Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita olet luullut KAIKKIEN tekevän

Vierailija
28.05.2015 |

Kävinpä tuossa hetki sitten hyvin hämmentävän väittelyn äitini kanssa siitä, miten takapuoli kuuluu "oikeaoppisesti" pyyhkiä. En mene yksityiskohtiin, mutta huvitti se äitini vihastuminen siitä, että KAIKKI toimivat kuten hän, ja että minä olen jotenkin outo kun toimin eri tavalla. (Älkää kysykö, miten tähän väittelyyn ylipäätään päädyttiin...)

Joten tässä siis kysymys: mitkä ovat sellaisia - kenties vähän omituisiakin - asioita, joita olet joskus luullut "kaikkien" tekevän?

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:36"]

Luulin, että on ihan yleistä pestä tyhjät leipäpussit muun tiskin mukana ja käyttää niitä uudelleen pakastepussien tapaan. Kotoa opittu tapa. Ei se niin yleistä taida ollakaan, kavereiden kummasteluista päätellen.

[/quote]

Minä tein näin silloin kun vielä söin leipää. Kummasteltiin minuakin.

[/quote]

Miksi ne pestä pitäisi? Senkun kaataa muruset pois pussista.

Vierailija
62/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin jossakin kuplassa olettaen, että nuorille koulutetuille ihmisille (etenkin naisille) seksuaalivähemmistöt eivät ole mikään kauhistus ja homoja ja lesboja suvaitaan hyvin. Ei se ihan vielä nykyäänkään niin mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:36"]

Luulin, että on ihan yleistä pestä tyhjät leipäpussit muun tiskin mukana ja käyttää niitä uudelleen pakastepussien tapaan. Kotoa opittu tapa. Ei se niin yleistä taida ollakaan, kavereiden kummasteluista päätellen.

[/quote]

[/quote]

Miksi ne pestä pitäisi? Senkun kaataa muruset pois pussista.
[/quote]
No kun se on kotoa opittua, että ne pestään. :') No ei. Kuulin kyllä joskus tuon, että kätevämpää on karistella murut pois ja sen jälkeen oon välillä tehnyt myös niin. Tulee välillä vieläkin pestyä niitä. Samalla menee tiskauksen lomassa. :D

Vierailija
64/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:36"]

[/quote]

[/quote]
Ai tiskikoneessa? O_o

Vierailija
65/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ennen, että kaikki laskevat vihannekset ja hedelmät ostaessaan niitä irtona. Ei olisi tullut mieleenkään lappaa pussiin satunnaismäärää vaikka perunoita, mutta ilmeisesti osa tekee niin. Itse olen aina laskenut kaiken tyylii 2 tai 3 kpl / nuppi sekä päälle pari ylimääräistä, jos joku ottaakin enemmän.

Luulin aikoinani myös, että isoja taloja ja uusia hyviä autoja ostavat vain ne, joilla on siihe oikeasti varaa. Tosin näinhän ei ole, vaan moni elää velkarahalla yli varojensa.

Luulin myös aikoinani, että töissä suurimmalle osalle on tärkeää tehdä työnsä hyvin ja niitä laiskoja lusmuilijoita on vain muutamat erikoistapaukset, jotka ovat töissä työkkärin rahalla tukitoimina tms. Käytännössä on tullut huomattua, että huomattavasti suurempi osuus työväestä välttelee työn tekemistä kuin ruttoa ja välillä nähdään isompi vaiva sen työn tekemisen välttämisen puolesta, kuin mitä oikeasti sen työn tekeminen olisi vaatinut. Samat ihmiset yleensä valittavat työn rankkuutta ja isojen pomojen ahneutta, kun kaikki otetaan irti työläisten selkänahasta. (Ei, en ole johtoporrasta vaan ihan pelkkä duunari itsekin.)

Vierailija
66/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:49"]Olen luullut että kaikki pesevät paistinpannun käsin (ilman astianpesuainetta), mutta ilmeisesti monet laittavat paistinpannut pesukoneeseen :D
[/quote]
Olin ihmeissäni, kun kämppis laittoi kaikki kattilat ja pannut astianpesukoneeseen. Olin sitä ennen luullut, ettei niitä saa pestä siellä. Itse pesen edelleen käsin.

Vierailija
67/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:36"]

[/quote]

[/quote]
Ai tiskikoneessa? O_o
[/quote]
Käsin. Tiskikoneen lämpötiloissa varmaan sulaisivat. :D

Vierailija
68/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:46"]

Luulin että kaikki pesee perseensä paskomisen jälkeen niin kuin mäkin, mutta ei taida pestä.

[/quote]

Niin minäkin kuvittelisin mutta ei näköjään.. Paperilla kun peräpää ei lähde puhtaaksi, ei sitten millään. Asia on helppo muuttaa käytännön esimerkiksi: Jos kaatuisit naama edelle pas**an niin kummalla kasvosi puhdistaisit mieluummin, paperilla vai vedellä?

Tämä paperin tuhlaaminen on mielestäni lähinnä järjetöntä.

Mies 77

[/quote]

Saattaa olla ruokavaliossa vikaa, jos perse on ulostamisen jälkeen kuin pommin jäljiltä. Ei minulla sinne pahemmin mitään siivottavaa edes jää. Ja peseydyn tosiaan aamuin illoin, joten tuntuisi turhalta veden ja ajan haaskaukselta alkaa suihkuttelemaan pyllyä vessassa käynnin yhteydessä. Olen myös hieman herkkä sen suhteen, että takaa pääsisi bakteereita etupuolelle, joten pöntöllä suihkuttelu on hieman haastavaa.

Tuo "käytännön esimerkki" on monillakin tavoilla typerä. Jos kaadun naama edellä pissaan, pesen kyllä naamani, vaikka en pese jalkoväliäni jokaisen pissakäynnin jälkeen. Sinä varmaan peset pippelisi aina sen jälkeen, kun olet pissannut? Vai pyyhkisitkö naamastakin pissan pelkkään paperiin? Ai niin, miehethän järjestään vain "ravistelevat" itsensä puhtaaksi...

[/quote]

Pesen aina vedellä kun mahdollisuus on käytettävissä. Saippuaa ei ole syytä käyttä jokakerralla muuten alkaa kuivua. Vedellä lähtee jokatapauksessa aina puhtaammaksi kuin paperilla. Mikäli pesumahdollisuutta ei ole niin sitten sillä paperilla. En koskaan "ravistele" puhtaaksi vaan edellämainitulla tavalla..

Mies 77
[/quote]
Varaudu tulehduksiin. Limakalvoja ei ole suunniteltu kestämään useita suihkutuksia päivässä, alkavat kuivua ihan ilman saippuaakin...
[/quote]
Sivullisen kommentti. Ei täälläpäin maailmaa vessoissa edes ole paperia. Mitenhän tämänkin kaupungin 20miljoonaa ihmistä rasvailevat perseensä ku ei kuivu.

Vierailija
69/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teflonia saa pestä koneessa?

Vierailija
70/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei. [/quote] No eipä niin. Siihen on moni kyllä kuollut...

[/quote]Höpö höpö. Maailmasta ei löydy yhtään ihmistä joka olisi omin käsin kuristanut itsensä kuoliaaksi.

Vierailija
71/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei. [/quote] No eipä niin. Siihen on moni kyllä kuollut...

[/quote]

Enpä usko, että omalla kädellä kuristamalla ja hengitystä pidättämällä saa kovin helposti itseään tapettua. Mitään köysiä tai muita apuvälineitä en käytä.

Mutta joo, tämänpäiväisen Googlailun perusteella minulle selvisi, että tämä ei olekaan mitään normikäytöstä vaan pahimmillaan varsin riskaabeli parafilia. Mind blown. Ja minä kun luulin, että seksuaalisessa kanssakäymisessä jonkun muun kanssa olisi sentään se kiva puoli, että olisi joku muu turvallisesti kuristamassa.

Vierailija
72/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:22"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:46"] Luulin että kaikki pesee perseensä paskomisen jälkeen niin kuin mäkin, mutta ei taida pestä. [/quote] Niin minäkin kuvittelisin mutta ei näköjään.. Paperilla kun peräpää ei lähde puhtaaksi, ei sitten millään. Asia on helppo muuttaa käytännön esimerkiksi: Jos kaatuisit naama edelle pas**an niin kummalla kasvosi puhdistaisit mieluummin, paperilla vai vedellä? Tämä paperin tuhlaaminen on mielestäni lähinnä järjetöntä. Mies 77 [/quote]   Saattaa olla ruokavaliossa vikaa, jos perse on ulostamisen jälkeen kuin pommin jäljiltä. Ei minulla sinne pahemmin mitään siivottavaa edes jää. Ja peseydyn tosiaan aamuin illoin, joten tuntuisi turhalta veden ja ajan haaskaukselta alkaa suihkuttelemaan pyllyä vessassa käynnin yhteydessä. Olen myös hieman herkkä sen suhteen, että takaa pääsisi bakteereita etupuolelle, joten pöntöllä suihkuttelu on hieman haastavaa.   Tuo "käytännön esimerkki" on monillakin tavoilla typerä. Jos kaadun naama edellä pissaan, pesen kyllä naamani, vaikka en pese jalkoväliäni jokaisen pissakäynnin jälkeen. Sinä varmaan peset pippelisi aina sen jälkeen, kun olet pissannut? Vai pyyhkisitkö naamastakin pissan pelkkään paperiin? Ai niin, miehethän järjestään vain "ravistelevat" itsensä puhtaaksi... [/quote] Pesen aina vedellä kun mahdollisuus on käytettävissä. Saippuaa ei ole syytä käyttä jokakerralla muuten alkaa kuivua. Vedellä lähtee jokatapauksessa aina puhtaammaksi kuin paperilla. Mikäli pesumahdollisuutta ei ole niin sitten sillä paperilla. En koskaan "ravistele" puhtaaksi vaan edellämainitulla tavalla.. Mies 77 [/quote] Varaudu tulehduksiin. Limakalvoja ei ole suunniteltu kestämään useita suihkutuksia päivässä, alkavat kuivua ihan ilman saippuaakin... [/quote] Sivullisen kommentti. Ei täälläpäin maailmaa vessoissa edes ole paperia. Mitenhän tämänkin kaupungin 20miljoonaa ihmistä rasvailevat perseensä ku ei kuivu.

[/quote]

Millähän sitten siistitte itsenne? Jos vesipesulla, miten kuivaatte itsenne?

Vierailija
73/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:49"]

Luulin ennen, että kaikki laskevat vihannekset ja hedelmät ostaessaan niitä irtona. Ei olisi tullut mieleenkään lappaa pussiin satunnaismäärää vaikka perunoita, mutta ilmeisesti osa tekee niin. Itse olen aina laskenut kaiken tyylii 2 tai 3 kpl / nuppi sekä päälle pari ylimääräistä, jos joku ottaakin enemmän.

[/quote]

Eikö kaikki laskekaan? En ole ikinä aktiivisesti ajatellut asiaa, mutta nyt kuin luin tuon, huomasin että jossain taustalla on aina ollut oletus että kaikki laskevat. Tietysti pitää laskea, mistä sitä muuten tietää milloin on mättänyt tarpeeksi hedelmiä/kasviksia pussiin.

Vierailija
74/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:31"]

[/quote]

Enpä usko, että omalla kädellä kuristamalla ja hengitystä pidättämällä saa kovin helposti itseään tapettua. Mitään köysiä tai muita apuvälineitä en käytä.

Mutta joo, tämänpäiväisen Googlailun perusteella minulle selvisi, että tämä ei olekaan mitään normikäytöstä vaan pahimmillaan varsin riskaabeli parafilia. Mind blown. Ja minä kun luulin, että seksuaalisessa kanssakäymisessä jonkun muun kanssa olisi sentään se kiva puoli, että olisi joku muu turvallisesti kuristamassa.
[/quote]
Ihana. Toivottavasti löydät joskus samanhenkisen kumppanin. :,)

Vierailija
75/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:06"]

Argh. Nyt minusta alkaa tuntua, että äitini on lähettänyt pyyhintäpoliisit perääni tälle palstalle :D

t: ap

[/quote]

No hei, äiti täällä. Mitäs minä sanoin.

Vierailija
76/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:49"]

[/quote]

Eikö kaikki laskekaan? En ole ikinä aktiivisesti ajatellut asiaa, mutta nyt kuin luin tuon, huomasin että jossain taustalla on aina ollut oletus että kaikki laskevat. Tietysti pitää laskea, mistä sitä muuten tietää milloin on mättänyt tarpeeksi hedelmiä/kasviksia pussiin.

[/quote]

Kilohintahan niissä on...? Minä ainakin vain silmämääräisesti ja käsituntumalla arvioin tarpeen ja määrän. Ei ole käynyt mielessäkään laskea. Toisaalta asun yksin niin ei tarvitse miettiä esim. että onko kaikille saman verran.

Vierailija
77/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:49"]

[/quote]

[/quote]
Outoa, jos joku ei laske (vaikka varmasti niitäkin on, en epäile yhtään). Itse olen hyvin tarkka ja mietin aina, että miten paljon on järkevää ottaa että tulevat syödyksi.

Vierailija
78/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:49"]

Kuulemma on olemassa joitakin ihmisiä, jotka eivät pyyhi persettään seisten vaan istuen!

[/quote]

Tämä oli itse asiassa se äitini ja minun väittelyn aihe :D Tuli siis vahingossa vessaan, kun olin siellä, ja oli ihan kauhuissaan, koska hänen mielestään se kuuluu tehdä ISTUEN. On kuulemma pöyristyttävää ja kammottavaa tehdä se seisten.

t: ap
[/quote]
Koskaan kuullutkaan jonkun pyyhkivän seisten :D paremmin pääsee käsiksi istuessa kun pakarat auki: D

Vierailija
79/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:31"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei. [/quote] No eipä niin. Siihen on moni kyllä kuollut... [/quote] Enpä usko, että omalla kädellä kuristamalla ja hengitystä pidättämällä saa kovin helposti itseään tapettua. Mitään köysiä tai muita apuvälineitä en käytä. Mutta joo, tämänpäiväisen Googlailun perusteella minulle selvisi, että tämä ei olekaan mitään normikäytöstä vaan pahimmillaan varsin riskaabeli parafilia. Mind blown. Ja minä kun luulin, että seksuaalisessa kanssakäymisessä jonkun muun kanssa olisi sentään se kiva puoli, että olisi joku muu turvallisesti kuristamassa. [/quote] Ihana. Toivottavasti löydät joskus samanhenkisen kumppanin. :,)

[/quote]

Kiitos vaan, mutta minä en enää toivo :D Nuo tutkimukset luettuani tajusin, että haluaisin mieluummin pysyä hengissä...

Vierailija
80/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:49"]

[/quote]

[/quote]

Paitsi perunoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän