Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita olet luullut KAIKKIEN tekevän

Vierailija
28.05.2015 |

Kävinpä tuossa hetki sitten hyvin hämmentävän väittelyn äitini kanssa siitä, miten takapuoli kuuluu "oikeaoppisesti" pyyhkiä. En mene yksityiskohtiin, mutta huvitti se äitini vihastuminen siitä, että KAIKKI toimivat kuten hän, ja että minä olen jotenkin outo kun toimin eri tavalla. (Älkää kysykö, miten tähän väittelyyn ylipäätään päädyttiin...)

Joten tässä siis kysymys: mitkä ovat sellaisia - kenties vähän omituisiakin - asioita, joita olet joskus luullut "kaikkien" tekevän?

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:49"] Luulin ennen, että kaikki laskevat vihannekset ja hedelmät ostaessaan niitä irtona. Ei olisi tullut mieleenkään lappaa pussiin satunnaismäärää vaikka perunoita, mutta ilmeisesti osa tekee niin. Itse olen aina laskenut kaiken tyylii 2 tai 3 kpl / nuppi sekä päälle pari ylimääräistä, jos joku ottaakin enemmän.   [/quote]   Eikö kaikki laskekaan? En ole ikinä aktiivisesti ajatellut asiaa, mutta nyt kuin luin tuon, huomasin että jossain taustalla on aina ollut oletus että kaikki laskevat. Tietysti pitää laskea, mistä sitä muuten tietää milloin on mättänyt tarpeeksi hedelmiä/kasviksia pussiin. [/quote] Outoa, jos joku ei laske (vaikka varmasti niitäkin on, en epäile yhtään). Itse olen hyvin tarkka ja mietin aina, että miten paljon on järkevää ottaa että tulevat syödyksi.

[/quote]

No arvioimalla! Itse ajattelen esim. niin että "tomaatteja otan n. 300g" ja sitten laitan niitä pussiin arviolta sen verran, kun kuitenkin on kilohinta eikä kappalehinta.

Vierailija
82/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että ihmiset ostavat uuden hammasharjan, kun entisen harjakset repsottavat tai kun juuriin on jämähtänyt hammastahnaa. Mutta entinen naapuri pesikin hammasharjat tiskikoneessa, ja taas oli muka entistä ehommat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki tietävät, että kun sanotaan "ÄN YY TEE NYT" niin ne än, yy, ja tee kirjaimet muodostavat sanan nyt.

Vierailija
84/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki ottavat margariinia tm. levitettä veitsellä purkista sörkkäämällä sen veitsen ihan surutta siihen levitteeseen ja kuopaisemalla sen verran kuin haluaa. Mutta olen todistanut myös sellaista, että sitä levitettä oikein nätti siivu kerrallaan kauniisti vuollaan. Onhan se siistimmän näköistä toki, minulla on vain aina tällaiset barbaarisemmat tavat ollut!

Vierailija
85/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:45"]

Jäi askarruttamaan tuo ap:n skenaario. Koska kaikkihan tietävät että perse kuuluu pyyhkiä edestä taaksepäin, jotta ulostebakteerit eivät pääsisi vaginaan.

[/quote]

Itse olen kuullut pyyhkiväni oudosti, koska pyyhin kahdessa osassa. Ensin edestä (suunta takaa eteen, ei lähelläkään persausta siis!) sitten toisella kerralla takaa (suunta edestä taakse)

Terveyspalstoilla tuo tulee kuitenkin niin usein mainituksi, että eivät kaikki taida tietää. Ihmetellyt olen kyllä minäkin.

[/quote]

Vierailija
86/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:49"]

Luulin ennen, että kaikki laskevat vihannekset ja hedelmät ostaessaan niitä irtona. Ei olisi tullut mieleenkään lappaa pussiin satunnaismäärää vaikka perunoita, mutta ilmeisesti osa tekee niin. Itse olen aina laskenut kaiken tyylii 2 tai 3 kpl / nuppi sekä päälle pari ylimääräistä, jos joku ottaakin enemmän.

[/quote]

Eikö kaikki laskekaan? En ole ikinä aktiivisesti ajatellut asiaa, mutta nyt kuin luin tuon, huomasin että jossain taustalla on aina ollut oletus että kaikki laskevat. Tietysti pitää laskea, mistä sitä muuten tietää milloin on mättänyt tarpeeksi hedelmiä/kasviksia pussiin.

[/quote]

Mä en laske, katson vain silmämääräisesti. Jos jossain ruokaohjeessa on vaikka tietty määrä, niin silloin lasken.

Vierailija
87/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että kaikki pesevät kätensä vessakäynnin jälkeen, mutta valitettavasti totuus on toinen. Yäk!

Vierailija
88/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:46"]

Luulin että kaikki pesee perseensä paskomisen jälkeen niin kuin mäkin, mutta ei taida pestä.

[/quote]

Niin minäkin kuvittelisin mutta ei näköjään.. Paperilla kun peräpää ei lähde puhtaaksi, ei sitten millään. Asia on helppo muuttaa käytännön esimerkiksi: Jos kaatuisit naama edelle pas**an niin kummalla kasvosi puhdistaisit mieluummin, paperilla vai vedellä?

Tämä paperin tuhlaaminen on mielestäni lähinnä järjetöntä.

Mies 77

[/quote]

Saattaa olla ruokavaliossa vikaa, jos perse on ulostamisen jälkeen kuin pommin jäljiltä. Ei minulla sinne pahemmin mitään siivottavaa edes jää. Ja peseydyn tosiaan aamuin illoin, joten tuntuisi turhalta veden ja ajan haaskaukselta alkaa suihkuttelemaan pyllyä vessassa käynnin yhteydessä. Olen myös hieman herkkä sen suhteen, että takaa pääsisi bakteereita etupuolelle, joten pöntöllä suihkuttelu on hieman haastavaa.

Tuo "käytännön esimerkki" on monillakin tavoilla typerä. Jos kaadun naama edellä pissaan, pesen kyllä naamani, vaikka en pese jalkoväliäni jokaisen pissakäynnin jälkeen. Sinä varmaan peset pippelisi aina sen jälkeen, kun olet pissannut? Vai pyyhkisitkö naamastakin pissan pelkkään paperiin? Ai niin, miehethän järjestään vain "ravistelevat" itsensä puhtaaksi...

[/quote]

Pesen aina vedellä kun mahdollisuus on käytettävissä. Saippuaa ei ole syytä käyttä jokakerralla muuten alkaa kuivua. Vedellä lähtee jokatapauksessa aina puhtaammaksi kuin paperilla. Mikäli pesumahdollisuutta ei ole niin sitten sillä paperilla. En koskaan "ravistele" puhtaaksi vaan edellämainitulla tavalla..

Mies 77
[/quote]
Varaudu tulehduksiin. Limakalvoja ei ole suunniteltu kestämään useita suihkutuksia päivässä, alkavat kuivua ihan ilman saippuaakin...
[/quote]
Älä viitsi naurattaa :D mä oon jo 45v ja aina paskomisen jälkeen peräni pessyt vedellä ja saippualla ja koskaan ei ole mitään alapään tulehduksia ollut. Ystävilläni jotka vain pyyhkii, on usein virtsarakontulehduksia ja kaikkihan varmaan tietää mikä naisille yleensä sen virtsarakontulehduksen aiheuttaa, siis omat paskabakteerit.

Vierailija
89/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on pyyhkiä perse seisten kun seistessä persposket menee yhteen ja joutuu tonkimaan sieltä välistä? Äitis on ihan oikeassa.

Vierailija
90/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei. [/quote] No eipä niin. Siihen on moni kyllä kuollut...

[/quote]

Enpä usko, että omalla kädellä kuristamalla ja hengitystä pidättämällä saa kovin helposti itseään tapettua. Mitään köysiä tai muita apuvälineitä en käytä.

Mutta joo, tämänpäiväisen Googlailun perusteella minulle selvisi, että tämä ei olekaan mitään normikäytöstä vaan pahimmillaan varsin riskaabeli parafilia. Mind blown. Ja minä kun luulin, että seksuaalisessa kanssakäymisessä jonkun muun kanssa olisi sentään se kiva puoli, että olisi joku muu turvallisesti kuristamassa.

[/quote]

Etkö ole ihmetellyt, mikseivät tv:ssä ja elokuvissa seksiä harrastavat kurista suunnilleen koskaan toisiaan?

Vierailija
91/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyyhin myös aina seisten! Silleen vähän koukistuu jalat kai etten tikkusuorana. Mutta siis nostan pepun kokonaan pöntöltä kauas ilmaan. Mutta käytännössä seisoen. Joskus oon tv sarjoissa ihmetellyt kun tyypit pyyhkii istuen. Jotenkin ällöä :D

Vierailija
92/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:34"]Mitä järkeä on pyyhkiä perse seisten kun seistessä persposket menee yhteen ja joutuu tonkimaan sieltä välistä? Äitis on ihan oikeassa.
[/quote]
Mä suihkutan pöntöllä vedellä istuen ja kuivaan seisoen paperilla

Vierailija
93/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:46"]

Olen luullut että kaikki tietävät suunnilleen paljonko pakolliset menot ovat kuussa ja tekevät jonkinlaista budjetointia. Mutta ei.

[/quote]

Miksi pitäisi? Ei kaikilla ole tarvetta budjettien tekoon, vaikka meillä tavallisilla pulliaisilla onkin rajalliset käyttövarat ja omat menot ja tulot on siksi tiedettävä.

Vierailija
94/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei. [/quote] No eipä niin. Siihen on moni kyllä kuollut...

[/quote]

Enpä usko, että omalla kädellä kuristamalla ja hengitystä pidättämällä saa kovin helposti itseään tapettua. Mitään köysiä tai muita apuvälineitä en käytä.

Mutta joo, tämänpäiväisen Googlailun perusteella minulle selvisi, että tämä ei olekaan mitään normikäytöstä vaan pahimmillaan varsin riskaabeli parafilia. Mind blown. Ja minä kun luulin, että seksuaalisessa kanssakäymisessä jonkun muun kanssa olisi sentään se kiva puoli, että olisi joku muu turvallisesti kuristamassa.
[/quote]
Toi on itseasiassa aika yleistäkin kuolla tuohon! Joten varo. Muuten tuo ei siis ole yleistä tuo kuristamisen halu mutta ne jotka sitä tekee niin niiden keskuudessa paljon kuolemantapauksia.

Vierailija
95/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:19"]

Minä luulin, että ihmiset ostavat uuden hammasharjan, kun entisen harjakset repsottavat tai kun juuriin on jämähtänyt hammastahnaa. Mutta entinen naapuri pesikin hammasharjat tiskikoneessa, ja taas oli muka entistä ehommat!

[/quote]

Minä luulin, että normaalisti ihmiset ostavat uudet harjat SÄÄNNÖLLISESTI ja jo reilusti ennen kuin harjakset repsottavat... Aina oppii uutta.

Vierailija
96/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:31"]

[/quote]Höpö höpö. Maailmasta ei löydy yhtään ihmistä joka olisi omin käsin kuristanut itsensä kuoliaaksi.
[/quote]
Eikun ne käyttää vöitä tai jotain apuvälineitä.

Vierailija
97/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:31"]

[/quote]

[/quote]

Etkö ole ihmetellyt, mikseivät tv:ssä ja elokuvissa seksiä harrastavat kurista suunnilleen koskaan toisiaan?

[/quote]

Tuli tuosta mieleen, että pienenä minä luulin että seksiä harrastetaan vain lapsentekoon ja se tehdään aina pesuhuoneessa. :D

Vierailija
98/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:56"]Eihän teflonia saa pestä koneessa?
[/quote]

Vanhaa tietoa

Vierailija
99/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki pesevät hampaansa vähintään kaksi kertaa päivässä, aamuin ja illoin. Tarvittaessa siinä välilläkin. Noup. Myös kielen pesua on kummasteltu, itselläni se on tapana.

Vierailija
100/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:31"]Luulin vielä parikymppisenä että aina suihinottaessa mieheltä kuuluu niellä ja kaikki tekee niin.

En ollut koskaan kuullut muusta toimintatavasta ja se nyt oli loogisin. Koskaan ei missään Cosmopolitanin palstalla lukenut poissylkemisestä tai muualle tulemisesta ja ystävien kanssa ei tullut koskaan puhetta aiheesta.

En ole kyllä vieläkään ihan varma että miten te sylkijät sen teette etiketin mukaisesti? Paperiin? Vessaan räkimään? Vai ettekö ota suihin sitä ollenkaan?
[/quote]
Kuulin kerran että kaveri sylkäisee ne mällit kädelle, ja sit vessaan peseen se käsi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän