Millä tavalla olet vanhanaikainen/uudenaikainen?
V: haluaisin karvalakkikännyn takaisin ja vihaan sovelluksia
U: ostan valmista ruokaa usein
Entä te?
Kommentit (11)
Vihaan chattailua.
Pidän äänikirjoista.
V: Haluan käyttäytyä hyvin.
U: Haluan käyttäytyä hyvin.
V: olen feminiininen mies
U: olen nainen
V: Haluan raikasta ilmaa, meluttomuutta ja siisteyttä ympäristöön.
U: Haluaisin toimintavarmat tietokoneet, ettei tarvisi pelätä hajoamista parin vuoden välein. Ja kohtuullista hintaa, ettei maksa tuhansia ja satoja kaikki osat. Olisiko se uudenaikaista ja mahdollistaisi kaikille halukkaille laitteet, ja työhön sopivan laitteen kotiin. Sellainen rakenne, että ei kuumene liikaa tai jäähdytin helppo saada (jonka voi puhdistaa myös helposti), ei ole liikaa ohjelmistoja joita ei käytä, vähemmän säteilyä, näytön kirkkauden / sävyn säädöt jne.
V: Arvostan hyviä käytöstapoja ja etiketin noudattamista. Teitittelen itseäni vanhempia vieraita ihmisiä.
U. Käytän kaupassa itsepalvelukassaa tai skanneria, hoidan kaikki mahdolliset asiat mieluiten diginä.
V: Minulla ei ole verkkopankkitunnuksia.
U: Tuskin missään asiassa, jollei älypuhelinta lasketa tähän.
V: haluaisin konservatiivisen pukeutumisen takaisin (jätettäisiin jotain arvailujen varaan)
U: Haluan Suomeen joko neli päiväisen, tai kuusi tuntisen työajan (ja että se olisi pakko toteuttaa työntekijän niin halutessa, enemmänkin toki voi tehdä jos haluaa).
V: olen ollut melkein 20v tiukan yhdessä vaimon kanssa tiukan yksiavioisesti ja tarkoitus on jatkaa samalla kaavalla niin kauan kuin henki pihisee
U: kaikki seksuaalinen toiminta, johon osallistujat osallistuvat vapaaehtoisesti oman seksuaalisen itsemääräämisoikeutensa puitteissa on mielestäni täysin hyväksyttävää osallistujien lukumäärästä, sukupuolesta jne. riippumatta
V: Arvostan järjestystä, käytöstapoja ja kuria
U: Olen empaattinen
V: Puen kunnolla päälle. Talvella talvitakki ja talvikengät paksuine sukkineen
U: En ole ikärasisti vaan kohtelen kaikkia samalla tavalla.
v: Kokkaan päivittäin kotiruokaa.
u: ?