AV, onko Juha Sipilä komea?
54-vuotiaaksi kuitenkin aika ryhdikkään ja hoikankin näköinen mies, kun tuossa iässä aika monet miehet ovat jo isomahaisia.
Kommentit (38)
Hellyyttävä pappa, mutta ei missään määrin komea tai siinä mielessä vetävä!
Mutta loistava isä- tai vaarihahmo kyllä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:32"]
Olenko ainoa, jonka mielestä Sipilän huulet on jotenkin aistikkaan näköiset?
[/quote]
minusta ne on jotenkin naisen huulet, tekisi mieli levittää huulipunaa
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:13"]
Sipilän ääni on rauhoittava, mielelläni kuuntelen kun hän puhuu.
[/quote]
on vaan se ikävä oululaisnuotti josta ei ikinä eroon pääse
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:07"]
En tiedä komeudesta, mutta suoraselkäinen, faktat pöytään ja näillä mennään. Jos 4 vuoden päästä ei tulosta, mies vaihtoon, näin itse lupasi. Ihailtavaa oikeastaan poliitikon suusta. Ja helmetti soikoon, mitä ruikutusta, kun koulutusmenoista viedään 600 milj. Ihan kun se olisi ainoa, joka joutuu miettimään menojen supistamista ja toimintatapojen järkeistämistä.
[/quote]
Lupaus on lupaus. Vitun säälittävää tuo Sipilän toiminta kun hänelle etukäteen varta vasten selitettiin mitä se kyltissä kerrottu teksti tarkoittaa ja että hän olisi voinut valita jonkin muun tekstikyltin tai kieltäytyä kaikista lupauksista kokonaan. Sipilä olisi siis voinut kieltäytyä kokonaan lupaamasta opiskelijoille yhtikäs mitään, itse kun tiesi valtion rahoituksen tilanteen, mutta kusettaja kun on niin lupasi ettei leikata opintotukea ja heti ensimmäisenä toimena leikkasi opintotukea.
MIKSI SIIS JUHA SIPILÄ VALEHTELI ÄÄNESTÄJILLE ENNEN VAALEJA ELLEI SAADAKSEEN PUOLUEELLEEN MAHDOLLISIMMAN PALJON ÄÄNIÄ JA PETTÄÄKSEEN ÄÄNESTÄJÄNSÄ HETI VAALIEN JÄLKEEN? VITTU MIKÄ LUIHU, PETTI OPISKELIJAT!
JUHA SIPILÄ VALEHTELIJÄ PETTURI!
Ei.
Hän tekee hyväntekeväisyyttä, joten arvostan kyseistä käytöstä.
En tiedä komeudesta, mutta suoraselkäinen, faktat pöytään ja näillä mennään. Jos 4 vuoden päästä ei tulosta, mies vaihtoon, näin itse lupasi. Ihailtavaa oikeastaan poliitikon suusta. Ja helmetti soikoon, mitä ruikutusta, kun koulutusmenoista viedään 600 milj. Ihan kun se olisi ainoa, joka joutuu miettimään menojen supistamista ja toimintatapojen järkeistämistä.
[/quote]
Eli neljä vuotta hukkaan siis ja Suomi uppoaa syvemmälle suohon johon Vanhanen, Kivimäki, Katainen, Stubb ja nyt Sipilä upotti maan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:26"]
[/quote]
Eli neljä vuotta hukkaan siis ja Suomi uppoaa syvemmälle suohon johon Vanhanen, Kivimäki, Katainen, Stubb ja nyt Sipilä upotti maan.
[/quote]
Sipilä ainakin yrittää, vaikka ay-liike niin kovin yrittää häntä kampittaa.
Olen ihan oikeasti nähnyt työni puolesta petolinnun peräreiän ja voin kertoa, että se oli paljon komeampi.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:22"]
[/quote]
Lupaus on lupaus. Vitun säälittävää tuo Sipilän toiminta kun hänelle etukäteen varta vasten selitettiin mitä se kyltissä kerrottu teksti tarkoittaa ja että hän olisi voinut valita jonkin muun tekstikyltin tai kieltäytyä kaikista lupauksista kokonaan. Sipilä olisi siis voinut kieltäytyä kokonaan lupaamasta opiskelijoille yhtikäs mitään, itse kun tiesi valtion rahoituksen tilanteen, mutta kusettaja kun on niin lupasi ettei leikata opintotukea ja heti ensimmäisenä toimena leikkasi opintotukea.
MIKSI SIIS JUHA SIPILÄ VALEHTELI ÄÄNESTÄJILLE ENNEN VAALEJA ELLEI SAADAKSEEN PUOLUEELLEEN MAHDOLLISIMMAN PALJON ÄÄNIÄ JA PETTÄÄKSEEN ÄÄNESTÄJÄNSÄ HETI VAALIEN JÄLKEEN? VITTU MIKÄ LUIHU, PETTI OPISKELIJAT!
JUHA SIPILÄ VALEHTELIJÄ PETTURI!
[/quote]
Karibianseepia pettää aina
http://www.hs.fi/tiede/a1432783870493
Näin uusi hallitus lupasi kuvissa, ettei leikkaa koulutuksesta – leikkaavat kuitenkin
Ei mies minun makuuni, toivottavasti Suomen valtion sentään.
Voiko sen osuvammin sanoa kuin tuossa hesarin tiedetoimituksen jutussa. Selkärangaton nilviäinen. Ja siltä näyttääkin.
On niin yhdentekevän näköinen, ettei erotu tapetista. Iso miinus äänestä, vastenmielisen kuuloinen.
Liian tavis mun makuuni, mutta joo terveen näköinen mies.
Mikäs siinä terveen näköinen kuten Breivik ja Hitlerkin.
Nasta tyyppi minusta tuo pääministeri Sipilä.
Sipilän ääni on rauhoittava, mielelläni kuuntelen kun hän puhuu.