Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni oli neitsyt vielä yli 20-vuotiaana?

Vierailija
30.05.2015 |

Mulla meni 20 vuotiaana, viime vuonna :D

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 21v, kun päädyin ekan kerran sänkyyn silloisen tapailukumppanin kanssa.

Vierailija
62/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v, edelleen olen. En omasta halustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin. Olen sitä tosin vieläkin 43v :(

Vierailija
64/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.

Vierailija
65/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin 24-vuotiaana... eipä oo oikein ollut ketään sopivaa.

Vierailija
66/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.

Ei se kaikille ole niin simppeliä, jos asuu vaikka jossain metsän keskellä, on sairauksia tai ei ole ulkonäöltään tai luonteeltaan kiinnostava jne. Kyllähän sitä maksullisella voi hoitaa homman, mutta on sekin vähän surullinen tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.

Surullista? Miten niin surullista??

Vierailija
68/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.

Miten voi hoitaa homman "tyylikkäästi" kun yksikään ihminen ei ole kiinnostunut menemään sänkyyn kanssasi? Mieti jokaista sänkykumppaniasi, ja kuvittele että jokainen heistä olisi torjunut sinut joko ilkeästi tai säälien. Miten olisit hoitanut homman “kotiin"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, nythän on vanha keskustelu!

Mutta yksi kohta-27v neitsyt täällä, hei. :D

Vierailija
70/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli 20, mutta alle 25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiihän sitä myöhemminkin.

Heterosuhteissa on sekin puoli ettei mikään ehkäisy ole 100% varma kuitenkaan,

niin jos tuleekin raskaaksi on varmasti paremmat mahdollisuudet lapsenkasvatukseen myöhemmällä iällä.

En nyt tarkoita, että teinivanhemmat olisi automaattisesti huonoja vanhempia, mutta onhan se varmasti helpompaa, jos on ammatti, säästöjä, asunto jne kunnossa ennen lapsia.

Vierailija
72/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.

Miten voi hoitaa homman "tyylikkäästi" kun yksikään ihminen ei ole kiinnostunut menemään sänkyyn kanssasi? Mieti jokaista sänkykumppaniasi, ja kuvittele että jokainen heistä olisi torjunut sinut joko ilkeästi tai säälien. Miten olisit hoitanut homman “kotiin"?

Jos neitsyyden syynä on usein se, ettei kukaan näe henkilöä viehättävänä seksuaalisessa mielessä, niin miten on niin paljon todella rumia ihmisiä ihan parisuhteessa? Jos katsotte vaikka amerikkalaista sairaalloisen lihavien ihmisten elämää seuraavaa ohjelmaa My 600lb life, siinä useimmilla ohjelmaan osallistuvilla jättilihavilla ihmisillä on puoliso. Jos kasvoissa ei ole pahoja epämuodostumia, palovammoja tms tai henkilö ei ole vaikeasti vammainen jollain tapaa, niin vaikea kuvitella, että seksittömyys johtuisi ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vee nyt, ei vieläkään mennyt....

Vierailija
74/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, nythän on vanha keskustelu!

Mutta yksi kohta-27v neitsyt täällä, hei. :D

Oletko minä? Mä kans täytän 27 pian ja en ole koskaan ollut yhdynnässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaduttaa että antauduin ikäpaineessa 20v korvilla, se oli häpeällinen, epäonnistunut tapahtuma monin tavoin.

Vierailija
76/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinkas moni on neitsyenä vielä nelikymppisenä? :)

Taitaa olla kalvo kasvanut takaisin, kun ei enää jaksa.

Vierailija
77/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 16v on erittäin weetee jos menettää, mutta surullista on myös jos yli 25v on vielä neitsyt. Siinä on kuitenkin aika monta vuotta hoitaa homma tyylikkäästi kotiin.

Miksi pitäisi harrastaa seksiä vain neitsyyden menettääkseen? Eihän suurin osa miehistä edes tajua, että nainen ei ole ollut ennen miehen kanssa, joten ei mitään väliä. Pahempi on jaella neitsyytensä täyttääkseen jonkun tuntemattoman väh-äjärkisen kriteerit kuin menettää se vasta jos itse niin haluaa.

Vierailija
78/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v mies turusta ja edelleen on poikuus tallella, oon yhden kerran ollu treffeillä, en oo koskaan seukannu.

Vierailija
79/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin.

Vierailija
80/90 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikin uskonnollisissa yhteisöissä, jos ei heti 18-vuotiaana mene naimisiin.