Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En himoitse miesystävääni

Vierailija
26.01.2022 |

Nyt kun aloin tarkemmin miettimään, en koskaan ole kummemmin himoinnut häntä. Toki pidän häntä hyvännäköisenä, mutta en jostain syystä tunne mitään suurempaa vetovoimaa häntä kohtaan. Suhde on hyvä, mies on muuten täydellinen ja kohtelee minua kaikin puolin hyvin. Arvot kohtaavat ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt muutaman vuoden jälkeen olen vain havahtunut siihen, ettei seksi enää kiinnosta samaan malliin. Mies taas on edelleen ihan hulluna minusta, olisi koko ajan iholla ja jaksaa koko ajan hehkuttaa seksikkyyttäni jne. En tiedä olenko ylipäätänsä kadottanut haluni vai ovatko halut kadonneet vain miesystävääni kohtaan. Voiko suhde pidemmän päälle toimia, jos toinen ei koe suurta intohimoa?

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no himoitsitko miestä edes suhteen alussa? En jaksa vaan uskoa, että kukaan himoitsee enää pitkässä parisuhteessa koko ajan kumppaniaan. Toki on hyvä, että seksuaalista halua on toista kohtaan, mutta että himoa.. Toki joskus hetki saattaa olla himokas, mutta on utopista ajatella, että kun suhde arkipäiväistyy niin jatkuvasti olisi himoitsemassa puolisoaan. Onhan suhde paljon muutakin kuin fyysistä himoa.

Vierailija
62/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne ollut aikaisempien miesten kanssa sama ja mitä ehkäisykeinoa käytät? Hormonaalinen ehkäisy ei sovi kaikille, esim. minulle. Pikkuhiljaa kaikki halut katosivat eikä seksi tuntunut missään, vaikka olisi teoriatasolla onnistunut itsensä innostumaankin. Tilanne muuttui ratkaisevasti, kun jätin pillerit pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole joku chad, hän on yleensä se, joka tekee aloitteen ja usein se tehdään naiselle, joka ei ole edes ottanut katsekontaktia. 

Naisella on monta syytä seksiin ja seurusteluun:

-tylsyyden tappaminen

-kaverien tekeminen mustasukkaiseksi

-kaverien mielestä normaalina oleminen

-haluaa ehkä lapsia

-raha ja elintaso (Markus maksaa)

-sosiaalinen nousu (Markus ei maksa, mutta miehellä on statusta)

Miehellä on yksi riittävä syy seksiin ja seurusteluun:

-läheisyys ja seksi (erektio ei valehtele)

Mieskin voi lähestyä naista, jota ei pidä hirveän kiinnostavana, mutta hän on kuitenkin se osapuoli, joka näkee tuolloinkin vaivan asioiden viemisestä eteenpäin ja se, jonka sukuelin ei valehtele. Miehellä ei välttämättä ole hurjinta 'kiimaa' tällaisen naisen kanssa, mutta hän kuitenkin tekee aloitteen tutustumiseen ja seksiin, mikä on jo enemmän, kuin mitä moni mies kokee kenenkään kanssa koko elämänsä aikana. 

Tästä johtuen on hirveästi suhteita, joissa nainen ei ole kovin halukas ja mies yrittää mentaaliakrobatian avulla lähestyä naista uudelleen ja uudelleen. 

Lisäksi tähän vaikuttaa se, että kun mies on altavastaajana suhteessa, hän on myös valmis näkemään kaiken vaivan. Sen takia seurustelu on naiselle "ilmaista" ja sen takia hän voi pysyä suhteessa, vaikka ei himoitse miestä. Jos chad tulee näkyviin, voi tulla ristiriitaisia tuntemuksia ja eron vaara. Chad tarjoaa intohimoa, mutta myös epävarmuutta (elintason lasku ja vaatii myös itseltä sosiaalisia taitoja ja yrittämistä, että suhde pysyy kasassa).

Vierailija
64/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole joku chad, hän on yleensä se, joka tekee aloitteen ja usein se tehdään naiselle, joka ei ole edes ottanut katsekontaktia. 

-tylsyyden tappaminen

-haluaa ehkä lapsia

Mieskin voi lähestyä naista, jota ei pidä hirveän kiinnostavana, mutta hän on kuitenkin se osapuoli, joka näkee tuolloinkin vaivan asioiden viemisestä eteenpäin ja se, jonka sukuelin ei valehtele. Miehellä ei välttämättä ole hurjinta 'kiimaa' tällaisen naisen kanssa, mutta hän kuitenkin tekee aloitteen tutustumiseen ja seksiin, mikä on jo enemmän, kuin mitä moni mies kokee kenenkään kanssa koko elämänsä aikana. 

Tästä johtuen on hirveästi suhteita, joissa nainen ei ole kovin halukas ja mies yrittää mentaaliakrobatian avulla lähestyä naista uudelleen ja uudelleen. 

Kas kummaa nainen saattaa haluta jonkun jonka seurassa on kivaa. Onpa jännä!

Markukselle sellaisia terkkuja, ilmankin voi olla ja käyttää leluja.

Vierailija
65/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet aloittanut suhteen jonkun "ihan kivan" kanssa, joka on tuntunut enemmän kaverilta. Joillekin tällainen sopii, ja silloin se on ihan  ok. Itse vaikutat siltä, että kaipaat ihastumista, rakastumista ja himoa, joten siksi et itse ole tyytyväinen. Nyt sinun varmaan pitäisi päättää, haluatko jatkaa kaverisuhteessa, vai haluatko etsiä, löytäisitkö jonkun, jonka kanssa olisi intohimoa.

Vierailija
66/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli, kerro nyt helvetti sille miehelle ettet halua sitä, sekä myönnä itsellesi että et myöskään rakasta sitä vaikka muuta väitätkin. Saa mies sitten etsiä jonkun joka häntä oikeasti haluaa. Mene tiirailemaan niitä jännempiä sitten yksinäsi.

Samaan aikaan netin kiltit kitisee maksullisista naisista. Ehkä jännät ymmärtää naisten päälle? Kiltti syöksee myrkkyä jo ennen ekoja treffejä.

Vierailija
67/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tylsyyden tappaminen

-haluaa ehkä lapsia

Höpönlöpön, ainakin tuo naisia koskeva osuus. Ihmiset ovat yksilöitä. Minulla on tasan kaksi syytä seurusteluun: seksi + seksuaalinen vetovoima toisen kanssa, sekä se, jos toinen tuntuu niin mukavalta ihmiseltä, että haluan olla hänen kanssaan muutenkin kuin seksiä harrastaen.

Vierailija
68/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että ap on aseksuaali. Aseksuaalisuuden tasoja tai ilmenemismuotoja on erilaisia. Joku ei siedä seksiä ollenkaan missään muodossa. Jollekin jonkun kanssa vähän jotain on OK. Toinen ei siedä edes läheisyyttä. Toinen pystyy masturboimaan, joku ainoastaan fantasioimaan. Aseksuaalisuus  ei aina tarkoita, etteikö pystyisi seksiin ja nauttisi siitä, jos siihen ryhtyy. Ei vaan koskaan tule himoa toista kohtaan, ei tee mieli tehdä aloitteita (koska sellaista tunnetta ei vaan ole eikä tule), ei katsele ketään "sillä silmällä", ei tule intohimoa ap:n sanoin suudella, kosketella, repiä vaatteita poist. Ei kiihotu, ei himoitse, mutta voi lämmetä, jos toinen lämmittelee. Ei saa seksistä irti oikeastaan mitään, se on vähän kuin lämpimän leivän söisi kuin muille se on 5 tähden herkkuillallinen. Ikinä ei edes tee mieli sitä leipää varsinaisesti, mutta ap:n aseksuaalisuuden ilmenemismuodossa sen leivän syö, jos se tulee siihen eteen. Tyyliin "meneehän tämä tässä alas, noin, nyt se on syöty." Puoliso sen sijaan normiseksuaalina taas nauttii sitä viiden tähden illallista ja himoitsee tätä viiden tähden lempiruokaillallistaan.

Tutustu ap aseksuaalisuuden määritelmiin. Löytyisikö sieltä selitys, varsinkin, jos et ole koskaan tuntenut ketään kohtaan minkäänlaista himoa tai sellaista "ooh ton kyllä kellistäisin jos voisin!"

terveisin

aseksuaali

Höpöhöpö. Aseksuaali ei kaipaisi himoa, kiimaa ja sitä, ettei malta pitää sormiaan erossa toisesta voidakseen repiä vaatteet tämän yltä ja harrastaakseen seksiä pitkin päivää.

Ei ihminen ole aseksuaali silloin, jos ei halua jotain tiettyä ihmistä. Ihminen voi olla hyvinkin seksuaalinen, vaikka jonkun tietyn tyypin kohdalla halut eivät heräisi juurikaan tai koskaan.

Vierailija
69/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä syystä maailman vanhin ammattikin kirjoitti:

Naisilla käy noin. Yleensä lasten tulon jälkeen varsinkin homma on 100% varma.

Naiset ei ole yksiavioisia. Lapsen hankkiminen tuo lisäaikaa miehelle ja naiselle, mutta vain vuoden pari.

Jos ei hanki lapsia, niin huonot näkymät.

Naisten halukkuus suuntautuu muihin miehiin ja ovat monesti helposti pettäviä.

Kun mies pettää vain seksin takia edellä mainituissa suhteissa, niin nainen pettää henkiselläkin tasolla.

Mies edelleen rakastaa halutonta vaimoaan.

Se tässä on traagisinta.

Hyvin kirjoitettu.

Oma tarina oli tämä. Sama kuin ap.lla. Vaimoni halut selvästi hävisi. Aluksi vähän kiukuttelin ja yritin asiasta keskustella. Sitten huomasin masturboivani enemmän ja enemmän. Ajattelin että olen aikuinen mies ja minun on oikeasti pariteltava. En alistu poikien elämäntyyliin. Olen mies ja täysikokoinen uros parhaassa iässäni.

Sain helposti seksiseuraa. Ei tarvinnut edes maksaa siitä. Kokeilin pari kertaa maksullisia, ei ole minun juttuni. Tykkään että vastapuoli ihailee ja haluaa minua. Saan siitä kicksini.

Kun jäin kiinni vaimolleni, niin hänkin kiinnostui minusta uudestaan uusin silmin. Alkoi jopa kilpailemaan minusta ja voitti minut uudestaan.

Jotkut naiset pitää herättää siihen että eivät pidä itsestäänselvyytenä kumppaniaan. En edes tehnyt tätä tietoisesti vaan seurasin luontoani. Näin luonnossa asiat tasataan.

Toteuttakaa miehet viettiänne jos naisenne on kuin ap.

Vierailija
70/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesystäväsi ei kiinnosta sinua seksuaalisessa mielessä nyt niin mikäköhän on tilanne sitten kun olette menneet naimisiin ja hankkineet lapsen, hybridi-Volvon, koiran ja rakentaneet bulkkitalon soramontun laidalle? Miehen kannattaisi juosta jo nyt ja lujaa.

Vierailija
71/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miesystäväsi ei kiinnosta sinua seksuaalisessa mielessä nyt niin mikäköhän on tilanne sitten kun olette menneet naimisiin ja hankkineet lapsen, hybridi-Volvon, koiran ja rakentaneet bulkkitalon soramontun laidalle? Miehen kannattaisi juosta jo nyt ja lujaa.

Mieshän on tyytyväinen tilanteeseen, ap ei ole.

Vierailija
72/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ole yksiavioisia. Lapsen hankkiminen tuo lisäaikaa miehelle ja naiselle, mutta vain vuoden pari.

Kun mies pettää vain seksin takia edellä mainituissa suhteissa, niin nainen pettää henkiselläkin tasolla.

Se tässä on traagisinta.

Hyvin kirjoitettu.

Oma tarina oli tämä. Sama kuin ap.lla. Vaimoni halut selvästi hävisi. Aluksi vähän kiukuttelin ja yritin asiasta keskustella. Sitten huomasin masturboivani enemmän ja enemmän. Ajattelin että olen aikuinen mies ja minun on oikeasti pariteltava. En alistu poikien elämäntyyliin. Olen mies ja täysikokoinen uros parhaassa iässäni.

Sain helposti seksiseuraa. Ei tarvinnut edes maksaa siitä. Kokeilin pari kertaa maksullisia, ei ole minun juttuni. Tykkään että vastapuoli ihailee ja haluaa minua. Saan siitä kicksini.

Kun jäin kiinni vaimolleni, niin hänkin kiinnostui minusta uudestaan uusin silmin. Alkoi jopa kilpailemaan minusta ja voitti minut uudestaan.

Jotkut naiset pitää herättää siihen että eivät pidä itsestäänselvyytenä kumppaniaan. En edes tehnyt tätä tietoisesti vaan seurasin luontoani. Näin luonnossa asiat tasataan.

Toi on sinänsä ihan hyvä taktiikka, mutta ei kyllä toimi joka tilanteessa eikä kaikkiin naisiin.

Olin itse aikanaan suhteessa jossa nainen menetti pikku hiljaa kiinnostuksensa seksiin. Kerroin että jos asiantilaan ei tule muutosta, alan hakemaan seksini muualta. Ei tullut muutosta.

Asensin Tinderin, ja aloin svaippailemaan. Kerroin tämän myös avovaimolle. Ei edelleenkään muutosta.

Kävin panemassa muutamaa Tinder eukkoa, ja kerroin tämänkin avovaimolle. Ei muutosta.

Eli vaikka tein selväksi mihin seksittömyys johtaa, ja sen jälkeen toteutin "uhkaukseni", ei tällä ollut mitään vaikutusta kumppanini käytökseen tai haluun panostaa seksiin.

Vierailija
73/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan hyvää seksiä. Ollaan molemmat kokeilunhaluisia ja avoimia, itsevarmoja ja puhutaan toiveistamme ujostelematta. Mies osaa kyllä hoidella mut hyvin, siitä ei ole kyse. Enemmän kyse on siitä, että mulle ei vaan juuri koskaan tule halua suudella intohimoisesti tai repiä mieheltä yhtäkkiä housuja alas. Joudun pakottamaan itseäni tekemään kaikki aloitteet, ne ei tule luonnostaan. Toisaalta taas haluan olla miehen lähellä, mielelläni halaan, pussaan ja olen ei-seksuaalisessa -mielessä kosketeltavana.

Ap

En usko että tuollaista halua on kovinkaan monilla. Ei minullakaan miehenä ole koskaan ollut vaimoani kohtaan, päinvastoin ensitreffeillä muistan kuinka ajattelin että ei ainakaan tätä. Mutta seksi tuntuu sairaan hyvältä ja myönnän kielletyt retkeni, on ollut niitä naisia jotka ovat saaneet jo ajatuksena ihan kuumaksi ja haluamaan todella, mutta onpa masentavaa kun se seksi onkin ollut todellista säätämistä. M36v

Vierailija
74/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tässä on traagisinta.

Hyvin kirjoitettu.

Minkä takia miehet menee yhteen naisten kanssa? Ei, et ole uniikki tuon tarinasi suhteen. Kerta toisensa jälkeen saa kuulla kuinka nainen pilasi miehen elämän. Joten, olisiko parempi pysyä sinkkuna? Lapset pystyy halutessaan hankkimaan kumppanuusvanhemman avulla.

Vierailija
75/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan hyvää seksiä. Ollaan molemmat kokeilunhaluisia ja avoimia, itsevarmoja ja puhutaan toiveistamme ujostelematta. Mies osaa kyllä hoidella mut hyvin, siitä ei ole kyse. Enemmän kyse on siitä, että mulle ei vaan juuri koskaan tule halua suudella intohimoisesti tai repiä mieheltä yhtäkkiä housuja alas. Joudun pakottamaan itseäni tekemään kaikki aloitteet, ne ei tule luonnostaan. Toisaalta taas haluan olla miehen lähellä, mielelläni halaan, pussaan ja olen ei-seksuaalisessa -mielessä kosketeltavana.

Ap

En usko että tuollaista halua on kovinkaan monilla. Ei minullakaan miehenä ole koskaan ollut vaimoani kohtaan, päinvastoin ensitreffeillä muistan kuinka ajattelin että ei ainakaan tätä. Mutta seksi tuntuu sairaan hyvältä ja myönnän kielletyt retkeni, on ollut niitä naisia jotka ovat saaneet jo ajatuksena ihan kuumaksi ja haluamaan todella, mutta onpa masentavaa kun se seksi onkin ollut todellista säätämistä. M36v

Niin, halutaan missejä ihmetellen miksi missin tasoiset naiset on vaisuja jopa maksusta. Ette vain sytytä.

Vierailija
76/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on kiinnostaako vai ei tuossa vaiheessa, kun lapset tehty, naimisiin menty, ja talo rakennettu niin nainen ei enää muista että lupasi paria vuotta aiemmin nussia joka päivä. Sitten saa jo miehenä käydä panemassa niitä muita eukkoja ja vaimolle sanoo että jos et tänään anna niin huomenna mulla on uus nainen. M36v

Vierailija
77/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, Kuinka monta parisuhdetta ja seksikumppania sinulla on ollut? 

Vierailija
78/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, halutaan missejä ihmetellen miksi missin tasoiset naiset on vaisuja jopa maksusta. Ette vain sytytä.

Ja miten sait tämänkin misseihin liitettyä... Mun haluihin ei kyllä liity kovinkaan vahvasti ulkonäkö. Toki pitää miellyttää, mutta voin sanoa että se todella miellyttävä voi olla xxl tai ihan missi ja kaikki siltä väliltä, oikeastaan kasvot merkitsee ja sitten se yhteinen kemia. M36v

Vierailija
79/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tylsyyden tappaminen

-haluaa ehkä lapsia

Kappas, olenkin näemmä mies tämän listan mukaan. Minua ei naisena kiinnosta hiiren v'tun vertaa muiden mielipiteet, draamapelailu (ooh nyt mun kaverit on siis niinku niin kateellisia!), miehen status, miehen rahat (kunhan olisi edes suunnilleen sama elintaso ja taloudenhallinta molemmilla), tai mikään sosiaalinen kiipeileminen. Minua ei saanut ryhmäpaine mihinkään, kun olin 13-vuotias, joten ei saa nytkään 30 vuotta myöhemmin.

Miehestä haluan nimenomaan tasavertaisen kumppanin rinnalleni, seksiä ja läheisyyttä. Ei mitään pelastaja chadia leveilemään rahoillaan tai jotain horopystin paikkaa miehen olohuoneesta.

Koska miehet, jotka suostuvat tuollaisten keskenkasvuisten ja epävakaisen pissisten kanssa parisuhteisiin mahdollistavat naisten toiminnan ja se tuntuu jollain tapaa sopivan heille. Itsekunnioituksen puute?

Vai oliko nainen tässä taas se 23-vuotias instapyllistelijätyrkkybimbo?

Vierailija
80/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas vika miehessä… yllättäen liian turvallinen mies. Kaikki nuoret miehet, elkää ikinä sitoutuko yhteen naiseen. Siitä seuraa vain vähemmän seksiä, henkistä pahoinpitelyä ja loppujen lopuksi on vain sinun syy että nainenkaan ei ole tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi