Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En himoitse miesystävääni

Vierailija
26.01.2022 |

Nyt kun aloin tarkemmin miettimään, en koskaan ole kummemmin himoinnut häntä. Toki pidän häntä hyvännäköisenä, mutta en jostain syystä tunne mitään suurempaa vetovoimaa häntä kohtaan. Suhde on hyvä, mies on muuten täydellinen ja kohtelee minua kaikin puolin hyvin. Arvot kohtaavat ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt muutaman vuoden jälkeen olen vain havahtunut siihen, ettei seksi enää kiinnosta samaan malliin. Mies taas on edelleen ihan hulluna minusta, olisi koko ajan iholla ja jaksaa koko ajan hehkuttaa seksikkyyttäni jne. En tiedä olenko ylipäätänsä kadottanut haluni vai ovatko halut kadonneet vain miesystävääni kohtaan. Voiko suhde pidemmän päälle toimia, jos toinen ei koe suurta intohimoa?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen. "Mieheni haluaa seksiä, kuinka syyllistän häntä".

Vierailija
102/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla valitetaan niin paljon miehistä ettei tosikaan, ja nyt tunnevammaiset naiset valittaa jopa ominkin sanoin täydellisestä miehestä. Kun mikään ei riitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, Kuinka monta parisuhdetta ja seksikumppania sinulla on ollut? 

Kolmas parisuhde, seksikumppaneita alle 200.

Ap

Eli 3.

Vierailija
104/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen. "Mieheni haluaa seksiä, kuinka syyllistän häntä".

Aloittajaa on kyllä soimattu. Miten oikein luet ketjuja?

Vierailija
105/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että olet aloittanut suhteen jonkun "ihan kivan" kanssa, joka on tuntunut enemmän kaverilta. Joillekin tällainen sopii, ja silloin se on ihan  ok. Itse vaikutat siltä, että kaipaat ihastumista, rakastumista ja himoa, joten siksi et itse ole tyytyväinen. Nyt sinun varmaan pitäisi päättää, haluatko jatkaa kaverisuhteessa, vai haluatko etsiä, löytäisitkö jonkun, jonka kanssa olisi intohimoa.

mietin että kuinkakohan monen naisen tarina tämäkin on? tunnen pari jotka ollu todella liekkisis suhteissa jossa tunteita erittäin paljon mutta päätyneet kuitenkin lopulta ihan ok miehen kansas yhteen jossa suhde tasapaksua. itse en ikinä pystyisi olemaan suhteessa jossa hyvät hetket ei ole maagisia ja huonot on sitten todella huonoja koska todellinen rakkaus on juuri tuota.

Vierailija
106/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ensi näkemältä himoinnut nykyistä miestäni, pitänyt hänestä puolessa tunnissa, ja rakastunut muutamassa viikossa. Kahdeksan yhteisen vuoden jälkeenkin hänen suudelmansa saa aivoni hetkellisesti oikosulkuun, riippumatta oliko kädessä kauha tai lahkeessa tenava.

Olen ollut myös 15 vuotta suhteessa, joka perustui siihen, että mies halusi minua, ja omat himot oli alun jälkeen vähän sivuroolissa. Luulin, että se on normi eikä enempiä pidä odottaakaan. On tosi raskasta, jos seksi on kotityö, ja itse elää puutteessa, ja tukahduttaa himojaan.

Tuhlasit miehen elämästä 15 vuotta valerakkauteen. Eikö sua hävetä?

Pelkuruuksissas tai mitäänsaamattomuuksissas tuhlasit myös omaa elämääsi.

Ihmisen elämä on lyhyt ja 15 vuotta on merkittävä aika. Moni menettää siinä ajassa paljon mahdollisuuksia, jos ne vuodet on ne vuodet kun on näyttänyt hyvältä...

En ole se ketä moitit tässä viestissä, mutta minusta kritiikkisi on kohtuutonta. On hurjan helppoa haukkua eronneita oman ja toisen elämän tuhlaamisesta jälkikäteen kun suhde on jo ohi. Samaan aikaan naisille jankutetaan, että ei saa olla nirso, kukaan ei ole täydellinen ja parisuhteessa täytyy sietää puutteita, erota ei saa helposti varsinkaan jos on lapsia. On myös yleinen väite että naisen seksihalut sammuu pitkässä suhteessa, ja niinhän tässäkin tapauksessa nainen luuli kohdallaan käyneen. Ihmiset yrittävät ja toivovat että asiat kääntyisi parhain päin. Ei kaikille ole tarjolla valtavasti sekä seksuaalisesti yhteensopivia että turvallisen tasapainoisia ja sitoutumishaluisia kumppaniehdokkaita, monille voi olla ne vaihtoehdot joko epätäydellinen suhde tai loppuelämän yksinäisyys. Näin on ja tulee olemaan osassa parisuhteita vaikka kuinka haukkuisitte. Kaikissa parisuhteissa rakkauden ja intohimon määrä ei mene tasan.

Vierailija
107/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ensi näkemältä himoinnut nykyistä miestäni, pitänyt hänestä puolessa tunnissa, ja rakastunut muutamassa viikossa. Kahdeksan yhteisen vuoden jälkeenkin hänen suudelmansa saa aivoni hetkellisesti oikosulkuun, riippumatta oliko kädessä kauha tai lahkeessa tenava.

Olen ollut myös 15 vuotta suhteessa, joka perustui siihen, että mies halusi minua, ja omat himot oli alun jälkeen vähän sivuroolissa. Luulin, että se on normi eikä enempiä pidä odottaakaan. On tosi raskasta, jos seksi on kotityö, ja itse elää puutteessa, ja tukahduttaa himojaan.

Ihmisen elämä on lyhyt ja 15 vuotta on merkittävä aika. Moni menettää siinä ajassa paljon mahdollisuuksia, jos ne vuodet on ne vuodet kun on näyttänyt hyvältä...

En ole se ketä moitit tässä viestissä, mutta minusta kritiikkisi on kohtuutonta. On hurjan helppoa haukkua eronneita oman ja toisen elämän tuhlaamisesta jälkikäteen kun suhde on jo ohi. Samaan aikaan naisille jankutetaan, että ei saa olla nirso, kukaan ei ole täydellinen ja parisuhteessa täytyy sietää puutteita, erota ei saa helposti varsinkaan jos on lapsia. On myös yleinen väite että naisen seksihalut sammuu pitkässä suhteessa, ja niinhän tässäkin tapauksessa nainen luuli kohdallaan käyneen. Ihmiset yrittävät ja toivovat että asiat kääntyisi parhain päin. Ei kaikille ole tarjolla valtavasti sekä seksuaalisesti yhteensopivia että turvallisen tasapainoisia ja sitoutumishaluisia kumppaniehdokkaita, monille voi olla ne vaihtoehdot joko epätäydellinen suhde tai loppuelämän yksinäisyys. Näin on ja tulee olemaan osassa parisuhteita vaikka kuinka haukkuisitte. Kaikissa parisuhteissa rakkauden ja intohimon määrä ei mene tasan.

Olen itse tuollaisen perheen lapsi.

Kyllä se jättää jälkensä kun äiti teeskentelee isälle rakastavansa tätä ja lapsi katsoo koko skitsofreenista asetelmaa taustalla. Se jättää pahat jäljet ja tekee myöhemmistä parisuhteista todella erikoisia, energiaa kuluttavia konsepteja.

Erotkaa jo varhain ihan lastenne tähden, jos ei yhtään kolkuta omaan tuntoon että tuhlaa miehen parhaita elinvuosia TAI Naisen.

Olkaa rehellisiä ja erotkaa jo lastennekin tähden!

Vierailija
108/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan samixii.

Vierailija
109/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olin nuori ja hän oli noin mun kolmas poikaystävä. En mä tiennyt, että muunkinlaista on. Ajattelin, että tätä se avioliitto on kaikilla, ja pitää vaan yrittää.

Vierailija
110/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei halua seksiä, mies haluaa seksiä, mies ei osallistu mihinkään, mies on aina läsnä, mies ei pidä yhteyttä, mies soittelee aina". Onneksi miehet eivät saa yhtään ristiriitaista tietoa ja kaikki vika on miehissä.

Vierailija
111/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tuhlasin yli 10 vuotta miehen kanssa, joka oli kyllä hyvä kumppani, mutta jota en todella rakastanut enkä himonnut. Lopulta yhtälö kävi mahdottomaksi, ajatuskin seksistä hänen kanssaan ahdisti ja kaikki turhautti.

Nyt olen sitten kimpassa miehen kanssa, jonka kanssa seksuaalikemia roihuaa ja jota himoitsen päivittäin, mutta joka ei sitten muuten ole mikään hyvä ja helppo mies. On tämä vaikeaa 😂

Eli tylsä tavallinen ja luotettava mies vaihtui jännittävään ja epävakaaseen pahikseen, joka juomisenieen, rähjäämisineen ja vieraissa käymisineen on niin seksikäs ja haluttava.. Naisen logiikka/5.

Arvasin että joku katkerana tähän tarttuu 😛

Ehkä sitten näin, mutta itse en usko että kyseessä on luonteenpiirrejuttu, vaan biologinen yhteensopivuus. Ensimmäisen kanssa ei vaan mätsätty, eikä mikään vo äi sitä muuttaa.

Nykyiseni ei muuten juo eikä rähise ym., se olisi massiivinen turn off. On vain muuten vähän hankala luonne.

Arvasin, että vedotaan katkeruuteen, inseliyteen tms. Asiaa ja henkilöitä sen tarkemmin tuntematta vaan vaikuttaa vähän ihmeelliseltä. Toki tällaisten asioiden puiminen yleensäkin keskustelupalstoilla on äärimmäisen rasittavaa mutta jotenkin hauskaa..

Vierailija
112/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tuhlasin yli 10 vuotta miehen kanssa, joka oli kyllä hyvä kumppani, mutta jota en todella rakastanut enkä himonnut. Lopulta yhtälö kävi mahdottomaksi, ajatuskin seksistä hänen kanssaan ahdisti ja kaikki turhautti.

Nyt olen sitten kimpassa miehen kanssa, jonka kanssa seksuaalikemia roihuaa ja jota himoitsen päivittäin, mutta joka ei sitten muuten ole mikään hyvä ja helppo mies. On tämä vaikeaa 😂

Eli tylsä tavallinen ja luotettava mies vaihtui jännittävään ja epävakaaseen pahikseen, joka juomisenieen, rähjäämisineen ja vieraissa käymisineen on niin seksikäs ja haluttava.. Naisen logiikka/5.

Voit keskustella näistä sen puolalaisen hoitosi kanssa. Kato miten reagoi.

Katkeruus/5...

Vierailija
113/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus/5...

Arvasin ettei sieltä päästä löydy edes hoitoja 😂

Vierailija
114/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus/5...

Arvasin ettei sieltä päästä löydy edes hoitoja 😂

Naimisissa kauemmin kuin tällaisten kirjoitusten laatijoiden henkisen iän verran, niin ei ole tarvetta. Kotona on hoitamista aivan tarpeeksi..

Vierailija
115/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miehenä ajatella, että katkeruus on naisten ongelma muutaman kuukauden, ja särkynyt sydän on monelle miehelle elinikäinen ongelma?

Vierailija
116/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku katkerana tähän tarttuu 😛

Ehkä sitten näin, mutta itse en usko että kyseessä on luonteenpiirrejuttu, vaan biologinen yhteensopivuus. Ensimmäisen kanssa ei vaan mätsätty, eikä mikään vo äi sitä muuttaa.

Nykyiseni ei muuten juo eikä rähise ym., se olisi massiivinen turn off. On vain muuten vähän hankala luonne.

Arvasin, että vedotaan katkeruuteen, inseliyteen tms. Asiaa ja henkilöitä sen tarkemmin tuntematta vaan vaikuttaa vähän ihmeelliseltä. Toki tällaisten asioiden puiminen yleensäkin keskustelupalstoilla on äärimmäisen rasittavaa mutta jotenkin hauskaa..

"Katkera, luonne, biologinen yhteensopivuus, juominen" ja silti nainen meni yhteen tämän miehen kanssa, yllätys.

Vierailija
117/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis höpsö, ilman jutun lukemista ei seksi ole kaikki kaikessa. Tietenkin tämäkin maa on pervoja pullollaan, joten ehkä kuulut niihin sitten.

Tekeekö se pervoksi, jos haluaa usein seksiä?

Vierailija
118/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä himoinnut ketään ihmistä. Ulkonäköä.

Vain lähekkäin olemalla ja toisen juttuja kuuntelemalla tietää, haluaako häntä. Ihon tuoksu, tuntu, toisen hengitys, kosketus, turvallisuuden tunne, kalu jne.

Rehellisesti, tunteeko joku oikeasti himoa pelkkää ulkokuorta kohtaan? Ilman muita ärsykkeitä?

Luulin olevani normaali tässä, en sitten olekaan?

Avartavaa.

Vierailija
119/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama tilanne. Mies on koko ajan iholla ja hieromassa jne. Liika on liikaa. Liika takertuminen toiseen tappaa intohimon.

Tämä on niin totta!!!

Vierailija
120/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän suhteen tuoma turvallisuus tappaa pitkässä juoksussa molempien osapuolien seksuaaliset halut. Tämän takia ihmisillä on korkeammat halut tapailuvaiheessa, koska epätietoisuus ja uutuudenviehätys.

Voit valita joko intohimon tai turvallisuuden. Ja kahden vuoden seurustelun jälkeen tasoittuvat rakkauden aivokemikaalit=>Turvallisuus suhteessa ka​​​​​​​sva​​​​​​​a=>Intohimo vähenee=>Seksi muuttuu ns. "himottoma​​​​​​​mma​​​​​​​ksi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi