Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV, onko Juha Sipilä komea?

Vierailija
29.05.2015 |

54-vuotiaaksi kuitenkin aika ryhdikkään ja hoikankin näköinen mies, kun tuossa iässä aika monet miehet ovat jo isomahaisia.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän ääni on rauhoittava, mielelläni kuuntelen kun hän puhuu.

Vierailija
22/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttävä pappa, mutta ei missään määrin komea tai siinä mielessä vetävä!

Mutta loistava isä- tai vaarihahmo kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:32"]

Olenko ainoa, jonka mielestä Sipilän huulet on jotenkin aistikkaan näköiset? 

[/quote]

minusta ne on jotenkin naisen huulet, tekisi mieli levittää huulipunaa

Vierailija
24/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:13"]

Sipilän ääni on rauhoittava, mielelläni kuuntelen kun hän puhuu.

[/quote]

on vaan se ikävä oululaisnuotti josta ei ikinä eroon pääse

Vierailija
25/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:07"]

En tiedä komeudesta, mutta suoraselkäinen, faktat pöytään ja näillä mennään. Jos 4 vuoden päästä ei tulosta, mies vaihtoon, näin itse lupasi. Ihailtavaa oikeastaan poliitikon suusta. Ja helmetti soikoon, mitä ruikutusta, kun koulutusmenoista viedään 600 milj. Ihan kun se olisi ainoa, joka joutuu miettimään menojen supistamista ja toimintatapojen järkeistämistä.

[/quote]

Lupaus on lupaus. Vitun säälittävää tuo Sipilän toiminta kun hänelle etukäteen varta vasten selitettiin mitä se kyltissä kerrottu teksti tarkoittaa ja että hän olisi voinut valita jonkin muun tekstikyltin tai kieltäytyä kaikista lupauksista kokonaan. Sipilä olisi siis voinut kieltäytyä kokonaan lupaamasta opiskelijoille yhtikäs mitään, itse kun tiesi valtion rahoituksen tilanteen, mutta kusettaja kun on niin lupasi ettei leikata opintotukea ja heti ensimmäisenä toimena leikkasi opintotukea.

MIKSI SIIS JUHA SIPILÄ VALEHTELI ÄÄNESTÄJILLE ENNEN VAALEJA ELLEI SAADAKSEEN PUOLUEELLEEN MAHDOLLISIMMAN PALJON ÄÄNIÄ JA PETTÄÄKSEEN ÄÄNESTÄJÄNSÄ HETI VAALIEN JÄLKEEN? VITTU MIKÄ LUIHU, PETTI OPISKELIJAT!

JUHA SIPILÄ VALEHTELIJÄ PETTURI!

Vierailija
26/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Hän tekee hyväntekeväisyyttä, joten arvostan kyseistä käytöstä.

Vierailija
27/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä komeudesta, mutta suoraselkäinen, faktat pöytään ja näillä mennään. Jos 4 vuoden päästä ei tulosta, mies vaihtoon, näin itse lupasi. Ihailtavaa oikeastaan poliitikon suusta. Ja helmetti soikoon, mitä ruikutusta, kun koulutusmenoista viedään 600 milj. Ihan kun se olisi ainoa, joka joutuu miettimään menojen supistamista ja toimintatapojen järkeistämistä.

[/quote]

Eli neljä vuotta hukkaan siis ja Suomi uppoaa syvemmälle suohon johon Vanhanen, Kivimäki, Katainen, Stubb ja nyt Sipilä upotti maan.

Vierailija
28/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:26"]

[/quote]

Eli neljä vuotta hukkaan siis ja Suomi uppoaa syvemmälle suohon johon Vanhanen, Kivimäki, Katainen, Stubb ja nyt Sipilä upotti maan.

[/quote]

Sipilä ainakin yrittää, vaikka ay-liike niin kovin yrittää häntä kampittaa.

Vierailija
29/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan oikeasti nähnyt työni puolesta petolinnun peräreiän ja voin kertoa, että se oli paljon komeampi.

Vierailija
30/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
31/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 00:22"]

[/quote]

Lupaus on lupaus. Vitun säälittävää tuo Sipilän toiminta kun hänelle etukäteen varta vasten selitettiin mitä se kyltissä kerrottu teksti tarkoittaa ja että hän olisi voinut valita jonkin muun tekstikyltin tai kieltäytyä kaikista lupauksista kokonaan. Sipilä olisi siis voinut kieltäytyä kokonaan lupaamasta opiskelijoille yhtikäs mitään, itse kun tiesi valtion rahoituksen tilanteen, mutta kusettaja kun on niin lupasi ettei leikata opintotukea ja heti ensimmäisenä toimena leikkasi opintotukea.

MIKSI SIIS JUHA SIPILÄ VALEHTELI ÄÄNESTÄJILLE ENNEN VAALEJA ELLEI SAADAKSEEN PUOLUEELLEEN MAHDOLLISIMMAN PALJON ÄÄNIÄ JA PETTÄÄKSEEN ÄÄNESTÄJÄNSÄ HETI VAALIEN JÄLKEEN? VITTU MIKÄ LUIHU, PETTI OPISKELIJAT!

JUHA SIPILÄ VALEHTELIJÄ PETTURI!

[/quote]

Karibianseepia pettää aina

http://www.hs.fi/tiede/a1432783870493

Näin uusi hallitus lupasi kuvissa, ettei leikkaa koulutuksesta – leikkaavat kuitenkin

http://nyt.fi/a1305959039814

Vierailija
32/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies minun makuuni, toivottavasti Suomen valtion sentään.

Vierailija
33/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen osuvammin sanoa kuin tuossa hesarin tiedetoimituksen jutussa. Selkärangaton nilviäinen. Ja siltä näyttääkin.

Vierailija
34/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin yhdentekevän näköinen, ettei erotu tapetista. Iso miinus äänestä, vastenmielisen kuuloinen.

Vierailija
35/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
36/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tavis mun makuuni, mutta joo terveen näköinen mies.

Vierailija
37/38 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä terveen näköinen kuten Breivik ja Hitlerkin.

Vierailija
38/38 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasta tyyppi minusta tuo pääministeri Sipilä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi