Mies tarvitsee naista vain lapsien tekoon
Mitä mieltä miehestä joka sanoi, että jos naisella ei olisi pillua ja kohtua, niin ei kukaan fiksu mies naista vaivoikseen ottaisi? Tarkemmin kun ajattelee niin naiset tarvitsevat miestä moniinkin asioihin, mies ei kyllä naista paljon muuhun kuin lisääntymiseen.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:11"]
Mitä tapahtuu jos mies oikeasti alkaa pitää päänsä kotileikissä ja toteaa ettei naisesta ole hänelle hyötyä? Siinä on hyvin nopeasti lusikat jaossa, naisen toimesta.
[/quote]
Niin? Mitä pitäisi tapahtua?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:54"]
Mitä mieltä miehestä joka sanoi, että jos naisella ei olisi pillua ja kohtua, niin ei kukaan fiksu mies naista vaivoikseen ottaisi? Tarkemmin kun ajattelee niin naiset tarvitsevat miestä moniinkin asioihin, mies ei kyllä naista paljon muuhun kuin lisääntymiseen.
[/quote]
Mä en ainakaan tarvitse miestä mihinkään, kun en ole ajatellut lisääntyäkään. Riesoja ja riippoja vain, joita saa aina olla hyysäämässä, miellyttämässä ja ymmärtämässä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:10"]
Näköjään vaimosi on yh kun sinä teet uraa eli tarvitset naisen kodinhoitajaksi. Kannattaisi muuten osoittaa hänelle enemmän kiitollisuutta ja pitää tyytyväisempänä, niin kotikin voisi olla siistimmässä kunnossa, kun seikkailuiltasi pyykkikassin kera käyt yhden yön kotona nukkumassa.
[/quote]
...pyykkään itse reissukamani ja myös silitän paitani/housuni itse. Jos jäisin odottelemaan hänen suoriutumistaan, reissuun lähdettäisiin aina likaisissa/ryppyisissä vaatteissa.
[/quote]
Eiköhän tuo ole ihan vähimmäisvaatimus, että mies huolehtii edes omista vaatteistaan, kun ei kotitöistä ja lastenkasvatuksesta mitään vastuuta kanna?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:19"]
Eiköhän tuo ole ihan vähimmäisvaatimus, että mies huolehtii edes omista vaatteistaan, kun ei kotitöistä ja lastenkasvatuksesta mitään vastuuta kanna?
[/quote]
Juurihan tuossa totesin, että kämpillä odottaa jonkinasteinen kaaos sen takia, etten ole ollut kotona. Siksi että aika moni "kotityö/asia" vaan hoituu "mystisen automaattisesti" niinä viikkoina kun olen kotona. Ja lapsetkin saavat kyydit harrastuksiinsa...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:03"]
Nainen ei tarvitse miestä edes lisääntymiseen.
[/quote]Äpärätehtailu on todella itsekästä ja kylmäveristä touhua. Lapsi tarvitsee mielenkiintoista kontrastia ja oppia ja muistoja molemmista vanhemmista tai aika paljon jää puuttumaan.
-Mies 29v + 1v-
Ap on tavallaan oikeassa. Juuri tämän takia palvelen miestäni ilolla ja auliisti joka päivä täyttäen hänen kaikki tarpeensa. Pilluni on hänen käytettävissään aina kun hän niin haluaa. On hieno etuoikeus huolehtia hänen kaikista tarpeistaan.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:19"]
[/quote]
Juurihan tuossa totesin, että kämpillä odottaa jonkinasteinen kaaos sen takia, etten ole ollut kotona. Siksi että aika moni "kotityö/asia" vaan hoituu "mystisen automaattisesti" niinä viikkoina kun olen kotona. Ja lapsetkin saavat kyydit harrastuksiinsa...
[/quote]
Suosittelen eroa. Mitä järkeä tuollaisessa suhteessa on teille kummallekaan? Voisitte löytää sopivammat kumppanit. Sinulle kotiorja ja vaimollesi ymmärtäväisempi ja rakastavampi ja osallistuvampi kumppani, ei mitään valittavaa uraohjusta.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:10"]
Näköjään vaimosi on yh kun sinä teet uraa eli tarvitset naisen kodinhoitajaksi. Kannattaisi muuten osoittaa hänelle enemmän kiitollisuutta ja pitää tyytyväisempänä, niin kotikin voisi olla siistimmässä kunnossa, kun seikkailuiltasi pyykkikassin kera käyt yhden yön kotona nukkumassa.
[/quote]
...pyykkään itse reissukamani ja myös silitän paitani/housuni itse. Jos jäisin odottelemaan hänen suoriutumistaan, reissuun lähdettäisiin aina likaisissa/ryppyisissä vaatteissa.
[/quote]
No totta hitossa pyykkäät omat reissukamasi, eihän vaimon pitäisi mikään piika olla.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:19"]
[/quote]
[/quote]
Kuinkas usein olet itse ollut esim. viikon kotona hoitamassa kaikkea, kun vaimo on ollut reissussa? Mielestäsi vaimosi pitäisi siis tehdä tuplatyöt, kun et ole paikalla ja vietät iltoja baareissa työreissuillasi. Taitaa niitä kotitöitä tapahtua mystisesti myös sinun ollessasi paikalla, et vaan huomaa esim. ruuan ilmestyvän pöytään kuin tyhjästä. Tuskin kotonaolessasi kaikkea teet...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:54"]
[/quote]
Minä taas en ole tarvinnut miestä mihinkään, edes lisääntymiseen. Sain lapsen sinkkuna hedelmöityshoidoissa tuntemattoman luovuttamilla siittiöillä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:31"]
Kuinkas usein olet itse ollut esim. viikon kotona hoitamassa kaikkea, kun vaimo on ollut reissussa? Mielestäsi vaimosi pitäisi siis tehdä tuplatyöt, kun et ole paikalla ja vietät iltoja baareissa työreissuillasi. Taitaa niitä kotitöitä tapahtua mystisesti myös sinun ollessasi paikalla, et vaan huomaa esim. ruuan ilmestyvän pöytään kuin tyhjästä. Tuskin kotonaolessasi kaikkea teet...
[/quote]
Kuinka sattuikaan, tästä saatiin näyte toissa viikolla, viisi päivää poissa. Rouvalla yhdistetty työ+harrastereissu, hänen saapuessaan kotiin seuraavat asiat olivat tehty:
1) tiskipöytä puhtaana, tiskit koneessa
2) lelut paikallaan, niin sisällä kuin ulkona. Lapsetkin siivosivat huoneensa, toinen pelkästä kehotuksesta ja toinen sisäarestiuhkailulla.
3) lapset ehtivät harrastuksiinsa ajoissa. Menivät myös nukkumaan ajoissa, kunnon iltapalan jälkeen. Ja heräsivät ajoissa syömään monipuolisen aamupalan (minä vien heidät yleensäkin kouluun tehden aamupalat...)
4) nurtsi oli ajettu ja piha haravoitu
5) hänen kukkansensakin olivat kasteltu
6) kolme koneellista pyykkiäkin katosi & viikkaantui yllättäen
7) talvivaatteet/kengät katosivat varastolaatikkoihin pestyinä. Jostain syystä useammasta aikaisemmasta huomautuksestani ne vaan olivat vaatekaapeissa/naulakoissa viemästä tilaa. Ja koska itse olen ollut aika paljon reissussa kevään mittaan, en ole pahemmin itse ehtinyt niitä hoitaa.
Joten, kyllä arki pyörii meikäläisen näpeissä huomattavasti organisoidummin kuin tuon naisen. Esiteini tyttö sanoikin raivotessaan äidille jostain "kun isi on kotona, täällä on kaikki kunnossa!". Lapsen suusta jne...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"]
Minua ei lisääntyminen kiinnosta ollenkaan eikä tee mieli ottaa miestäkään riesaksi. Ole hyvä, aloittaja, ja kerro minulle, mihin miestä tällaisessa tapauksessa tarvitaan.
[/quote]
Monessa käytännön hommassa nainen tarvitsee miestä, jos ei omaa niin sitten ostettua palvelua. Ei ole juuri mitään hommaa mitä miehet eivät kykenisi, mutta on paljon mikä on naisille kovin vaikeaa ja raskasta.
Suurimmalla osalla naisista itsetuntokin on täysin riippuvainen miehen antamasta huomiosta. Kuinka moni mies itkee kavereilleen "kun nainen ei huomioi"??
[/quote]
Enhän minä sanonut, että ne pitäisi sokeroida. Totesin vaan, että miehet ei pysty toimenpiteeseen.
En ole tuo jolle vastasit, mutta onhan niitä paljonkin asioita, joihin miehet eivät kykene. Esim. muistamaan syntymäpäiviä, tekstaamaan surunvalitteluadressin, kävelemään ja puhumaan yhtä aikaa, olemaan katsomatta hyvännäköistä takapuolta, sokeroimaan pallejaan jne.
[/quote]
:D
Noista vain suruvalittelut on tarpeellisia. Kaikki tuntemani miehet kävelee ja puhuu yhtäaikaa. Miksi pallit pitäisi sokeroida? Jaa niin, tosiaan olet nainen ja kiinnostunut turhamaisuuksista. :)
[/quote]
[/quote]
Aha. Selitätkö vielä miksi on tärkeää pystyä turhuuteen? Pystytkö sinä lyömään itseäsi päähän kirveellä kolmesti?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"]
Minua ei lisääntyminen kiinnosta ollenkaan eikä tee mieli ottaa miestäkään riesaksi. Ole hyvä, aloittaja, ja kerro minulle, mihin miestä tällaisessa tapauksessa tarvitaan.
[/quote]
Monessa käytännön hommassa nainen tarvitsee miestä, jos ei omaa niin sitten ostettua palvelua. Ei ole juuri mitään hommaa mitä miehet eivät kykenisi, mutta on paljon mikä on naisille kovin vaikeaa ja raskasta.
Suurimmalla osalla naisista itsetuntokin on täysin riippuvainen miehen antamasta huomiosta. Kuinka moni mies itkee kavereilleen "kun nainen ei huomioi"??
[/quote]
Enhän minä sanonut, että ne pitäisi sokeroida. Totesin vaan, että miehet ei pysty toimenpiteeseen.
En ole tuo jolle vastasit, mutta onhan niitä paljonkin asioita, joihin miehet eivät kykene. Esim. muistamaan syntymäpäiviä, tekstaamaan surunvalitteluadressin, kävelemään ja puhumaan yhtä aikaa, olemaan katsomatta hyvännäköistä takapuolta, sokeroimaan pallejaan jne.
[/quote]
:D
Noista vain suruvalittelut on tarpeellisia. Kaikki tuntemani miehet kävelee ja puhuu yhtäaikaa. Miksi pallit pitäisi sokeroida? Jaa niin, tosiaan olet nainen ja kiinnostunut turhamaisuuksista. :)
[/quote]
[/quote]
Aha. Selitätkö vielä miksi on tärkeää pystyä turhuuteen? Pystytkö sinä lyömään itseäsi päähän kirveellä kolmesti?
[/quote]
Jos osaisit lukea, huomaisit, että tuohon on jo vastattu aiemmin. Hän ei siis väittänyt, että se olisi tärkeää tai tarpeellista. Ainoastaan totesi, että mies ei tuohon pysty.
Miehillähän on kyllä yllytyshulluina taipumus tehdä paljonkin sellaista, mikä ei ole tärkeää tai tarpeellista. Mutta edelleen, tuohon eivät pysty.
Ok. Vaimosi on siis kerran ollut poissa niin, että sinä olet vastannut kaikesta. Sinä olet taas kertomasi mukaan luuhannut maailmalla paljonkin kevään mittaan. Mutta sulle sitten viisi päivää on ihan sama asia kuin vastata siitä koko rumbasta yksin puolet ajasta ja päälle olet nalkuttanut talvivaatteista ja ties mistä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:44"] Sosiaaliset taidot on tärkeitä, jos aikoo pärjätä yksin. Miehet kärsivät paljon naisia useammin todellisesta kalvavasta yksinäisyydestä, koska eivät osaa pitää yhteyttä edes sukulaisiinsa. Sosiaalisiin taitoihin kuuluvat esimerkinomaisesti juuri nuo syntymäpäivien muistaminen ja hautajaisiin osallistuminen tai vähintään adressin lähettäminen, jos ei paikalle pääse. [/quote] Kun työnkuvana on toimia "projektien välisenä linkkinä" talon sisällä tai talon ulkopuolelle teknisenä myyntitykkinä, niin paljonkohan veikkaat minun kärsivän sosiaalisen elämän puutteesta? Päin vastoin, iltasella pistän kännyn kiinni, menen autotalliin väkästelemään jotain yms todella rankkaa desosiaalista käytöstä. Ai niin, kun palaan tältä ulkomaankeikalta, veikkaan että kämpillä on jälleen kerran jotain seuraavaa (useampaakin): 1) nurtsi ajamatta tai talvisin piha kolaamatta 2) viikkaamattomien pyykkien vuori (se katoaa aina mystisesti öisin kun olen kotona...) 3) lasten leluja pitkin poikin pihaa ja kämppää 4) jos jotain on mennyt rikki, vaikkapa ihan lamppu palanut niin se on pimeenä. Tai jos pyykkikoneen lämpörele nasahtanut, likaisten pyykkien vuori on aika iso... 5) vessapaperirullia vessoissa ja muutenkin pesemättömät vessat, niin pöntön kuin lavuaarien yms osalta 6) rouvan sporttikamoja/harrastekamoja (isot kangassakset useamman päivän kita auki...) keskellä lattiaa 7) "iiiik. siellä on hiiren/linnun/pupunraato enkä mää uskaltanut..." 8) lasten pihavaatteet isossa mytyssä kodinhoitohuoneessa, siksi että joku ei ole nostelemassa niitä naulakkoon. 9) "äiti unohti viedä treeneihin" Ja vielä ihmetellään mihin tarvitsisin naista... [/quote] Näköjään vaimosi on yh kun sinä teet uraa eli tarvitset naisen kodinhoitajaksi. Kannattaisi muuten osoittaa hänelle enemmän kiitollisuutta ja pitää tyytyväisempänä, niin kotikin voisi olla siistimmässä kunnossa, kun seikkailuiltasi pyykkikassin kera käyt yhden yön kotona nukkumassa.
[/quote]
Tulihan se sieltä aika nopeasti. Kun asiat ovat perseellään, vika on miehessä. Huoh! Ja vielä pitäisi naisia arvostaa?
Kyllä mies naisen tarvitsee. Kuka muuten pesis mun pyykit ja laittaa sapuskaa?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:11"]
Mitä tapahtuu jos mies oikeasti alkaa pitää päänsä kotileikissä ja toteaa ettei naisesta ole hänelle hyötyä? Siinä on hyvin nopeasti lusikat jaossa, naisen toimesta.
[/quote]
Jos nainen haluaa laittaa lusikat jakoo eikö se pikemmin kerro siitä että miehestä ei ole naiselle mitään hyötyä... tai no ehkä se lasten siittäminen jos niitä perheessä on. Tarkoitatko viestillä sitä että asia pitäisi olla toisin? Silloin kannatta varmasti miettiä miksi miehestä ei ollut hyötyä parisuhteessa naiselle.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:03"]
Nainen ei tarvitse miestä edes lisääntymiseen.
[/quote]Äpärätehtailu on todella itsekästä ja kylmäveristä touhua. Lapsi tarvitsee mielenkiintoista kontrastia ja oppia ja muistoja molemmista vanhemmista tai aika paljon jää puuttumaan.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Tällä nyt tarkoitettiin sitä, että jos nainen haluaa vauvan ja hänellä ei ole miestä, hän voi käyttää luovutettua spermaa raskautuakseen. Mies ei voi tulla raskaaksi, joten tarvitsee naisen kantamaan lapsensa.
http://www.vaestoliitto.fi/lapsettomuusklinikka/tule-luovuttajaksi/siittioiden-luovutus/
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:50"]
Ok. Vaimosi on siis kerran ollut poissa niin, että sinä olet vastannut kaikesta. Sinä olet taas kertomasi mukaan luuhannut maailmalla paljonkin kevään mittaan. Mutta sulle sitten viisi päivää on ihan sama asia kuin vastata siitä koko rumbasta yksin puolet ajasta ja päälle olet nalkuttanut talvivaatteista ja ties mistä.
[/quote]
Vielä kerran - kun itse olen paikalla, hommat ovat ns ordnung. En ole aina ollut reissuhommissa. Mutta heti kun jouduin reissuhommiin, alkoi kaaos. Ja kaaos katoaa aina kun olen "taukoviikolla" ja voin ihan hyvällä omatunnolla sanoa, ettei todellakaan sen takia että rouva laittaisi yhtään sen enempää tikkua ristiin noina viikkoina.
Onko se noin vaikea myöntää, että löytyy miehiä joilla homma pysyy hanskassa ja nainen ei ole välttämättömyys vaan paremminkin taakka? Onneksi taakasta pääsee eroon 10 vuoden kuluessa, mutta tiukkaa tekee sietää tuollaista perseilyä. Ja vielä joskus luulin että tämä otus on elämäni nainen...kun olisi tajunnut ajoissa että häntä vie, niin monelta turhalta hammaskiristykseltä olisi välttynyt. Myös taloudellisella puolella.
[/quote]