillä on nyt odotettu 15 vuotta että mukulat hakevat "rakkaat" muistonsa pois. Lukemattomista pyynnöistä huolimatta näin ei ole tapahtunut, nyt olemme muuttamassa omakotitalosta keskustan kolmioon, jos näitä tavaroita ei  nyt haeta, ne menevät kaatopaikalle. Ei kaupunki kolmiossa ole  mahdollisuuksia säilyttää laatikkokaupalla "rakkaita muistoja".  Lapsilla on jo omat talot että pitäisi sinne kyllä mahtua. Ultimaattumi on annettu viimeksi jo kaksi vuotta sitten koska myyntiprosessi on aloitettu.

Anteeksi, että sain ekan vakityön vasta kolmekymppisenä pitkän pätkätyökierteen jälkeen. Minulla on pieni asunto, koska vasta nyt alan katsella omakotitalon ostamista. Vasta nyt minulla alkaa olla pankin vaatima käsiraha siihen. Muutama tonni siitä puuttuu ja ajan myötä säästöönkin jää kohonneiden kulujen jälkeen yhä vähemmän jokaisesta kuukausipalkasta. Vielä kun tuo aviopuolisokin saisi vakituisen työn pätkätöiden sijaan.

Lupaan hakea tavarani, kun saan sen omakotitalon, johon saan tavarani mahtumaan. Tiedän, että siellä on vanhempien omakotitalossa minun huoneeni vaatehuoneessa useampi banaanilaatikko vain minun tavaroitani.

Meillä milleniaaleilla on vaikeammat olosuhteet hankkia riittävän isoa asuntoa kuin teillä eikä edes korkeakoulututkinto takaa vakaita tuloja siihen.

Vastasit tuohon viestiin, jossa vanhemmat ovat muuttamassa kolmioon. En ymmärrä. Pitäisikö vanhempien vaan mahduttaa kolmioonsa sinun banaanilaatikkosi? Mutta sinun ei tarvitse mahduttaa oman asuntosi varastoon mitään, kun sinne tulee sinun nykyistä tavaraasi? Sitä paitsi olet niin hiton väärässä siinä, että ennen olisi ollut helpompaa säästää ja hankkia talo tai asunto. Ei ollut. Se oli vaikeampaa kuin nykyisin, paljon vaikeampaa. 

Vierailija
2239/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla oli paita vähänkin rikki opiskeluaikoina kotona käydessä, niin äiti heitti "salaa" roskikseen eikä pyykkiin. Pikkasen kainalosta ratkennut esimerkiksi. Kun valitin asiasta, niin osti tilalle kutittavia villapaitoja, joita en pystynyt pitämään.

Opin valkkaamaan "kotikäynnille" ehjimmät paidat.

Vierailija
2240/2965 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut mitään, katsoin vaan pitkään ja kävelin pois.

Jos seuraava kerta tulee,voi sanoa, että "näitä on nyt 1 kpl kullekin tänään töissä olevalle työkaverille. Koska Maija on poissa, laitan hänen pullansa pakastimeen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän