Uusia odottajia! :)
Elikkä onko tänne vielä eksyny aivan tuoreita odottajia? :)
Itellä hyvinki uutta ja alussa,
LA 1.7.2010
Kommentit (12)
Laskettuaika joko 27.6 tai sitten 2.7. Lopetin pillerit 22.9. ja tulin heti raskaaksi, joten tarkkaa aikaa ei varmasti tiedä, ennenkä ultrataan :)
Täällä olis la laskurista riippuen 29.6. tai 3.7. mutta tarkentuu myöhemmin. Katselin kesähelmien pinoa, mutta siellä tuntuu olevan enemmän tota kesäkuun alkupuolen porukkaa. Täytyy vielä miettiä et liitynkö sinne vai tulevaan heinäkuun pinoon.
Kolmatta odotellaan, kaksi tyttöä löytyy vm-04 ja -06.
Varasin neuvolankin jo. Mutta se on vasta rv 9+ joten sitä odotellessa.
Mitenkäs ootte voineet? Onko kovasti pahoinvointia? Tai muuta?
vaimo80 rv 5+3
siis voi olla että sinne kesäkuun puolelle vaihdan minäkin, kun ei noista laskureista ota selvää..sen näkee sit neuvolan ja ultran jälkeen :)
Mulla on 7kk vanha tyttö, eli siis toista lasta odotan. Eipä vielä oikeastaan ole pahoinvointia tai mitään ilmenny, eikä kyllä tarttis tullakaan :D Aika menee niin mukavasti tytön kanssa touhutessa, ettei kerkeä edes tutkailla olotilojaan niin tarkkaan kuin ekaa oottaessa :D
Tein tänään positiivisen raskaustestin ja olen aivan "pilvissä". Olemme haaveilleet toisesta niin pitkään (esikoinen 4,5 vuotta) että tuntuu tosi upealta olla raskaana.
La olis 6.7.2010
Täältä tullaan..todellisenä yllätyksenä. Meni suunnitelmat sitten vissiin aika sekaisin..noh, tällaista se on.
Tein eilen testin kotona. Kaksi lasta on ennestään. Jos kuukautisten mukaan katsotaan, olisi laskettu aika kesäkuun lopulla 2010. Mutta tuntien kehoni, yliaikaiseksi menisi joten uskoisin olevani heinäkuussakin vielä raskaana :)
Nyt siis viikkoja vissiin 5+5
Täysin tuntematon maailma. Lapsista kokemusta nolla. Eilen testissä kaksi viivaa. Onhan sitä tavallaan odotettu mutta pelottavaa tämä silti.
Laskurin mukaan la 22.6. Paljon opittavaa, matka alkaa nyt. hui!
Tänään plussasin 2 vuoden ja 5kk:n odottamisen jälkeen. Ei vielä oikein voi uskoa todeksi vaikka oireitakin löytyy. Uskomatonta! LA ois suunnilleen 3.7.10 Toivotaan että pikkunen pysyy masussa.
Itsellä tuli ihan yllätyksenä, varsinaisesti ei oltu vielä suunniteltu. Siinä mielessä siis sama ettei millään meinaa uskoo todeksi :D
Toissapäivänä testi näytti kahta viivaa. Kääk. Ei tämä aivan suunniteltua ollut, joskaan ei ihan yllätyskään. Nyt sulatellaan urakalla. Hedelmöittymispäivä on tarkasti tiedossa, laskettu aika olisi ilmeisestikin 6.7.2010. Ei oo lapsia pullahtanut meikäläisestä ulos tätä ennen.
Tein heinäkuisille pinon! Mennään sinne jutustelemaan =)
moikka!
Täälläkin olis uus esikois odottaja. :) Laskureiden mukaan laskettu aika olis 3.7.2010 :) mut varmaa ei siis ole vielä. :) eka neuvola vasta marraskuun loppupuolella. :) mä oon siis myös ihan pihalla näistä jutuista vielä.. mutta kyllä se tästä lähtee rullaamaan. :D
Nyt on joku rv 5+3 :)
Onnea odotuksen johdosta! Siis ihan alussa vielä täälläkin ollaan :) LA olis näillä näkymin 5.7 2010.