Miten mun vegetarismi on sulta pois?
Kysyn nyt, kun oon saanut ruokavaliostani helvetisti paskaa niskaan.
Kommentit (24)
Ei mitenkään, jollet vingu erityiskohtelua, mikä taas voisi olla muilta pois. Jollet vingu, niin kyse on vaan kateellisista akoista
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:23"]Ei mitenkään, jollet vingu erityiskohtelua, mikä taas voisi olla muilta pois. Jollet vingu, niin kyse on vaan kateellisista akoista
[/quote]
En vingu.
Eikös tuo sittemmin eduskunnasta pudonnut Kimmo Sasi yrittänyt joskus 90-luvulla kriminalisoida kasvissyöntiä?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:29"]Eikös tuo sittemmin eduskunnasta pudonnut Kimmo Sasi yrittänyt joskus 90-luvulla kriminalisoida kasvissyöntiä?
[/quote]
Mitä? XDD
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:33"]Vit.. Ituhippi.
[/quote]
Jahas. Ja miten se on sulta pois, etten halua syödä lihaa? miksi moinen viha?
Eihän siinä mitään ongelmaa ole. Tietty jos järjestän juhlat ja olen kutsunut sinut, olisi kohteliasta että ilmoittaisit tuovasi omat eväät mukana tai vähintäänkin kertoisit vaikka mulle mitä voit syödä ja annat vaikka jonkun ohjeen jos kysyn. Itse en osaa leipoa mitään munatonta ja maidotonta. Sama päteen ihmisiin jotka ovat kaikelle allergisia. Muuten meillä saa syödä pelkkiä pipareita :D Jos oltaisiin tuttuja niin kysyisin tietty itse mitä sellaista voisin tarjota, mit voit syödä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:29"]Eikös tuo sittemmin eduskunnasta pudonnut Kimmo Sasi yrittänyt joskus 90-luvulla kriminalisoida kasvissyöntiä?
[/quote]
Taisi yrittää vaan estää jonkun kasvissyöjäjärjestön toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:35"]Eihän siinä mitään ongelmaa ole. Tietty jos järjestän juhlat ja olen kutsunut sinut, olisi kohteliasta että ilmoittaisit tuovasi omat eväät mukana tai vähintäänkin kertoisit vaikka mulle mitä voit syödä ja annat vaikka jonkun ohjeen jos kysyn. Itse en osaa leipoa mitään munatonta ja maidotonta. Sama päteen ihmisiin jotka ovat kaikelle allergisia. Muuten meillä saa syödä pelkkiä pipareita :D Jos oltaisiin tuttuja niin kysyisin tietty itse mitä sellaista voisin tarjota, mit voit syödä.
[/quote]
Ilmoitan kyllä aina! Silti saan usein silmien pyörittelyä ja vittuilua, vaikka en ketään kohtaan toimi väärin omilla valinnoillani.
Ei häiritse mitenkään jos et puutu mun ruokavalioon saarnaamalla ja "valistamalla".
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:44"]Ei häiritse mitenkään jos et puutu mun ruokavalioon saarnaamalla ja "valistamalla".
[/quote]
En saarnaa, valistan _jos kysytään_.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:21"]up
[/quote]
Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.
Vegetarismi käyköön uskonnosta nyt
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:50"]Religion is like a penis. It's fine to have one and it's fine to be proud of it, but please don't whip it out in public and start waving it around... and PLEASE don't try to shove it down my child's throat.
Vegetarismi käyköön uskonnosta nyt
[/quote]
Nokun en siitä ihmisille toitota, en tyrkytä, en mitään. Saan vaan vitusti ennakkoluuloja ja hyökkäävää asennetta.
Ei haittaa ollenkaan,hieno juttu :) ( kunhan et ole kuin eräs joka saarnaa muille ja on ajatuksissaan,puheissaan ja kodin ulkopuolella vege ja kuitenkin kotona syö makkaraa,pihviä...) mikäs se sana olikaan; tekopyhä.
Alapeukkua sataa, vain vegetarismini takia?
up