Miten mun vegetarismi on sulta pois?
Kysyn nyt, kun oon saanut ruokavaliostani helvetisti paskaa niskaan.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:54"]
Alapeukkua sataa, vain vegetarismini takia?
[/quote]
Joo, se on väärin.
Vegaaneista tulee samanlainen mielikuva, kuin telaketjufeministeistä. Kyse on semmoisesta ärsyttävästä omahyväisestä ylemmyydentunteesta, jota ei vaan voi sietää.
Yleensä äänessä olevat vegaanit saarnaavat oman elämäntapansa ylivoimaista erinomaisuutta. Nämä julistajat pilaavat koko porukan maineen.
Sinun vegetarismisi ei ole minulta pois. Minä kunnioitan elämäntapaasi.
Onko minun ei-vegetarismini sinulta pois? Pystytkö sinä hyväksymään minun elämäntapani?
Pohjimmaltaan kysymys on siitä, että pystytkö hyväksymään erilaisuuden?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:50"]Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat. Vegetarismi käyköön uskonnosta nyt [/quote] Nokun en siitä ihmisille toitota, en tyrkytä, en mitään. Saan vaan vitusti ennakkoluuloja ja hyökkäävää asennetta.
[/quote]
No sitten sinä olet sijaiskärsijä :) Lukemattomat vegeuskovaiset ovat tehokkaasti pilanneet ihan kaikkien vegetaristien maineen. Näkyy tälläkin palstalla, aggressiiviset ja hyökkäävät viestit vegaanien puolelta on arkipäivää.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:53"]
Ei haittaa ollenkaan,hieno juttu :) ( kunhan et ole kuin eräs joka saarnaa muille ja on ajatuksissaan,puheissaan ja kodin ulkopuolella vege ja kuitenkin kotona syö makkaraa,pihviä...) mikäs se sana olikaan; tekopyhä.
[/quote]
Sä tiedät tämän mistä? :D
[/quote]
Oliskohan vaikka mun läheinen ihminen joten tiedän vaan. Ihme epäilyä.kukaanko muka ei voi tehdä noin? :D
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:53"]
Ei haittaa ollenkaan,hieno juttu :) ( kunhan et ole kuin eräs joka saarnaa muille ja on ajatuksissaan,puheissaan ja kodin ulkopuolella vege ja kuitenkin kotona syö makkaraa,pihviä...) mikäs se sana olikaan; tekopyhä.
[/quote]
Sä tiedät tämän mistä? :D