Te, jotka toivotte jo etukäteen hiusten (ja miehet: parran) harmaantumista: miksi te haluatte näyttää vanhemmilta kuin olettekaan?
Kommentit (56)
Koska ei ole väliä miltä sinun mielestä näytän.
Jotkut harmaantuu jo kolmekymppisinä, toiset myöhemmin. Ei ole ikämääre, missään mielessä.
Että jatkuva naisten ahdistelu loppuisi.
Miehillä hiuksissa ja parrassa olevat hopeiset raidat näyttää hyvältä. Charmia ja uskottavuutta tulee lisää.
Laittaahan nuoret naisetkin hopean harmaan värin hiuksiin ja sitä ei paheksuta. Minusta tarkoituksella harmaannuttaminen on älytöntä.
Luonnollinen harmaa on kaunista.
Ja se, kuinka ihminen muuttuu.
Vanhenemisfoobikkojen on tosiaan omilta peloiltaan vaikea nähdä ikääntymisen kauneutta.
Minä näytän ihan mielelläni oman ikäiseltäni.
Jos se tarkoittaa että hiukseni tai partani harmaantuu, niin näinhän se on.
Tarkoituksenmukaisempi kysymys olisi: Miksi ihmeessä joku epätoivoisesti peittää harmaansa, näyttääkseen nuoremmalta, kun yksinkertaisesti ei sitä silti ole
Vierailija kirjoitti:
Että jatkuva naisten ahdistelu loppuisi.
Voit lopettaa naisten ahdistelun ihan heti muutenkin.
Ap lienee joku salilla ramppaava, tyhjäpäinen muskelimasa/-mara, jolla on lisäksi selfieaddiktio.
Mitä vikaa vanhalta näyttämisessä on? Olen keski-ikäinen nainen, ja näytän mielelläni ikäiseltäni. En ole ikinä ymmärtänyt epätoivoista nuoruuden ihannointia ja tavoittelua, sillä olen tyytyväinen itseeni ja elämääni juuri sellaisena kuin olen.
Sinä et tajua, vaikka sinulle kuinka selitettäisiin tämä asia. Et tule koskaan tajuamaankaan.
Ei sitä muutoin hopeaketuksi pääsisikään.
Paavo Nõgene (s. 1980). Niin charmantisti harmaantunut 41-vuotias mies! Olen täysin myyty!
https://navigatormagazine.fi/wp-content/uploads/2020/08/Paavo-Nogene-ta…
Ikääntymiskammoisilla on joku ihme fiksaatio siellä päänupeissaan. Kun ensimmäinen ryppy tai harmaa hius ilmestyy, he kuvittelevat heti olevansa rollaattorivanhuksia seniorikodissa.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Nõgene (s. 1980). Niin charmantisti harmaantunut 41-vuotias mies! Olen täysin myyty!
Onkohan paikallisia kokoomuslaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan paikallisia kokoomuslaisia?
Siitä Suskille hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntymiskammoisilla on joku ihme fiksaatio siellä päänupeissaan. Kun ensimmäinen ryppy tai harmaa hius ilmestyy, he kuvittelevat heti olevansa rollaattorivanhuksia seniorikodissa.
Heti eikä 15. päivä.
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän ihan mielelläni oman ikäiseltäni.
Jos se tarkoittaa että hiukseni tai partani harmaantuu, niin näinhän se on.
Tarkoituksenmukaisempi kysymys olisi: Miksi ihmeessä joku epätoivoisesti peittää harmaansa, näyttääkseen nuoremmalta, kun yksinkertaisesti ei sitä silti ole
Kirkuvanvärinen tai kovin tumma yksivärinen tukka ei näytä useinkaan erityisen kivalta jos on selvästi ikää.
Harmaa näyttää tyylikkäältä jos hiukset esim polkkapituiset. Toisilla harmaat ihan erityiset pukevat, kauniit. Ja juuri sellaisella tavalla mikä on uniikkia.
Jokainen meistä vanhenee. Minkäs sille mahtaa. Harmaantuminen on ok.
Minä suorastaan jo odotan harmaantumisen alkamista. N43
Koska pidän vaaleista hiuksista ja minulla on tummat. Jos vaalennan, hiukset on keltaiset.