Korvia myöten ihastunut
Okei tiedän, että tämä on vähän typerää tänne kirjoittaa. Olen niin ihastunut yhteen mieheen ettei mistään meinaa tulla oikein mitään. Ollaan tavattu muutaman kerran ja uskon, että hänkin pitää musta (ainakin kyllä sanoi niin). Silti hän kehuu muita naisia seurassani ja puhuu muutenkin muista naisista.. En ymmärrä tätä :D Minä en ole painostanut mihinkään vaan hän on ollut se, joka on kysellyt et mitä me oikein ollaan jne. Äääh tää on niin sekoa :D Anteeksi sekava teksti, mutta en ole pystynyt pariin viikkoon edes ajattelemaan selkeästi.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:43"]Minusta tuntuu että sillä on vaan heikko itsetunto. Ja on todella kiinnostunut sinusta, mutta yrittää pelailla jotain, katsoakseen just mitä sinä ajattelet. Veikkaan että on kiinnostunut ihan kunnolla
[/quote]
Tätä mä jotenki salaa toivoisin. Kuitenki kaikki eleet viittaisi siihen, että on kiinnostunut. ap
Mulla myös yks tuttu joka on sanonut tykkäävänsä mutta samalla saattaa sanoa positiivisia juttuja myös seurueessamme oleville muille naisille. Itselleni tulee olo että olen vain yksi muiden joukossa. Vaikea ottaa todeksi hänen sanomaansa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:19"]Mulla myös yks tuttu joka on sanonut tykkäävänsä mutta samalla saattaa sanoa positiivisia juttuja myös seurueessamme oleville muille naisille. Itselleni tulee olo että olen vain yksi muiden joukossa. Vaikea ottaa todeksi hänen sanomaansa.
[/quote]
Joo toi on inhottavaa. Silloin kun jostain tykkää niin pitäisi osoittaa sille, että hän on erityinen. Ei nyt mitenkää tarvi palvoa mut varmaan tiedät mitä meinaan :D Välillä tuntuu, että tämä mies haluaa osoittaa mulle et mä en ole mitenkään erityinen. On olemassa muitakin kauniita naisia. On tää tämmöstä :D ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:02"]
Sä oot ihastunu siihe ja kiintyny melko lyhyessä ajassa. Uskon että ei ajattele susta samoin, miehet puhuvat kaikenlaista
[/quote]
Joo se tässä vähän pelottaakin kun olen niin ihastunut. En tosiaan ole itse nyt edes valmis mihinkään vakavaan vaan haluan vain nauttia hetkestä. Mut ehkä olis parasta nyt itse vähän viilentyä ja ottaa askel taaksepäin ettei käy huonosti.. ap
[/quote]
Ja miksi et ole valmis mihinkään vakavampaan? Mikäs asenne toi nyt on olevinaan? Et sä ansaitse sitä miestä sitten rakastamaan sinua, vai miksi ihmeessä sä haluaisit, että se ajattelis sinusta, että "en mä ole valmis mihinkään vakavaan, toi Xxxx on vaan kiva tyttö"? Koska jos sä et oo valmis, niin pian ei ole hänkään. Voi voi.
T. Täti
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:02"]
Sä oot ihastunu siihe ja kiintyny melko lyhyessä ajassa. Uskon että ei ajattele susta samoin, miehet puhuvat kaikenlaista
[/quote]
Joo se tässä vähän pelottaakin kun olen niin ihastunut. En tosiaan ole itse nyt edes valmis mihinkään vakavaan vaan haluan vain nauttia hetkestä. Mut ehkä olis parasta nyt itse vähän viilentyä ja ottaa askel taaksepäin ettei käy huonosti.. ap
[/quote]
Ja miksi et ole valmis mihinkään vakavampaan? Mikäs asenne toi nyt on olevinaan? Et sä ansaitse sitä miestä sitten rakastamaan sinua, vai miksi ihmeessä sä haluaisit, että se ajattelis sinusta, että "en mä ole valmis mihinkään vakavaan, toi Xxxx on vaan kiva tyttö"? Koska jos sä et oo valmis, niin pian ei ole hänkään. Voi voi.
T. Täti
[/quote]
No joo. Tiedän, että kuulostan niin naurettavalta. En ole koskaan sanonut sille, että haluan mitään vakavaa, mutta en ole myöskään sanonut et en haluais. Oon vaan sanonut, että nautitaan vaan hetkestä ja sen kans on hyvä olla. Olen itse eronnut pitkästä suhteesta hiljattain enkä ajatellut tapaavani ketään pitkiin aikoihin. Joku tässä miehessä vaan iski niin kovaa ettei tiedä mitä ajatella. En ikinä leikkisi kenenkään tunteilla. Tää on vaan niin sekavaa, et toivoin saavani jotain selkoa itsestänikin jos saisit puhua jonkun kanssa. ap
Okei, ymmärrän sua kyllä :) Samoja fiiliksiä ollut itselläkin, vaikka oon näinkin vanha (päälle 40). Muuta ikävä kyllä mies ei sitten halunnutkaan mitään :'( Mutta jatka vain sun ajatusten avaamista ketjussa, joskus se ihmeesti auttaa!! Ja kaikkea hyvää suhteellenne, oli se nyt sitten millainen vaan :)
t. Täti
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:43"]
Okei, ymmärrän sua kyllä :) Samoja fiiliksiä ollut itselläkin, vaikka oon näinkin vanha (päälle 40). Muuta ikävä kyllä mies ei sitten halunnutkaan mitään :'( Mutta jatka vain sun ajatusten avaamista ketjussa, joskus se ihmeesti auttaa!! Ja kaikkea hyvää suhteellenne, oli se nyt sitten millainen vaan :)
t. Täti
[/quote]
Kiitos :) Harmi, että teillä kävi noin. Ite pelkään kans, että saan siipeeni jos mies ei olekaan kiinnostunut. Koska nyt näyttää vähän siltä et taidan olla aika kovasti ihastunut kun tänne olen tullut näistä kirjoittamaan. Noh, aika näyttää :) ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:47"]
t. Täti
[/quote]
Kiitos :) Harmi, että teillä kävi noin. Ite pelkään kans, että saan siipeeni jos mies ei olekaan kiinnostunut. Koska nyt näyttää vähän siltä et taidan olla aika kovasti ihastunut kun tänne olen tullut näistä kirjoittamaan. Noh, aika näyttää :) ap
[/quote]
Joo, ja muista, että jos teidät on tarkoitettu yhteen se kyllä tapahtuu, vaikket hätäilisikään. Silloin se toinenkin tahtoo oikeasti sitä :))Eli siinä mielessä hätiköinti on myös joskus aivan turhaa (egon tms :) ) panikointia!
täti
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:47"]
t. Täti
[/quote]
[/quote]
Joo, ja muista, että jos teidät on tarkoitettu yhteen se kyllä tapahtuu, vaikket hätäilisikään. Silloin se toinenkin tahtoo oikeasti sitä :))Eli siinä mielessä hätiköinti on myös joskus aivan turhaa (egon tms :) ) panikointia!
täti
[/quote]
Näin mäki uskon. Pitää vaan olla niin ku on oltu ja antaa kohtalon tehdä tehtävänsä (jos näin voi sanoa :D). ap
En usko että pitää sinusta jos pitäisi ei kehuisi muita kuullesi. Etsi parempi
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:05"]
[/quote]
Se voi olla vain epävarmuutta, ja usein onkin. Saahan sitä nyt kai tutustua kuitenkin?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:05"]
[/quote]
Se voi olla vain epävarmuutta, ja usein onkin. Saahan sitä nyt kai tutustua kuitenkin?
[/quote] en usko että on epävarmuutta jos mies on ihastunut hän ei kommentoi muiden naisten ulkonäköä. Ellei ole joku tosi pässi.
Miten sä voit saada siipeesi, jos et mitään vakavampaa edes halua? Miksi miehen pitäisi tykätä sinusta tuossa tilanteessa?
Yritätkö nyt vaan selittää itsellesi, ettet halua, koska pelkäät? No, ihan inhimillistä sekin tietysti on.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 21:05"] En usko että pitää sinusta jos pitäisi ei kehuisi muita kuullesi. Etsi parempi [/quote] Se voi olla vain epävarmuutta, ja usein onkin. Saahan sitä nyt kai tutustua kuitenkin? [/quote] en usko että on epävarmuutta jos mies on ihastunut hän ei kommentoi muiden naisten ulkonäköä. Ellei ole joku tosi pässi.
[/quote]
Pässeissäkin on hyviä puolia :) Valitettavasti!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:14"]
Miten sä voit saada siipeesi, jos et mitään vakavampaa edes halua? Miksi miehen pitäisi tykätä sinusta tuossa tilanteessa?
Yritätkö nyt vaan selittää itsellesi, ettet halua, koska pelkäät? No, ihan inhimillistä sekin tietysti on.
[/quote]
Kyllä. Mua pelottaa. Tuntuu niin hyvältä olla hänen seurassa. En ole pitkään aikaan tuntenut näin niin en oikein tiedä edes miten toimia.. tai ajatella.. ap
Sen takia kirjoittelen tänne, että saisin ehkä jotain uutta näkökulmaa tähän asiaan. Ja myös, että en nolaa itseäni ja puhu näistä hänelle kun en vielä tiedä edes mitä sanoa. Ärsyttää vaan kun ajattelen häntä niin paljon ettei mistää tuu oikein mitään. Pitäis vaan lopettaa tämä yliajattelu. Kiitos teille kaikille vastaajille :) ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:14"]Nainen tässä ei ota vakavasti, silti kyselee täällä apua.
[/quote]
No siis homma on se, että kun nyt ei sais ottaa mitään vakavasti MUTTA jos nyt sit oon kunnolla ihastunut niin ei siinä oo muuta vaihtoehtoa kuin antaa palaa. On vaan jotenki helpompaa purkaa tänne tuntojaan kun osottaisin niitä sille. Luulee pian et mä oon ihan hullu :D Helpompi osoittaa hulluus teille ihanat palstalaiset. Joo en mäkään saa selvää siitä mitä mä tässä nyt oikein ajan takaa. ap