Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tarvitsee naista vain lapsien tekoon

Vierailija
29.05.2015 |

Mitä mieltä miehestä joka sanoi, että jos naisella ei olisi pillua ja kohtua, niin ei kukaan fiksu mies naista vaivoikseen ottaisi? Tarkemmin kun ajattelee niin naiset tarvitsevat miestä moniinkin asioihin, mies ei kyllä naista paljon muuhun kuin lisääntymiseen.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:50"]

Ok. Vaimosi on siis kerran ollut poissa niin, että sinä olet vastannut kaikesta. Sinä olet taas kertomasi mukaan luuhannut maailmalla paljonkin  kevään mittaan. Mutta sulle sitten viisi päivää on ihan sama asia kuin vastata siitä koko rumbasta yksin puolet ajasta ja päälle olet nalkuttanut talvivaatteista ja ties mistä.

[/quote]

Vielä kerran - kun itse olen paikalla, hommat ovat ns ordnung. En ole aina ollut reissuhommissa. Mutta heti kun jouduin reissuhommiin, alkoi kaaos. Ja kaaos katoaa aina kun olen "taukoviikolla" ja voin ihan hyvällä omatunnolla sanoa, ettei todellakaan sen takia että rouva laittaisi yhtään sen enempää tikkua ristiin noina viikkoina.

Onko se noin vaikea myöntää, että löytyy miehiä joilla homma pysyy hanskassa ja nainen ei ole välttämättömyys vaan paremminkin taakka? Onneksi taakasta pääsee eroon 10 vuoden kuluessa, mutta tiukkaa tekee sietää tuollaista perseilyä. Ja vielä joskus luulin että tämä otus on elämäni nainen...kun olisi tajunnut ajoissa että häntä vie, niin monelta turhalta hammaskiristykseltä olisi välttynyt. Myös taloudellisella puolella.

[/quote]

Vittumaisinta tällaisessa on, että mies pakotetaan olemaan huonossa suhteessa jos haluaa olla lasten kanssa. Nainen voi aina tehdä toisin, ottaa lapset ja hankkia uuden parisuhteen.

Vierailija
62/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:11"]

Mitä tapahtuu jos mies oikeasti alkaa pitää päänsä kotileikissä ja toteaa ettei naisesta ole hänelle hyötyä? Siinä on hyvin nopeasti lusikat jaossa, naisen toimesta.

[/quote]

Jos nainen haluaa laittaa lusikat jakoo eikö se pikemmin kerro siitä että miehestä ei ole naiselle mitään hyötyä... tai no ehkä se lasten siittäminen jos niitä perheessä on. Tarkoitatko viestillä sitä että asia pitäisi olla toisin? Silloin kannatta varmasti miettiä miksi miehestä ei ollut hyötyä parisuhteessa naiselle.

[/quote]

Ihan tilanne oikeasta elämästä (muunnetuin nimin, kaverini kokemaa):

---

Arska oli suunnitellut viikonlopuksi pientä irtiottoa. Veneellään uistelemaan ja vanhalle perintömökille, parhaiden kavereidensa Repan ja Masan kanssa. Oikeasti kalastettiinkin, mutta mukana oli myös toki ohrapirtelöäkin ja epäterveellistä sapuskaa.

Mutta: rouvansa Niina oli suunnitellut että hänen tuttavansa Minna ja hänen miehensä Markku tulisivat istumaan iltaa, kuten sivistyneet parit istuvat ja lapsetkin oltiin saatu pois jaloista. Arska oikeasti ei pitänyt näistä illoista, eikä Markusta oikeastaan koska mitään yhteistä jututettavaa ei ollut koskaan. Tästähän seurasi konflikti, minkä seurauksena rouva toteaa Arskan olevan itsekäs. Joten pitkin hampain Arska soitteli kiavereilleen "joskus toiste sitten" ja istuu puolisosiaalisena kilttinä koiranpentuna sohvan nurkassa. Tietäen että kaverit meni sitten kahdestaan rantakalaan...

Tämä toistui muutaman kerran erilaisilla variaatoina, mies antoi joka kerta periksi naisen tahdon edessä välttääkseen kiukuttelukohtausta. Kunnes ajan myötä Arska totesi että "vittuantaaollamullakinonomatahto". Siitähän seurasi sitten aika kipakoita sanallisia faitteja, koska rouvan mielestä Arska oli alkanut olemaan lapsellisen itsekäs eikä ajatellut häntä/perhettä yhtään.

Ja piakkoin sitten menivät lusikat jakoon, rouvan toimesta kun Arska oli ollut jo pidemmän aikaa outo ja itsekäs...

---

Kieltämättä, naiselle miehestä ei ollut enää mitään hyötyä. Mies oli jo tehnyt lapset ja rakentanut/rahoittanut pääasiassa OK-talon rakentamisen, sekä ostanut rouvalle auton. Kämppä myyntiin ja kumpikin omille tahoilleen.

(Työ)kaverini Arska on kuitenkin hyvin onnellinen, sillä nyt hänellä on vapaa tahto tehdä mitä huvittaa pl lapsiviikonloppuina (joka toinen tms...). Kyseessä ihan säntillinen insinööris-mies, aavistuksen verran tossun alle menevä luonne mutta itsekkääksi ei voisi pahallakaan sanoa. On nyt kimpassa lapsettoman naisen (vela?) kanssa ja asuvat omissa asunnoissaan, sillä Arska ei enää ota oman katon alle naista päättämään menoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä tarvitse naista kuin seksin harrastamiseen, lapsetkin on jo tehty.

Vierailija
64/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen miehen olette kuulleet sanoneen ettei uskalla olla yksin yötä kotona jos vaikka asuu syrjässä OK-talossa? Kuinka monen naisen tiedätte vähän pelkäävän tuollaista?

Useimmilla seksissä nainen erityisesti TARVITSEE miestä saadakseen orgasmin, mies ei tarvitse naisesta normaalia yhdyntää kummalisempaa.

Näitä esimerkkejä löytyy tuhansia.

Vierailija
65/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:19"]

Eiköhän tuo ole ihan vähimmäisvaatimus, että mies huolehtii edes omista vaatteistaan, kun ei kotitöistä ja lastenkasvatuksesta mitään vastuuta kanna?

[/quote]

Juurihan tuossa totesin, että kämpillä odottaa jonkinasteinen kaaos sen takia, etten ole ollut kotona. Siksi että aika moni "kotityö/asia" vaan hoituu "mystisen automaattisesti" niinä viikkoina kun olen kotona. Ja lapsetkin saavat kyydit harrastuksiinsa...

[/quote]

Kuinkas usein olet itse ollut esim. viikon kotona hoitamassa kaikkea, kun vaimo on ollut reissussa? Mielestäsi vaimosi pitäisi siis tehdä tuplatyöt, kun et ole paikalla ja vietät iltoja baareissa työreissuillasi. Taitaa niitä kotitöitä tapahtua mystisesti myös sinun ollessasi paikalla, et vaan huomaa esim. ruuan ilmestyvän pöytään kuin tyhjästä. Tuskin kotonaolessasi kaikkea teet...

[/quote]Onko se ruoka puolivalmista tai valmisruokaa? Kasvikset omasta kasvimaasta? Sienet ja marjat itse poimittu? Piirakoita, kakkuja leivotaan tietysti joka viikko? :)))

Vierailija
66/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:40"]Kuinka monen miehen olette kuulleet sanoneen ettei uskalla olla yksin yötä kotona jos vaikka asuu syrjässä OK-talossa? Kuinka monen naisen tiedätte vähän pelkäävän tuollaista?

Useimmilla seksissä nainen erityisesti TARVITSEE miestä saadakseen orgasmin, mies ei tarvitse naisesta normaalia yhdyntää kummalisempaa.

[/quote]
Harvat miehet osaavat antaa naiselle orgasmia ja tavallisessa yhdynnässä vain pieni osa naisista saa sen. Orgasmin saa parhaiten klitorista hyväilemällä tai suuseksissä, mutta on tullut vastaan useampikin mies, joka ei tunne naisen anatomiaa, tiedä missä klitoris sijaitsee tai ei tajua sitä, että sormen edestakainen liikuttelu vaginassa ei tunnu naisesta yhtään miltään.

Vierailija
67/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:40"]Kuinka monen miehen olette kuulleet sanoneen ettei uskalla olla yksin yötä kotona jos vaikka asuu syrjässä OK-talossa? Kuinka monen naisen tiedätte vähän pelkäävän tuollaista?

[/quote]
Harvat miehet osaavat antaa naiselle orgasmia ja tavallisessa yhdynnässä vain pieni osa naisista saa sen. Orgasmin saa parhaiten klitorista hyväilemällä tai suuseksissä, mutta on tullut vastaan useampikin mies, joka ei tunne naisen anatomiaa, tiedä missä klitoris sijaitsee tai ei tajua sitä, että sormen edestakainen liikuttelu vaginassa ei tunnu naisesta yhtään miltään.
[/quote]
Niin, piti vielä lisätä että klitorisväristimellä orgasmi on taattu joka kerta ja miehen kanssa korkeintaan joka kymmenes kerta.

Vierailija
68/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:34"]

Kieltämättä, naiselle miehestä ei ollut enää mitään hyötyä. Mies oli jo tehnyt lapset ja rakentanut/rahoittanut pääasiassa OK-talon rakentamisen, sekä ostanut rouvalle auton. Kämppä myyntiin ja kumpikin omille tahoilleen.

[/quote]

Miksi ihmeessä jos naisesta ei koko parisuhteen aikana ollut miehelle mitään hyötyä (...paitsi se lasten teko). Melko kova hinta kohdunvuokrasta. Sen olisi luultavasti saanut halvemmallakin.

Vierailija
69/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:22"]

Miksi ihmeessä jos naisesta ei koko parisuhteen aikana ollut miehelle mitään hyötyä (...paitsi se lasten teko). Melko kova hinta kohdunvuokrasta. Sen olisi luultavasti saanut halvemmallakin.

[/quote]

Todettu jo aikaisemmin - kun häntä vie niin miehellä ei ole kauaskantoista ajattelukykyä / ymmärrystä. Ja kun ymmärtää missä pisteessä asiat ovat, useimmiten on jo liian myöhäistä minkä seurauksena sitten kiristellään hampaita. Koska elämässä ei ole pieleen menneen pelitilanteen savetuksen palautusta.

Vierailija
70/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 15:22"]

[/quote]

Todettu jo aikaisemmin - kun häntä vie niin miehellä ei ole kauaskantoista ajattelukykyä / ymmärrystä. Ja kun ymmärtää missä pisteessä asiat ovat, useimmiten on jo liian myöhäistä minkä seurauksena sitten kiristellään hampaita. Koska elämässä ei ole pieleen menneen pelitilanteen savetuksen palautusta.

[/quote]

Ei miehen typeryydestä todellakaan ole hyötyä naiselle... ei niistä hyötyä ole toki hänelle itselleenkään... mutta onko se jotenkin naisten syytä?

Vierailija
71/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:28"]

En ole tuo jolle vastasit, mutta onhan niitä paljonkin asioita, joihin miehet eivät kykene. Esim. muistamaan syntymäpäiviä, tekstaamaan surunvalitteluadressin, kävelemään ja puhumaan yhtä aikaa, olemaan katsomatta hyvännäköistä takapuolta, sokeroimaan pallejaan jne.

[/quote]

Toivottavasti tuo oli sarkasmia, sillä yksikään noista ei ole edellytys pärjäämiselle. Jos asuisin yksin, minulle olisi aivan sama jonkun sukulaisen synttärit tai monttuunmenot, mutta jostain syystä nainen haluaa tehdä niistä kaikista numeroa jopa minun suvun suuntaani vaikka olenkin kieltänyt pitämästä yhteyttä.

Tätä(kään) ei vaan ajoissa ymmärrä ja sitten kun ymmärtää, on ehtinyt hankkia sellaisia palloja jalkaan ettei ihan heti pääse vapaaksi. Olisin ollut erittäin kiitollinen jos joku olisi tuikannut persauksiini 10 vuoden ajan kestävän kemiallisen kastrointipiikin, niin moni typerä & kauaskantoinen päätös olisi jäänyt tekemättä.
[/quote]

Tästä pääsemmekin johtopäätökseen että miehet EI OSAA ajatella. Siksi eivät selviä elämää kunnialla.

Vierailija
72/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:54"]

Mitä mieltä miehestä joka sanoi, että jos naisella ei olisi pillua ja kohtua, niin ei kukaan fiksu mies naista vaivoikseen ottaisi? Tarkemmin kun ajattelee niin naiset tarvitsevat miestä moniinkin asioihin, mies ei kyllä naista paljon muuhun kuin lisääntymiseen.

[/quote]

Minä taas en ole tarvinnut miestä mihinkään, edes lisääntymiseen. Sain lapsen sinkkuna hedelmöityshoidoissa tuntemattoman luovuttamilla siittiöillä.
[/quote] Mistähän ne siittiöt oli lähtoisin? Olettaisin mieheltä, joten kuitenkin tarvitsit miestä

Vierailija
73/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ajatusmaailma antiikin Kreikassa. Onko aloittaja aikakoneella tänne palstailemaan tullut muinainen kreikkalainen? Siellä ajateltiin, että miesten - ja miesten ja poikien - välinen seksi oli parhautta, ja nainen oli tarpeellinen vain lisääntymisen takia.

Vierailija
74/79 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä niinpäin että mies niin uusavuton ettei paitaansakkasn saa silitetyks vaikka tosissaan yrittäis :D pitää olla mun kädestä pitäen opettamassa miten kaikki tehään. Mä se meillä korjaan polkupyörät, ompelen hajonneet napit, lyhennän housujen lahkeet ja hameet, pesen lasten pyykit, pesen auton, korjaan katkennet/hajonneet sähköjohdot ja laitteet. Yhdessä sitte siivotaan, tiskataan ja pestään omat pyykit. Vaikkei mies kätevä käsistään ookkaan niin en silti vaihtais rakastani kehenkään muuhun <3 hän on paras isä mitä lapsilleni voisi ikinä olla ja arvostan ja rakastan häntä omana itsenään <3

Vierailija
75/79 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:04"]

Minä olen sitä mieltä että mies joka ajattele noin on niin tyhjä ja ontto ihminen että hänen sietääkin jäädä kumppanuuden iloista ja elämänsä jakamisesta osattomaksi.

[/quote]

Kumppanuutta on muutakin kuin naisen kanssa...

[/quote]Joo, jos tykkää porata perseeseen ja olla porattavana.

Vierailija
76/79 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin tässä on ilman miestä vuosikausia mennyt. Mulkkua jos haluttaa niin sitä kyllä saa. Miehet on niin helppoja. Yhtään ukkoa en enää vaivoikseni ota.

Vierailija
77/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiseen asiaan liittymättömänä: mua jäi vaivaamaan, miksi mies ei voi sokeroida pallejaan??? Meillä ei sokeroida kuin leipomuksia... eikä mies sokeroi niitäkään kun se ei leivo. Onko se pallien sokerointi fyysisesti mahdotonta, siis mahdoton asento tai jotain, vai sattuuko se liikaa? En ymmärrä.

Saisinko tähän mua vaivaavaan asiaan selitystä. En mä tämmöistä voi mieheltä kysyä, johan se nauraa mulle.

t: kummastunut nainen

Vierailija
78/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli hyvin sanottu että naiset on miehellä vain vuokralla. Eli ketään ei voi omistaa. tämän kun muistaa niin voi pitää naista niin että joku päivä tämä kuitenkin loppuu ja sit vaan uus...

Vierailija
79/79 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:50"]

Ok. Vaimosi on siis kerran ollut poissa niin, että sinä olet vastannut kaikesta. Sinä olet taas kertomasi mukaan luuhannut maailmalla paljonkin  kevään mittaan. Mutta sulle sitten viisi päivää on ihan sama asia kuin vastata siitä koko rumbasta yksin puolet ajasta ja päälle olet nalkuttanut talvivaatteista ja ties mistä.

[/quote]

Vielä kerran - kun itse olen paikalla, hommat ovat ns ordnung. En ole aina ollut reissuhommissa. Mutta heti kun jouduin reissuhommiin, alkoi kaaos. Ja kaaos katoaa aina kun olen "taukoviikolla" ja voin ihan hyvällä omatunnolla sanoa, ettei todellakaan sen takia että rouva laittaisi yhtään sen enempää tikkua ristiin noina viikkoina.

Onko se noin vaikea myöntää, että löytyy miehiä joilla homma pysyy hanskassa ja nainen ei ole välttämättömyys vaan paremminkin taakka? Onneksi taakasta pääsee eroon 10 vuoden kuluessa, mutta tiukkaa tekee sietää tuollaista perseilyä. Ja vielä joskus luulin että tämä otus on elämäni nainen...kun olisi tajunnut ajoissa että häntä vie, niin monelta turhalta hammaskiristykseltä olisi välttynyt. Myös taloudellisella puolella.

[/quote]

Ehkä en ole lukenut kaikkia kommenttejasi, kun en ymmärrä, miksi sinua alapeukutetaan. Kuulostat toiminnan mieheltä, ihailen. Paitsi että en ymmärrä, miksi et eroa :)

Itse en ole kovin näppärä ja jaksava taloustöissä, mutta arvostan kyllä jos mies on. Yritän sitten paikata jossain muussa. Ja toisaalta en kyllä hajota energiaani kaiken maailman harrastuksiinkaan, jos koti on kuin pommin jäljiltä. Perusasiat ensin kuntoon. Mutta jokainen eläköön kuten haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi