Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni oli neitsyt vielä yli 20-vuotiaana?

Vierailija
30.05.2015 |

Mulla meni 20 vuotiaana, viime vuonna :D

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:06"]

Miksi tällaiset keskustelut menee aina provoiluun? Huoh. 

[/quote]

 Seksuaalisuus on herkkä asia.

Vierailija
42/90 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v olin, nyt 27. Muistan kyllä kuinka tuntui, että olen maailman viimeinen neitsyt ja niin vanhakin jo. Ei se onneksi ihan niin sitten ollutkaan ja nyt en kadu ollenkaan että odotin "noin kauan" ja tein sen vasta kun oikea ihminen oli kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaiset keskustelut menee aina provoiluun? Huoh. 

Vierailija
44/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana meni, kukaan ei ollut kiinnostunut aiemmin. Tai ei ollut tietenkään _kiinnostunut_ silloinkaan, mutta kuka nyt kieltäytyisi helposta pillusta jos sitä varta vasten tullaan tarjoamaan.

Vierailija
45/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen
N22

Vierailija
46/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:24"]

Mutta kuinkas moni on neitsyenä vielä nelikymppisenä? :)

[/quote]

 

Tiedän yhden. Itse menetin 24v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 21 vuotta ja olen yhä neitsyt. En ole koskaan edes pussaillut kenenkään kanssa.

Vierailija
48/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sen jälkeen tullut seksihurjasteltua senkin edestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:33"]

Onko se jotenkin ihailtavaa että jakaa itseään jokaiselle vastaantulijalle!?

[/quote]

Ei ihailtavaa eikä moitittavaa. Jokaisen oma asia milloin ja kenen kanssa harrastaa seksiä. 

Vierailija
50/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella ylipainoinen 9-vuotiaasta asti, joten onko se mikään ihme, että seksiä ei ole herunut?
N22v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:02"]

Aika säälittävää pihdata pillua yli 16-vuotiaaksi mielestäni.

[/quote]

Säälittävää harrastaa seksiä alaikäisenä. Vanhempana kerkiää nussia vaikka kuinka paljon. Ja jos ei ole miestä niin ei sille voi mitään.

N
[/quote]

Siis mitä? Säälittävämpää on elää koko teini-ikä puutteessa ettei saa "horon" mainetta :D Miksi ihmeessä joku ei saisi harrastaa seksiä jos tekee mieli?

Vierailija
52/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:02"]

Aika säälittävää pihdata pillua yli 16-vuotiaaksi mielestäni.

[/quote]

 

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/neitsyyden-menetys-nuorena-voi-pilata-rakkauselamasi-uusi-tutkimus-paljastaa/3310748

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:57"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"] 25-vuotiaana.  Minusta suurin osa 17-18 tai alle sen menettävistä on horoja.  [/quote] Ei se järvi soutamalla kulu! [/quote] Mutta kyllä järvi on melko väljä. Et sentään mereen vertaa omaasi? [/quote] Horon AIVOT sellaisella ihmisellä lähinnä on. Sitä mä tarkoitin. Se 25-vuotiaana neitsyyden menettänyt. Eihän se kulukaan, eikä edes väljene. Aivot sen sijaan näkevät asiat kummallisesti, kun on kiire naimaan! [/quote] Jos sinä olet aseksuaali ei se tarkoita että me kaikki muut olemme.

[/quote]

Onko se jotenkin ihailtavaa että jakaa itseään jokaiselle vastaantulijalle!?
[/quote]

Minä en ainakaan JAA mitään vaan harrastan yhdessä seksiä. Taidat olla aika lahna jos kutsut seksiä jakamiseksi :D

Vierailija
54/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eka kerta sillai hieman ennen kuin täytin 21. Tapahtui 2000-luvulla. Eiköhän ole aika yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut naista, mutten pannut. Lasketaanko se?? Olen 34-vuotias mies.

Vierailija
56/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:02"] Aika säälittävää pihdata pillua yli 16-vuotiaaksi mielestäni. [/quote] Säälittävää harrastaa seksiä alaikäisenä. Vanhempana kerkiää nussia vaikka kuinka paljon. Ja jos ei ole miestä niin ei sille voi mitään. N [/quote] Siis mitä? Säälittävämpää on elää koko teini-ikä puutteessa ettei saa "horon" mainetta :D Miksi ihmeessä joku ei saisi harrastaa seksiä jos tekee mieli?

[/quote]Eikö painetta ole ennemmin siihen, että kaikkien pitäisi harrastaa seksiä mahdollisimman pian? Kummallinen trendi. Ei seksi ole kaikille vain seksiä.

Vierailija
57/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt 20.

Vierailija
58/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:02"] Aika säälittävää pihdata pillua yli 16-vuotiaaksi mielestäni. [/quote] Säälittävää harrastaa seksiä alaikäisenä. Vanhempana kerkiää nussia vaikka kuinka paljon. Ja jos ei ole miestä niin ei sille voi mitään. N [/quote] Siis mitä? Säälittävämpää on elää koko teini-ikä puutteessa ettei saa "horon" mainetta :D Miksi ihmeessä joku ei saisi harrastaa seksiä jos tekee mieli?

[/quote]Eikö painetta ole ennemmin siihen, että kaikkien pitäisi harrastaa seksiä mahdollisimman pian? Kummallinen trendi. Ei seksi ole kaikille vain seksiä.
[/quote]

Ei ole pakko harrastaa irtoseksiä, muttei myöskään tuomita heitä jotka sitä tekee.

Vierailija
59/90 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita poikki ja voita väliin? Joillekin seksi ja se eka kerta on iso asia, joillekin se on pienempi ja vähemmän merkittävämpi asia. Joku säästelee seksikertojaan yhtä kumppania varten, joku taas ei niin kertoja ja kumppaneita laske. Joku taas ei halua harrastaa seksiä ollenkaan. Väänsi ja kätisi ihmiset sitten kuinka paljon hyvänsä, kaikkia näitä ihmisryhmiä on aina ollut ja tulee aina olemaan, eikä kenenkään katsomus seksistä ole se ainut oikea.

Vierailija
60/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 24-vuotiaaksi asti.

Olisi kyllä ollut mahdollisuuksia sitä ennen jo ja tuli pussailtua niin miesten kuin naisten kanssa kännissä ja jotain pidempää säätöäkin oli parin henkilön kanssa, mutta ei tullut mentyä pidemmälle kuitenkaan.

Jossain vaiheessa ajattelin, että sairauteni vuoksi en pysty enään aloittaa seksielämää ja muutenkin kun olin jo niin vanha etten edes kehtaisi tai osaisi.

Sitten tapasin exäni ja parin viikon päästä ensimmäisestä näkemisestä sitten hoidettiin hommat. En kyllä kertonut hänelle, että oli ensimmäiseni ja hän ihan kehui taitojani, joten tuskin sitä huomasi sitten edes. :D

Nykyään mietin asiasta, että tuli ainakin oltua kunnolla valmis siihen ja tunsi kroppansa paremmin kuin vaikka joskus teininä. Ja ehtiihän sitä vielä saada vaikka mitä kokemuksia, vaikka ehkä vähän vanhempana aloitti.