Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuja/outoja asioita mitä kissasi tekee?

Vierailija
26.01.2022 |

🐈🐈

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaivurikissa

Vierailija
2/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huhtikuussa vuoden täyttävä juniori ja saa aamuisin melkoisia hepuleita. Ottaa kunnon juoksuspurtteja asuntomme käytävällä ja sitten hyppii lipastojen päälle jne. 😁 Eloa piisaa kodissa. Välillä tulee viereen kehräämään ja puskemaan. Nyt nukkuu saunassa, hänen lempi majapaikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa noutaa lelut 😄 tehnyt tätä pennusta asti.

Vierailija
4/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, joilla on kissa ovat epäilyttäviä. Siis aika ankeita tapauksia ja jotenkin ressukoita. No toki poikkeuksiakin löytyy, tunnen itsekin yhden sellaisen.

Sinä se vasta ankealta kuulostatkin. 🥲

Vierailija
5/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovistelee sellain sivuttain keulimalla. Selkä pyöreenä. Tosi huvittavan näköistä se sivuttais-ärhentely. 😄

Vierailija
6/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee makaamaan keittiön kaapistojen päälle selällään rötköttäen ja tuijottaa yläkautta lavuaarilla hääräilevää ihmistä. Vaikea selittää, mutta on todella häiritsevää ja hölmön näköistä :)))

Ei niinkään hassuja, mutta ehkä outoja: piilotetaan leluja maton alle, noudetaan tavaroita kuin koirat. Kaikki ovet avataan, osallistutaan ihan jokaiseen asiaa vessakäynneistä ruuanlaittoon. Jos ei ole saatu tarpeeksi huomiota, niin lahjoo ihmis tuomalla jotain tavaraa - yleensä lelu, hiuslenkki, narunpätkä tai vastaava- syliin. Jos sanon jotain edes vähän kissaan päin samalla vilkaisten, niin aina pitää vastata, nämä jaksavat "jutella" ihan loputtomiin (ja vastauksena kysymykseen, mulla on cooneja, jotka ovat harvinaisen seurallisia jopa cooneiksi).

Vierailija
7/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aina kamalat kakkahepulit vessassa käynnin jälkeen ja juoksentelee turbovauhtia ympäri kämppää. 🖤😺

Oon ostanut tuolle katille iiiisooon kasan eläinkauppojen leluja, mutta ne kun eivät pikkuherralle kelpaa!

Parhaat lelut tälle ovat rapisevat paperit ja muut roskat. Sekä tietenkin hiuspinnit.

(Otan toki aina pois, jos satun näkemään hänellä sellaisen).

Ruuan suhteen ei onneksi pahemmin nirsoille, tosin katkisten päälle eli ymmärrä yhtään.

Vierailija
8/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi kissaa ja aina kun jompi kumpi on kuopimassa astialla, niin toinen havahtuu sellaiseen "Mitä helv*ttiä täällä tapahtuu"- tilaan. Ikään kuin tulisi joka päivä vuodesta toiseen yllätyksenä se, että toinen kissa käy astialla.

Vierailija
9/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa ihmisten korvavaikkua. Kaivoin kerran korvaani ja kissa ryntäsi nuolemaan sormeni onnesta soikeana. Lipoo vielä huuliaan tuon "herkun" jälkeen. En ymmärrä, miten korvavaikku voi maistua hyvältä 🙈

Vierailija
10/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omia mutta useampi tutun kissa loikkii päälleni ja sanoo mrau. Jos istun niin tömähdetään harteille "mrau". Jos nukun niin hypätään mahalle "mrau", eri katit siis kyseessä. Jumankekka säikähdin tuota jälkimmäistä kun olin unessa. :D

Vierailija
11/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy taputtamassa minua aamulla hellästi poskelle tassullaan, jos en meinaa nousta ylös. Yksi taputus ensin oikein pehmeästi ja kiltisti. Jos en herää, lataa koko tassulla ja sit olen ainakin hereillä.

Vierailija
12/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee pilluaan ja esittelee sitä vieraille.

Vierailija
13/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos kaataa jotain hiilihapollista juomalasiin, lasia ei voi jättää vahtimatta pöydälle. Muuten meidän kisuli tunkee tassunsa lasiin ja yrittää metsästää kuplia. Tosi mukavaa kun joudut viemään lasin vessaan mukanasi jos olet yksin kotona ettei lasi ole nurin tai täynnä karvaa palatessasi. 😅

Vierailija
14/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa aina kamalat kakkahepulit vessassa käynnin jälkeen ja juoksentelee turbovauhtia ympäri kämppää. 🖤😺

Oon ostanut tuolle katille iiiisooon kasan eläinkauppojen leluja, mutta ne kun eivät pikkuherralle kelpaa!

Parhaat lelut tälle ovat rapisevat paperit ja muut roskat. Sekä tietenkin hiuspinnit.

(Otan toki aina pois, jos satun näkemään hänellä sellaisen).

Ruuan suhteen ei onneksi pahemmin nirsoille, tosin katkisten päälle eli ymmärrä yhtään.

Joo, kakkahepulit tuttuja meilläkin. 😁

Vierailija
15/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina iltaisin täytyy minun käydä istumaan, ottaa syliini jokin mahdollisimman pehmeä tyyny jotta kissi sitten hyppää tämän tyynyn päälle oleilemaan odottaen, että häntä juuri siinä pussaillaan ja paijataan (ja aina niin käy).

Joka ikinen ilta sama laulu. 😂😺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi