Kassatäti tervehtii vain miehiä?!
Nuori naismyyjä tervehtii ja sanoo kiitokset ja heipat iloisesti ja asiallisesti miespuolisille asiakkaille, mutta naispuolisille asiakkaille ei sano ollenkaan, tai huomattavasti vaisummin. Mitä ihmeen miesten mielistelyä? Mitä mieltä tällaisesta? Oletteko pistäneet merkille muualla?
Kommentit (16)
Mulle eräs turskan niellyt kassaneiti ei sanonut moi vaikka itse sanoin. Sanoin uudestaan moi eikä mitään reaktiota. Jätin ostokset hihnalle ja lähdin toiseen kauppaan.
Enpä ole kiinnittänyt huomiota sen enempää. Tänään ainakin myyjä tervehti, kun kävin kaupassa ja silloin, kun olin itse kassalla töissä tervehdin jokaisen asiakkaan sukupuoleen tai ikään katsomatta.
No enpä ole huomannut. Ihan nuo tervehtivät nykyisin kivasti keski-ikäistä harppuakin.
Seuraavalla kerralla käydessäsi hänen kassalla, tokaise isoon ääneen "No moikka Marjatta!". Ehkei kehtaa sitten enää olla tervehtimättä.
Mä olen huomannut saman asian, kun miehen kanssa käydään kaupassa! Miehelle moikataan, mutta mulle ei, jos naispuolinen myyjä kyseessä.
Kyllä mä moikkaan kaikkia! Jos tulee pariskunta niin sanon hei ja katson molempia silmiin. Joskus naiset vaan mulkoilee muualle, sille en voi mitään.
Ainakin Kangasalan Lidlissä oli yksi nuori tumma naispuolinen kassa samanlainen. Vähä huvitti kun yhtäkin miestä yritti lirkutella, mies käyttäytyi hyvin neutraalisti. Vieressä seurasin ja kassan naama meni happamaksi kun mies ei innostunut ja seuraava asiakas olikin nainen Hah, hah!
Kassoilla on joku kuvitelma että miehiltä irtoaa tippiä, vaikkei sitä ikinä tule.
Akat ite mulkoilee muualle eikä ole kuulevinaan kassan tervehdystä.Neljänteen heihin saattaa saada jotain mutinaa takasin tai sitten ei..
Naisilla on yleensä joku ihme kohellus menossa, miehet keskittyvät kassatapahtumaan ja kassahenkilöön enemmän. Naiset eivät huomaa tervehdyksiä.
T: Kassa
Miehille on pakko hymyillä, muuten alkaa kuulua ''miks noin vakavana, hymyilisit vähän, olisit paljon nätimpi kun hymyilisit...'' ei tommosta jaksa kuunnella.
Minimani Jyväskylä on hyvä esimerkki. Miehelle lässyttää yksi eukko kun mennään yhdessä kauppaan, minua kohtelee kuin ilmaa. Noloa ja läpinäkyvää. Tekisi mieli tehdä valitus.
En ole kyllä vielä törmännyt sellaiseen naiskassaan joka ei tervehdi
N50+
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:49"]
Minimani Jyväskylä on hyvä esimerkki. Miehelle lässyttää yksi eukko kun mennään yhdessä kauppaan, minua kohtelee kuin ilmaa. Noloa ja läpinäkyvää. Tekisi mieli tehdä valitus.
[/quote]
Nyhyy, valitus mistä? Se että sun oma naama on norsunvitulla jo valmiiksi? Paljonpa siinä tekee mieli sulle hymyillä.
Jaha. peukkumoottori ehti taas paikalle. Alussa suurinosa oli pitkään Ap:n ajatusten ja kokemusten kannalla. Peukkomoottori on kai itse naispuolinen myyjä?