Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En himoitse miesystävääni

Vierailija
26.01.2022 |

Nyt kun aloin tarkemmin miettimään, en koskaan ole kummemmin himoinnut häntä. Toki pidän häntä hyvännäköisenä, mutta en jostain syystä tunne mitään suurempaa vetovoimaa häntä kohtaan. Suhde on hyvä, mies on muuten täydellinen ja kohtelee minua kaikin puolin hyvin. Arvot kohtaavat ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt muutaman vuoden jälkeen olen vain havahtunut siihen, ettei seksi enää kiinnosta samaan malliin. Mies taas on edelleen ihan hulluna minusta, olisi koko ajan iholla ja jaksaa koko ajan hehkuttaa seksikkyyttäni jne. En tiedä olenko ylipäätänsä kadottanut haluni vai ovatko halut kadonneet vain miesystävääni kohtaan. Voiko suhde pidemmän päälle toimia, jos toinen ei koe suurta intohimoa?

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

himo on yleensä väliaikaista

sen jälkeen kehittyy rakkaus tai sitten ei

Vierailija
22/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan himoite enään ketään yli 20v jälkeen. Elämä on jo ohi siinä vaiheessa ja aletaan rakentaa vaan elämää lapsia varten.

Todellakin haluan tuntea himoa vielä näin 38 vuotiaana viehättävänä naisena, vaikka olenkin ollut mieheni kanssa 20 vuotta!

T. kylmä suhde tympii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän siltä että naiset eivät voi ikinä tuntea seksuaalista himoa muita kuin sellaisia täydellisen maskuliinisia alfajohtajia kohtaan.

Aika harmi päinvastaisten miesten kannalta että heitä kohtaan ei ikinä tunneta intohimoa.

Vierailija
24/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama tilanne. Mies on koko ajan iholla ja hieromassa jne. Liika on liikaa. Liika takertuminen toiseen tappaa intohimon.

Äläpä yleistä. Minulla ainoastaan nostaa intohimon tasoa mitä enemmän toinen on lähellä ja osoittaa kiinnostustaan.

Sama! Ja jos toinen on liian kylmä, niin sitten se intohimo lähtee harhailemaan muihin kohteisiin. En tajua aikuisilla ihmisillä tuollaisia kissa-hiiri -leikkejä. Eikö se ole hiton vaikeaa elää parisuhteessa, jos toisen himo ällöttää ja toisen viileneminen kiihottaa?

25/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen mies, 20 vuotta yhdessä mutta en halua häntä. (Haluan kyllä erästä toista)

Tajusin valinneeni mieheni jotta en tulisi satuttaneeksi itseäni, kuten niissä kaikissa muissa suhteissa oli käynyt. Ns järkisuhde siis.

Mieheni on erittäin hyvännäköinen ja kaikin puolin ns täydellinen ja luotettava.

Tilanteesi tuskin tulee muuttumaan.

Minusta tämä on toisen elämän varastamista!

Vierailija
26/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen mies, 20 vuotta yhdessä mutta en halua häntä. (Haluan kyllä erästä toista)

Tajusin valinneeni mieheni jotta en tulisi satuttaneeksi itseäni, kuten niissä kaikissa muissa suhteissa oli käynyt. Ns järkisuhde siis.

Mieheni on erittäin hyvännäköinen ja kaikin puolin ns täydellinen ja luotettava.

Hän itse tuskin on sitä mieltä.

Vierailija
27/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan himoite enään ketään yli 20v jälkeen. Elämä on jo ohi siinä vaiheessa ja aletaan rakentaa vaan elämää lapsia varten.

Minä taas olen saanut kotoa nimenomaan tuollaisen himokkaan parisuhteen mallin, ja viimeksi nyt joulun aikaan vanhempieni luona käydessä ei jäänyt kyllä epäselväksi, että himo on edelleen.

En voisi ikinä alkaa miehen kanssa, jota en syvästi himoitse.

Näin eivät ole tehneet myöskään äitini eikä kumpikaan isoäitini, vaan pariutuneet intohimosta.

Opitut mallit saattaa vaikuttaa näihin, miksi intohimoton suhde on toisille vaihtoehto ja toisille ei.

Vierailija
28/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe pitkän ajan tulevaisuutta suhteessa, jossa ei halua puolisoaan. Oma silmä alkaa harhailla, ja on raskasta haluta muita, kun ei voi eikä pidä saada seksiä muilta. Seksi loppuu.

Vierailija
29/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

himo on yleensä väliaikaista

sen jälkeen kehittyy rakkaus tai sitten ei

Näin sanovat ymmärrettävästi ne, jotka eivät ole kokeneet pitkäikäistä intohimoista rakkautta. Helpompi elää, kun uskottelee itselleen että sama ummehtunut kylmiö se kaikkien muidenkin makkareissa on.

Vierailija
30/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei voi olettaa, että häntä ei haittaisi, jos hän ei tiedä eikä häneltä ole kysytty

Vierailija
31/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysypä häneltä onko kiva olla se tylsä järkivalinta kun vaimo himoitsee selän takana toista? Tule kertomaan mitä sanoi!

Vierailija
32/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuhlasin yli 10 vuotta miehen kanssa, joka oli kyllä hyvä kumppani, mutta jota en todella rakastanut enkä himonnut. Lopulta yhtälö kävi mahdottomaksi, ajatuskin seksistä hänen kanssaan ahdisti ja kaikki turhautti.

Nyt olen sitten kimpassa miehen kanssa, jonka kanssa seksuaalikemia roihuaa ja jota himoitsen päivittäin, mutta joka ei sitten muuten ole mikään hyvä ja helppo mies. On tämä vaikeaa 😂

Vierailija
33/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas tuhlaat aikaasi. Vaihda.

Vierailija
34/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuhlasin yli 10 vuotta miehen kanssa, joka oli kyllä hyvä kumppani, mutta jota en todella rakastanut enkä himonnut. Lopulta yhtälö kävi mahdottomaksi, ajatuskin seksistä hänen kanssaan ahdisti ja kaikki turhautti.

Nyt olen sitten kimpassa miehen kanssa, jonka kanssa seksuaalikemia roihuaa ja jota himoitsen päivittäin, mutta joka ei sitten muuten ole mikään hyvä ja helppo mies. On tämä vaikeaa 😂

Eli tylsä tavallinen ja luotettava mies vaihtui jännittävään ja epävakaaseen pahikseen, joka juomisenieen, rähjäämisineen ja vieraissa käymisineen on niin seksikäs ja haluttava.. Naisen logiikka/5.

Vierailija
35/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellista naisen "logiikkaa".

Vierailija
36/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tylsä tavallinen ja luotettava mies vaihtui jännittävään ja epävakaaseen pahikseen, joka juomisenieen, rähjäämisineen ja vieraissa käymisineen on niin seksikäs ja haluttava.. Naisen logiikka/5.

Arvasin että joku katkerana tähän tarttuu 😛

Ehkä sitten näin, mutta itse en usko että kyseessä on luonteenpiirrejuttu, vaan biologinen yhteensopivuus. Ensimmäisen kanssa ei vaan mätsätty, eikä mikään vo äi sitä muuttaa.

Nykyiseni ei muuten juo eikä rähise ym., se olisi massiivinen turn off. On vain muuten vähän hankala luonne.

Vierailija
37/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten huomannut katselevasi muita miehiä sillä silmällä vai eikö kukaan kiinnosta? Eihän vika välttämättä ole miehessäsi, voi olla että omat halusi ovat muutenkin laimenneet eikä kukaan sytytä sen enempää.

Vierailija
38/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellista naisen "logiikkaa".

Selitäpäs vielä miten "logiikka" liittyy tilanteeseen millään tavalla? Pariutuminen nimenomaan ei ole mikään logiikkalaskelma.

Vierailija
39/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia, että parin vuoden suhteen jälkeen himot laskevat kanivaiheesta. Oletko AP kovin nuori? Onko sinulla ollut muita suhteita kuin tämä, jossa olisi toistunut sama kaava?

Vierailija
40/141 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole vielä ainakaan muita himoinnut.

Välillä on vaan ikävä niitä hetkiä, kun toisen kanssa hyvä kun ulkona voitiin yhdessä käydä, kun ei malttanut pitää näppejä irti toisesta. Teatterista piti lähteä kesken näytöksen takasin kotiin, kun ei malttanut keskittyä. Kädestä pitäminenkin sai ihan mielettömät värinät aikaiseksi. Ei nykyisen kanssa ole koskaan ollut sellaista, vaikka hyvä ja rakas mies onkin. Tosin ehkä vähän surullista, että huomaan kyllä mieheni kokevan samanlaista intohimoa minua kohtaan, kun minä joskus menneisyydessä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme