Asioita, joita olet luullut KAIKKIEN tekevän
Kävinpä tuossa hetki sitten hyvin hämmentävän väittelyn äitini kanssa siitä, miten takapuoli kuuluu "oikeaoppisesti" pyyhkiä. En mene yksityiskohtiin, mutta huvitti se äitini vihastuminen siitä, että KAIKKI toimivat kuten hän, ja että minä olen jotenkin outo kun toimin eri tavalla. (Älkää kysykö, miten tähän väittelyyn ylipäätään päädyttiin...)
Joten tässä siis kysymys: mitkä ovat sellaisia - kenties vähän omituisiakin - asioita, joita olet joskus luullut "kaikkien" tekevän?
Kommentit (141)
Perse ei vedellä puhdistu! Pesen oman peräaukkoni iltaisin bideesuihkulla ja toisessa kädessä tervashampoota, jolla _todella_ ja ihan oikeasti puhdistuu peräaukko ja sen tienoo.
Ihmetyttää juuri se että perse on ok pestä vedellä ja puhdasta tulee mutta kauheeta jos pesee kädet vaan vedellä..ei ei, saippualla pitäisi hinkata monta minuuttia!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:54"]
Ihmetyttää juuri se että perse on ok pestä vedellä ja puhdasta tulee mutta kauheeta jos pesee kädet vaan vedellä..ei ei, saippualla pitäisi hinkata monta minuuttia!
[/quote] Mä käytänkin saippuaa.
Luulin, että kun kysyn mieheltä, oletko vapaa, siis joko sinkku tai eronnut, niin jokaisella miehellä on sen verran selkärankaa, että hän vastaa rehellisesti. Mutta ei, on miestyyppi, joka vähät välittää rehellisyydestä tässäkään asiassa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:54"]Ihmetyttää juuri se että perse on ok pestä vedellä ja puhdasta tulee mutta kauheeta jos pesee kädet vaan vedellä..ei ei, saippualla pitäisi hinkata monta minuuttia!
[/quote]
Eikös nyt vessoissa oo ihan tapana pitää saippuaa esillä. Pesetkö itse vain muka vedellä?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei. [/quote] No eipä niin. Siihen on moni kyllä kuollut...
[/quote]Höpö höpö. Maailmasta ei löydy yhtään ihmistä joka olisi omin käsin kuristanut itsensä kuoliaaksi.
[/quote]
No ei käsin mutta muuten, INXS laulaja Michael Hutch...., Keith Carradine kvg
Luulin että häihin voi mennä riippumatta papin sukupuolesta. Nyt 48-vuotiaana tiedän, että kaikki eivät osallistu jos vihkijänä on naispappi.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:31"]
Luulin vielä parikymppisenä että aina suihinottaessa mieheltä kuuluu niellä ja kaikki tekee niin.
En ollut koskaan kuullut muusta toimintatavasta ja se nyt oli loogisin. Koskaan ei missään Cosmopolitanin palstalla lukenut poissylkemisestä tai muualle tulemisesta ja ystävien kanssa ei tullut koskaan puhetta aiheesta.
En ole kyllä vieläkään ihan varma että miten te sylkijät sen teette etiketin mukaisesti? Paperiin? Vessaan räkimään? Vai ettekö ota suihin sitä ollenkaan?
[/quote]
Syljen nykyään mieheni vatsalle. Joskus juoksin vessaan asti spermat suussa tai oli paperirulla vieressä.
Laittakaa ny joku tähän video aiheesta, miten persuus pyyhitään seisaaltaan, kiitos.
Olen yli 40v ja tässä ketjussa kuulin ensimmäistä kertaa moisesta asiasta.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:12"]
Minä luulin, että kaikki pesevät kätensä vessakäynnin jälkeen, mutta valitettavasti totuus on toinen. Yäk!
[/quote]
Ukkoni on todennut tästä, että varsinkin ulkomaisten lentokenttien vessoissa useimmat miehistä jättää pesemättä...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 02:54"]
Laittakaa ny joku tähän video aiheesta, miten persuus pyyhitään seisaaltaan, kiitos.
Olen yli 40v ja tässä ketjussa kuulin ensimmäistä kertaa moisesta asiasta.
[/quote]
No paljon helpompaahan se seisaaltaan on, entä tunkea käsi perseen taakse pönttöön hihaa myöten. Sitten hihalla vetelee samalla pöntön reunat puhtaaksi, yäk :S
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 05:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:12"]
Minä luulin, että kaikki pesevät kätensä vessakäynnin jälkeen, mutta valitettavasti totuus on toinen. Yäk!
[/quote]
Ukkoni on todennut tästä, että varsinkin ulkomaisten lentokenttien vessoissa useimmat miehistä jättää pesemättä...
[/quote]
Näin miehenä voin kertoa, että Suomessakin mm. ravintoloissa, baareissa, huoltoasemilla ja muissa julkisissa vessoissa yhdeksän miestä kymmenestä jättää kätensä pesemättä kusemisen jälkeen. Ja se on ihan vi*un oksettavaa. Kysyessäni tästä olen selitykseksi kuullut mm. "Enhän mä käsilleni kuse." Tämä kannattaa muistaa kun kättelette miehiä.
Luulin että ihmiset seisovat suihkun alla vain armeijassa, koulussa, uimahallissa, elokuvissa ja muissa missä yritetään näyttää "standardilta"... :D
Luulin että kaikki käyttävät vessassa pyyhintään kolmen palan paperijonoa, jotka on taiteltu "yhdeksi", ja pyyhkivät vasta kun toimitus on ohi.
Opin että mieheni ottaa mielipuolisen määrän paperia, ruttaa sen ja pyyhkii tuppona koko takamuksen. Pyyhkii, jatkaa vääntämistä, kohta taas pyyhkii yms.
Tassa maassa jossa ma asun, wc-ponton vesi on niin lahella pyllya etta pyyhkiessa taytyy olla varovainen, ettei kasi osu paskaveteen :D yleisissa vessoissa nousen hieman pontolta, ettei kateni mene pyyhkiessa ponttoon.
Luulin että kaikilla on vessassa erikseen käsipyyhe ja jokaisella oma kasvopyyhe. Miehen perheellä näin ei ole, vaan vessassa roikkuu joukko epämääräisiä pyyhkeitä, enkä tiedä mihin kädet kuuluisi kuivata.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:49"]
Luulin ennen, että kaikki laskevat vihannekset ja hedelmät ostaessaan niitä irtona. Ei olisi tullut mieleenkään lappaa pussiin satunnaismäärää vaikka perunoita, mutta ilmeisesti osa tekee niin. Itse olen aina laskenut kaiken tyylii 2 tai 3 kpl / nuppi sekä päälle pari ylimääräistä, jos joku ottaakin enemmän.
[/quote]
Eikö kaikki laskekaan? En ole ikinä aktiivisesti ajatellut asiaa, mutta nyt kuin luin tuon, huomasin että jossain taustalla on aina ollut oletus että kaikki laskevat. Tietysti pitää laskea, mistä sitä muuten tietää milloin on mättänyt tarpeeksi hedelmiä/kasviksia pussiin.
[/quote]
Mistä minä voisin etukäteen arvata kuinka monta hedelmää minä, mieheni ja lapsemme syö seuraava viikon aikana? Emme suunnittele etukäteen syömmekö perunaa vai kenties pastaa jonkun ruoan lisukkeena. Meillä on aina perunoita kaapissa ja otamme niitä sieltä sitä mukaan kun mieli tekee.