Miten lopettaa juominen? Mennyt aivan yli
Päivässä menee vähintään 12, useassa osassa. Aamulla 4, iltapäivällä 4 ja illalla 6-8 kaljaa. Oon todella kyllästynyt ja en osaa olla enään ilman. Hoitokontakti jäi koronan myötä ja uusi lääkäri aika vasta kesäkuulle .
Oon 24 vuotias nainen. Ennen pystyin olemaan iloinen ilmankin , nyt en lainkaan enkä mene mihinkään juomatta , ja voin juoda helposti 7 nkin ja minusta ei silti nää että olen päihtynyt. Menin mm. Lääkäriin joka määräsi xanorit vaikka olin juonut 8 päivän aikana mutta hän ei huomannut sitä, pesin hampaat ja leikkasin ja lähdin vaikka mietin huomaako, en välittänyt. Ei huomannut onneksi . Niitä käytin ihan ohjeen mukaan ja jäi ylikin siitä kuukaudesta. En vaan saa enään mistään muusta mitään hyvää oloa kun alkoholista enkä siitäkään enään ,mutten osaa lopettaa. Olisiko jotain vinkkejä miten itse olette onnistuneet lopettamaan?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta alkoholia menee suunnilleen saman verran arkisin. Voiko jo tissuttelun lopettamisesta tulla jotain vieroitusoireita?
.
Minulla meni noin puolitoista pulloa punaviiniä tai pullo ja 3/4 lähes joka ilta. Lopetin kerrasta tipattomalle tammikuulle. Jonkin verran rytmihäiriöitä alkuun mutta niitä oli monesti krapulassakin. Muuten ihmeen vähän oireita.
No aika vähän punkkua oot kyllä juonutkin itel mennyt yleensä niin paljon kun on, jos riittää ees. Yleensä 3-4 pulloa pv hissukseen tissutellen. Sillon kun ottanut. Ja melkein halvinta. Mut nyt lopetellut vkon sekasin juomisen putken jälkeen ja ok ettei haluu aina juoda kun tekee mieli. Muihin asioihin keskityttävä.
En juo pahvilaatikkoviinejä, kyllä viinin pitää olla lasipullossa. En juo myöskään halvinta vaikka olen kyllä alkoholisti. Samoin en juo väkeviä ollenkaan.