Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehden lukijat kertokaa, miksi nämä naiset eivät löydä miestä?

Vierailija
27.01.2022 |

Kilttiskö ei naisille kelpaa vai mistä on kyse?

"Kyllä nainen aina puolison löytää, sanotaan – mutta eivät kaikki löydä. Moni nainen kärsii kumppanin kaipuusta siinä missä mieskin. Tässä jutussa tahtomattaan sinkuiksi jääneet naiset rikkovat tabun ja sanovat suoraan, miltä tuntuu, kun ei ole koskaan kelvannut kellekään."

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/aeba9b39-deba-494b-8a6a-167ef66219d1

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen paljon naisia, jotka pariutuivat nuorina. Nyt kuuskymppisinä kiertävät kapakoita sinkkuna ja etsivät sitä elämänsä miestä.

On löydetty mies nuorena ja tehty lapset. Erottu ja lähdetty etsimään itseään, kun pariuduttiin liian nuorena. Mutta enää ei niitä vapaita poikamiehiä olekkaan, kun viiskymppisenä haluttaisiin löytää se vanhuuden turva.

Joten suo siellä, vetelä täällä. Elämän läpi kestävän parisuhteen löytäminen vaatiikin vähän nirsoutta

Vierailija
62/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset, rumat, lihavat t ja päärynämuotoisetkin naiset ovat tinderissä passiivisia lahnoja eivätkä tee alotteita, joten eipä ihme että ovat yksin. Odottavat että mies tekee ensin aloitteen ja sitten kun kukaan ei tee niin ihmetellään että miten tässä näin kävi.

Kyllä minä ainakin teen aloitteita, mutta ei niistä mitään kunnon keskusteluja synny. 

Parhaiten etenee keskusteluksi, jos en itse aloita. En tiedä mikä siinä on, mutta jos yksi toimintatapa on huono, kannattaa sitä vaihtaa ja niin olen tehnyt.

Laske rimaa alaspäin ja etsi omaa tasoasi vastaavaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ongelma on, että eivät olleet tarpeeksi aktiivisia tarpeeksi nuorina. Odottivat liikaa, että mies tekee kaiken aloitteen suhteen.

Eivät ehkä satsanneet ulkonäköönsä tarpeeksi nuorina ja olleet laihoja. Heillä oli tarkat vaatimukset millainen on sopiva mies.

Miehen pituus, koulutusvaatimukset, työ tai opiskelupaikka ei ollut sopiva juuri heistä heille. Joten moni luonteeltaan sopiva ohitettiin.

Monella on saattanut olla mielenterveysongelmia ja outoa käyttäytymistä ja miehet eivät ole halunneet jatkaa tapailua. He eivät ole olleet tarpeeksi naisellisia miehille ja varsinkaan niille miehille, joita he tavoittelivat. Moni on myös jäänyt sinkuksi, koska oikeasti heillä ei ole kiva luonne.

Ja sitten nämä paradoksit.

Haluttaisiin miehekäs mies, mutta sitten duumarityyppi ei kelpaa. Haluttaisiin henkeviä puhuva mies, mutta sitten kuitenkin sellainen mies koetaan hihhuliksi. Halutaan jäntevän lihakset, muttei kuitenkaan saisi olla pois kotoa urheilemassa. Eläinrakas, mutta vain naisen kissojen kanssa jne.

Lyhyesti, muut eivät kelpaa ja hän ei kelpaa muille.

Vierailija
64/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksumuurin takia en pysty kommentoimaan kyseisiä jutun naisia, mutta mulla on lähipiirissä vastaava tapaus. Siis 30v sinkkunainen, joka ei ole koskaan seurustellut eikä edes säätänyt kenenkään kanssa koskaan. Hän myös voivottelee aina ettei ole koskaan löytänyt ketään, mutta tosiasiassa ei ole vakavasti etsinytkään. Ei ikinä käy missään, ei ole edes mitään harrastuksia joissa voisi tavata potentiaalisia kumppaneita. Kaikki harrastukset ovat kotona tehtäviä juttuja, joita puuhastelee.

Pari kertaa on yrittänyt mennä treffipalstoille etsimään suhdetta, mutta sekin tyssää aina nopeasti siihen, kun miehet vihjaavat vähänkään mitään seksuaalista kiinnostusta tälle kaverilleni. Silloin hän raivostuu ja torjuu miehen täysin, kutsuu tätä sitten "seksihulluksi" ja että on vain yksi asia mielessä. Ja tässä ei siis ollut kyse miehistä, jotka lähettelee kikkelikuvia tai ehottelee heti ekoissa viesteissä, vaan ihan normaalia keskustelua ollut ja sitten jos mies vihjaa mitään seksiin tai seksuaalisuuteen etäisesti viittaavaakaan, niin kaverini nousee heti takajaloilleen ja järkyttyy että "jaa sekin oli vaan pelkän seksin perässä".

Itse olen tästä päätellyt, että hänellä on jotenkin häiriintynyt suhtautuminen miehen seksuaalisuuteen ja/tai seksuaalisuuteen ylipäätään.

No en minäkään kiinnostuisi miehestä, joka tuossa vaiheessa alkaa seksijutuista puhumaan. Se ei ole yksinkertaisesti fiksua käyttäytymistä, ja mies antaa itsestään enemmän tai vähemmän moukkamaisen kuvan.

Sitten kun ollaan tutustuttu ja on selvästi kiinnostusta/ihastusta molemmin puolin, niin sillekin alueella voi vähitellen mennä.

Joten ehkä tämä lähipiirisi nainen vain on fiksu ja itseään arvostava niin, että haluaa vähän ns. laadukkaampaa seuraa?

Missä vaiheessa? Viestissäni nimenomaan sanoin, että nämä ovat sellaisia tapauksia, joille kaverini on jo pidempään jutellut ja on tutustuttu netin kautta ja juteltu syvällisemmin jne. Kyllä tuossa vaiheessa mielestäni on ihan normaalia jutella nuokin asiat. Kaverini on sitä tyyppiä, että haluaa jutella ensin tyyliin vähintään vuoden, ennen kuin suostuu edes harkitsemaan treffejä. Tai näin hän on sanonut, koskaan ei ole siis vielä treffeille asti edennyt. Ne muutaman viestin jälkeen ehdottelijat hän estää samantien, eikä vastaile sellaisille, kuten jo sanoin.

Treffipalstat tai Tinder ei tosiaan sovi ihmiselle, joka lämpiää hitaasti. Käytännössä kaverisi pitäisi jossain työ- tai harrastusympyröissä hiljalleen tutustua sopivaan tyyppiin ja vasta kaveruuden jälkeen se voisi syventyä joksikin muuksi. Olen itsekin hitaasti syttyvää tyyppiä, joten ymmärrän tuon kyllä hyvin, mutta kyllähän tuolainen suhtautuminen tuo ongelmia modernissa yhteiskunnassa.

No ehkä tuossa se ongelma on. Liian hitaasti syttyviä. Tunnen ja itsekin olen näitä nopeasti syttyviä, mutta tiesin mitä halusin ja nopeasti parsuhteeseen ja kihloihin. Yli 20 vuotta nyt naimissa ja tiedän näitä jotka ovat jo lähes 50 vuotta olleet naimissa, vaikka yhteen mentiin muutaman tapaamisen jälkeen.

Johan tuossa ajassa se rakastuminen on kadonnut ja kaikenmaailman epävarmuudet iskee. Kun perusasiat on tarkastettu ja kunnossa, niin loput kyllä hioutuu siinä parisuhteessa.

Vierailija
65/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset, rumat, lihavat t ja päärynämuotoisetkin naiset ovat tinderissä passiivisia lahnoja eivätkä tee alotteita, joten eipä ihme että ovat yksin. Odottavat että mies tekee ensin aloitteen ja sitten kun kukaan ei tee niin ihmetellään että miten tässä näin kävi.

Kyllä minä ainakin teen aloitteita, mutta ei niistä mitään kunnon keskusteluja synny. 

Parhaiten etenee keskusteluksi, jos en itse aloita. En tiedä mikä siinä on, mutta jos yksi toimintatapa on huono, kannattaa sitä vaihtaa ja niin olen tehnyt.

Laske rimaa alaspäin ja etsi omaa tasoasi vastaavaa seuraa.

En sanonut ette minulle puhuta, vaan että jos aloitan itse ensin, keskustelu tyrehtyy.

Näistä miehistä aika moni on jo "tasoani" alempana, en rupea mitään täysiä rumiluksia katselemaan.

Vierailija
66/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemilla ikisinkkunaisilla on äärimmäisen huono itsetunto ja mt-ongelmia, masennusta ym. Ulkonäössä ei mitään vikaa.

Pitkälti noin. Minullakin oli joskus masennusta, nykyään on vain huono itsetunto. 

Tavallaan tiedän olevani hyvännäköinen, mutta tavallaan tuolla oikeassa elämässä kodin ulkopuolella se huono itsetunto aina ottaa vallan ja mietin, että ehkä olen sittenkin ihan kauhea. En uskalla ottaa kontaktia muuten kuin neutraalissa mielessä.

Jos on hyvännäköinen mutta huonoitsetuntoinen nainen, ihmiset eivät tajua käytöksen johtuvan huonosta itsetunnosta vaan luulevat ylimieliseksi. Sitten selän takana mietitään mikä toikin luulee olevansa.

Vierailija
67/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon nämä naiset tekevät itse aloitteita ja ovatko missään deittipalvelussa?

Jos sinkku viettää päivät kotona ja jäy vain kaupassa odottaen että mies tulee kassajonossa tekemään aloitteen, niin yksin jää.

Olin jo tulossa kirjoittamaan täsmälleen saman mutta ehdit ensin.

Sinkkunaisia vaivaa usein aloitekyvyttömyys tai sitten matala taso, esim ylipaino.

Minulla on miehenä 14 sivua ja sovellusta kovassa käytössä. Moniko nainen olisi sinkku samalla vaivannäöllä?

Miksi sinä olet sinkku kaikesta tuosta vaivannäöstä huolimatta? Miksi jotkut naiset ei voisi olla sinkkuja samasta syystä?

Olen kuulemma aviomiesmateriaalia, mutta en herätä naisissa romanttista kiinnostusta/kipinää/ihastumista eli suoraan sanottuna en kelpaa seksiin vaikka pääsisin 3-6 treffeille.

Ja miksi luulet että sinä olet erikoistapaus ja vaikka nuo jutun naiset eivät voisi olla herättämättä tunteita muissa?

Väitätkö aivan tosissasi, että jollain naisella voisi olla sama ongelma kun mulla, että treffailisi miehiä aktiivisesti vuosien ajan ja pääsisi monille treffeille, mutta ei saisi seksiä ja nimenomaan siihen seksikipinöiden puutteeseen kaatuisi tapailut? Älä naurata.

Naura rauhassa, mutta kyllä meitä tällaisia naisia on. Me olemme niitä ikuisia kavereita. Viimeksi viime vuonna ihastuin ja aloin viettää paljon aikaa erään miehen kanssa. Oli flirttiäkin ilmassa. No sitten tuli se hetki että oltiin minun kotonani ja asioiden (normaalilla ihmisellä) olisi pitänyt edetä siihen tiettyyn suuntaan. Äksönin sijaan sain puheen siitä kuinka ihanaa on olla kanssani läheinen ystävä, koska minuun ei voisi koskaan tuntea sellaista vetoa kuin hän lähes poikkeuksetta naisiin tuntee. Mutta sinä, sinä et herätä mitään sellaista kiinnostusta, ah miten vapauttavaa ja arvokasta, kiitos että olet ystäväni.

Surullista tässä on se että tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta... N39, ikuisesti friendzonella.

Vierailija
68/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tuollainen ja en usko mihinkään yksittäiseen selitykseen, koska vaikka itsellänikin on vaikka mitä jo mainittujakin ongelmia niin tunnen ihan samanlaisia ongelmia potevia naisia jotka eivät ole ikinä sinkkuna. Ulkonäöstä jne riippumatta. On naisia, joilla mt ongelmia ja olematon itsetunto ja sitten tulee mies joka on siitä huolimatta kiinnostunut ja ehkä auttaa parantamaan sitä itsetuntoakin. Ei minulle koskaan käy noin.

Vierailija
69/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös tuollainen ja en usko mihinkään yksittäiseen selitykseen, koska vaikka itsellänikin on vaikka mitä jo mainittujakin ongelmia niin tunnen ihan samanlaisia ongelmia potevia naisia jotka eivät ole ikinä sinkkuna. Ulkonäöstä jne riippumatta. On naisia, joilla mt ongelmia ja olematon itsetunto ja sitten tulee mies joka on siitä huolimatta kiinnostunut ja ehkä auttaa parantamaan sitä itsetuntoakin. Ei minulle koskaan käy noin.

Jep. Aina puhutaan että pitää olla aktiivinen, rakastaa itseään, olla tasapainoinen, ei saa olla ongelmia... No olenkin, en ole silti löytänyt yhtään kiinnostunutta. Ja samaan aikaan passiivinen, itseään vihaava, mt-ongelmien kanssa kamppaileva sarjaseurustelee. N39

Vierailija
70/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi yli 40v ikisinkku nainen. Minulle kävi joskus nuorempana niinkin, että menin kysymään miesoletetulta tietä tms., niin tämän 1. vastaus oli: "Mä muuten seurustelen". No joo, ihan kiva, mutta minä haluaisin mennä paikkaan xyz, että mitenkäs sinne pääsee... Enkä oikein tiennyt, itkeä vai nauraa. Enimmäkseen kyllä nauratti 😆

Vierailija
71/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon nämä naiset tekevät itse aloitteita ja ovatko missään deittipalvelussa?

Jos sinkku viettää päivät kotona ja jäy vain kaupassa odottaen että mies tulee kassajonossa tekemään aloitteen, niin yksin jää.

Sinkkunaisia vaivaa usein aloitekyvyttömyys tai sitten matala taso, esim ylipaino.

Minulla on miehenä 14 sivua ja sovellusta kovassa käytössä. Moniko nainen olisi sinkku samalla vaivannäöllä?

" Matala taso, esim ylipaino" - sitten 3/4 miehistä on matalatasoisia, koska 3/4 miehistä on ylipainousia, ja nelkein 50% nuorista miehistä.

Vierailija
72/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54- vuotias nainen, ikisinkku. Jäin sinkuksi, koska olin liian pitkä (177cm), liian älykäs ja liian kaunis. Miehet pelkäsivät minua. Nuoruudessani ei ollut Tindereitä, silloin pariuduttiin baareissa ja discoissa. Minua ei koskaan haettu edes tanssimaan, kavereira kyllä. Tai haettiin pari kertaa, kun istuin. Kun nousin seisomaan, pakenivat miehet paikalta. Oman sukupolveni miehillä on huono itsetunto, onneksi nykyajan nuoret on kasvayettu luottamaan itseensä, olemaan avoimia ja rohkeita.

Vierailija
73/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Matala taso, esim ylipaino" - sitten 3/4 miehistä on matalatasoisia, koska 3/4 miehistä on ylipainousia, ja nelkein 50% nuorista miehistä.

Tämä! Miksi ihmettelette, miksi ette saa mätsejä Tinderissä. Miksi kukaan nainen mätsäusi matalan tason miestä?

Vierailija
74/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksumuurin takia en pysty kommentoimaan kyseisiä jutun naisia, mutta mulla on lähipiirissä vastaava tapaus. Siis 30v sinkkunainen, joka ei ole koskaan seurustellut eikä edes säätänyt kenenkään kanssa koskaan. Hän myös voivottelee aina ettei ole koskaan löytänyt ketään, mutta tosiasiassa ei ole vakavasti etsinytkään. Ei ikinä käy missään, ei ole edes mitään harrastuksia joissa voisi tavata potentiaalisia kumppaneita. Kaikki harrastukset ovat kotona tehtäviä juttuja, joita puuhastelee.

Pari kertaa on yrittänyt mennä treffipalstoille etsimään suhdetta, mutta sekin tyssää aina nopeasti siihen, kun miehet vihjaavat vähänkään mitään seksuaalista kiinnostusta tälle kaverilleni. Silloin hän raivostuu ja torjuu miehen täysin, kutsuu tätä sitten "seksihulluksi" ja että on vain yksi asia mielessä. Ja tässä ei siis ollut kyse miehistä, jotka lähettelee kikkelikuvia tai ehottelee heti ekoissa viesteissä, vaan ihan normaalia keskustelua ollut ja sitten jos mies vihjaa mitään seksiin tai seksuaalisuuteen etäisesti viittaavaakaan, niin kaverini nousee heti takajaloilleen ja järkyttyy että "jaa sekin oli vaan pelkän seksin perässä".

Itse olen tästä päätellyt, että hänellä on jotenkin häiriintynyt suhtautuminen miehen seksuaalisuuteen ja/tai seksuaalisuuteen ylipäätään.

Mielenkiinnosta, anna jokin esimerkki tällaisesta "seksiin tai seksuaalisuuteen etäisesti viittaavasta"?

No esimerkiksi jos ovat keskustelleet parisuhteista ja omista toiveista/ofotuksista, ja mies on kysynyt kaveriltani että "miten suhtaudut seksuaalisuuteen parisuhteessa". Tai jopa vähän epäsuoremmin, yksikin kerta kaverini kertoi että hän oli kertonut ettei ole koskaan edes pussannut ketän, niin tyyppi oli kysynyt jotenkin että miten hän sitten suhtautuu suhteen fyysiseen puoleen, että millaista suhdetta toivoo. Tällaisetkin mielestäni asialliset ja järkevät kysymykset kaverini on tulkinnut niin, että jaahas nyt se mies yrittää painostaa seksiin.

Kyllä tuo minun mielestäni on ihan ylireagointia, ja outoa odottaa mieheltä ettei häntä saisi seksi kiinnostaa yhtään tai se ei saisi olla toiveena parisuhteessa. Tai että se on niin kova tabu, ettei siitä sovi edes keskustella.

Mielestäni noin aikaisin tutustumisvaiheessa seksistä ei voi kysyä asiallisesti. Tuossa vasta vaihdetaan viestejä ventovieraan kanssa, parisuhde on hyvin kaukana tulevaisuudessa jos sitä edes tulee. Tuo on juuri sitä kauppalistan kanssa deittailua, joka ainakin minun kohdallani lopettaa kiinnostuksen. Kyllä, tuo on tärkeä asia. Mutta jos on niin kiire oikaista että ei voi edes livenä tavata ennen seksistä juttelua, niin ihminen on liian hätähousu minulle.

Toki tässä on toinenkin koulukunta, kun osa ilmoittaa seksitoiveensa reippaasti jo profiilissa. He etsikööt kaltaisiaan.

Se toki on outoa jos naisella käy niin huono tuuri, että kaikki kiinnostuneet alkavat kysellä seksistä. Tulee väkisinkin mieleen että hän ehkä tahattomasti johdattaa keskustelun väärään suuntaan. Kuten juuri tuo että alkaa kertoa että ei ole koskaan pussannut ketään. Miksi siitä pitää tilittää vieraalle ihmiselle, kun se juuri rohkaisee vastapuolta kyselemään lisää aiheesta?

Vierailija
75/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan ongelma on, että eivät olleet tarpeeksi aktiivisia tarpeeksi nuorina. Odottivat liikaa, että mies tekee kaiken aloitteen suhteen.

Eivät ehkä satsanneet ulkonäköönsä tarpeeksi nuorina ja olleet laihoja. Heillä oli tarkat vaatimukset millainen on sopiva mies.

Miehen pituus, koulutusvaatimukset, työ tai opiskelupaikka ei ollut sopiva juuri heistä heille. Joten moni luonteeltaan sopiva ohitettiin.

Monella on saattanut olla mielenterveysongelmia ja outoa käyttäytymistä ja miehet eivät ole halunneet jatkaa tapailua. He eivät ole olleet tarpeeksi naisellisia miehille ja varsinkaan niille miehille, joita he tavoittelivat. Moni on myös jäänyt sinkuksi, koska oikeasti heillä ei ole kiva luonne.

Ja sitten nämä paradoksit.

Haluttaisiin miehekäs mies, mutta sitten duumarityyppi ei kelpaa. Haluttaisiin henkeviä puhuva mies, mutta sitten kuitenkin sellainen mies koetaan hihhuliksi. Halutaan jäntevän lihakset, muttei kuitenkaan saisi olla pois kotoa urheilemassa. Eläinrakas, mutta vain naisen kissojen kanssa jne.

Lyhyesti, muut eivät kelpaa ja hän ei kelpaa muille.

Milloin olet viimeksi keskustellut naisen kanssa livenä? Sukulaisia ei lasketa.

Vierailija
76/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset jaksavat valittaa ettei löydä ketään? Peiliin katsomisen taito nykypäivänä kadonnut johonkin? Koskee ihan miehiä ja naisia.

Olet yksin, mitä sitten? Jos et osaa onnellinen itsesi kanssa niin et osaa onnellinen parisuhteessa loppujen lopuksi.

Sinäkö et ole ikinä valittanut mistään? Todellako? Minä olen ihan tyytyväinen elämääni, mutta kyllä valitan äänekkäästi jos vaikka kahvi on loppu eikä sitä saa nopeasti lisää.

Vierailija
77/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaan jäntevän lihakset, muttei kuitenkaan saisi olla pois kotoa urheilemassa. .

Liikuntaharrastusten kautta on helppo tutustua. Seuratoimintaan vaan mukaan. Käy jonkin lajin kurssin ja tutustuu harrastajiin, käy kisoissa tai harjoittelemassa lisää taitoja.

Sohvaperuna löytää kaverin jos on aloitteellinen ja kertoo millaisista elokuvista ja tv-sarjoista pitää.

Vierailija
78/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että monen ikisinkkuuden taustalla on jonkinlainen ihmissuhdetrauma, ei nirsous tai puutteet ulkonäössä.

Vierailija
79/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 99% varma että minä olisin. Minulle sopivia ei vain ole.

Liian korkea vaatimustaso? Kannattaa varmistaa että itse on yhtä tasokas

Vierailija
80/135 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet sinkku kaikesta tuosta vaivannäöstä huolimatta? Miksi jotkut naiset ei voisi olla sinkkuja samasta syystä?

Olen kuulemma aviomiesmateriaalia, mutta en herätä naisissa romanttista kiinnostusta/kipinää/ihastumista eli suoraan sanottuna en kelpaa seksiin vaikka pääsisin 3-6 treffeille.

Ja miksi luulet että sinä olet erikoistapaus ja vaikka nuo jutun naiset eivät voisi olla herättämättä tunteita muissa?

Väitätkö aivan tosissasi, että jollain naisella voisi olla sama ongelma kun mulla, että treffailisi miehiä aktiivisesti vuosien ajan ja pääsisi monille treffeille, mutta ei saisi seksiä ja nimenomaan siihen seksikipinöiden puutteeseen kaatuisi tapailut? Älä naurata.

Naura rauhassa, mutta kyllä meitä tällaisia naisia on. Me olemme niitä ikuisia kavereita. Viimeksi viime vuonna ihastuin ja aloin viettää paljon aikaa erään miehen kanssa. Oli flirttiäkin ilmassa. No sitten tuli se hetki että oltiin minun kotonani ja asioiden (normaalilla ihmisellä) olisi pitänyt edetä siihen tiettyyn suuntaan. Äksönin sijaan sain puheen siitä kuinka ihanaa on olla kanssani läheinen ystävä, koska minuun ei voisi koskaan tuntea sellaista vetoa kuin hän lähes poikkeuksetta naisiin tuntee. Mutta sinä, sinä et herätä mitään sellaista kiinnostusta, ah miten vapauttavaa ja arvokasta, kiitos että olet ystäväni.

Surullista tässä on se että tämä ei edes ollut ensimmäinen kerta... N39, ikuisesti friendzonella.

Erikoista... Onko ylipainoa?