Poikaystävä jätti yllättäen ilman syytä
Poikaystävä (tai no pitäisi sanoa varmaan exä) on ollut nyt viisi kuukautta armeijassa, ja kaikinpuolin on mennyt todella hyvin. Tai siis luulin että kaikki oli hyvin, koska isoja riitoja tai erimielisyyksiä ei ole ollut. Yhdessä vaiheessa mulla tosin oli vähän luottamuspulaa, koska mun aiemmat suhteet on olleet niin vaikeita. Tästä kuitenkin ollaan puhuttu yhdessä ja päästy yli.
Eilen poikaystävä käyttäytyi ihan normaalisti, valitteli ikävää ja sanoi että onneksi nähdään taas pian. Kaikki oli ok. Kunnes illalla sain tekstiviestin jossa poikaystävä pahoitteli ettei pysty enää jatkamaan suhdetta. Sanoi että on niin rikki. Yritin keskustella asiasta, ehdotin että nähdään viikonloppuna ja puhutaan kasvotusten. Siihen poikaystävä sitten tokaisi että ei halua enää ollenkaan nähdä mua. Lopuksi laittoi viestin että haluaa miettiä asioita rauhassa ja ottaa muhun yhteyttä kun on saanut ajatukset selviksi.
Mä en tiedä mitä ajatella. Tää tuli niin puun takaa ja yllättäen. Mietin vaan päässäni eri vaihtoehtoja mitä on voinut tapahtua. :( Aiemmin kertoi rakastavansa mua ja nyt ei enää haluakaan seurustella. En voi käsittää.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:38"]
Onko teillä riitoja poikaystävän omista menoista? Jos on, niin ehkä hän on saanut viikonlopuksi bilekutsun, josta ei halua kieltäytyä ja siksi nyt "jättää" sinut. Sunnuntaina sitten tulee takaisin.
[/quote]
Jos lukisi ketjun niin ei tarvitsisi kysellä. Ap kirjoitti että ei ole kahlinnut liikaa, eivät ole ihan jokaisena viikonloppuna edes nähneet (joina mies ollut se joka kovasti ikävöinyt)ja joinain viikonloppuina miehen kavereidenkin seurassa.
[/quote]
"Liikaa" on suhteellinen käsite. Ja voihan sitä ikävöidä jos itsellä ei ole silloin mitään kivaa tekemistä. Jospa haluaa mennä niiden kavereiden kanssa nyt ilman tyttöystävää.
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut aloitusviestin... Tästä on jo vuosia, mutta olin seurustellut silloisen poikaystäväni kanssa melkein kaksi vuotta ja hänellä oli armeijaa jäljellä vajaa kuukasi. Nähtiin perjantaina kun tuli lomille ja sovittiin, että nähdään lauantainakin ja sunnuntaina mennään yhdessä eräisiin juhliin. Lauantaina lupasi soittaa, kun herää, mutta mitään ei kuulunut. Soitin sitten iltapäivällä hänelle, ei vastannut ja perään tuli eroviesti tyyliin "oot liian hyvä mulle, ei johdu susta, johtuu armeijasta".
1,5 vuotta myöhemmin minulle selvisi, että eksä oli pettänyt minua 4kk ja suhde jatkui meidän eronkin jälkeen. Eksä itse ei ole ikinä kertonut minulle tästä pettämisestä tai muutenkaan käsitellyt eroamme tuota viestiä enempää.
Toivottavasti ap saa käsiteltyä asiat poikaystävänsä/eksänsä kanssa, mutten suosittelle enää ottamaan takaisin. Tuosta tulee luottamuspula sinulle ja hän voi tehdä saman uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:45"]
Onko teillä riitoja poikaystävän omista menoista? Jos on, niin ehkä hän on saanut viikonlopuksi bilekutsun, josta ei halua kieltäytyä ja siksi nyt "jättää" sinut. Sunnuntaina sitten tulee takaisin.
[/quote]
Jos lukisi ketjun niin ei tarvitsisi kysellä. Ap kirjoitti että ei ole kahlinnut liikaa, eivät ole ihan jokaisena viikonloppuna edes nähneet (joina mies ollut se joka kovasti ikävöinyt)ja joinain viikonloppuina miehen kavereidenkin seurassa.
[/quote]
"Liikaa" on suhteellinen käsite. Ja voihan sitä ikävöidä jos itsellä ei ole silloin mitään kivaa tekemistä. Jospa haluaa mennä niiden kavereiden kanssa nyt ilman tyttöystävää.
[/quote]
No jos ne viikonloput on vietetty yleensäkin poikaystävän aloitteesta ja pyynnöistä niin eiköhän armeijaikäisellä olisi munaa sanoa että haluaa mennä poikien kanssa mökille, varsinkin kun eivät muutenkaan joka loma ole toisissaan nyhvännyt...
Ei ole ollut mitään riitoja hänen menoistaan. Poikaystävä on aina halunnut viettää mahdollisimman paljon aikaa mun kanssa. Tosin jotkut sen kaverit on joskus naljailleet siitä kun poikaystävä vaan nyhjää mun kanssa, eikä ryyppää ja rellestä enää niin usein.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No jos ne viikonloput on vietetty yleensäkin poikaystävän aloitteesta ja pyynnöistä niin eiköhän armeijaikäisellä olisi munaa sanoa että haluaa mennä poikien kanssa mökille, varsinkin kun eivät muutenkaan joka loma ole toisissaan nyhvännyt...
[/quote]
Ei välttämättä jos on nyt ollut kaksi viikkoa näkemättä, niin arvaa jo etukäteen, ettei tyttöystävä tykkää, kun viettää vapaaviikonloppunsa jossain muualla kuin kotona.
Voihan se olla, että suunnittelee itsensä lopettamista ja haluaa säästää sut tuskilta. Sattuuhan noita ihan vuosittain. Olisin erityisen huolissaan siistä, kun hän kertoi intin hajottavan pahasti.
Itse en halua siis rajoittaa kenenkään menemisiä, ja haluan että poikaystävällä on omakin elämä. Oon suoraan sanonut että jos hän haluaa lähteä kavereidensa kanssa vaikka baariin, niin menköön. Mutta hän aina sanoo että on mieluummin mun kanssa kotona.
Ap
Me ei siis nyt nähdä kolmeen viikkoon, hän pääsee muistaakseni huomenna tai ylihuomenna pois leiriltä. Mä kuitenkin oon sopinut jo muuta menoa tälle viikonlopulle, ja sovittiin jo kaksi viikkoa sitten että nähdään ensi viikolla. En tiedä onko poikaystävä sitten ottanu nokkiinsa siitä että olen muualla. En tiedä yhtään. Eilen kuitenkin sanoi että ei halua nähdä mua enää. :/
Ap
Jos se kerran on pari viikkoa metsässä ollut, niin luultavasti väsymys ja stressi saanut epäilemään suhdetta. Anna sen olla rauhassa ja kysele vasta kun on saanut kunnolliset unet nukuttua.
Niinkuin tosta Hesarin uutisestakin huomaa, eivät kaikki siellä jaksa. Toivottavasti jaksaa leirin loppuun, eikä tee mitään tyhmää, koska kohta kun tajuaa menettäneensä vielä rakkaansakin, niin siinä se pää vasta kovilla rupeaa olemaankin.
Minunkin expoikaystäväni jätti minut muutama vuosi sitten ilman selitystä armeijassa ollessaan. En tiedä mitä tapahtui vielä tänäkään päivänä. Edellisenä päivänä puhelimessa toitotti rakkauttaan, mutta seuraavana sanoikin, ettei tahdo enää seurustella, eikä tunne minua kohtaan enää mitään.
Enemmän harmitti menetetty viikonloppu, kuin se ero. Olisi kakaissut asiansa perjantaina sunnuntain sijaan! :D
Nykyään hän näyttäisi olevan kihloissa ainakin tuplasti vanhemman naisen kanssa. Ehkä en ollut tarpeeksi vanha hänelle.
Ap, tuskin ero on sinun syysi, anna sen mennä vaikka hetken kirpaisee.
Annan hänen ottaa itse yhteyttä, jos ottaa. En siis aio ruikuttaa hänen peräänsä, vaan yritän nauttia tulevasta viikonlopusta kavereiden seurassa. Selvittäköön päänsä ja ajatuksensa rauhassa. :/
Mietin myös, että onko ne muut inttikaverit jotenkin syöttäneet näitä ajatuksia poikaystävän päähän. Että elämä olisi parempaa sinkkuna yms. Poikaystävä on kuitenkin luonteeltaan sellainen, että ahdistuu helposti muiden sanomisista.
Ap
Normaalia. Intti erottaa ja rikkoo suhteet.
Koko päivän ollaan kavereiden kanssa ihmetelty ja pohdittu tätä, hekään eivät voineet uskoa korviaan kun kerroin tästä. En tiedä oonko enemmän surullinen vai vihainen. :( On koko ajan niin hämmentynyt ja epätodellinen fiilis.
Ap
Tilannepäivitystä! Olin eilen viihteellä kavereiden kanssa, ja poikaystävä oli illalla laittanut viestiä että haluaakin oikeasti jatkaa seurustelua, hänelle oli kuulemma hetkellisesti tullut olo ettei tiedä mitä haluaa.
En tiiä mitä teen. On niin sekavat fiilikset. :(
Ap
Mies pomputtaa sua, ap.
Sinuna sanoisin, että aiot miettiä asiaa. Et todellakaan ainakaan palaa yhteen heti kun mies jaksaa näpytellä yhden viestin.
Keskustelu pohjalle ja mietitte asiaa yhdessä miten etenette.
Sanoin että haluan miettiä rauhassa viikonlopun yli. Mutta huonolta näyttää. Hän nyt itkee kovasti mun perään ja laittaa viestejä jatkuvalla syötöllä. :/
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 08:24"]
Sanoin että haluan miettiä rauhassa viikonlopun yli. Mutta huonolta näyttää. Hän nyt itkee kovasti mun perään ja laittaa viestejä jatkuvalla syötöllä. :/ Ap
[/quote]
Blokkaat sen viikonlopuksi tietysti.
Siinä on kyllä takertuja (mies) löytänyt itselleen sopivan tossun (ap).
Inttiaikana ei ole hirveästi ehtinyt uusiin ihmisiin tutustumaan ja lomillakin on varmaan ollut sinun kanssasi. Tuskin on siis uutta suhdetta. 41-vuotiaana naisena (olen upea, fiksu, suht kaunis, hyvin työllistetty, ylpeä perheestäni) voin kertoa että ei jää yhteen kertaan elämäni aikana kun seurustelukumppani tai tapailemani mies "häviää" ja lopettaa suhteen katoamalla. Joistain asioista puhuminen on miehille vaikeaa, masennus lisää puhumattomuutta. Vika ei ole sinussa, joskus elämässä on aikoja, jolloin luulee että vaikeuksista selviää parhaiten yksin. Pää pystyyn!
Viesti hänelle rauhoittavasti että olet täällä etkä menossa mihinkään, mutta näin isosta asiasta pitää jutella kasvotusten kun näette. Nuorella miehellä voi tulla tuollaisia tuntemuksia paineen ja väsymyksen alla. Varmaan kuitenkin rakastatte toisianne, kerro että haluat tukea häntä mutta kerrot myös omat tunrtemuksesi ja pohditte yhdessä suhteenne tilan. Kun hän saa levätä ja palaa arkeen, kaikki on taas selkeämpää ja huomaatte mitä tämä opetti. Joko kuulutte entistä lujemmin sitein yhteen, tai sitten jossain odottaa parempaa jolloin ei tarvitse ahdistua. Voimahalaus, toivottavasti tulet kertomaan kuulumiset!
[/quote]