Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä jätti yllättäen ilman syytä

Vierailija
28.05.2015 |

Poikaystävä (tai no pitäisi sanoa varmaan exä) on ollut nyt viisi kuukautta armeijassa, ja kaikinpuolin on mennyt todella hyvin. Tai siis luulin että kaikki oli hyvin, koska isoja riitoja tai erimielisyyksiä ei ole ollut. Yhdessä vaiheessa mulla tosin oli vähän luottamuspulaa, koska mun aiemmat suhteet on olleet niin vaikeita. Tästä kuitenkin ollaan puhuttu yhdessä ja päästy yli. 

Eilen poikaystävä käyttäytyi ihan normaalisti, valitteli ikävää ja sanoi että onneksi nähdään taas pian. Kaikki oli ok. Kunnes illalla sain tekstiviestin jossa poikaystävä pahoitteli ettei pysty enää jatkamaan suhdetta. Sanoi että on niin rikki. Yritin keskustella asiasta, ehdotin että nähdään viikonloppuna ja puhutaan kasvotusten. Siihen poikaystävä sitten tokaisi että ei halua enää ollenkaan nähdä mua. Lopuksi laittoi viestin että haluaa miettiä asioita rauhassa ja ottaa muhun yhteyttä kun on saanut ajatukset selviksi.

Mä en tiedä mitä ajatella. Tää tuli niin puun takaa ja yllättäen. Mietin vaan päässäni eri vaihtoehtoja mitä on voinut tapahtua. :( Aiemmin kertoi rakastavansa mua ja nyt ei enää haluakaan seurustella. En voi käsittää.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olin surullinen koska suhde loppui, nyt oon surullinen lähinnä sen takia jos (ex)poikaystävällä on henkisesti todella paha olla, pelkään että romahtaa vielä jossain vaiheessa :( Haluaisin vain auttaa edes jotenkin. Nää jotkut viestit on avanneet mun silmiä tosi paljon, kiitos siis siitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan