Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä nyt yhtään. Kiinteistö välittäjä esittelee minulle kämppää, mutta kuka on itse vuokran antaja?

Vierailija
25.01.2022 |

Sitä ei mainita ollenkaan. En kehdannut kysyä. Kävin tänään katsomassa kaikin puolin upeaa omakotitaloa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo sopimuksenkin.

T.ap

Vierailija
42/51 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kai oikeesti trolli?

Jos ei ole, niin sosiaalitoimistoon nyt näiden kysymystesi kanssa. Vaadi saada tavata joku siellä sossussa.  Toinen mahdollinen avun antaja on seurakuntasi diankoniatoimisto, sieltä auttavat sinua eteenpäin.

Tätäkin voi tapahtua kun nyt vähennetään kaikkea hoitotahoa, jos ei ole rahaa.

Vierailija
44/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, että on oikeasti ihmisiä,  jotka eivät kehtaa ostaa vessapaperia. On ihmisiä, jotka eivät koskaan koulussa uskaltaneet viitata, vaikka olisivat tienneet.  Onko sitten kummallista, että joku äitinsä ja miehensä hoidossa elänyt ei uskalla puhutella vieraita ihmisiä eikä kysyä mitään.

Vierailija
45/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajua, että mitä se välittäjä tässä tapauksessa välittää?

Vierailija
46/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1000 00000/5

Vierailija
47/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistui pankkitunnusten hankkiminen ja nimen hankkiminen, Ap? Aina kovin pettymys, kun trolli jättää ketjun noin aikaisin kesken. Et nyt kauheasti vakuuttanut.

Vierailija
48/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu vaan ei muulla väliä.

Vierailija
49/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tajua, että mitä se välittäjä tässä tapauksessa välittää?

En mä tajua, mutta aina kannattaa olla myyjään suoraan yhteydessä jos jostain tärkeistä kaupoista on kyse. Jos myyjää ei kiinnosta olla yhteydessä ei häntä varmaan kiinnosta ostajatkaan tai laupat sen erityisemmin. Välittäjä sitten puuhailkoon omiaan. Tietenkin myyjän suostumus pitää olla. Kuka nyt myy luvatta toisen tavaraa. Sehän on rikollista hommaa.

Vierailija
50/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin tarkkaa niin jätä välittäjä ja asiakas puuhastelemaan keskenään. Ties vaikka tekisivät jotain muutakin keskenään. Vuokralainen keskittyy asumiseen.

Vierailija
51/51 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin yhestä jolla oli monta asuntoa. Yhden asunnon vuokrarahat se unohti kerää kun ei edes saanut ilmoitusta vuokrasopimuksesta ja sit ku meni noutamaan ne oli varastettu asunnosta. Välittäjä kai ne vei. Mut se ei oikein mistään välitä (varsinkaan rikollisnilkkien hääräilystä) paitsi ja ei kyllä edes muistanu koko juttua ennen kuin muistutin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi