Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥~♥ Helminauhan Viikonloppu ♥~♥

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan...taas.

frog(muistinkohan oikein?):

Kyselit olenko ollut liinaan tyytyväinen ja täytyy sanoa että olen. En ole tosin muitakaan liinoja kokeillut mut tän kans olen ihan hyvin pärjännyt, vaikka alussa tuntui kangasta olevan puolet liikaa. Sitkeesti vaan opettelee sidonnat niin sitten ne sujuu aikas helposti. Reippaasti yli yksivuotiaaksi oli tyttö kyydissä ja hyvin jaksaa kantaa ja vieläkin voisi laittaa vaiks selkään mut on niin liikkuvainen et ei taitais kyl viihtyä. Pienempänä köllötteli usein päiväunia liinassa niin pystyttiin olemaan esikoisen kanssa paljon ulkona kun on sellainen ulkoilmavillikko! Eikä nää meitin muksut niin hirveesti oo tykänny vaunussa pötköttelystä et ovat olleet rauhallisempia kannettaessa siis repussa/liinassa. Mulla usein kärrykävelylläkin reppu tai liina mukana et kun huuto alkoi vihloa korvia sai muksun liinaan rauhoittumaan. Puhumattakaan kauppa yms. reissuista...pikkuinen hyvin suojassa tunkeilevilta nuhaneniltä ;o) Liinassa kantamista moni vieras " ihastellut" mutta naamaansa ei ole sentään liinan sisään tunkenut ;o)

Reppu kesällä vähän miellyttävämpi kun on kangasta lapsen ja kantajan välillä mut liinaan sitten vähemmän vaatetta vauvalle. Hyviä kokemuksia molemmista.

Jätin muuten äitiyspakkauksen kakkosesta ottamatta ja mm. liinaan sitten käytin ne rahat. Nyt olen kahden vaiheilla...toisaalta siellä paljon sellaista mitä en kyl tarvii. Pieniä vaatteita, 60cm, on parhaillaan aikas vähän kun kuluivat jo rikki tuon edellisen kanssa...olivat siis suurinosa jo neljännellä käytössä kun sain siskolta paljon vaatteita.

calmus & pikkuinen

Vierailija
22/27 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus* Hiukan liian aikaisin tuo esikoinen tänään heräsi, väsyttää niin vietävästi, mutta ei auta, ei tässä nyt enää nukkumaan voi mennä. Toivottavasti neiti kuitenkin viel hetken koisais, ni sais täs " omaa aikaa" , kun poika kattoo nalle puhia.

Kovasti odotan, että pääsis sinne rakenneultraan (3.10.)! En sillä, et olisin oikeastaan mitenkään huolissani, koska haluaisin ihan yksinkertaisesti vaan nähdä hänet. =) Jotenkin on taas vahva luottamus, että kaikki on ok (kuten ennen np-ultraakin).. Sukupuoli on sivuseikka, muistaakseni olen kuitenkin aiemmissakin raskauksissa sitä kysellyt, mutta kohdalle on sattunut sellainen lääkäri, että ei ole mitään suostunut kertomaan. Varmaan nytkin kysäisen, koska mulla on niin vahva poikaolo. Mahtaisko kertoa helpommalla sukupuolen, jos mainitsen, että tiedän jo sen olevan poika, mutta varmistus ei pahitteeksi. Tieto on kyllä oma tuntemus, mutta jos jätän sen mainitsematta.. ;) No joo, saa nähdä kuinka käy. Olis vaan niin kiva tietää, et kaivaako esikoisen (pojan) vai tokan (tytön) pikkuisia vaatteita esille. Meillä niitä pieniä vaatteita on kyllä niin paljon, että kohta hukumme niihin. Voitte siis arvata, otanko avustuksen pakkauksena vai rahana. Esikoisesta otin pakkauksen (olikin hieno haalari hänellä, ja se on ihan priimakunnossa edelleen), tokasta otin rahan. Olisi se kyllä toisaalta hienoa ottaa se paketti, sitä kun on niin kiva sitten tutkiskella ennen vauvan syntymää, mutta taitaa se olla meille niin turha, että raha mieluummin. Olen juuri kirppikselle kantanut muutaman säkin niitä pienimpiä vaatteita myyntiin (suurin osa alle 1e hintaisia, koska tahdon todella päästä niistä eroon), toivoa nyt siis sopii, että kauppa käy. Ongelma tuossa on, että ne kirppisloosit on niin ahtaita ja pieniä, että ei sinne paljoa sellaista pientä vaatetta voi ahtaa samaan loosiin. Tulipa taas jaaritusta!

Nyt on muuten olo ihan hyvä! Ei onneksi tullut mitään suurempaa vatsatautiakaan, ja päänsärkyä ei ole nyt useampaan päivään ollut.. Hyviä oloja muillekin!!

Minni & [color=teal]Mulperi [/color]18+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä oltiin reissussa, ja nyt kun kotiuduttiin, niin ajattelin istahtaa helmisten kuulumisia lukemaan.. Kaikki sunnuntaiajelulla? =)

Minä tällä iloitsen, kun ollaan päästy miehen kanssa vihdoin yksimielisyyteen nimivaihtoehdoista! =D Tytön nimi päätettiin jo jokin aika sitten, se olisi Maisa. Pojan nimeä oli _tosi_ vaikea keksiä, mutta minä ihastuin heti alkuun jo nimeen Masi, johon mies ei sitten lämmennyt (mielleyhtymä sarjis-masiin), mutta sain kuitenkin ylipuhutuksi! ;) Nimi me salataan ihan sinne asti, että pappi sen sitten ristiäisissä lausuu muille kuultavaksi. Näin olemme aiemminkin toimineet. No joo, kerroinhan mä jo teille nimet, mut luotan siihen, että ketään ei tunnista. =)

Minni " taas(?)"

Vierailija
24/27 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiiiitkästä piiiiiitkästä aikaa taas kirjoittelen. Koulu alkoi syyskuun alussa ja on ollut niin veto veks, etten ole jaksanut tehdä yhtään mitään ylimääräistä. Yllättävän rankkaa ja pitkiä päiviä, mutta eiköhän se väsymys tästä helpota, kun tottuu rytmiin paremmin.

Onnittelut kaikille ultrassa olleille hyvistä kuulumisista ja Mammutille myös. Vihdoin on kivi pois sydämeltä. Meillä on ultra ensi perjantaina 29.9 ja periaatteessa ihan luottavaisin mielin olen menossa. Viimeksi neuvolassa sydänäänet oli vahvat näille viikoille eikä muutenkaan mitään normaalista poikkeavaa ole ollut, mutta se hieman huolettaa, etten ole VIELÄKÄÄN tuntenut liikkeitä. Muiden masuvauvat kun näkyvät jo rymyävän ihan kunnolla ja ovat liikuskelleet jo pidemmän aikaa. Mutta meillä on istukka edessä ainakin osittain, että jospa johtuisi siitä.

Ostin juuri tavallisen kaukalon huuto.netistä, mutta siellä oli näitä Gracon autobaby kaukaloita myynnissä ja tuli mieleen, että olisiko se niin paljon helpompi käytännössä, että siihen kannattaisi sijoittaa se 80 - 110 euroa? Onko helmiäisillä kokemuksia? Olen myös kuolannut Eisbärchenin kaukalopussia. On niin ihanan pehmoisen näköinen. Taitaa olla pakko ostaa uutena, kun ei missään näy kukaan käytettyjä myyvän.

Kirppareista puheenollen, missäs olisi pk-seudulla vauvan vaatteita halvemmalla myynnissä? Siis joko kirppari tai kakkoslaatua tms. Olisi kiva käydä jotain jo katselemassa ja ostaakin. En vain halua kovin paljoa pientä vaatetta ostaa uutena, kun jää niin nopeasti pieneksi.

Nyt pitää avata koulukirjat ensimmäisen kerran tänä viikonloppuna. Viikon päästä jo ensimmäinen tentti. Aaaargh.

Aurinkoista syyskuunloppua kaikille.

Jolanda + koukkis rv 19+1

Vierailija
25/27 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Niskat on ihan jumissa, kun oon paripäivää kutonut vauvalle peittoa! Muuta en osaa tehdä -no ehkä lapaset onnistuis ilman peukkuja- viimekerrasta on ikuisuus kun oon jotain kutonu.. [/color]

[color=green]Frog kyseli vauvan rytmistä..

Meidän" Onni" potkii melkein aina sillon kun minä istun esim. sohvalla, mutta muuten en kellon aikoja tiedä..

Iltaisin liikkeitä tuntuu melko säännöllisesti samaan aikaan, mutta voi tietysti johtua siitäkin, että asetun joka ilta lähes samaan aikaan sohvalle! [/color]

Huomenna pitäis käydä kattomassa yhtä myynnissä olevaa taloa, jos välittäjä ehtii tulla meille sitä näyttään!

Olis kyl kiva jos se olis hyvä, niin hyvässä lykyssä saatettas asua jo jouluna uudessa kodissa!!

Pientä remppaa se vaatii ainakin kuvien perusteella, mutta rempalla ei välttämättä ole kiire..

Nyt lähden jatkaan kutomista..hirvee hinku saada peitto valmiiks!

mammutti ja Vilppu 19+2/19+6

Vierailija
26/27 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tuntui vesijumppa hyvältä! Oli aika rauhallinen tahti - huomasi kyllä eron kansalaisopiston yleisen piirin ja opiskelijavesijumpan välillä. Se ei tietenkään haittaa mitään, hyväkin vaan, ettei niin kovasti tarvinnut riehua. Vaavi innostu illalla vielä riehumaan jumpan jälkeen. Ehkä hänkin oli saanut hyviä ideoita (lapsi)vesijumppaan. :) Tänä aamuna olen kyllä ollut niiiiin väsynyt, etten meinannut sängystä päästä ylös.

Nyt pitää lähteä valvomaan ruotsin ylioppilaskirjoituksia. Ette muuten arvaa, miten tylsää hommaa on istua ja kytätä siellä salin perukoilla. Viimeksi laskin jo salin ikkunan saranoita ja kattovalaisimia. Mitähän tällä kerralla keksisi. Yhdyn täysin kollegaopettajan kommenttiin: " Tää on lukio-opettajan paskin homma!" Toisaalta koitan ajatella positiivisesti: Onneksi en enää itse joudu olemaan kirjoittajana!

*M*ja riehu-Tuuti

Vierailija
27/27 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eilen sille liinamyyjälle meilin, et perille tuli, mut pienoinen pettymys oli.. Hän laittoi tänään meiliä, et voidaan kyllä kauppa purkaakin, mutta en ole vielä mitään vastannut.

Olo ei ole paras. =( Eilen illalla alkoi vatsaa nipistellä, ja sitä jatkui yölläkin. Ei eilen maistunut ruokakaan, sama jatkuu edelleen. Vatsakin on ihan löysällä, liekö joku vatsatauti alkamassa. Huoli pikkuisestakin kasvoi niin, että kilautin aamulla neuvolaan, jonne pääsinkin onneksi heti kuuntelemaan äänet. Pikkuisella kaikki hyvin - jotain hyvää sentään. Gefilus-kapseleita suositteli terkka, mut niitä oon jo muutaman päivän popsinutkin (hain tiistaina apteekista kun pohdin, että olisko hiiva iskemässä - ne oireet (kutina) meni onneks pian ohi). Nyt aloin miettiin, et ei kai ne gefilus-kapselit voi aiheuttaa mitään kipuiluja vatsassa/ripulia (joo, no järjen vastaiselta kuullostaa, koska niiden vaikutus pitäisi olla päin vastainen, tiedän).. Mutta kysyn kuitenkin, onko joku kenelle ei raskausaikana olisi gefilus-kapselit sopineet? Voisko mitenkään syy olla niissä? Oireet kun alkoi yht`äkkiä keskiviikkona (gefilus-kapselit aloitin tiistai-iltana, olen ottanut 2kpl aamuin illoin), vatsa siis oli ihan sekaisin, ja seuraavana yönä oli pahoinvointia, sit alkoi nää nipistelykivut vatsassa.. No, sama se mistä johtuu, kunhan menis pian ohi. Mut jos johtuu niistä kapseleista, ni olis kiva tietää, etten enää niitä napsis.

Huoh, mukavampaa perjantaita teille muille!

Minni & [color=teal]Mulperi [/color]18+4