Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin kotiinkuljetus, näinkö se menee?

Vierailija
27.01.2022 |

Postista soitetaan. Puhelu mennyt minulta ohi. Posti käy ovella. Ketään ei juuri sillä hetkellä ollut kotona. Paketit menee noutopisteeseen.

Eikö ne yritä tavoitella toista kertaa? Meinaa jos olis yrittänyt soittaa 5 min päästä uudestaan olisin vastannut ja joku olisi tullut paikalle vastaanottamaan paketit.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jlauta, kai se on tästedes pakko kirjoittaa ovikoodi väkisin osoitteen perään Suomen Postia varten, vaikka mistä Timbuktusta tilaisi. Ulkomailla on kai sellainen oletus, että kotijakelu on normi ja toimii. Mitään koodeja ei edes kysytä.

Ei ne osaa lukea! Kirjoitan kaikkiin tilauksiin osoitteeksi tyyliin Kotikatu 12 A 13, ovikoodi1234, 12300 Kotikunta. SIlti Posti nimenomaan väittää että ei voitu toimittaa kun ei oltu paikalla (olin), ei ollut ovikoodia (lukekaa perkele siitä paketin päältä!).

Vierailija
42/49 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin Kotipaketti voi myös vaihtua noudettavaksi tuotteeksi,vaikka olisit tilatessasi tuotteen maksanut 9.90 Postin Kotipaketista niinkuin minulle nyt kävi Kärkkäisellä maton tilattuani.Tuli vaan ilmoitus,että noutopaikka vaihtunut ja lähettäjänä Vallila.Ei kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se menee aina näin: Kun paketti on lähetetty, saan seurantakoodin sähköpostiin. Kun se on postissa rekisteröity, posti laittaa tekstarilla ja sähköpostilla kyselyn toimtusajasta. Ilmoitan halutun ajankohdan, mahd. ovikoodin, haluanko, että soitetaan ovikelloa/koputetaan oveen. Posti kuittaa ja toimittaa paketin haluttuna ajankohtana.

Missä maassa sinä asut? Suomessa ei ole enää vuosikausiin toimittu noin. Ehkä paketti palautetaan merkinnällä " ei asu siinä osoitteessa". Kun tein postille reklamaation, vastaaminen loppui siinä vaiheessa, kun laitoin kuvan väestötietorekisteristä, jonka mukaan asukas oli asunut siinä osoitteessa jo monta vuotta. Tämä todistaa sen, että ei kaikkia lähetyksiä edes yritetä toimittaa perille.

Vierailija
44/49 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kommentoida, soittaako posti (ja mistä numerosta) jos olen valinnut kotiinkuljetuksen ja 4h aikaikkunan?

Minä en erinäisistä syistä voi vastata tuntemattomiin numeroihin ja ärsyttää jos sen takia menee kuljetus ohi.

Vierailija
45/49 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalle omaiseen tyyliin vastaan itse :) eli posti näköjään soittaa jos on kysyttävää lähetyksestä.

Vierailija
46/49 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään oikeasti on yritetty toimittaa. Moni kertonut ettei ole postiautoa edes näkynyt tai soittoa kuulunut vaikka kotiinkuljetusta odotellut kotona vaan suoraan mennyt postitoimipaikkaan.

Vierailija
47/49 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisasiakkaat ovat pelkkä riesa. Hyvä jos tulo peittää edes kulut. On huvittavaa kun joku paketin odottaja kuvittelee olevansa tärkeä asiakas. Vaikka tuottaa pelkkiä kuluja. Kai nyt jokainen ymmärtää auton pääoma ynnä käyttökulujen ja kuskin henkilöstökukujen olevan tunnissa niin suuret. Ettei niitä kateta parin paketin parin euron korvauksella. Kotipaketit eivät tuota voittoa kuin huolintaliikkeille ja postille joka minimoi kulut jakamalla suurimman osan automaatteihinsa ja noutopisteisiin.

Vierailija
48/49 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisasiakkaat ovat pelkkä riesa. Hyvä jos tulo peittää edes kulut. On huvittavaa kun joku paketin odottaja kuvittelee olevansa tärkeä asiakas. Vaikka tuottaa pelkkiä kuluja. Kai nyt jokainen ymmärtää auton pääoma ynnä käyttökulujen ja kuskin henkilöstökukujen olevan tunnissa niin suuret. Ettei niitä kateta parin paketin parin euron korvauksella. Kotipaketit eivät tuota voittoa kuin huolintaliikkeille ja postille joka minimoi kulut jakamalla suurimman osan automaatteihinsa ja noutopisteisiin.

Kunpa olisikin pari euroa mutta alkaa lähennellä jo kymppiä halvimman paketinkin hinta. Kyllä siinä luulisi katetta löytyvän mutta pomoillehan ei tunnetusti riitä oikein mikään.

Vierailija
49/49 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työntekijä pääsee helpommalla ja tulee lyhyempi työpäivä kun vie nuo paketit vaan suoraan noutopaikkaan ja sanoo "kukaan ei vastannu tai kukaan ei ollut kotona".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi