Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi soitti kaverilleen

Vierailija
29.05.2015 |

Kysyi tulisiko tämä käymään meille. Tähän kaveri. Miks tulisin siis miks mää teille tulisin? En vitussa tule. Pojista kyse. Mitä pitäisi ajatella tuollaisesta pojasta? Onko yleistä että 10 vuotiaat puhuu noin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen mitä tuolla kylillä ja pikukioskeilla, joista ton ikäset pojat käy limsaa ja karkkia ostamassa niin pahempaakin tekstiä tulee kun on niin siistiä kiroilla ja puhua juttuja, mitä on isompien poikien suusta kuullut. Mutta ehkä pojalla oli vaan huono päivä tai sitten niiden kaverisuhde ei olekaan ihan niin hyvä, mitä teidän poika olettaa.

Vierailija
2/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta normaalilta. Millaiset vanhemmat tällä kaverilla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eronneet ja poika käy joka viikonloppu yökyllässä missä milloinkin. Pitääpä seurata tätä suhdetta. Siis lasten.

Vierailija
4/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuon ikäinen poika ja ei kyllä puhu tuolla tavalla hän eikä kukaan hänen kavereistaan.

Vierailija
5/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla on monesti ihme tyyli puhua toisilleen. Ei ehkä ihan normaalia vielä tuossa iässä, mutta kyllä noi meidän 15-16-vuotiaat jantterit aika törkeästi puhuu toisilleen. Jo muutaman vuoden tehneet. Ja ihan normaaleja ydinperheiden poikia, fiksuja ja asiallisia kun tavataan. Kun olen oman kundin osalta siihen puuttunut, niin vastaus on "rauhotu mutsi, noin ne kaikki puhuu, mullekin. Se on läppää". Itse kuuntelen tukka pystyssä sitä kielenkäyttöä...

Ap:lla tietty aika nuorista pojista kyse... En mä kuitenkaan usko, että se kielenkäyttö korreloisi varsinaisesti eroperheeseen millään tavalla. Ja kyllä ne kiroilut pääasiassa opitaan ihan muualta kun kotoa, toki joskus sieltäkin.

Vierailija
6/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuon ikäiset ovat toisilleen tosi epäkohteliaita noin yleensäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi