Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spotify valitsi rokotekriittisen Joe Roganin podcastit Neil Youngin musiikin sijaan

Vierailija
27.01.2022 |

https://www.theguardian.com/technology/2022/jan/26/spotify-neil-young-j…

Spotifystä on alkanut käyttäjien joukkopako ja itsekin pistin oman tilaukseni poikki, kun en todellakaan halua olla mukana maksamassa valheellisen tiedon levitystä. Vaikuttaa Spotifyn päätös teihin?

Kommentit (198)

Vierailija
161/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt kuunnellut ekan tunnin tuota kyseenalaista jaksoa, enkä ainakaan vielä ymmärrä miksi tämän takia pitäisi cancelloida. Varsinaista rokotekritiikkiä ei ole ainakaan toistaiseksi kuulunut, mutta paljon painavaa asiaa covidista ja sen hoidosta kyllä. En ihmettele että ei silakoille oikein uppoa, niiden keskittymiskyky on A-studion mittainen.

Joku taho saa äärivasemmiston aina lietsottua jotain vastaan, mistä te aina vedätte nämä kohut?

Yhtä jaksoa?

Mä olisin ihan ookoo asioiden kanssa,jos idiooteille sanottaisiin alussa ja lopussa warning, this IS a talk show, Do not take any of this seriously.

Osassa lähetyksiä hän siellä ollaan ihan kännissä, huumeissa etc.

Se on osaltaan hyvä,että Rogan välillä kyseenalaistaa näitä väitteitä,mutta ei tuo sitä voimakkaasti ilmi.

Vierailija
162/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt kuunnellut ekan tunnin tuota kyseenalaista jaksoa, enkä ainakaan vielä ymmärrä miksi tämän takia pitäisi cancelloida. Varsinaista rokotekritiikkiä ei ole ainakaan toistaiseksi kuulunut, mutta paljon painavaa asiaa covidista ja sen hoidosta kyllä. En ihmettele että ei silakoille oikein uppoa, niiden keskittymiskyky on A-studion mittainen.

Joku taho saa äärivasemmiston aina lietsottua jotain vastaan, mistä te aina vedätte nämä kohut?

Yhtä jaksoa?

Mä olisin ihan ookoo asioiden kanssa,jos idiooteille sanottaisiin alussa ja lopussa warning, this IS a talk show, Do not take any of this seriously.

Osassa lähetyksiä hän siellä ollaan ihan kännissä, huumeissa etc.

Se on osaltaan hyvä,että Rogan välillä kyseenalaistaa näitä väitteitä,mutta ei tuo sitä voimakkaasti ilmi.

Kyllä Rogan sanoo tuon sinulle aika useinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Joe Rogan!

Vierailija
164/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaansa yrittävät wokettajat canceloida Dave Chappellen ja hänen ystävänsä Joe Roganin, mutta menestys tulee jäämään hyvin vaatimattomaksi. Vähän samoin kävi country-tähti Morgan Wallenin kanssa, jonka albumi oli woke-lynkkaajien ulinasta huolimatta koko viime vuoden myydyin. 😂

Dave Chappelle on ihan eri asia kuin Rogan.

Ja täysin eri asioista heille on ”suututtu".

Itse kuuntelen Rogania ja todellakin vaatii tietyn kriittisyyden, ettei kaikkea mitä hän sanoo ota ns. Todesta. Ja edelleen osa niistä ihan höpö höpöä.

Joku täällä sanoi,että on twiitannut asioita,jos sanonut jotain väärin. Ihan hienoa,mutta voisi välillä korjata ne samat asiat sitten lähetyksissään.

Kuka kuuntelee yhtään ketään tuntikausia ja ottaa joka sanan todesta? Ei kukaan. Rogan haastaa todella paljon vieraitaan ja heidän näkemyksiään, ja toteaa itsekin todella usein, ettei kenenkään kannata suoralta kädeltä uskoa häntä missään asiassa, sillä hän on vain (hyvin suosittua) jutustelu-podcastia vetävä koomikko

Osa ottaa. Ikävä kyllä. Ja kyllä Roganista näki miten Kaunainen oli ja pitkään esim. Siitä matolääk uutisoinnista. (Joka oli huonoa uutisointia,myönnän).

Korostit oikein ”hyvin suosittua". Nimenomaan.

Mielestäni muuttunut paljon enemmän ns.oikeistoa suosivaan suuntaan. Entisestä.

Btw, Rogan on sanonut lähetyksessä,että hänen mielestä Chappellen Pitäisi siirtyä pois "aakkosvitseistä."

Mielestäni Roganin pitäisi siirtyä pois koronakeskustelusta..

Kun muutti Teksasiinkin niin ensin sanoi syyksi,että nousi hirveästi verot (13prosenttiin), sitten se olikin se vapaus koronarajoituksista..

Eli jatkuvasti puhunut koronasta. Ja miten sitä tulisi hänen mielestään hoitaa.

Aivan selvästi vetänyt kuulijoihinsa tietyn tyyppisiä ihmisiä.

Vierailija
165/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Team Young & Mitchell. Kiitos.

Vierailija
166/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen vain, kuka on seuraava iso nimi poistumaan Spotifysta 😛

Lady Gaga.

Joni Mitchell

Vierailija
167/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan oikeasti olla kohta jonkun rotubiologian kannalla, nämä vainoharhaiset, väkivaltaiset ja villitsevät ihmiset olisi syytä poistaa. Hehän ovat jokseenkin Aatun kannattajia ja niiden periaatteiden mukaan heidät olisi hoidettu vähä-älyisinä pois.

Vierailija
168/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kommentteja Spotifyn instassa ja kaikki Rogan-kannattajat olivat ehtaa weeteetä. En halua maksaa palvelulle, joka tietoisesti haluaa olla weetee-kanava.

Ja Neil Young on pyhä. Jos musiikkisovellus haluaa menettää suuren ikonin, jotta voi suoltaa sontaa, on musiikki enää sivuasia. Hybriksessään Spotify maksoi järkyttäviä summia pa*kanjauhajasta. Joko se on harkittu teko tai työnnettiin käsi läjään ja nyt siellä ollaan kaulaa myöten.

Minä siirryn podcastpalvelusta musiikkipalveluun. Suhtaudun Spotifyihin samalla tavalla kuin Kiinalle annettuihin olympialaisiin ja Qatarin jalkapallokisoihin.

Nyt on oikea meininki. Olympialaisten katsominen boikottiin jos Kiina ei luovu uiguurien uudelleenkouluttamisesta ja kastroimisesta. Nyt on Neil ja Mitchell asian ytimessä. Boom boom.

Vierailija
169/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on valheellista tietoa? Mun mielestä asioista pitää tuoda esiin kaikki puolet. Myös se on valhetta, kun suositellaan rokotteita, mutta kaikki negatiivinen, haitat yms (joita on), lakaistaan maton alle. Sillä tavoin aliarvioidaan ihmisen älykkyyttä. Toisaalta näyttää rokoteuskovaiset olevan aika tyhmiä, kuuroja ja sokeita, kun luulevat, että heille ei valehdella. Raha ja politiikka on päätösten taustalla.

Itse olen rokotteet ottanut, mutta kuuntelen kaikki puolet. En usko sokeasti vain yhtä mediaa, tai ihmistä. Onhan se todella outoa, miksi kritiikkiä ei saa esittää, miksi monet somealustat sen estää? Se ei ole sananvapautta.

Silloin, kun käyttäjien rahoilla hankitaan sitä tietoa niin on selvää, että käyttäjille jää mahdollisuus valita haluavatko he tukea niitä arvoja mistä joutuvat maksamaan. Rokotteiden haitoista kerrotaan avoimesti, mutta se virallinen tieto ei ole kaikille riittävän jännää vaan halutaan tietoa jossa on värikynää mukana ja siinä vaiheessa se tieto muuttuu valheelliseksi.

'

Sinulleko hoitaja rokotetta antaessaan kertasi läpi kaikki mahdolliset haittavaikutukset hedelmättömyydestä sydänkohtauksiin?

Jännä miten ihmiset ottavat kaikenlaisia lääkkeitä särkylääkkeistä allergialääkkeisiin, aivan surutta ja kaksin käsin. Eikä silloin olla yhtään huolissaan mahdollisista haittavaikutuksista, joita muuten esim. ibuprofeenilla on iso pino. Lääkärit joutuvat muistuttamaan, että tulehduskipulääkkeitä ei saa ottaa kaikkia markkinoilla olevia yhtäaikaa, kun ihmiset syövät niitä kourakaupalla.

Alkoholin haittavaikutuksia nyt ei kannata edes alkaa luettelemaan, loppuu palstatila.

Ja sitten vingutaan yhden rokotteen haittavaikutuksista.

Vierailija
170/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Just tilasin youtube-kanavat ihan tämän takia.

Vierailija
171/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on valheellista tietoa? Mun mielestä asioista pitää tuoda esiin kaikki puolet. Myös se on valhetta, kun suositellaan rokotteita, mutta kaikki negatiivinen, haitat yms (joita on), lakaistaan maton alle. Sillä tavoin aliarvioidaan ihmisen älykkyyttä. Toisaalta näyttää rokoteuskovaiset olevan aika tyhmiä, kuuroja ja sokeita, kun luulevat, että heille ei valehdella. Raha ja politiikka on päätösten taustalla.

Itse olen rokotteet ottanut, mutta kuuntelen kaikki puolet. En usko sokeasti vain yhtä mediaa, tai ihmistä. Onhan se todella outoa, miksi kritiikkiä ei saa esittää, miksi monet somealustat sen estää? Se ei ole sananvapautta.

Esitätkö kritiikkiä silloin kun lääkäri määrää sinulle antibioottia? Esitätkö kritiikkiä silloin kun lääkäri suosittelee sinulle allergialääkettä jotta et saisi allergiaoireita keväisin? Väännätkö näistäkin lääketieteen ammattilaisen kanssa ja vaadit saada tietää haittavaikutukset?

Tutkitulla tiedolla ei ole "kahta puolta". Asia on tutkittu ja tietyillä mittareilla todennettu tai sitten se ei ole tieteellinen asia ollenkaan.

Näin toimii lääketiede tieteenalana.

Vierailija
172/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Just tilasin youtube-kanavat ihan tämän takia.

Don't forget to give thumbs up and ring the bell!

Vierailija
173/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapautta vihaavat fasistit haluavat kieltää podcastin jossa keskustellaan asioista monelta kantilta. Fasisteille kelpaa vain yksi ainoa ”totuus”, heidän omansa.

Tämä "totuus" sattuu olemaan tutkittua tietoa.

Tutkimuksesta tulee aina yksi tutkimustulos, ei mitään "monta kanttia"

Lääketiede perustuu aina tutkimukseen, ei kenenkään joeroganin mielipiteeseen.

Vierailija
174/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Joe Rogan!

Jotenkin tää nyt ei oikein sovi.

Vierailija
175/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Spotifyä entistä ahkerammin. Hienoa toimintaa!!

Vierailija
176/198 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa määrittää mikä on oikeaa uutisointia ja mikä väärää, joku muusikko?

Vierailija
177/198 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Neil Younghan pitää suomalaisiakin venäläisinä. Tästä syystä ei suostunut aikanaan tulemaan Suomeen Provinssiin keikalle, sormivammana oli peruutus julkisuudessa, mutta syyksi on huhuttu kautta aikojen tuota, että ollaan liian lähellä Venäjää.

Ei sillä, tykkään Youngin musiikista ja kaikki kunnia siltä osalta hänelle. Spotify on kätevä autossa, kotona soi levyt vinyyleiltä, niissä on se paras äänenlaatu. Mutta ei Neil Youngkaan mikään Jumala ole.

Minä olen käynyt neljällä Youngin keikalla Suomessa ja menen seuraavallekin, jos vaan Youngin terveys kestää.

Vierailija
178/198 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka saa määrittää mikä on oikeaa uutisointia ja mikä väärää, joku muusikko?

Menee etkä vähän asian vierestä mutta minun mielestäni kansanterveys menee AINA sananvapauden ja oikeuden harjoittaa ammttia elannokseen edell.  AINA!!!

Vierailija
179/198 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kyse oli siitä että Neil Young yritti kiristää vihamiehensä ulos Spotifystä, mutta saikin itse lähteä. Hyvä niin, kiristykseen ei pidä koskaan suostua.

Vierailija
180/198 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kyse oli siitä että Neil Young yritti kiristää vihamiehensä ulos Spotifystä, mutta saikin itse lähteä. Hyvä niin, kiristykseen ei pidä koskaan suostua.

Jep, ja varmasti yhtä suurena tarkoituksena oli myös saada Roganin siivellä näkyvyyttä itselleen, vuosikymmenten takainen has-been kun kuitenkin on kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi