Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En himoitse miesystävääni

Vierailija
26.01.2022 |

Nyt kun aloin tarkemmin miettimään, en koskaan ole kummemmin himoinnut häntä. Toki pidän häntä hyvännäköisenä, mutta en jostain syystä tunne mitään suurempaa vetovoimaa häntä kohtaan. Suhde on hyvä, mies on muuten täydellinen ja kohtelee minua kaikin puolin hyvin. Arvot kohtaavat ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt muutaman vuoden jälkeen olen vain havahtunut siihen, ettei seksi enää kiinnosta samaan malliin. Mies taas on edelleen ihan hulluna minusta, olisi koko ajan iholla ja jaksaa koko ajan hehkuttaa seksikkyyttäni jne. En tiedä olenko ylipäätänsä kadottanut haluni vai ovatko halut kadonneet vain miesystävääni kohtaan. Voiko suhde pidemmän päälle toimia, jos toinen ei koe suurta intohimoa?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 11 vuotta naiseni kanssa, enkä koe että olisin ikinä himoinnut häntä. Siltikään en vaihtaisi häntä toiseen, on todella hyvä ihminen. Minulle seksuaalinen himo ja parisuhde eivät kävele välttämättä käsikädessä. Minusta esim joku työpaikan bimbo blondi voi olla seksistisesti paljon himottavampi kuin oma naiseni, mutta siltikään tämän bimbon kanssa en todellakaan mihinkään vakavampaan rupeaisi. Silti voin nähdä hänessä seksuaalisesti kiihkeän paistin, vaikka äo olisikin kuin kanalla konsanaan.

Olen todella surullinen kumppanisi puolesta. Varsinkin, jos olet salannut tuon häneltä. Ja vähän surullinen sinunkin puolestasi, ja kaikkien muiden jotka eivät pääse kokemaan molemminpuolista voimakasta kemiaa rakastamansa ihmisen kanssa. Jos siihen pystyy niin vähempään ei kannata tyytyä. Osa ei jostain syystä pysty, ja kumppaniehdokkaat nähdään joko himottavina ääliöinä tai kädenlämpöisinä hyvinä tyyppeinä. Se on aika traagista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän