kuinka moni oli neitsyt vielä yli 20-vuotiaana?
Mulla meni 20 vuotiaana, viime vuonna :D
Kommentit (90)
Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.
Ei se kaikille ole niin simppeliä, jos asuu vaikka jossain metsän keskellä, on sairauksia tai ei ole ulkonäöltään tai luonteeltaan kiinnostava jne. Kyllähän sitä maksullisella voi hoitaa homman, mutta on sekin vähän surullinen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.
Surullista? Miten niin surullista??
Vierailija kirjoitti:
Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.
Miten voi hoitaa homman "tyylikkäästi" kun yksikään ihminen ei ole kiinnostunut menemään sänkyyn kanssasi? Mieti jokaista sänkykumppaniasi, ja kuvittele että jokainen heistä olisi torjunut sinut joko ilkeästi tai säälien. Miten olisit hoitanut homman “kotiin"?
Ohhoh, nythän on vanha keskustelu!
Mutta yksi kohta-27v neitsyt täällä, hei. :D
Ehtiihän sitä myöhemminkin.
Heterosuhteissa on sekin puoli ettei mikään ehkäisy ole 100% varma kuitenkaan,
niin jos tuleekin raskaaksi on varmasti paremmat mahdollisuudet lapsenkasvatukseen myöhemmällä iällä.
En nyt tarkoita, että teinivanhemmat olisi automaattisesti huonoja vanhempia, mutta onhan se varmasti helpompaa, jos on ammatti, säästöjä, asunto jne kunnossa ennen lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.
Miten voi hoitaa homman "tyylikkäästi" kun yksikään ihminen ei ole kiinnostunut menemään sänkyyn kanssasi? Mieti jokaista sänkykumppaniasi, ja kuvittele että jokainen heistä olisi torjunut sinut joko ilkeästi tai säälien. Miten olisit hoitanut homman “kotiin"?
Jos neitsyyden syynä on usein se, ettei kukaan näe henkilöä viehättävänä seksuaalisessa mielessä, niin miten on niin paljon todella rumia ihmisiä ihan parisuhteessa? Jos katsotte vaikka amerikkalaista sairaalloisen lihavien ihmisten elämää seuraavaa ohjelmaa My 600lb life, siinä useimmilla ohjelmaan osallistuvilla jättilihavilla ihmisillä on puoliso. Jos kasvoissa ei ole pahoja epämuodostumia, palovammoja tms tai henkilö ei ole vaikeasti vammainen jollain tapaa, niin vaikea kuvitella, että seksittömyys johtuisi ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, nythän on vanha keskustelu!
Mutta yksi kohta-27v neitsyt täällä, hei. :D
Oletko minä? Mä kans täytän 27 pian ja en ole koskaan ollut yhdynnässä :D
kaduttaa että antauduin ikäpaineessa 20v korvilla, se oli häpeällinen, epäonnistunut tapahtuma monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuinkas moni on neitsyenä vielä nelikymppisenä? :)
Taitaa olla kalvo kasvanut takaisin, kun ei enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.
Miksi pitäisi harrastaa seksiä vain neitsyyden menettääkseen? Eihän suurin osa miehistä edes tajua, että nainen ei ole ollut ennen miehen kanssa, joten ei mitään väliä. Pahempi on jaella neitsyytensä täyttääkseen jonkun tuntemattoman väh-äjärkisen kriteerit kuin menettää se vasta jos itse niin haluaa.
34v mies turusta ja edelleen on poikuus tallella, oon yhden kerran ollu treffeillä, en oo koskaan seukannu.
Varmaan monikin uskonnollisissa yhteisöissä, jos ei heti 18-vuotiaana mene naimisiin.
Taisin olla 21v, kun päädyin ekan kerran sänkyyn silloisen tapailukumppanin kanssa.