En pysty hillitsemään itseäni.
Ongelmani on se että näen joka puolella kauniita ja pantavia naisia. Minun on vaikea pysyä housuissani, haluaisin panna niitä kaikkia. Sanomattakin lienee selvää etten ole parisuhteessa. Joudun vetämään käteen ainakin pari kertaa päivässä. Mitä tälle voi tehdä? mies 38v
Kommentit (11)
No hanki aivot, aikuistu. Hyi helvata mikä ällötys :D
Jatkat vaan ihan normaalisti. Tumputtamista voisit kyllä vielä lisätä, neljään kertaan päivässä. Se on turvallista, yliannostuksen uhkaa ei vielä noilla määrillä ole.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:04"]
[/quote]
No aivothan ne siellä housuissa juhmii.
Vaikutatpa ällöttävältä. Ei ihme ettet saa muuta kuin omaa kättäsi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:04"]
[/quote]
Mitä? Aikuinen terve mies, aikuisen terveen miehen vietillä varustettuna. Olet töykeä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:36"]
Ongelmani on se että näen joka puolella kauniita ja pantavia naisia. Minun on vaikea pysyä housuissani, haluaisin panna niitä kaikkia. Sanomattakin lienee selvää etten ole parisuhteessa. Joudun vetämään käteen ainakin pari kertaa päivässä. Mitä tälle voi tehdä? mies 38v
[/quote]Tuplaat käteen vetämisen.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:04"]
[/quote]
Mitä? Aikuinen terve mies, aikuisen terveen miehen vietillä varustettuna. Olet töykeä.
[/quote] Vanha irstas ukko. Haluaa työntää kuvottavan ulokkeensa joka koloon. Sitten olen töykeä :D
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:36"]
[/quote]
Tule meille käymään?
T: nainen 37-v samassa tilanteessa
Olen kaunis ja pantava nainen, enkä ole parisuhteessa. Kokeile rohkeasti onneasi :)
Näin keväisin olen varsin helppo nakki, en tosin suhteeseen, mutta...