Mitä hankkisin 'sisävaatteikseni'. Housuja en halua kun niissä ei voi olla ilman housuja. Sopivia mekkoja ei kokoiselleni ole. Joku paituli
Kommentit (25)
Ihan sama millaista mekkoa pidät, Pertti. Eihän sinua ikinä kukaan näe.
"Housuissa ei voi olla ilman housuja"..??!!, no älä muuta sano.
Nanson paitulit ovat oikein mainioita kotivaatteita, niitä minäkin käytän. Minulle on jäänyt epäselväksi, mitä muuta eroa Nanson mekoilla ja yöpaidoilla on kuin hintalappu.
Vierailija kirjoitti:
Nanson paitulit ovat oikein mainioita kotivaatteita, niitä minäkin käytän. Minulle on jäänyt epäselväksi, mitä muuta eroa Nanson mekoilla ja yöpaidoilla on kuin hintalappu.
Minulla on monta Nanson paitulia kotiasuina. Pikkarit alla, jos on vuotoja ja tarvitaan sidettä tai pikkuhousunsuojaa.
Itse teetin ompelijalla liivimekon kotiasuksi. Flanellista. On kiva, ja voi vaihtaa puseroa.
Paituli on ihan helv*tin ärsyttävä sana.
Siis meinaat hengata paitulissa ilman alushousuja?
Mekkoja löytyy aivan varmasti vaikka kuinka isoja. Ja miksei kotihousuja voi käyttää ilman alushousuja? Mä käytän aina. Riisun kaikki alusvaatteet heti kun tulen kotiin.
Haaremihousut, on väljää ja mukavaa vaikka ilman alushousuja. Siihen yläosaksi joku mukava pehmyt trikoopaita.
Burkhakaupoista löytynee keveitä ja vilpoisia oloasuja, joissa viihtyy ilman pöksyjä ja rintsikoita.
Paituli päälle ja broitskua ja bursaa poskeen
Ompeleminen on kiva harrastus. Mene vaikka työväenopiston kurssille ja ompele itsellesi mieleiset kotivaatteet.
Hame ja t-paita on mukava ja siisti kotiasu. T-paita likaantuu nopeammin niin sen voi vaihtaa, hametta voi pitää usein parikin viikkoa. Paitulit on usein vähän turhan lyhyitä, jos joutuu avaamaan oven tai haluaa nopeasti käydä jossain, viedä roskat tms. Ehkä se kesähelteellä menee, mutta talvella tuntuu kuin olisi pelkässä yöpaidassa.
Vierailija kirjoitti:
Collegemekko, neulemekko, trikoomekko, mekko
Ap sanoi, että hänen kokoiselleen ei ole mekkoja.
Collegemekko, neulemekko, trikoomekko, mekko