Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tarvitsee naista vain lapsien tekoon

Vierailija
29.05.2015 |

Mitä mieltä miehestä joka sanoi, että jos naisella ei olisi pillua ja kohtua, niin ei kukaan fiksu mies naista vaivoikseen ottaisi? Tarkemmin kun ajattelee niin naiset tarvitsevat miestä moniinkin asioihin, mies ei kyllä naista paljon muuhun kuin lisääntymiseen.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nainen muka tarvitsee miestä?

Eihän suurin osa miehistä enää nykyään halua lapsia?

Vierailija
2/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö isi kun AP oli pieni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua lisääntyä enkä halua naista.

Vierailija
4/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu ja kohtu on juuri ne asiat joiden vuoksi naisia välttelen. Jutella kyllä voi mut vaatteet päällä.

Vierailija
5/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei tarvitse miestä edes lisääntymiseen.

Vierailija
6/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalimmalta toisinpäin,mutta täytynee hyväksyä näinkin päin tasa-arvon vuoksi. Nainen huolii miehen siittäjäksi ja lapsille läsnäolevaksi isäksi ja se on jo paljon se. Miehiltä puuttuu kohtukin ja ovat helposti vastuuntunnottomia levittäessään siittiöitään. Miksi edes tarjota miehelle tila olla lastensa kanssa, jos edut naiselle jäävät pieniksi? Seksi, toimiiko se muuten kuin suvunjatkamisessa?

Vierailija
7/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä että mies joka ajattele noin on niin tyhjä ja ontto ihminen että hänen sietääkin jäädä kumppanuuden iloista ja elämänsä jakamisesta osattomaksi.

Vierailija
8/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme jokin aika sitten rouvan kanssa filosofisen keskustelun (hänen aloitteestaan) mihin tarvitsemme toisiamme.

Hän suuttui kun sanoin "en oikeastaan mihinkään muuhun kuin seksiin ja sitäkin on niin vähän että alkaa olla aivan sama". Hänen litaniansa ennen minun vastausta kun oli aika pitkä, niin fyysisiä suoritteita/tarpeita kuin sitten "juttukaveria yms".

Lasten takiahan tässä enää kimpassa olen, mutta muuten vastaukseni mukaisesti eipä mikään muu enää sido tuohon naiseen. Jos ja kun eroamme, hän on se joka tulee "häviämään" rutkasti etuja, minulle taas tulee niitä huomattavasti.

Vierailija
9/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:04"]

Minä olen sitä mieltä että mies joka ajattele noin on niin tyhjä ja ontto ihminen että hänen sietääkin jäädä kumppanuuden iloista ja elämänsä jakamisesta osattomaksi.

[/quote]

Kumppanuutta on muutakin kuin naisen kanssa...

Vierailija
10/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei lisääntyminen kiinnosta ollenkaan eikä tee mieli ottaa miestäkään riesaksi. Ole hyvä, aloittaja, ja kerro minulle, mihin miestä tällaisessa tapauksessa tarvitaan.

Vierailija
11/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:04"]

[/quote]

Voihan sitä olla kumppani myös miehen kanssa, tai ainakin "rakastava ystävä". Tosin monessa homoparissa toinen on naismainen eli vaikea tapaus.

Miehet tulevat hyvin juttuun keskenään toisin kuin naiset usein kieroilevat eivätkä "tule toimeen" kaikkien kanssa. Myös miehelle naisesta on monesti hammasten kiristelyä..

Vierailija
12/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tarvitsee muita ihmisiä, sekä miehiä että naisia. Mutta parisuhteessa...riippuu tietysti henkilöstä. Itse en tarvitse miestä tällä hetkellä kuin lapsen siittämiseen. Tosin olisi kiva joskus tapailla yhtä miestä kaiken kivan merkeissä, mutta en satunnaista tapailua laske parisuhteeksi.

Vierailija
13/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"]

Minua ei lisääntyminen kiinnosta ollenkaan eikä tee mieli ottaa miestäkään riesaksi. Ole hyvä, aloittaja, ja kerro minulle, mihin miestä tällaisessa tapauksessa tarvitaan.

[/quote]

Monessa käytännön hommassa nainen tarvitsee miestä, jos ei omaa niin sitten ostettua palvelua. Ei ole juuri mitään hommaa mitä miehet eivät kykenisi, mutta on paljon mikä on naisille kovin vaikeaa ja raskasta.

Suurimmalla osalla naisista itsetuntokin on täysin riippuvainen miehen antamasta huomiosta. Kuinka moni mies itkee kavereilleen "kun nainen ei huomioi"??

Vierailija
14/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo miehen lista olisi juuri litania noita käytännön asioita, arvatkaapas vaikka kellä soi puhelin kun isi ei aamulla läydä lapselle vaikka lapasia käteen, kun kouluun pitäisi lähteä? Tai satutko tietämään,missäköhän mun kello on? Yritin miettiä, että mihin hommaan tarvitsen miestä (muu kuin siis kumppanuus ja seksi) ja en kyllä keksinyt.. nurtsia en leikkaa, mutta toisaalta jos olisin yksin en edes asuisi asunnossa jossa on piha. Muuten hoidan kaiken siinä kuin mieskin. Ja sille joka alkaa natisemaan renkaiden vaihdosta tiedoksi, sen hoitaa meidän kummankin autoon joku muu kuin mun mies.

Vierailija
15/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarvitsee _naista_ myös kasvaakseen aikuisiksi.

Vierailija
16/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"]

[/quote]

Monessa käytännön hommassa nainen tarvitsee miestä, jos ei omaa niin sitten ostettua palvelua. Ei ole juuri mitään hommaa mitä miehet eivät kykenisi, mutta on paljon mikä on naisille kovin vaikeaa ja raskasta.

Suurimmalla osalla naisista itsetuntokin on täysin riippuvainen miehen antamasta huomiosta. Kuinka moni mies itkee kavereilleen "kun nainen ei huomioi"??

[/quote]

En ole tuo jolle vastasit, mutta onhan niitä paljonkin asioita, joihin miehet eivät kykene. Esim. muistamaan syntymäpäiviä, tekstaamaan surunvalitteluadressin, kävelemään ja puhumaan yhtä aikaa, olemaan katsomatta hyvännäköistä takapuolta, sokeroimaan pallejaan jne.

Vierailija
17/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"]

[/quote]

[/quote]
Edelleen kiinnostaisi tietää mitä ovat nuo käytännön hommat, joihin vain miehet kykenevät. Voisitko tarkentaa?

Vierailija
18/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:03"]

Kuulostaa normaalimmalta toisinpäin,mutta täytynee hyväksyä näinkin päin tasa-arvon vuoksi. Nainen huolii miehen siittäjäksi ja lapsille läsnäolevaksi isäksi ja se on jo paljon se. Miehiltä puuttuu kohtukin ja ovat helposti vastuuntunnottomia levittäessään siittiöitään. Miksi edes tarjota miehelle tila olla lastensa kanssa, jos edut naiselle jäävät pieniksi? Seksi, toimiiko se muuten kuin suvunjatkamisessa?

[/quote]

Pitäisi olla kuivattuja siittiöitä, joita naiset saisivat normaalisti ostettua kauppareissun yhteydessä. 

Vierailija
19/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"]

[/quote]

[/quote]

Yritä edes. Kerro konkreettisesti muutama esimerkki siitä, mihin uskot miesten kategorisesti pystyvän mutta naisten et.

Minä nimittäin olen viidenkymmenen vuoden kokemuksella sitä mieltä, että suurin osa ihmisistä pystyy tarpeen vaatiessa aivan samaan kuin suurin osa ihmisistä ihan sukupuoleen katsomatta. Kaikki on kiinni motivaatiosta, ei mistään muusta. Kummassakin sukupuolessa on joukko muka-avuttomia, jotka ovat oppineet pääsemään helpolla ikävistä tehtävistä heittäytymällä avuttomiksi, mutta tiukan paikan tullen alkaakin yllättäen sujua.

Miksi sinä muuten juuri minun vastaukseeni selität, että "suurimmalla osalla naisista itsetuntokin on täysin riippuvainen miehen antamasta huomiosta"? Eikö ensimmäisestä virkkeestäni jäänyt mieleesi mitään?

Nro 11

Vierailija
20/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tarvitsee minua, kuten minäkn häntä. Ei onnistu edes nukkuminen yksin enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän