En himoitse miesystävääni
Nyt kun aloin tarkemmin miettimään, en koskaan ole kummemmin himoinnut häntä. Toki pidän häntä hyvännäköisenä, mutta en jostain syystä tunne mitään suurempaa vetovoimaa häntä kohtaan. Suhde on hyvä, mies on muuten täydellinen ja kohtelee minua kaikin puolin hyvin. Arvot kohtaavat ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt muutaman vuoden jälkeen olen vain havahtunut siihen, ettei seksi enää kiinnosta samaan malliin. Mies taas on edelleen ihan hulluna minusta, olisi koko ajan iholla ja jaksaa koko ajan hehkuttaa seksikkyyttäni jne. En tiedä olenko ylipäätänsä kadottanut haluni vai ovatko halut kadonneet vain miesystävääni kohtaan. Voiko suhde pidemmän päälle toimia, jos toinen ei koe suurta intohimoa?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Ja taas vika miehessä… yllättäen liian turvallinen mies. Kaikki nuoret miehet, elkää ikinä sitoutuko yhteen naiseen. Siitä seuraa vain vähemmän seksiä, henkistä pahoinpitelyä ja loppujen lopuksi on vain sinun syy että nainenkaan ei ole tyytyväinen.
Henkisesti aikuiset miehet toimiessaan naisten kanssa joko
a) kertovat jo heti alkuun mitä ovat hakemassa; parisuhde, perhe, seksisuhde, monogaminen suhde, polygaminen suhde, FWB-suhde, kevyt tapailu ymv.
b) huomatessaan, että valittu nainen osoittautuikin vääräksi (koska näin voi käydä kelle tahansa), eroavat ja etsivät uutta suhdetta/naista.
Kukaan täysjärkinen, normaali mies (tai nainen) ei jää parisuhteeseen kiristämään toista ihmistä toimimaan itselleen suotuisalla tavalla tai ulise henkisestä pahoinpitelystä, jos on päättänyt jäädä tässä tapauksessa seksittömään suhteeseen naisen kanssa, josta voisi erota heti tänään.
Se, että sinä et saa seksiä toiselta ihmiseltä aina just tasan silloin, kun sinua himottaa, ei ole henkistä pahoinpitelyä.
Suhde muuttuu toimimattomaksi siinä vaiheessa, kun seksuaaliset tarpeet eivät syystä tai toisesta kohtaa. Siinä vaiheessa katsotaan, onko asia korjattavissa YHDESSÄ (ei siis niin, että pihtari ryhtyy nyt vaan antamaan tai toinen ryhtyy nyt vaan pihtaamaan ilman, että toinen osapuoli pistää tikkua ristiin) ja jos ei ole, erotaan.
Elämä on HYVIN simppeli. Olet parisuhteessa ihmisen X kanssa tai et ole. Ihmiset itse tekevät siitä niin helvettiläisen monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan hyvää seksiä. Ollaan molemmat kokeilunhaluisia ja avoimia, itsevarmoja ja puhutaan toiveistamme ujostelematta. Mies osaa kyllä hoidella mut hyvin, siitä ei ole kyse. Enemmän kyse on siitä, että mulle ei vaan juuri koskaan tule halua suudella intohimoisesti tai repiä mieheltä yhtäkkiä housuja alas. Joudun pakottamaan itseäni tekemään kaikki aloitteet, ne ei tule luonnostaan. Toisaalta taas haluan olla miehen lähellä, mielelläni halaan, pussaan ja olen ei-seksuaalisessa -mielessä kosketeltavana.
Ap
No tunnetko muihin miehiin sitten himoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tästä syystä maailman vanhin ammattikin kirjoitti:
Naisilla käy noin. Yleensä lasten tulon jälkeen varsinkin homma on 100% varma.
Naiset ei ole yksiavioisia. Lapsen hankkiminen tuo lisäaikaa miehelle ja naiselle, mutta vain vuoden pari.
Jos ei hanki lapsia, niin huonot näkymät.
Naisten halukkuus suuntautuu muihin miehiin ja ovat monesti helposti pettäviä.
Kun mies pettää vain seksin takia edellä mainituissa suhteissa, niin nainen pettää henkiselläkin tasolla.
Mies edelleen rakastaa halutonta vaimoaan.
Se tässä on traagisinta.
Hyvin kirjoitettu.
Oma tarina oli tämä. Sama kuin ap.lla. Vaimoni halut selvästi hävisi. Aluksi vähän kiukuttelin ja yritin asiasta keskustella. Sitten huomasin masturboivani enemmän ja enemmän. Ajattelin että olen aikuinen mies ja minun on oikeasti pariteltava. En alistu poikien elämäntyyliin. Olen mies ja täysikokoinen uros parhaassa iässäni.
Sain helposti seksiseuraa. Ei tarvinnut edes maksaa siitä. Kokeilin pari kertaa maksullisia, ei ole minun juttuni. Tykkään että vastapuoli ihailee ja haluaa minua. Saan siitä kicksini.
Kun jäin kiinni vaimolleni, niin hänkin kiinnostui minusta uudestaan uusin silmin. Alkoi jopa kilpailemaan minusta ja voitti minut uudestaan.
Jotkut naiset pitää herättää siihen että eivät pidä itsestäänselvyytenä kumppaniaan. En edes tehnyt tätä tietoisesti vaan seurasin luontoani. Näin luonnossa asiat tasataan.
Toteuttakaa miehet viettiänne jos naisenne on kuin ap.
Minkä takia miehet menee yhteen naisten kanssa? Ei, et ole uniikki tuon tarinasi suhteen. Kerta toisensa jälkeen saa kuulla kuinka nainen pilasi miehen elämän. Joten, olisiko parempi pysyä sinkkuna? Lapset pystyy halutessaan hankkimaan kumppanuusvanhemman avulla.
Näistä asioista olisi hyvä valistaa nuoria koulussa terveystiedon tunnilla. Kertoa pojille että se nainen sitten kyllästyy myöhemmin ja siksi meillä on maailman vanhimmat ammatit ja kaksoiselämää elävät vanhemmat, jotka ylläpitää illuusiota avioliitosta.
Maailman vanhin dilemma. Tästä voisi ihan kertoa avoimesti koulussa terveystiedon tai yhteiskuntaopin tunnilla. Avioliitto ei useimmiten toimi biologisista syistä, vaikka ihmisillä olisi tahtoa, niin biologia voittaa aina oman tahdon.
Monelle nuorelle ei edes tule yllätyksenä nämä asiat. Sellaisiakin lapsia ja nuoria on jotka seuraavat äidin ja isän parisuhdetta. Monesti eivät itse hanki perhettä myöhemmin tai pidempiä suhteita.
Heille on selvä ettei homma vain pelaa vaikka äiti ja iskä rakastaisikin toisia. Ihmisiä ei ole tarkoitettu sillä tavoin kristillisesti yhteen. Se on fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
AP, Kuinka monta parisuhdetta ja seksikumppania sinulla on ollut?
Kolmas parisuhde, seksikumppaneita alle 200.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan hyvää seksiä. Ollaan molemmat kokeilunhaluisia ja avoimia, itsevarmoja ja puhutaan toiveistamme ujostelematta. Mies osaa kyllä hoidella mut hyvin, siitä ei ole kyse. Enemmän kyse on siitä, että mulle ei vaan juuri koskaan tule halua suudella intohimoisesti tai repiä mieheltä yhtäkkiä housuja alas. Joudun pakottamaan itseäni tekemään kaikki aloitteet, ne ei tule luonnostaan. Toisaalta taas haluan olla miehen lähellä, mielelläni halaan, pussaan ja olen ei-seksuaalisessa -mielessä kosketeltavana.
Ap
En usko että tuollaista halua on kovinkaan monilla. Ei minullakaan miehenä ole koskaan ollut vaimoani kohtaan, päinvastoin ensitreffeillä muistan kuinka ajattelin että ei ainakaan tätä. Mutta seksi tuntuu sairaan hyvältä ja myönnän kielletyt retkeni, on ollut niitä naisia jotka ovat saaneet jo ajatuksena ihan kuumaksi ja haluamaan todella, mutta onpa masentavaa kun se seksi onkin ollut todellista säätämistä. M36v
Niin, halutaan missejä ihmetellen miksi missin tasoiset naiset on vaisuja jopa maksusta. Ette vain sytytä.
Ja miten sait tämänkin misseihin liitettyä... Mun haluihin ei kyllä liity kovinkaan vahvasti ulkonäkö. Toki pitää miellyttää, mutta voin sanoa että se todella miellyttävä voi olla xxl tai ihan missi ja kaikki siltä väliltä, oikeastaan kasvot merkitsee ja sitten se yhteinen kemia. M36v
Miksi menit naimisiin? Olisit vain pysynyt säätöjen parissa.
Onko teillä huumoria, flirttiä, hassuttelua? Sellainenkin pitää hyvin kipinää yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ahaa, tässähän on selvää että olet tottunut siihen että seksin pitäisi olla aina intohimoista himoa niin kuin usein yhdenillanjutuissa on. Oletko sitä tyyppiä, joka aina alkuhuuman jälkeen lopettaa suhteen, koska "ei tunnu enää samalta"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tästä syystä maailman vanhin ammattikin kirjoitti:
Naisilla käy noin. Yleensä lasten tulon jälkeen varsinkin homma on 100% varma.
Naiset ei ole yksiavioisia. Lapsen hankkiminen tuo lisäaikaa miehelle ja naiselle, mutta vain vuoden pari.
Jos ei hanki lapsia, niin huonot näkymät.
Naisten halukkuus suuntautuu muihin miehiin ja ovat monesti helposti pettäviä.
Kun mies pettää vain seksin takia edellä mainituissa suhteissa, niin nainen pettää henkiselläkin tasolla.
Mies edelleen rakastaa halutonta vaimoaan.
Se tässä on traagisinta.
Hyvin kirjoitettu.
Oma tarina oli tämä. Sama kuin ap.lla. Vaimoni halut selvästi hävisi. Aluksi vähän kiukuttelin ja yritin asiasta keskustella. Sitten huomasin masturboivani enemmän ja enemmän. Ajattelin että olen aikuinen mies ja minun on oikeasti pariteltava. En alistu poikien elämäntyyliin. Olen mies ja täysikokoinen uros parhaassa iässäni.
Sain helposti seksiseuraa. Ei tarvinnut edes maksaa siitä. Kokeilin pari kertaa maksullisia, ei ole minun juttuni. Tykkään että vastapuoli ihailee ja haluaa minua. Saan siitä kicksini.
Kun jäin kiinni vaimolleni, niin hänkin kiinnostui minusta uudestaan uusin silmin. Alkoi jopa kilpailemaan minusta ja voitti minut uudestaan.
Jotkut naiset pitää herättää siihen että eivät pidä itsestäänselvyytenä kumppaniaan. En edes tehnyt tätä tietoisesti vaan seurasin luontoani. Näin luonnossa asiat tasataan.
Toteuttakaa miehet viettiänne jos naisenne on kuin ap.
Minkä takia miehet menee yhteen naisten kanssa? Ei, et ole uniikki tuon tarinasi suhteen. Kerta toisensa jälkeen saa kuulla kuinka nainen pilasi miehen elämän. Joten, olisiko parempi pysyä sinkkuna? Lapset pystyy halutessaan hankkimaan kumppanuusvanhemman avulla.
Näistä asioista olisi hyvä valistaa nuoria koulussa terveystiedon tunnilla. Kertoa pojille että se nainen sitten kyllästyy myöhemmin ja siksi meillä on maailman vanhimmat ammatit ja kaksoiselämää elävät vanhemmat, jotka ylläpitää illuusiota avioliitosta.
Maailman vanhin dilemma. Tästä voisi ihan kertoa avoimesti koulussa terveystiedon tai yhteiskuntaopin tunnilla. Avioliitto ei useimmiten toimi biologisista syistä, vaikka ihmisillä olisi tahtoa, niin biologia voittaa aina oman tahdon.
Monelle nuorelle ei edes tule yllätyksenä nämä asiat. Sellaisiakin lapsia ja nuoria on jotka seuraavat äidin ja isän parisuhdetta. Monesti eivät itse hanki perhettä myöhemmin tai pidempiä suhteita.
Heille on selvä ettei homma vain pelaa vaikka äiti ja iskä rakastaisikin toisia. Ihmisiä ei ole tarkoitettu sillä tavoin kristillisesti yhteen. Se on fantasiaa.
Mitäpä luulet jos niin sanotuissa miesten yhteisöissä pidetään aviotonta miestä super nolona? Miehet itsessään myrkyttävät toinen toisiaan. Naisten neuvoja ei viitsitä kuunnella eikä muiden (kuplan) ulkopuolelta tulevien miesten. Nykyaikana voi pitää hoitoja, elää etäsuhteessa, sinkkuna ja sopia kumppanuusvanhemmuudesta, kiitos netin.
Kuitenkin avioliitto nähdään vieläkin ainoana vaihtoehtona vaikka tämä tuottaa mieletöntä tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan himoite enään ketään yli 20v jälkeen. Elämä on jo ohi siinä vaiheessa ja aletaan rakentaa vaan elämää lapsia varten.
Minä taas olen saanut kotoa nimenomaan tuollaisen himokkaan parisuhteen mallin, ja viimeksi nyt joulun aikaan vanhempieni luona käydessä ei jäänyt kyllä epäselväksi, että himo on edelleen.
En voisi ikinä alkaa miehen kanssa, jota en syvästi himoitse.
Näin eivät ole tehneet myöskään äitini eikä kumpikaan isoäitini, vaan pariutuneet intohimosta.Opitut mallit saattaa vaikuttaa näihin, miksi intohimoton suhde on toisille vaihtoehto ja toisille ei.
Vai ei jäänyt epäselväksi, että himoa on edelleen, hyh, kiva vanhemmilles, mutta hyi kun ällöttäisi, jos noin avoimia olisivat omat vanhempani.
Tinder kutsuu puolen vuoden sisällä tuosta. Nainen on ohjelmoitu eroamaan miehestä muutaman vuoden sisällä. Itsekuri on ainoastaan valttia noista vaikeuksista eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ahaa, tässähän on selvää että olet tottunut siihen että seksin pitäisi olla aina intohimoista himoa niin kuin usein yhdenillanjutuissa on. Oletko sitä tyyppiä, joka aina alkuhuuman jälkeen lopettaa suhteen, koska "ei tunnu enää samalta"?
Mä erosin nylkyttäjästä. Surkeaa panoa ei pidä sietää.
Ole reilu miestäsi kohtaan ja eroa. Eripariset seksihalut kalvavat suhdetta pidemmän päälle ja on tosi epäreilua toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tinder kutsuu puolen vuoden sisällä tuosta. Nainen on ohjelmoitu eroamaan miehestä muutaman vuoden sisällä. Itsekuri on ainoastaan valttia noista vaikeuksista eteenpäin.
Hakee mieskin uutta jos kotona ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä hakea. Eri asia, saako mies ihan samalla tavalla, kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En usko että tuollaista halua on kovinkaan monilla. Ei minullakaan miehenä ole koskaan ollut vaimoani kohtaan, päinvastoin ensitreffeillä muistan kuinka ajattelin että ei ainakaan tätä. Mutta seksi tuntuu sairaan hyvältä ja myönnän kielletyt retkeni, on ollut niitä naisia jotka ovat saaneet jo ajatuksena ihan kuumaksi ja haluamaan todella, mutta onpa masentavaa kun se seksi onkin ollut todellista säätämistä. M36v
Niin, halutaan missejä ihmetellen miksi missin tasoiset naiset on vaisuja jopa maksusta. Ette vain sytytä.
Ja miten sait tämänkin misseihin liitettyä... Mun haluihin ei kyllä liity kovinkaan vahvasti ulkonäkö. Toki pitää miellyttää, mutta voin sanoa että se todella miellyttävä voi olla xxl tai ihan missi ja kaikki siltä väliltä, oikeastaan kasvot merkitsee ja sitten se yhteinen kemia. M36v
Vähän sama kuin kysyisi perunalta että miksi tuotit mukuloita?
Etkö ymmärrä kysymyksesi absurdiutta?
Eihän kukaan oikeasti elämässä päätä asioistaan. Asioita vain tapahtuu.
Luuletko että toinen maailmansota olisi voitu estää mitenkään. Kyseessä on luonnon ilmiö. Verrattavissa maanjäristykseen tai myrskyyn.
Asioille ei voi tehdä mitään, mutta osa ihmisistä on uskovaisia ja kuvittelee vapaan tahdon olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vähän sama kuin kysyisi perunalta että miksi tuotit mukuloita?
Etkö ymmärrä kysymyksesi absurdiutta?
Eihän kukaan oikeasti elämässä päätä asioistaan. Asioita vain tapahtuu.
Luuletko että toinen maailmansota olisi voitu estää mitenkään. Kyseessä on luonnon ilmiö. Verrattavissa maanjäristykseen tai myrskyyn.
Asioille ei voi tehdä mitään, mutta osa ihmisistä on uskovaisia ja kuvittelee vapaan tahdon olevan totta.
Olet tahdoton matkalaukku. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ihan sama tilanne. Mies on koko ajan iholla ja hieromassa jne. Liika on liikaa. Liika takertuminen toiseen tappaa intohimon.
Äläpä yleistä. Minulla ainoastaan nostaa intohimon tasoa mitä enemmän toinen on lähellä ja osoittaa kiinnostustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä erosin nylkyttäjästä. Surkeaa panoa ei pidä sietää.
Olen eronut nylpyttäjä. En olisi halunuut erota. Nylpytin ja nylkytin otsa hiessä ja suu hölmönnäköisesti auki kolmesti ennen eroa. Yhden kerran eron jälkeenkin onnistuin vielä nylpyttämään.
Nylpytin sen minkä kerkesin koko ilon edestä. Toki olisin voinut olla nylpyttämästäkin.
Olisin nylkkinyt vielä viidesti tai kymmenesti jos olisi annettu siihen tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä hakea. Eri asia, saako mies ihan samalla tavalla, kuin nainen.
Viisas sinkkumies ois pysynyt kylpylälomien parissa. Pääsee valitsemaan ja voi tulla hyvillä mielin takaisin kotia.
Nih!
Tälläinen nainen kuuluu vaihtopenkille.