Mies tarvitsee naista vain lapsien tekoon
Mitä mieltä miehestä joka sanoi, että jos naisella ei olisi pillua ja kohtua, niin ei kukaan fiksu mies naista vaivoikseen ottaisi? Tarkemmin kun ajattelee niin naiset tarvitsevat miestä moniinkin asioihin, mies ei kyllä naista paljon muuhun kuin lisääntymiseen.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"]
Minua ei lisääntyminen kiinnosta ollenkaan eikä tee mieli ottaa miestäkään riesaksi. Ole hyvä, aloittaja, ja kerro minulle, mihin miestä tällaisessa tapauksessa tarvitaan.
[/quote]
Monessa käytännön hommassa nainen tarvitsee miestä, jos ei omaa niin sitten ostettua palvelua. Ei ole juuri mitään hommaa mitä miehet eivät kykenisi, mutta on paljon mikä on naisille kovin vaikeaa ja raskasta.
Suurimmalla osalla naisista itsetuntokin on täysin riippuvainen miehen antamasta huomiosta. Kuinka moni mies itkee kavereilleen "kun nainen ei huomioi"??
[/quote]
En ole tuo jolle vastasit, mutta onhan niitä paljonkin asioita, joihin miehet eivät kykene. Esim. muistamaan syntymäpäiviä, tekstaamaan surunvalitteluadressin, kävelemään ja puhumaan yhtä aikaa, olemaan katsomatta hyvännäköistä takapuolta, sokeroimaan pallejaan jne.
[/quote]
:D
Noista vain suruvalittelut on tarpeellisia. Kaikki tuntemani miehet kävelee ja puhuu yhtäaikaa. Miksi pallit pitäisi sokeroida? Jaa niin, tosiaan olet nainen ja kiinnostunut turhamaisuuksista. :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:54"]
Mitä mieltä miehestä joka sanoi, että jos naisella ei olisi pillua ja kohtua, niin ei kukaan fiksu mies naista vaivoikseen ottaisi? Tarkemmin kun ajattelee niin naiset tarvitsevat miestä moniinkin asioihin, mies ei kyllä naista paljon muuhun kuin lisääntymiseen.
[/quote]
Mitä sä sitten kitiset, etsi nainen joka haluaa synnyttää sulle lapsen ja häipyy saman tien.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"] Minua ei lisääntyminen kiinnosta ollenkaan eikä tee mieli ottaa miestäkään riesaksi. Ole hyvä, aloittaja, ja kerro minulle, mihin miestä tällaisessa tapauksessa tarvitaan. [/quote] Monessa käytännön hommassa nainen tarvitsee miestä, jos ei omaa niin sitten ostettua palvelua. Ei ole juuri mitään hommaa mitä miehet eivät kykenisi, mutta on paljon mikä on naisille kovin vaikeaa ja raskasta. Suurimmalla osalla naisista itsetuntokin on täysin riippuvainen miehen antamasta huomiosta. Kuinka moni mies itkee kavereilleen "kun nainen ei huomioi"?? [/quote] Edelleen kiinnostaisi tietää mitä ovat nuo käytännön hommat, joihin vain miehet kykenevät. Voisitko tarkentaa?
[/quote]
Rakentamaan taloja. Kuinka monta naista tiedät vaativimmissa ammateissa? Naiset kelpaa hyvä perseitä pyyhkimään ja leikkimään lasten kanssa sekä sekoittamaan soppaa kun sen ensin joku mies tekee hyvän makuiseksi.
En ole tuo jolle vastasit, mutta onhan niitä paljonkin asioita, joihin miehet eivät kykene. Esim. muistamaan syntymäpäiviä, tekstaamaan surunvalitteluadressin, kävelemään ja puhumaan yhtä aikaa, olemaan katsomatta hyvännäköistä takapuolta, sokeroimaan pallejaan jne.
[/quote]
Toivottavasti tuo oli sarkasmia, sillä yksikään noista ei ole edellytys pärjäämiselle. Jos asuisin yksin, minulle olisi aivan sama jonkun sukulaisen synttärit tai monttuunmenot, mutta jostain syystä nainen haluaa tehdä niistä kaikista numeroa jopa minun suvun suuntaani vaikka olenkin kieltänyt pitämästä yhteyttä.
Tätä(kään) ei vaan ajoissa ymmärrä ja sitten kun ymmärtää, on ehtinyt hankkia sellaisia palloja jalkaan ettei ihan heti pääse vapaaksi. Olisin ollut erittäin kiitollinen jos joku olisi tuikannut persauksiini 10 vuoden ajan kestävän kemiallisen kastrointipiikin, niin moni typerä & kauaskantoinen päätös olisi jäänyt tekemättä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"]
Minua ei lisääntyminen kiinnosta ollenkaan eikä tee mieli ottaa miestäkään riesaksi. Ole hyvä, aloittaja, ja kerro minulle, mihin miestä tällaisessa tapauksessa tarvitaan.
[/quote]
Monessa käytännön hommassa nainen tarvitsee miestä, jos ei omaa niin sitten ostettua palvelua. Ei ole juuri mitään hommaa mitä miehet eivät kykenisi, mutta on paljon mikä on naisille kovin vaikeaa ja raskasta.
Suurimmalla osalla naisista itsetuntokin on täysin riippuvainen miehen antamasta huomiosta. Kuinka moni mies itkee kavereilleen "kun nainen ei huomioi"??
[/quote]
Enhän minä sanonut, että ne pitäisi sokeroida. Totesin vaan, että miehet ei pysty toimenpiteeseen.
[/quote]
:D
Noista vain suruvalittelut on tarpeellisia. Kaikki tuntemani miehet kävelee ja puhuu yhtäaikaa. Miksi pallit pitäisi sokeroida? Jaa niin, tosiaan olet nainen ja kiinnostunut turhamaisuuksista. :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:40"]
Tätä(kään) ei vaan ajoissa ymmärrä ja sitten kun ymmärtää, on ehtinyt hankkia sellaisia palloja jalkaan ettei ihan heti pääse vapaaksi. Olisin ollut erittäin kiitollinen jos joku olisi tuikannut persauksiini 10 vuoden ajan kestävän kemiallisen kastrointipiikin, niin moni typerä & kauaskantoinen päätös olisi jäänyt tekemättä.
[/quote]
Mies ei ymmärrä edes omia valintojaan ajoissa?
[/quote]
Toivottavasti tuo oli sarkasmia, sillä yksikään noista ei ole edellytys pärjäämiselle. Jos asuisin yksin, minulle olisi aivan sama jonkun sukulaisen synttärit tai monttuunmenot, mutta jostain syystä nainen haluaa tehdä niistä kaikista numeroa jopa minun suvun suuntaani vaikka olenkin kieltänyt pitämästä yhteyttä.
[/quote]
Sosiaaliset taidot on tärkeitä, jos aikoo pärjätä yksin.
Miehet kärsivät paljon naisia useammin todellisesta kalvavasta yksinäisyydestä, koska eivät osaa pitää yhteyttä edes sukulaisiinsa. Sosiaalisiin taitoihin kuuluvat esimerkinomaisesti juuri nuo syntymäpäivien muistaminen ja hautajaisiin osallistuminen tai vähintään adressin lähettäminen, jos ei paikalle pääse.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:59"]Lähtikö isi kun AP oli pieni?
[/quote]
Oisko kuitenkin äiti hylännyt.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:43"]
[/quote]
[/quote]
Eikö mies siinä tapauksessa tarvinnut naista että ymmärtää edes itseään ja niitä tekemiään valintoja?
[/quote]
Katsos kun "häntä" vie aika rajusti 20-30 vuotiaaksi, jos tuona aikana "säästyy" typeryyksiltä niin sen jälkeen on aika paljon fiksumpi. Naisten kannattaisi oiekasti ymmärtää ettei noin kaxvitosta miestä kiinnosta naisessa mikään muu kuin se yksi asia, ja sen vuoksi ollaan valmiita kierimään kuin koira maassa makupalan toiveessa...
Tätä korostan jutuissani nuorille miehille ja kummasti alkavat ymmärtää pikkuhiljaa mistä on kyse. Juuri palkkaamani nuori DI pisti lusikat keväällä jakoon naisensa kanssa. Sanoi ihan suoraan "rouvakandidaatin puheet alkoivat olla juuri niistä aiheista ja sillä nuotilla mistä varoittelit pari vuotta sitten kun olin kesäduunarina teillä." Hän onkin ihan liian fiksu jeppe tehdäkseen samoja munauksia mitä jotkut muut ovat tehneet...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"] Minua ei lisääntyminen kiinnosta ollenkaan eikä tee mieli ottaa miestäkään riesaksi. Ole hyvä, aloittaja, ja kerro minulle, mihin miestä tällaisessa tapauksessa tarvitaan. [/quote] Monessa käytännön hommassa nainen tarvitsee miestä, jos ei omaa niin sitten ostettua palvelua. Ei ole juuri mitään hommaa mitä miehet eivät kykenisi, mutta on paljon mikä on naisille kovin vaikeaa ja raskasta. Suurimmalla osalla naisista itsetuntokin on täysin riippuvainen miehen antamasta huomiosta. Kuinka moni mies itkee kavereilleen "kun nainen ei huomioi"?? [/quote] Edelleen kiinnostaisi tietää mitä ovat nuo käytännön hommat, joihin vain miehet kykenevät. Voisitko tarkentaa?
[/quote]
Rakentamaan taloja. Kuinka monta naista tiedät vaativimmissa ammateissa? Naiset kelpaa hyvä perseitä pyyhkimään ja leikkimään lasten kanssa sekä sekoittamaan soppaa kun sen ensin joku mies tekee hyvän makuiseksi.
[/quote]
Talojen rakentaminen on siis ainoa asia, jonka voit listata vain miesten osaamaksi? Tunnen sattuneesta syystä useammankin naisen, jotka ovat töissä rakennusalalla, rakennusinsinöörinä, -arkkitehtina, -sähkömiehenä, suunnittelijana tai ihan raksalla. Ja naisia on kyllä muutenkin vaativissa ammateissa esim. kirurgeina, yritysjohtajina tai tuomareina. Vai onko vaativa ammatti mielestäsi vain sellainen, jossa vaaditaan enemmän fyysistä voimaa kuin älyä?
Joidenkin miesten itsetunnolle on äärettömän tärkeää, että voi joissain asioissa kuvitella olevansa naista parempi. Antaa miesten elää tässä omnipotenssiharhassaan ihan rauhassa. Naisilla on yleensä sen verran vahva itsetunto, ettei haittaa mitä jotkut miehet ajattelevat. Raksalla tavataan.
Mun exä olisi tarvinnut mua vähän kaikessa, mutta kun sen olisi pitänyt itsekin kantaa vastuuta, niin keksi etten pärjää ilman häntä ja että olisin hänen kanssaan vain siksi.
Nyt se reppana itkee kun ei ole asuntoa, eikä oikeastaan mitään ja on niin vihainen siitä että saan kaikki asiat hoidettua ilman häntäkin.
Olen tietysti paha ihminen kun en tuollaista aarreta kotiini huoli. Lapsiakaan ei kiinnosta tavata paitsi silloin kun täytyy päästä takaisin anelemaan.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:47"]
[/quote]
Katsos kun "häntä" vie aika rajusti 20-30 vuotiaaksi, jos tuona aikana "säästyy" typeryyksiltä niin sen jälkeen on aika paljon fiksumpi. Naisten kannattaisi oiekasti ymmärtää ettei noin kaxvitosta miestä kiinnosta naisessa mikään muu kuin se yksi asia, ja sen vuoksi ollaan valmiita kierimään kuin koira maassa makupalan toiveessa...
[/quote]
Miten se liittyy keskusteluun naisen tai miehen hyödyistä vastakkaiselle sukupuolelle? Miksi naisten sen pitäisi ymmärtää miesten takia? Sukupuolesta riippumatta on tietenkin hyvä tiedostaa mitä vastapuoli sinusta haluaa lapsille siittäjän vai objektin joka kanssa ei kiinnosta kuin paneminen. Molempia tarvitaan, mutta joku voi haluta niiden lisäksi muutakin. Vastuuta tarpeistaan ei voi kuitenkaan siirtää muille. Ihan oma moka jos mielihaluissaan ei ymmärtänyt että odottikin jotakin muuta mitä sai.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:44"]
Miehet kärsivät paljon naisia useammin todellisesta kalvavasta yksinäisyydestä, koska eivät osaa pitää yhteyttä edes sukulaisiinsa. Sosiaalisiin taitoihin kuuluvat esimerkinomaisesti juuri nuo syntymäpäivien muistaminen ja hautajaisiin osallistuminen tai vähintään adressin lähettäminen, jos ei paikalle pääse.
[/quote]
Kun työnkuvana on toimia "projektien välisenä linkkinä" talon sisällä tai talon ulkopuolelle teknisenä myyntitykkinä, niin paljonkohan veikkaat minun kärsivän sosiaalisen elämän puutteesta? Päin vastoin, iltasella pistän kännyn kiinni, menen autotalliin väkästelemään jotain yms todella rankkaa desosiaalista käytöstä.
Ai niin, kun palaan tältä ulkomaankeikalta, veikkaan että kämpillä on jälleen kerran jotain seuraavaa (useampaakin):
1) nurtsi ajamatta tai talvisin piha kolaamatta
2) viikkaamattomien pyykkien vuori (se katoaa aina mystisesti öisin kun olen kotona...)
3) lasten leluja pitkin poikin pihaa ja kämppää
4) jos jotain on mennyt rikki, vaikkapa ihan lamppu palanut niin se on pimeenä. Tai jos pyykkikoneen lämpörele nasahtanut, likaisten pyykkien vuori on aika iso...
5) vessapaperirullia vessoissa ja muutenkin pesemättömät vessat, niin pöntön kuin lavuaarien yms osalta
6) rouvan sporttikamoja/harrastekamoja (isot kangassakset useamman päivän kita auki...) keskellä lattiaa
7) "iiiik. siellä on hiiren/linnun/pupunraato enkä mää uskaltanut..."
8) lasten pihavaatteet isossa mytyssä kodinhoitohuoneessa, siksi että joku ei ole nostelemassa niitä naulakkoon.
9) "äiti unohti viedä treeneihin"
Ja vielä ihmetellään mihin tarvitsisin naista...
Exäni yritti aina pelotella mua että jos eroaisin, niin en tule pärjäämään yksini (ja kukaan muu ei mua huoli).
Ihan hyvin olen pärjännyt ja aika monikin mies olisi huolinut, ei vaan enää kiinnosta parisuhde.
No, tuollaisia naisiakin varmasti on, ettei ole sukupuolikysymys. Mutta toisen vähättely kertoo siis huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta, onpa vähättelijä mies taikka nainen.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:44"]
[/quote]
Kun työnkuvana on toimia "projektien välisenä linkkinä" talon sisällä tai talon ulkopuolelle teknisenä myyntitykkinä, niin paljonkohan veikkaat minun kärsivän sosiaalisen elämän puutteesta? Päin vastoin, iltasella pistän kännyn kiinni, menen autotalliin väkästelemään jotain yms todella rankkaa desosiaalista käytöstä.
Ai niin, kun palaan tältä ulkomaankeikalta, veikkaan että kämpillä on jälleen kerran jotain seuraavaa (useampaakin):
2) viikkaamattomien pyykkien vuori (se katoaa aina mystisesti öisin kun olen kotona...)
4) jos jotain on mennyt rikki, vaikkapa ihan lamppu palanut niin se on pimeenä. Tai jos pyykkikoneen lämpörele nasahtanut, likaisten pyykkien vuori on aika iso...
5) vessapaperirullia vessoissa ja muutenkin pesemättömät vessat, niin pöntön kuin lavuaarien yms osalta
6) rouvan sporttikamoja/harrastekamoja (isot kangassakset useamman päivän kita auki...) keskellä lattiaa
8) lasten pihavaatteet isossa mytyssä kodinhoitohuoneessa, siksi että joku ei ole nostelemassa niitä naulakkoon.
[/quote]
No jos joskus eroat, niin tervetuloa meille. Täälläkin olis lajittelematonta pyykkiä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:44"]
[/quote]
[/quote]
Näköjään vaimosi on yh kun sinä teet uraa eli tarvitset naisen kodinhoitajaksi. Kannattaisi muuten osoittaa hänelle enemmän kiitollisuutta ja pitää tyytyväisempänä, niin kotikin voisi olla siistimmässä kunnossa, kun seikkailuiltasi pyykkikassin kera käyt yhden yön kotona nukkumassa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:58"]
Miten se liittyy keskusteluun naisen tai miehen hyödyistä vastakkaiselle sukupuolelle?
[/quote]
Ihan siksi, että kun "häntä" vie niin nuori mies ei osaa katsoa nokkaansa pidemmälle ja luulee että naisesta on hänelle hyötyä pidemälläkin tähtäimellä. Avioliiton väitetään tuovan miehelle lisävuosia, mutta kyllä ne on aika kärsimyksentäyteisiä lisävuosia kun pitää "kieriä" aikansa.
Mitä tapahtuu jos mies oikeasti alkaa pitää päänsä kotileikissä ja toteaa ettei naisesta ole hänelle hyötyä? Siinä on hyvin nopeasti lusikat jaossa, naisen toimesta.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"]
[/quote]
[/quote]
Mitä sä jaarittelet, anna tulla nyt se lista! Et taida itsekään tietää. :D