Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pas""t lääkärikokemukset, kertokaas mitä teille/tutuillenne on tapahtunut

Luupiikki
26.01.2022 |

Aloitan: Mursin nilkan ja lääkäri oli sitä mieltä ettei tarvitse kuvata, kepit vaan kainaloon ja hyvää viikonloppua! Kun murtuma lopulta todettiin ei meinannut enää parantua ja nilkka edelleen naksuu ja kipuilee.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni nivelsiteet kyynärpäästä lautaillessa. Olin varmaan jotain 20-vuotias nainen. Olin odotushuoneessa itkenyt n. 3h, kun särki niin pirusti.

Pienessä aluesairaalassa itseään täynnä oleva nuori (siis varmaan joku 25-30v) mieslääkäri tosi ronskein ottein kettuuntuneena, sadistisen oloisena riuhtas sen mun käden suoraks "sattuuko?!" Joo, aivan todella sattui. Ihan kuin ei olis uskonut, että on joku vika.

Vähän myöhemmin oli yllättyneen oloinen "ai no onhan sulla toi nivelside revennyt". Ja kun oli kerran ollut väärässä siinä, kun ei uskonut, että on rikki, niin joku voittohan hänen täytyi saada. Mulla oli ääni käheänä kaikesta siitä itkemisestä, niin tää alkoi mussuttaan jotain, että "kannattais se tupakanpolttokin lopettaa". Olin että "häh? En polta.", niin vastasi, että "kyllä minä sen sun äänestä kuulen".

Uskomaton tyyppi.

Ymmärrän.

Uskomaton tyyppi oli myös keskussairaalan lekuri .

Maksa arvo oli hieman pielessä normaalista arvoista, jolloin totesi että se johtuu alkoholista.
Siihen totesin, että en juo ollenkaan alkoholia. Oli liki ettei tullut nyrkkihippa ottelu kun molemmat pitivät kannastaan kiinni.

Toinen tapaus on kun oli sydämen rytmihäiriöitä ym niin ilpo vaarnamo niminen konitohtori väitti luulosairaudeksi näitä oireita.
Joten lääkäreissä on myös täysin idioottimaisen tyhmiä henkilöitä.

Ja vielä useammin niitä idioottityhmiä on potilaissa.

Vierailija
82/82 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha jalkakipu oli tk-lääkärin mukaan iskias, käski syödä buranaa. Ilmaisin suoraan, että nyt olen täysin eri mielyä asiasta ja että tämä on pakko tutkia.

Menin omalla rahalla magneettikuviin ja löytyi iso verenkiertohäiriö luussa, joka johti luukuolioon.

Jep jep.

Nyt kuulostaa tutulta. Äitilleni tuli kova kipu sääreen ja alkoi varpaat tummumaan. Lääkäri oli sitä mieltä että on kihti. Ja pisti kotiin joidenkin lääkkeiden kanssa. No veritulppahan se oikeasti oli ja kun pääsi leikkaukseen niin oli jo niin paha tilanne että ensin poistettiin akillesjänne ja lopputulos oli kuitenkin vähän ajan päästä verenmyrkytys ja kuolema.

Nyt sulla on diagnoosit sekaisin. Veritulpassa ei tehdä leikkausta eikä poisteta akillesjännettä, se hoidtetaan verenohennuslääkityksellä. Eivätkä siinä veritulpassa varpaat ala tummumaan, päinvastoin kuin kuoliossa. Kumpikaan näistä ei johda verenmyrkytykseen - eikä tuohon akillesjänteen poistoonkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla