Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö kaikista lahjoista oikeasti olla kiitollinen ja iloinen?

Vierailija
29.05.2015 |

Tästä tapahtumasta on jo vähän aikaa, mutta nyt on aikaa kirjoitella tänne niin kysympä av-raadin mielipidettä.

Eli pidimme häät, joihin olimme toivoneet vieraiden laittavan mahdolliset lahjarahat johonkin hyväntekeväisyyteen (olemme nuori pariskunta, mutta meillä oli jo kaikkea). Osasimme varautua siihen, että osa kuitenkin toisi lahjoja. Saimmekin kaikenlaisia hauskoja (lähinnä itsetehtyjä) juttuja, kuten hunajaa tai käsitöitä. Mutta eräs pariskunta oli tuonut ison samppanjacoolerin (käärittynä sellofaaniin ja samppanjapullo sisällä).

Tuo lahja herätti muissa vieraissa hilpeyttä ja itsekin vähän naureskeltiin, että kukahan meitä vihaa kun tuon on tuonut ja oletimme, että lähinnä vitsillä on tuo lahja tuotu. No, lahjan antaja sattuikin olemaan ihan tosissaan lahjansa kanssa ja suuttui näistä kommenteista. Mutta ihan oikeasti; oliko iso moka naureskella tällaiselle lahjalle? Olettaako joku, että samppanjacooleri on joku tarpeellinen kodinväline tai sille olisi koskaan edes käyttöä? Mielestäni vieraatkin voisivat kyllä vähän käyttää niitä aivojaan... 

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:41"]

On se kumma, että kun ensin kysytään mielipidettä ja sitten, kun mielipide ei vastaakaan omaansa ja ei kuule sitä mitä haluaisi, niin aletaan haukkumaan ja nauramaan.

[/quote]

Se on yleistä, että puolustaudutaan hyökkäämällä, kun ei toisten sanomiset ei miellytä. Jos ei kestä kuulla mielipidättä sitä ei kannattaisi kysyä.

Vierailija
2/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole coolerista, vaan AP:n ja hänen läheisten KÄYTÖSTAPOJEN PUUTTEESTA.

AP voi miettiä mistä kaikesta hän tykkäisi, että hänelle naureskellaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän ap:ta. Onhan joku hemmetin shamppanjajäähdytin täysin älytön, korni ja kliseisesti mauton lahja, että ymmärrän täysin miksi sitä on pidetty vitsinä. Miten jollekin voi edes tulla mieleen tuoda tuollainen lahja, kun nimenomaan on pyydetty täysin päinvastaista? Vähän sama kuin jos olisi pyydetty jotain luonnonmateriaaleista itse käsin tehtyä, ja joku olisi tuonut muovisen Happy Meal lelun - vitsihän se olisi, jolle voitaisiin yhdessä naureskella. 

Outo tuollainen "voihan sen tunkea jonnekin kaappiin" -kommentointi. Miksi tunkisi kaappiin esinettä jota ei koskaan käytä? Roskiksen sijaanhan tuon voi antaa eteenpäin, mutta ei se poista esineen täyttä turhuutta. Ja ihan oikeastiko käytätte jatkuvasti jotain cooleria, todella? Teillä ei ole jääkaappia tai esim. kylmäkalleja, joilla voisi ämpärissä pitää tarvittaessa juomat ulkona kylmässä? Tuollainen yhden käyttötarkoituksen rohjo kone on kyllä turhinta ja typerintä ikinä. Ja vihjaaminen että joka ei moista käytä olisi juntti, on vain... camoon.

Vierailija
4/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:41"]

On se kumma, että kun ensin kysytään mielipidettä ja sitten, kun mielipide ei vastaakaan omaansa ja ei kuule sitä mitä haluaisi, niin aletaan haukkumaan ja nauramaan.

[/quote]

Se on yleistä, että puolustaudutaan hyökkäämällä, kun ei toisten sanomiset ei miellytä. Jos ei kestä kuulla mielipidättä sitä ei kannattaisi kysyä.

[/quote]

Kornia, koska ap itse tuntuu vaativan muiden kestävän mielipiteitään paskalahjasta ja ihmettelee, miksi loukkaantuu. Miksi hän ei ole itse yhtä avaramielinen ja ymmärrä, että tiukkismammat sanoo suoraan mielipiteensä. 

Vierailija
5/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:48"]

Kyse ei ole coolerista, vaan AP:n ja hänen läheisten KÄYTÖSTAPOJEN PUUTTEESTA.

AP voi miettiä mistä kaikesta hän tykkäisi, että hänelle naureskellaan...

[/quote]

No hänellehän naureskellaan nyt ja hän ei tykännyt.

Vierailija
6/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:24"]

Sääliksi käy ap:ta. On mokannut pahasti, eikä edes tajua sitä. Pyysitkö edes pariskunnalta naureskelua anteeksi?

[/quote]

Asiat on selvitetty jo aikoja sitten tämän pariskunnan kanssa ja jälkikäteen naureskelivat kyllä itsekin, että oli kyllä todella huono lahjaidea. Mutta oli kyllä aika hupaisaa lueskella, mitä mieltä te tosikkomammat tästä olitte :D

Kiitos päivän nauruista, viikonloppu alkoi oikein lupaavasti!

-ap 

[/quote]

Kun kukaan ei ollutkaan ap:n kanssa samaa mieltä, asia onkin jo selvitetty yhdessä naureskellen. Niinpä niin.

[/quote]

Voi mussukka :D Täällä vaan vapaapäivän iloksi kokeilin, millaisia raktioita tähän aloitukseeni saisin ja - kuten ajattelinkin - ap:han haukutaan ihan maan rakoon ja ennustetaan miten paska ja huokäytöksinen tyyppi on kyseessä, miten mekin erotaan kohta ja sitten voi tämä hirviömorsian voi nyt ihan itse kärsiä. Ja nyt minä täällä sitten itken yksinäni ja keksin jonkun säälittävän hätävalheen kun ei kukaan ollutkaan mun kanssa samaa mieltä.

Kertoo nuo teidän kirjoitukset muuten aika paljon teistä kommentoijistakin; itse en ainakaan kovin ylpeä olisi mutta kukin tietenkin tyylillään ;)

-ap

Vierailija
7/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx tää joku vitsi?

Vierailija
8/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:53"]

Sääliksi käy ap:ta. On mokannut pahasti, eikä edes tajua sitä. Pyysitkö edes pariskunnalta naureskelua anteeksi?

[/quote]

Asiat on selvitetty jo aikoja sitten tämän pariskunnan kanssa ja jälkikäteen naureskelivat kyllä itsekin, että oli kyllä todella huono lahjaidea. Mutta oli kyllä aika hupaisaa lueskella, mitä mieltä te tosikkomammat tästä olitte :D

-ap 

[/quote]

Kun kukaan ei ollutkaan ap:n kanssa samaa mieltä, asia onkin jo selvitetty yhdessä naureskellen. Niinpä niin.

[/quote]

Voi mussukka :D Täällä vaan vapaapäivän iloksi kokeilin, millaisia raktioita tähän aloitukseeni saisin ja - kuten ajattelinkin - ap:han haukutaan ihan maan rakoon ja ennustetaan miten paska ja huokäytöksinen tyyppi on kyseessä, miten mekin erotaan kohta ja sitten voi tämä hirviömorsian voi nyt ihan itse kärsiä. Ja nyt minä täällä sitten itken yksinäni ja keksin jonkun säälittävän hätävalheen kun ei kukaan ollutkaan mun kanssa samaa mieltä.

Kertoo nuo teidän kirjoitukset muuten aika paljon teistä kommentoijistakin; itse en ainakaan kovin ylpeä olisi mutta kukin tietenkin tyylillään ;)

-ap

[/quote]

Kun yrität alentaa minua kutsumalla mussukaksi, teet itsestä vielä naurettavamman.

Voit yrittää uskotella meille mitä vain, mutta olet hyvin läpinäkyvä.

Vierailija
9/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:45"]

[/quote]

-ap 

[/quote]

[/quote]

-ap
[/quote]

Älä jaksa liioitella.
Millaisia vastauksia sitten odotit, jos et tajunnut, että hyviin käytöstapoihin kuuluu kiittää ja ottaa lahja ilomielin vastaan, vaikkei se mielenen olisikaan?

Vierailija
10/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:55"]

Onx tää joku vitsi?

[/quote]

On. Ap on iso vitsi

Vierailija
11/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan ymmärrettävää, että lahjat herättävät joskus ristiriitaisia tunteita. Esimerkiksi pienessä asunnossa asuva pariskunta voi aivan aiheellisesti olla hieman ärsyyntynyt ja ahdistunut isosta, tilaavievästä tavarasta, jolle ei ole käyttöä. Itse kuitenkin yritän aina ajatella myös lahjanantajan näkökulmasta ja olla kiitollinen ja iloinen siitä, että toinen yritti ilahduttaa.

Vierailija
12/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:45"]

[/quote]

-ap 

[/quote]

[/quote]

-ap
[/quote]

Sinäkin haukuit meitä kommentoijia myös. Jos et itse osaa käyttäytyä asiallisesti muita kohtaan, niin miksi ansaitsisit sitä itse?
Kertoo nuo kommenttisi muuten aika paljon sinustakin, et varmaankaan ole kovin ylpeä. " ;) "

Vierailija
13/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:53"]

[/quote]

-ap 

[/quote]

[/quote]

-ap

[/quote]

Joopa joo.. Onko kiva kun sulle naureskellaan? Ei pidä loukkaantua kuitenkaan, koska vitsillähän mekin kirjoitellaan ja itse teit samaa vieraillesi.

Vierailija
14/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:45"] [quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:31"] [quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:24"] Sääliksi käy ap:ta. On mokannut pahasti, eikä edes tajua sitä. Pyysitkö edes pariskunnalta naureskelua anteeksi? [/quote] Asiat on selvitetty jo aikoja sitten tämän pariskunnan kanssa ja jälkikäteen naureskelivat kyllä itsekin, että oli kyllä todella huono lahjaidea. Mutta oli kyllä aika hupaisaa lueskella, mitä mieltä te tosikkomammat tästä olitte :D Kiitos päivän nauruista, viikonloppu alkoi oikein lupaavasti! -ap  [/quote] Kun kukaan ei ollutkaan ap:n kanssa samaa mieltä, asia onkin jo selvitetty yhdessä naureskellen. Niinpä niin. [/quote] Voi mussukka :D Täällä vaan vapaapäivän iloksi kokeilin, millaisia raktioita tähän aloitukseeni saisin ja - kuten ajattelinkin - ap:han haukutaan ihan maan rakoon ja ennustetaan miten paska ja huokäytöksinen tyyppi on kyseessä, miten mekin erotaan kohta ja sitten voi tämä hirviömorsian voi nyt ihan itse kärsiä. Ja nyt minä täällä sitten itken yksinäni ja keksin jonkun säälittävän hätävalheen kun ei kukaan ollutkaan mun kanssa samaa mieltä. Kertoo nuo teidän kirjoitukset muuten aika paljon teistä kommentoijistakin; itse en ainakaan kovin ylpeä olisi mutta kukin tietenkin tyylillään ;) -ap [/quote] Älä jaksa liioitella. Millaisia vastauksia sitten odotit, jos et tajunnut, että hyviin käytöstapoihin kuuluu kiittää ja ottaa lahja ilomielin vastaan, vaikkei se mielenen olisikaan?

[/quote]

No esim. nro 61 kommentti oli mielestäni oikein hyvä. Että eikö oikeasti voi sanoa ääneen, että jotkut lahjat on vaan ihan älyttömiä ja osoittaa ihan totaalista harkintakyvyn puutetta (täällähän neuvotaan heittämään roskiinkin lahjoja, joista ei pidä). 

Että oikeasti jokaikisestä turhaakkeesta sitä täytyisi vain muikistella, että "Voi kiitos, juuri tällaista olenkin aina toivonut!" Ja kuten sanottu, ko. pariskunnankin kanssa on kyllä jo naureskeltu tästä lahjasta yhdessä. 

Vierailija
15/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt AP valoja päälle. Olen itsekin nuori ja meillä on pieni kämppä, tuollainen cooleri olisi täysin turha eikä mahtuisi mihinkään. Siitä huolimatta kiittäisin lahjasta. Kuuluu normaaleihin käytöstapoihin.

Olet mokannut naureskellessasi lahjalle julkisesti. Kyllähän se kirpaisee myöntää olleensa väärässä, mutta vaikket sitä tänne myöntäisi, niin myönnä nyt hyvä nainen edes itsellesi. Käytöksesi oli tökeröä ja pahoitit lahjanantajan mielen. Kohteliaisuus ei ole tekopyhää. Ne ihmiset ovat voineet oikeasti miettiä lahjaa kauan, koska ovat halunneet keksiä jotain teitä ilahduttavaa ja sitten keksineet mielestään hyvän idean ja käyttäneet siihen rahaa. Nyt se on sitten mennyt hukkaan ja päälle saatu vielä naurut.

Lahjatoiveet on nimensä mukaan toiveita, eivät vaatimuksia. Kaikista lahjoista kuuluu kiittää, vaikkei niistä olisikaan oikeasti kiitollinen. Se ei edelleenkään ole tekopyhää, vaan normaalia kohteliasta käytöstä. Juhlien järjestäjänä et voi ajatella vain omaa napaasi, myös vieraiden viihtyvyys on tärkeää. Eikä sitä edesauta heille nauraminen.

Vierailija
16/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:45"] [quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:31"] [quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:24"] Sääliksi käy ap:ta. On mokannut pahasti, eikä edes tajua sitä. Pyysitkö edes pariskunnalta naureskelua anteeksi? [/quote] Asiat on selvitetty jo aikoja sitten tämän pariskunnan kanssa ja jälkikäteen naureskelivat kyllä itsekin, että oli kyllä todella huono lahjaidea. Mutta oli kyllä aika hupaisaa lueskella, mitä mieltä te tosikkomammat tästä olitte :D Kiitos päivän nauruista, viikonloppu alkoi oikein lupaavasti! -ap  [/quote] Kun kukaan ei ollutkaan ap:n kanssa samaa mieltä, asia onkin jo selvitetty yhdessä naureskellen. Niinpä niin. [/quote] Voi mussukka :D Täällä vaan vapaapäivän iloksi kokeilin, millaisia raktioita tähän aloitukseeni saisin ja - kuten ajattelinkin - ap:han haukutaan ihan maan rakoon ja ennustetaan miten paska ja huokäytöksinen tyyppi on kyseessä, miten mekin erotaan kohta ja sitten voi tämä hirviömorsian voi nyt ihan itse kärsiä. Ja nyt minä täällä sitten itken yksinäni ja keksin jonkun säälittävän hätävalheen kun ei kukaan ollutkaan mun kanssa samaa mieltä. Kertoo nuo teidän kirjoitukset muuten aika paljon teistä kommentoijistakin; itse en ainakaan kovin ylpeä olisi mutta kukin tietenkin tyylillään ;) -ap [/quote] Sinäkin haukuit meitä kommentoijia myös. Jos et itse osaa käyttäytyä asiallisesti muita kohtaan, niin miksi ansaitsisit sitä itse? Kertoo nuo kommenttisi muuten aika paljon sinustakin, et varmaankaan ole kovin ylpeä. " ;) "

[/quote]

Missäs minä teitä haukuin? Ylemmässä kirjoitin vain, mitä täältä luin. Minuahan täällä haukuttiin vaikka käytöstapoja olevaksi hirviömorsimeksi sun muuksi :D 

-ap

Vierailija
17/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, ap:lta tosiaan puuttuu käytöstapoja. On todella tahditonta nauraa toisen tuomalle lahjalle, oli se mikä hyvänsä, ja tahdittomia ovat ap:n vastauksetkin täällä olleet. Sanojasi lainaten: "Kertoo nuo teidän kirjoitukset muuten aika paljon teistä kommentoijistakin; itse en ainakaan kovin ylpeä olisi mutta kukin tietenkin tyylillään ;)"

Vierailija
18/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:45"] [quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:31"] [quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:24"] Sääliksi käy ap:ta. On mokannut pahasti, eikä edes tajua sitä. Pyysitkö edes pariskunnalta naureskelua anteeksi? [/quote] Asiat on selvitetty jo aikoja sitten tämän pariskunnan kanssa ja jälkikäteen naureskelivat kyllä itsekin, että oli kyllä todella huono lahjaidea. Mutta oli kyllä aika hupaisaa lueskella, mitä mieltä te tosikkomammat tästä olitte :D Kiitos päivän nauruista, viikonloppu alkoi oikein lupaavasti! -ap  [/quote] Kun kukaan ei ollutkaan ap:n kanssa samaa mieltä, asia onkin jo selvitetty yhdessä naureskellen. Niinpä niin. [/quote] Voi mussukka :D Täällä vaan vapaapäivän iloksi kokeilin, millaisia raktioita tähän aloitukseeni saisin ja - kuten ajattelinkin - ap:han haukutaan ihan maan rakoon ja ennustetaan miten paska ja huokäytöksinen tyyppi on kyseessä, miten mekin erotaan kohta ja sitten voi tämä hirviömorsian voi nyt ihan itse kärsiä. Ja nyt minä täällä sitten itken yksinäni ja keksin jonkun säälittävän hätävalheen kun ei kukaan ollutkaan mun kanssa samaa mieltä. Kertoo nuo teidän kirjoitukset muuten aika paljon teistä kommentoijistakin; itse en ainakaan kovin ylpeä olisi mutta kukin tietenkin tyylillään ;) -ap [/quote] Älä jaksa liioitella. Millaisia vastauksia sitten odotit, jos et tajunnut, että hyviin käytöstapoihin kuuluu kiittää ja ottaa lahja ilomielin vastaan, vaikkei se mielenen olisikaan?

[/quote]

No esim. nro 61 kommentti oli mielestäni oikein hyvä. Että eikö oikeasti voi sanoa ääneen, että jotkut lahjat on vaan ihan älyttömiä ja osoittaa ihan totaalista harkintakyvyn puutetta (täällähän neuvotaan heittämään roskiinkin lahjoja, joista ei pidä). 

Että oikeasti jokaikisestä turhaakkeesta sitä täytyisi vain muikistella, että "Voi kiitos, juuri tällaista olenkin aina toivonut!" Ja kuten sanottu, ko. pariskunnankin kanssa on kyllä jo naureskeltu tästä lahjasta yhdessä. 
[/quote]

Ei kukaan ole sanonut, että täytyisi vetää överiksi ja näytellä, että lahja olisi juuri sitä mitä onkin aina halunnut elämäänsä. Voi vain yksinkertaisesti hymyillä ja kiittää, that's it.
Itse ainakin ehdotin, että tarpeettoman lahjan voi antaa eteenpäin tai jopa myydä eteenpäin. Roskiin heittäminen on olisi vain typerää.

Vierailija
19/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:45"] [quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:31"] [quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 09:24"] Sääliksi käy ap:ta. On mokannut pahasti, eikä edes tajua sitä. Pyysitkö edes pariskunnalta naureskelua anteeksi? [/quote] Asiat on selvitetty jo aikoja sitten tämän pariskunnan kanssa ja jälkikäteen naureskelivat kyllä itsekin, että oli kyllä todella huono lahjaidea. Mutta oli kyllä aika hupaisaa lueskella, mitä mieltä te tosikkomammat tästä olitte :D Kiitos päivän nauruista, viikonloppu alkoi oikein lupaavasti! -ap  [/quote] Kun kukaan ei ollutkaan ap:n kanssa samaa mieltä, asia onkin jo selvitetty yhdessä naureskellen. Niinpä niin. [/quote] Voi mussukka :D Täällä vaan vapaapäivän iloksi kokeilin, millaisia raktioita tähän aloitukseeni saisin ja - kuten ajattelinkin - ap:han haukutaan ihan maan rakoon ja ennustetaan miten paska ja huokäytöksinen tyyppi on kyseessä, miten mekin erotaan kohta ja sitten voi tämä hirviömorsian voi nyt ihan itse kärsiä. Ja nyt minä täällä sitten itken yksinäni ja keksin jonkun säälittävän hätävalheen kun ei kukaan ollutkaan mun kanssa samaa mieltä. Kertoo nuo teidän kirjoitukset muuten aika paljon teistä kommentoijistakin; itse en ainakaan kovin ylpeä olisi mutta kukin tietenkin tyylillään ;) -ap [/quote] Sinäkin haukuit meitä kommentoijia myös. Jos et itse osaa käyttäytyä asiallisesti muita kohtaan, niin miksi ansaitsisit sitä itse? Kertoo nuo kommenttisi muuten aika paljon sinustakin, et varmaankaan ole kovin ylpeä. " ;) "

[/quote]

Missäs minä teitä haukuin? Ylemmässä kirjoitin vain, mitä täältä luin. Minuahan täällä haukuttiin vaikka käytöstapoja olevaksi hirviömorsimeksi sun muuksi :D 

-ap

[/quote]

ei se ole haukkumista, vaan tosiasioiden toteamista. Älä nyt loukkaannu siitä, jos joku on suorasukainen ja sanoo suoraan mielipiteensä sinusta  ja naureskelee sinulle. Me vain tässä kavereiden kesken naureskellaan tyhmälle morsiamelle, hei, älä ole niin tiukkis, vaan ymmärrä, että kaikki nyt ei vain voi tykätä kaikesta

Vierailija
20/172 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 10:03"]

Nyt AP valoja päälle. Olen itsekin nuori ja meillä on pieni kämppä, tuollainen cooleri olisi täysin turha eikä mahtuisi mihinkään. Siitä huolimatta kiittäisin lahjasta. Kuuluu normaaleihin käytöstapoihin.

Olet mokannut naureskellessasi lahjalle julkisesti. Kyllähän se kirpaisee myöntää olleensa väärässä, mutta vaikket sitä tänne myöntäisi, niin myönnä nyt hyvä nainen edes itsellesi. Käytöksesi oli tökeröä ja pahoitit lahjanantajan mielen. Kohteliaisuus ei ole tekopyhää. Ne ihmiset ovat voineet oikeasti miettiä lahjaa kauan, koska ovat halunneet keksiä jotain teitä ilahduttavaa ja sitten keksineet mielestään hyvän idean ja käyttäneet siihen rahaa. Nyt se on sitten mennyt hukkaan ja päälle saatu vielä naurut.

Lahjatoiveet on nimensä mukaan toiveita, eivät vaatimuksia. Kaikista lahjoista kuuluu kiittää, vaikkei niistä olisikaan oikeasti kiitollinen. Se ei edelleenkään ole tekopyhää, vaan normaalia kohteliasta käytöstä. Juhlien järjestäjänä et voi ajatella vain omaa napaasi, myös vieraiden viihtyvyys on tärkeää. Eikä sitä edesauta heille nauraminen.

[/quote]

:D No voi jumalauta :D Etkö sä osaa lukea ollenkaan :D:D Tässä keskutelussa olen kylä jo kertonut, että kiitimme kyllä lahjasta, emme naureskelleet julkisesti toisten antamalle lahjalle ja asiat on selvitetty tämän pariskunnan kanssa jo aikoja sitten :D

Että ihan hyä yritys, mutta totaalisesti ohi maalin :D

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi