kuinka moni oli neitsyt vielä yli 20-vuotiaana?
Kommentit (90)
Kertokaahan joku että mitä "menettämistä" neitsyydessä on? Mitä siinä menetetään? Immenkalvo kun on monella "puhjennyt" (=venynyt) jo kauan aikaa ennen ensimmäistä yhdyntää. Entäs naisen kanssa ensimmäisen seksikerran kokevat, mitä he "menettävät"?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"]
25-vuotiaana. Minusta suurin osa 17-18 tai alle sen menettävistä on horoja.
[/quote]
Ei se järvi soutamalla kulu!
[/quote]
Vastoin yleistä luuloa niin kyllä se kuluu :)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:00"]
Kertokaahan joku että mitä "menettämistä" neitsyydessä on? Mitä siinä menetetään? Immenkalvo kun on monella "puhjennyt" (=venynyt) jo kauan aikaa ennen ensimmäistä yhdyntää. Entäs naisen kanssa ensimmäisen seksikerran kokevat, mitä he "menettävät"?
[/quote]
Pitääkö tällaista ihan oikeasti edes kysyä? Huh huh...
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"]
25-vuotiaana. Minusta suurin osa 17-18 tai alle sen menettävistä on horoja.
[/quote]
Ei se järvi soutamalla kulu!
[/quote]
Mutta kyllä järvi on melko väljä. Et sentään mereen vertaa omaasi?
[/quote]
Horon AIVOT sellaisella ihmisellä lähinnä on. Sitä mä tarkoitin. Se 25-vuotiaana neitsyyden menettänyt. Eihän se kulukaan, eikä edes väljene. Aivot sen sijaan näkevät asiat kummallisesti, kun on kiire naimaan!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:02"]
Aika säälittävää pihdata pillua yli 16-vuotiaaksi mielestäni.
[/quote]
Säälittävää harrastaa seksiä alaikäisenä. Vanhempana kerkiää nussia vaikka kuinka paljon. Ja jos ei ole miestä niin ei sille voi mitään.
N
Eikö neitsyyden menettäminen ole vain vanha sanonta?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"]
25-vuotiaana. Minusta suurin osa 17-18 tai alle sen menettävistä on horoja.
[/quote]
Ei se järvi soutamalla kulu!
[/quote]
Mutta kyllä järvi on melko väljä. Et sentään mereen vertaa omaasi?
[/quote]
Horon AIVOT sellaisella ihmisellä lähinnä on. Sitä mä tarkoitin. Se 25-vuotiaana neitsyyden menettänyt. Eihän se kulukaan, eikä edes väljene. Aivot sen sijaan näkevät asiat kummallisesti, kun on kiire naimaan!
[/quote]
Jos sinä olet aseksuaali ei se tarkoita että me kaikki muut olemme.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:57"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:52"] 25-vuotiaana. Minusta suurin osa 17-18 tai alle sen menettävistä on horoja. [/quote] Ei se järvi soutamalla kulu! [/quote] Mutta kyllä järvi on melko väljä. Et sentään mereen vertaa omaasi? [/quote] Horon AIVOT sellaisella ihmisellä lähinnä on. Sitä mä tarkoitin. Se 25-vuotiaana neitsyyden menettänyt. Eihän se kulukaan, eikä edes väljene. Aivot sen sijaan näkevät asiat kummallisesti, kun on kiire naimaan! [/quote] Jos sinä olet aseksuaali ei se tarkoita että me kaikki muut olemme.
[/quote]
Onko se jotenkin ihailtavaa että jakaa itseään jokaiselle vastaantulijalle!?
Olin 20 vuotta ja 5 kk kun neitsyys meni 90-luvulla. Olin kyllä seurustellut muutamia kertoja ennen sitä, riekkunut tyttöporukalla etelän rantalomilla ja risteillyt viikonlopun kosteita ja fritsuisia Ruotsin reissuja ja vaikka mitä missä olisi paikkoja ja tilaisuuksia ollut hyvin paljon, mutta jalat pidin kiinni ja vaatteet päällä. Ekan kerran ottajan kanssa seurustelin toista vuotta ja sen jälkeen annoin vain muutamalle harvalle ja valitulle ennen tätä melkein 20 vuotta kestänyttä parisuhdettani. Tämä oli minulle hyvä tapa toimia. :)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 14:12"]Minä. Meni vasta 27-vuotiaana.
[/quote]
28 v .en kadu ollenkaan. Ja seksielämään ehtii aina.mun mielestä alle 18 v ei saisi vielä ajatella seksiä.
Jaa, mikä lasketaan neitsyyden menettämiseksi? Olen pian 21, enkä ole harrastanut seksiä miehen kanssa, mutta naisen kanssa kyllä jo 19-vuotiaana :D
Olin 20 vuotta kun harrastin seksiä ekan kerran, eli jos tarkkoja ollaan niin yli 20, koska synttärit oli ollut lähes puoli vuotta aiemmin.
Mua kiusasi kaveritytöt koska menetin neitsyyden "vasta" 19v.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:08"]Joskus viiskymppisenä meni eikä tuntunut oikein miltään. Oma nyrkki puristaa tiukemmin kyrpää. Vitunreikä on äärettömän yliarvostettua tavaraa ja se haisee todella pahalle. Ihmettelen miten se saa niin monet miehet sekaisin.
[/quote]
Älä sano noin pahasti :(
22. Olin kotikunnassa vihatusta ja halveksitusta yrittäjäperheestä, joten en ollut haluttua tyttöystäväainesta, vaikka ihan ok näköinen olin, sen olen tajunnut katsottuani vanhoja valokuviani. Kun lähdin opiskelemaan muualle, vientiä oli heti, mutta en heti ensimmäiselle vastaantulijalle haarojani levitellyt. Pihtarin maineessa olin kai vähän joissain porukoissa. Olen sen ekan kanssa naimisissa nyt.
Oon 21v. ja edelleen neitsyt. :) Eikä oo mitään kiirettä.
31 ja poikuus tallella. Jos neljäkymppisenä alkais seksihurjastelijaks.
Olen 22 ja mihinpä se olisi kadonnut, kun ei ole ollut mitään kiinnostusta menettää. Mulla taitaa olla harvinaisen matala libido, aseksuaali en kuitenkaan ole.