Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua syrjitään ja vältellään työelämässä ja yksityiselämässä?

Vierailija
27.01.2022 |

Olen empaattinen, kiltti ja mukava korkeastikoulutettu lapseton nainen. Olen tehnyt valtavasti töitä sen eteen, että työllistyisin. Minulla on kaupallisen alan tutkinnot. En ole päässyt kursseista ja gradusta läpi rimaa hipoen vaan hyvillä arvosanoilla. Työkaverina olen mukava, avulias ja huomioonottava. Miksi minua sorsitaan kuin olisin huono tai hankala työntekijä? CV:ni on täynnä pätkätöitä ja työttömyyttä, mikä varmasti herättää epäilyksiä työnantajissa. Miten voi olla niin vaikea työllistyä, vaikka tämän piti olla hyvin työllistävä ala?

Samaa välttelyä koen yksityiselämässä. Vaikka ulkonäössäni ja luonteessani ei ole mitään vikaa, tulen tinder-treffeillä aina torjutuksi. Olen nähnyt ihan taviksia insinöörejä yms. en mitään alfa-uroksia. Olisin ollut hyvä puoliso ja äiti, mutta lapsentekoikä on jo mennyt ohi.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä usein menestyy ne, jotka nuoleskelee pomoja ja lähiesimiehiä. Jos sinua kiinnostaa oikeudenmukaisuus ja rehellisyys ja otat esille epäkohtia jotka ei pomoa innosta, niin ne voivat vaikuttaa asemaasi alentavasti. Naisvaltaisilla aloilla ulkonäön merkitys on myöskin suuri. Rumia ja vaatimattoman näköisiä kiusataan helpommin. Ulkonäköön kannattaa siis satsata ja saada sitä kautta myöskin tarvittavaa itsevarmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän