Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita olet luullut KAIKKIEN tekevän

Vierailija
28.05.2015 |

Kävinpä tuossa hetki sitten hyvin hämmentävän väittelyn äitini kanssa siitä, miten takapuoli kuuluu "oikeaoppisesti" pyyhkiä. En mene yksityiskohtiin, mutta huvitti se äitini vihastuminen siitä, että KAIKKI toimivat kuten hän, ja että minä olen jotenkin outo kun toimin eri tavalla. (Älkää kysykö, miten tähän väittelyyn ylipäätään päädyttiin...)

Joten tässä siis kysymys: mitkä ovat sellaisia - kenties vähän omituisiakin - asioita, joita olet joskus luullut "kaikkien" tekevän?

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki kaivaa nenää ja masturboi. Ei välttämättä tässä järjestyksessä tai yhtä aikaa kuitenkaan.

Vierailija
42/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:46"]

Luulin että kaikki pesee perseensä paskomisen jälkeen niin kuin mäkin, mutta ei taida pestä.

[/quote]

Niin minäkin kuvittelisin mutta ei näköjään.. Paperilla kun peräpää ei lähde puhtaaksi, ei sitten millään. Asia on helppo muuttaa käytännön esimerkiksi: Jos kaatuisit naama edelle pas**an niin kummalla kasvosi puhdistaisit mieluummin, paperilla vai vedellä?

Tämä paperin tuhlaaminen on mielestäni lähinnä järjetöntä.

Mies 77

[/quote]

Saattaa olla ruokavaliossa vikaa, jos perse on ulostamisen jälkeen kuin pommin jäljiltä. Ei minulla sinne pahemmin mitään siivottavaa edes jää. Ja peseydyn tosiaan aamuin illoin, joten tuntuisi turhalta veden ja ajan haaskaukselta alkaa suihkuttelemaan pyllyä vessassa käynnin yhteydessä. Olen myös hieman herkkä sen suhteen, että takaa pääsisi bakteereita etupuolelle, joten pöntöllä suihkuttelu on hieman haastavaa.

Tuo "käytännön esimerkki" on monillakin tavoilla typerä. Jos kaadun naama edellä pissaan, pesen kyllä naamani, vaikka en pese jalkoväliäni jokaisen pissakäynnin jälkeen. Sinä varmaan peset pippelisi aina sen jälkeen, kun olet pissannut? Vai pyyhkisitkö naamastakin pissan pelkkään paperiin? Ai niin, miehethän järjestään vain "ravistelevat" itsensä puhtaaksi...

[/quote]

Pesen aina vedellä kun mahdollisuus on käytettävissä. Saippuaa ei ole syytä käyttä jokakerralla muuten alkaa kuivua. Vedellä lähtee jokatapauksessa aina puhtaammaksi kuin paperilla. Mikäli pesumahdollisuutta ei ole niin sitten sillä paperilla. En koskaan "ravistele" puhtaaksi vaan edellämainitulla tavalla..

Mies 77
[/quote]
Varaudu tulehduksiin. Limakalvoja ei ole suunniteltu kestämään useita suihkutuksia päivässä, alkavat kuivua ihan ilman saippuaakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kaikki pesee perseensä paskomisen jälkeen niin kuin mäkin, mutta ei taida pestä.

[/quote]

Niin minäkin kuvittelisin mutta ei näköjään.. Paperilla kun peräpää ei lähde puhtaaksi, ei sitten millään. Asia on helppo muuttaa käytännön esimerkiksi: Jos kaatuisit naama edelle pas**an niin kummalla kasvosi puhdistaisit mieluummin, paperilla vai vedellä?

Mies 77

[/quote]

Miten se peppu pestään kätevästi? Suomi on ainoita maita, joissa on käsisuihkut. Asuinmaassani ei ole. Jokaisen kakan jälkeenkö pitäisi mennä suihkuun?

Vierailija
44/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olenko maailman ainoa ihminen joka pyyhkii seisten? Olen pyyhkiessä siis vähän kyykkyasennossa. Mun mielestä nimenomaan sitä ei saa pyyhittyä kunnolla jos istuu. Ja tiedän kyllä että yleensä pyyhitään istuen, mutta en tiedä miksi olen aina pyyhkinyt seisten.

Vierailija
45/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kaikkien tietävän, että elokuva Titanic pohjautuu tositapahtumiin. Jokin aika sitten keskustellessani kaverini kanssa elokuvasta, hän hämmästyi kun kuuli Titanicin olleen oikea laiva!!

Vierailija
46/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:21"]

[/quote]

Mies 77

[/quote]

Miten se peppu pestään kätevästi? Suomi on ainoita maita, joissa on käsisuihkut. Asuinmaassani ei ole. Jokaisen kakan jälkeenkö pitäisi mennä suihkuun?

[/quote]

Kakkaa suihkussa, niin mäkin teen.

-ohis

Vierailija
47/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin vielä parikymppisenä että aina suihinottaessa mieheltä kuuluu niellä ja kaikki tekee niin.

En ollut koskaan kuullut muusta toimintatavasta ja se nyt oli loogisin. Koskaan ei missään Cosmopolitanin palstalla lukenut poissylkemisestä tai muualle tulemisesta ja ystävien kanssa ei tullut koskaan puhetta aiheesta.

En ole kyllä vieläkään ihan varma että miten te sylkijät sen teette etiketin mukaisesti? Paperiin? Vessaan räkimään? Vai ettekö ota suihin sitä ollenkaan?

Vierailija
48/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:31"]

Luulin vielä parikymppisenä että aina suihinottaessa mieheltä kuuluu niellä ja kaikki tekee niin.

En ollut koskaan kuullut muusta toimintatavasta ja se nyt oli loogisin. Koskaan ei missään Cosmopolitanin palstalla lukenut poissylkemisestä tai muualle tulemisesta ja ystävien kanssa ei tullut koskaan puhetta aiheesta.

En ole kyllä vieläkään ihan varma että miten te sylkijät sen teette etiketin mukaisesti? Paperiin? Vessaan räkimään? Vai ettekö ota suihin sitä ollenkaan?

[/quote]

No minä en ole kyseistä toimintaa ikinä kokeillut, mutta minusta loogisinta olisi sylkäistä se miehen naamalle?

Vierailija
49/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän kirjan takia (Pete, Pii ja pikkuinen) luulin koko lapsuuden, että kuukautisten aikaan veri tulee pehvasta. Kirja oli opetusmielessä tehty ja siinä Pii kauhistelee äitinsä kertomusta, että "silloin tulee pepusta verta".
/
Muutin Pohjanmaalle aikuisiällä ja täällä edelleen olen kuullut käytettävän sanontaa, että perse vuotaa. Miten harhaanjohtavaa oikeasti!!!!

Vierailija
50/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt tyhmyyteni, mutta miten siis pyhitään edestä taakse? Siis kuuluisiko pyykiä samalla vedolla etupuolelta takapuolelle? Miten se onnistuu, niinkö että kädellä takaapäin jälkojen välistä?

Itse pyyhin eka pimpin, etupuolelta "ylöspäin" ja takamuksen erikseen. Välillä seisten, välillä istuen. Ja aina tulee puhdasta.

Vierailija
51/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"]No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei.
[/quote]

No eipä niin. Siihen on moni kyllä kuollut...

Vierailija
52/141 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 07:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:07"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:51"] No tämä on ehkä vähän nolo tunnustus, mutta olkoon. Minä olen neitsyt, ja olen aina luullut, että melkein kaikki kuristavat itseään masturboidessaan. Ilmeisesti ei. [/quote] Miksi tätä miinustellaan?? Olen siis aina luullut, että se hetkellinen happivaje on se must-juttu koko orgasmissa. [/quote] Selittäkää nyt edes vähän näitä miinuspeukkuja :D Alkaa tulla vähän friikki olo, ei tuo minusta sen kummempi harhaluulo ollut kuin nämä perseenpyyhkimisjututkaan. [/quote]Mistä ihmeestä olet siihen jonkin happivajeen keksinyt?? Olen ihan ymmälläni tästä aiheesta.

[/quote]

En tiedä. Lukemani mukaan se tosiaan lisää ainakin joillakin muillakin ihmisillä mielihyvää, joten en ole ainoa, mutten tiedä miten yleistä tämä on. Mutta olen ihan nuoresta asti pidättänyt hengitystä ennen orgasmia, koska se tuntuu sata kertaa paremmalta. En ole oppinut sitä mistään, joten en tiedä, mistä se minulle tuli. Automaattisesti kait. Jotenkin vain oletin, että "kaikki muut" tekevät samaa.

Vierailija
53/141 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut, ettei kukaan pyyhi yhdellä wc-paperin palalla. Ohuita ovat! Liian ohuita.

Otan aina 3-4 palaa jotka taittelen päällekkäin jottei tarvitse pelätä niin sormen menoa paperin läpi suoraan kakkaan.

Jos menee hyvin, niin 4 kertaa tuollainen "pino" riittää pyyhintään. Jos on vatsa sekaisemmin niin tarvitaan kolmekin pöntön vetoa. En uskalla yli 5:ttä nipuölista laittaa ettei mene tukkoon :/

Vierailija
54/141 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että muutkin kasvatetaan olemaan sängyssä aina oikein päin, eli pää tyynyn suuntaan. Eikä kukaan istu tyynylle.

Kotona kasvatettiin tuohon. Jaloilla, varsinkin paljailla tyynyyn koskeminen oli varpulointia. Tuomittava teko. Tyynylle istuminen oli vielä pahempaa. Sille ei uskallettu käyttää mitään omaa sanaa.

Aikuisenakin vielä kavahdan jos puoliso tai lapset koskevat varpaillaan tyynyihin. Kiitos vanhemmat :(

Vierailija
55/141 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 06:11"]Luulin että ihmiset seisovat suihkun alla vain armeijassa, koulussa, uimahallissa, elokuvissa ja muissa missä yritetään näyttää "standardilta"... :D
[/quote]

Istutko siis itse vai etkö käy ollenkaan suihkussa?

Vierailija
56/141 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 06:25"]Luulin että kaikki käyttävät vessassa pyyhintään kolmen palan paperijonoa, jotka on taiteltu "yhdeksi", ja pyyhkivät vasta kun toimitus on ohi.
Opin että mieheni ottaa mielipuolisen määrän paperia, ruttaa sen ja pyyhkii tuppona koko takamuksen. Pyyhkii, jatkaa vääntämistä, kohta taas pyyhkii yms.
[/quote]

Oi kauheeta! Kuulostaa kyllä mielipuoliselta.

Vierailija
57/141 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran: Koska minä teen niin, niin kaikki muutkin tekevät samalla tavalla (av-mamman totuus). Tässä ketjussa tuo oikein kukoistaa.

Vierailija
58/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin edes klikkasin ketjun auki niin mietin että tulenpa sanomaan että luulin kaikkien pyyhkivän pyllynsä seisten... :D Sellaisessa puoliseisonnassa perse pitkällä, hyvin siinä on peräaukko tyrkyllä että saa pyyhittyä. Kokeilin ihan vasta vähän aikaa sitten istuen pyyhkiä niin että käsi selän takaa pyllylle ja hinkkaamaan (silti toki peräpäästä poispäin, ei ikinä pimpin suuntaan!). Onnistuihan sekin mutta silti luonnollisempaa minulle seisten.

Vierailija
59/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että on ihan yleistä pestä tyhjät leipäpussit muun tiskin mukana ja käyttää niitä uudelleen pakastepussien tapaan. Kotoa opittu tapa. Ei se niin yleistä taida ollakaan, kavereiden kummasteluista päätellen.

Vierailija
60/141 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:36"]

Luulin, että on ihan yleistä pestä tyhjät leipäpussit muun tiskin mukana ja käyttää niitä uudelleen pakastepussien tapaan. Kotoa opittu tapa. Ei se niin yleistä taida ollakaan, kavereiden kummasteluista päätellen.

[/quote]

Minä tein näin silloin kun vielä söin leipää. Kummasteltiin minuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan