Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä jätti yllättäen ilman syytä

Vierailija
28.05.2015 |

Poikaystävä (tai no pitäisi sanoa varmaan exä) on ollut nyt viisi kuukautta armeijassa, ja kaikinpuolin on mennyt todella hyvin. Tai siis luulin että kaikki oli hyvin, koska isoja riitoja tai erimielisyyksiä ei ole ollut. Yhdessä vaiheessa mulla tosin oli vähän luottamuspulaa, koska mun aiemmat suhteet on olleet niin vaikeita. Tästä kuitenkin ollaan puhuttu yhdessä ja päästy yli. 

Eilen poikaystävä käyttäytyi ihan normaalisti, valitteli ikävää ja sanoi että onneksi nähdään taas pian. Kaikki oli ok. Kunnes illalla sain tekstiviestin jossa poikaystävä pahoitteli ettei pysty enää jatkamaan suhdetta. Sanoi että on niin rikki. Yritin keskustella asiasta, ehdotin että nähdään viikonloppuna ja puhutaan kasvotusten. Siihen poikaystävä sitten tokaisi että ei halua enää ollenkaan nähdä mua. Lopuksi laittoi viestin että haluaa miettiä asioita rauhassa ja ottaa muhun yhteyttä kun on saanut ajatukset selviksi.

Mä en tiedä mitä ajatella. Tää tuli niin puun takaa ja yllättäen. Mietin vaan päässäni eri vaihtoehtoja mitä on voinut tapahtua. :( Aiemmin kertoi rakastavansa mua ja nyt ei enää haluakaan seurustella. En voi käsittää.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa kunnon roikkujalta. Viestiä pukkaa kokoajan. Ei ihme jos kaveri haluaa omaa tilaa. Vittumainen akka

Vierailija
62/81 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:03"]

Poikaystävä (tai no pitäisi sanoa varmaan exä) on ollut nyt viisi kuukautta armeijassa, ja kaikinpuolin on mennyt todella hyvin. Tai siis luulin että kaikki oli hyvin, koska isoja riitoja tai erimielisyyksiä ei ole ollut. Yhdessä vaiheessa mulla tosin oli vähän luottamuspulaa, koska mun aiemmat suhteet on olleet niin vaikeita. Tästä kuitenkin ollaan puhuttu yhdessä ja päästy yli. 

Eilen poikaystävä käyttäytyi ihan normaalisti, valitteli ikävää ja sanoi että onneksi nähdään taas pian. Kaikki oli ok. Kunnes illalla sain tekstiviestin jossa poikaystävä pahoitteli ettei pysty enää jatkamaan suhdetta. Sanoi että on niin rikki. Yritin keskustella asiasta, ehdotin että nähdään viikonloppuna ja puhutaan kasvotusten. Siihen poikaystävä sitten tokaisi että ei halua enää ollenkaan nähdä mua. Lopuksi laittoi viestin että haluaa miettiä asioita rauhassa ja ottaa muhun yhteyttä kun on saanut ajatukset selviksi.

Mä en tiedä mitä ajatella. Tää tuli niin puun takaa ja yllättäen. Mietin vaan päässäni eri vaihtoehtoja mitä on voinut tapahtua. :( Aiemmin kertoi rakastavansa mua ja nyt ei enää haluakaan seurustella. En voi käsittää.

[/quote]

Kun pääsee kerran tiukan nuoren miehen peräsuolen makuun niin siinä ei pillut paljon enää kiinnosta.

Vierailija
64/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et nyt oikein taida tajuta miten tuollainen leiri käy pollaan. Iniset vaan miten sinulle on sanottu ikävästi ja mitä ihmettä on tapahtunut. Ei mitään ole tapahtunut, poikkiksellasi vaan napsahti siellä metsässä. Se toivoo siellä sulta myötätuntoa ja ikävöi sinua, etkä sinä osaa yhtään asettua hänen asemaansa. Lopeta hokemasta ihmettelyjäsi ja mieti oikein kunnolla omalle kohdallesi, miltä tuntuisi olla kaksi viikkoa metsässä kurjossa oloissa vähillä unilla, kun muu maailma nautiskelee mukavuuksista.

Vierailija
65/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mun mielestä reilua jättää oma tyttöystävä ilman selittelyjä vaan sen takia että vituttaa ja hajottaa. Ei niin vaan voi tehdä, kyseessä on kuitenkin jo aikuinen ihminen. Ja oon näiden viiden kuukauden aikana kuunnellut ja tukenut häntä parhaani mukaan ja ollut ymmärtäväinen.

Ap

Vierailija
66/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa kuulla jonkun rakastavansa ; se vaan kun se kuuluu lähempää eikä kaukaa,sitä voi melkein maistaa.

Se että vaikka laskee sen varaan että viesti menisi perille vain radion kautta, on vähän tuurista kiinni. Tämän jälkeen paikalletullessa kun toinen loistaa poissaolollaan, rakkauden hjippuja tuskin on ainakaan molemminpuolin. Eri asia mikäli olisi tavattu aiemmin tiunnepohjaisissa tunnelmissa.

hami4

Vierailija
67/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:50"]

Sinä et nyt oikein taida tajuta miten tuollainen leiri käy pollaan. Iniset vaan miten sinulle on sanottu ikävästi ja mitä ihmettä on tapahtunut. Ei mitään ole tapahtunut, poikkiksellasi vaan napsahti siellä metsässä. Se toivoo siellä sulta myötätuntoa ja ikävöi sinua, etkä sinä osaa yhtään asettua hänen asemaansa. Lopeta hokemasta ihmettelyjäsi ja mieti oikein kunnolla omalle kohdallesi, miltä tuntuisi olla kaksi viikkoa metsässä kurjossa oloissa vähillä unilla, kun muu maailma nautiskelee mukavuuksista.

[/quote]

No voi tuitui saatana. Se, ettei kestä tavallista armeijaa ei ole syy käyttäytyi kuin ihmisperse toista kohtaan. 

Armeijassa olevaa lellitään kuin jossain aidossa sodassa ollutta traumaperäisestä stressihäiriöstä kärsivää ihmistä. 

Vierailija
68/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:24"]

Normaalia. Intti erottaa ja rikkoo suhteet.

[/quote]

Minä keskeytin sen paskan aikoinani koska tiesin että ei suhde kestä. Tärkeämmät asiat ensin. No tyttöystävä oli patriootti eikä hyväksynyt sivaria ja jätti. Aloin alkoholisoitumaan pahasti armeija-aikana ja se oli myös yksi hyvä syy pistää poikki koko paskapalvelus.

Vierailija
69/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt niin huolissani siitä. Varsinkin ton Hesarin uutisen jälkeen. Haluaisin antaa sille tilaa rauhottua mutta samalla tietää että onko kaikki hyvin. :(

Ap

Vierailija
70/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:22"]Poikaystävä vaikutti viesteissään myös todella sekavalta. Syytti ihmeellisistä ja perättömistä asioista ja käyttäytyi todella törkeästi, ihan kun eri ihminen olisi kirjotellut mulle. :( Hän on nyt siis ollut kaksi viikkoa leirillä jossain hevonkuusessa, ja on valitellut väsymystä ja uupumusta. Eli en ole vielä kokonaan heittänyt pyyhettä kehään, annan sen nyt rauhassa miettiä asioita, kun pääsee lomille viikonloppuna.

Ap
[/quote]

Jännä juttu. Yleensä inttipojat on Noilla leireillä ihan kiimassa ja viestiä tulee yhtenään. Veikkaan että on kiinnostunut toisesta. Jos olisi sinusta kiinnostunut niin kaipaisi sua ja kirjoittelisi

Vierailija
71/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis näiden kahden viikon aikana juteltu päivittäin, ja poikaystävä on laittanut paljon viestejä ja kertonut kuinka ikävöi. Eilenkin oli ihan normaali kun puhuttiin. Illalla sitten oli jotenkin flipannut.

Ap

Vierailija
72/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:42"]Ollaan siis näiden kahden viikon aikana juteltu päivittäin, ja poikaystävä on laittanut paljon viestejä ja kertonut kuinka ikävöi. Eilenkin oli ihan normaali kun puhuttiin. Illalla sitten oli jotenkin flipannut.

Ap
[/quote]

Kyllä mullekin eksä vakuutti rakkauttaan viimeiseen asti kunnes yhtäkkiä ei enää pystynyt "huijata" ja kävi ilmi että toinen nainenhan sillä on

Vierailija
73/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on että sillä on joku toinen, niin haluaisin vaan että kertois rehellisesti. Tämmönen tietämättömyys on niin perseestä.

Ap

Vierailija
74/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:31"]

Toivon että poikaystävä ottaisi kuitenkin pian yhteyttä. Inhottaa olla tämmösessä epätietoisuudessa, kun en tiedä että ollaanko yhdessä vai eikö olla. Ja että onko vielä mahdollisuuksia jatkaa suhdetta. :( Tuntuu pahalta myös kun vasta vähän aikaa sitten tapasin pojan vanhemmatkin ensimmäistä kertaa, ja poikaystävä tapasi mun vanhemmat. Nyt sitten pitäisikin jaksaa selitellä että miksi ei olla enää yhdessä.

Ap

[/quote]

ei sun tarvitse selitellä kenellekään yhtään mitään, se on sen jätkän tehtävä. Silloin jos toisen takia joutuu miettimään ollaanko vai eikö olla, niin ota se eka vaihtoehto. Ei olla. Elämä on liian lyhyt vuoristoratailuun. Parempi tässä vaiheessa kuin ei ollenkaan. Musta tuntuu että vanha säätö taustalla tai intin iltalomilla on nähty jotain muita muiduja. Sanoisin että sinuna ottaisin nyt railakkaan kesän vailla murheita - nyt shortsit, aurinkovoiteet ja rantapyyhkeet esille, mitä yhdestä solttupojasta!

Btw, älä ota siihen yhteyttä vaikka kuinka tekisi mieli. Pidä pää kylmänä. Poista vaikka tyypin numero ja piilota se sun somesta. Ihan vain siksi, että roikkumalla teet enemmän hallaa.

Vierailija
75/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni masentui armeijassa (ei tosin tunnettu vielä silloin). Sellainen pistää käyttäytymään oudosti. Poikaystäväsi tarvitsisi nyt kunnon unet ja rauhallisen keskustelun sitten joskus että missä mennään. Tsemppiä sulle, epätietoisuus rassaa.

Vierailija
76/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli avioero noin, pienin oli vielä vauva. toisesta naisestahan oli siinä kyse.

Vierailija
77/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:48"]Jos näin on että sillä on joku toinen, niin haluaisin vaan että kertois rehellisesti. Tämmönen tietämättömyys on niin perseestä.

Ap
[/quote]Anteeksi, mutta ei kait tuossa sen suurempaa tietämättömyyttä ole. Poika ei halua jatkaa sinun kanssa ja sillä selvä. Miksi ei, sitä sinun ei tarvitse tietää. Ehkä palasi yhteen exänsä kanssa, esim. Älä syytä itseäsi. Älä mieti syitä. Ne ei ehkä koskaan selviä. Parikyt plus miinus on pojille hankala ikä. Hakevat itseään. Älä yliymmärrä ja mieti että no se oli vaan rikki siitä leiristä. Tuskin hetken mielijohteesta sulle moisen viestin laittoi. Paremminkin on sillä rakkautensa hokemisella yrittänyt saada itsensäkin uskomaan siihen. En tarkoittanut pahoittaa mieltä, anteeksi. Halusin vain puhua järkeä.

Vierailija
78/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että se viikonloppuna saisi selvitettyä päänsä kunnolla ja olisi valmis keskustelemaan. Tuntuu pahalta jos tää suhde nyt loppuu tällä tavalla. :/

Ap

Vierailija
79/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:19"]Toivon että se viikonloppuna saisi selvitettyä päänsä kunnolla ja olisi valmis keskustelemaan. Tuntuu pahalta jos tää suhde nyt loppuu tällä tavalla. :/

Ap
[/quote]Mutta valmistaudu siihen ettei ole. Sillon kuitenki se Y-kromosomi.

Vierailija
80/81 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ketjusta jää vaikutelma että monella mielikuva intistä on lähempänä Temptation Islandia kuin todellisuutta. Tästä harhaluulosta kannattaa hankkiutua eroon välittömästi. Ei siellä mitkään exät pyöri jaloissa.

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:01"]

Yritin kysyä poikaystävältä että johtuuko tämä musta, että olenko tehnyt jotain väärin, johon vastasi että hän on vaan niin rikki armeijan takia. Että on liikaa nyt kaikkea meneillään ja ajatukset pyörii vaan intin ympärillä. En ymmärrä että miksi nyt yhtäkkiä viiden hyvän kuukauden jälkeen armeija hajottaa niin pahasti, että täytyy lopettaa suhde. :( En vaan tajua tätä tilannetta.

Ap

[/quote]

Tässähän se on intti pähkinänkuoressa. Vaikea ymmärtää jos ei ole sitä kokenut.

Intin koulutustahti on rasitusasteeltaan voimakkaasti nousujohteinen. Varsinkin tähän aikaan vuodesta kun siellä alkaa olla meneillään pisimmät metsäleirit, varusmiesten henkinen ja fyysinen kantti on ihan tosissaan koetuksella. Meininki on ihan toinen kuin viisi kuukautta sitten. Jatkuvaa fyysistä rasitusta minimaalisilla yöunilla. Tämänpäiväinen uutinen ampumatapauksesta antaa vähän osviittaa mitä luokkaa ne henkiset paineet voi pahimmillaan olla.

Esimerkinomainen elävästä elämästä; kuvittele parinkymmenen kilometrin päivämarssi 10-20kg varusteet niskassa, metsämaastossa, välillä juosten ja välillä ryömien. Päivä toisensa jälkeen. Vuoron perään helteessä ja kaatosateessa. Muutaman vuorokauden jälkeen likomärät, painavat ja likaiset vaatteet hiertää kuin hiekkapaperi ja varusteiden kantoremmit alkaa pureutua ihoon kivasti juuri siitä ihottuman kohdalta. Eikä niitä vaatteita saati kenkiä saa edes yöllä kuivaksi, koska vuotava teltta on taas kerran pystytetty johonkin suonsilmäkkeeseen. Lyhyet yöunet nukutaan märässä makuupussissa - parin tunnin pätkissä, jos hyvin käy.

Tätä prässiä kun jatketaan kaksi viikkoa putkeen niin aika fakiiri saa olla jos ei ala pinna kiristyä. Energia ei yksinkertaisesti enää riitä aamuyöllä tyttöystävän kanssa riitelyyn vaikka sitä kuinka rakastaisi, varsinkaan jos jokainen minuutti on pois kolmen tunnin yöunista.

Oma veikkaukseni on että muutaman normaalisti nukutun yön jälkeen poikaystävälläsi voi hyvinkin olla toinen ääni kellossa - tai sitten tietysti ei. Tosiasia kuitenkin on että rankka fyysinen rasitus vaatii myös henkisen veronsa. Riippuu nyt aika lailla itsestäsi haluatko heittää kirveen kaivoon vai et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi