Haluaisin lapsen, mutta ei ole miestä eikä varmaan töitäkään :(
Ja niin moraaliton ja ilkeä en ole että jättäisin kertomatta ehkäisyn pois jonkun satunnaisen panon kanssa (jollaisia en ole tähän asti kyllä koskaan harrastanutkaan).
Ikää minulla on 24v, opinnot päättyvät kohta, mutta humanistille ei töitä ole tarjolla. Juu tiedän että olisin voinut opiskella alun perinkin jotain työllistävää, mutta nyt on tilanne tämä.
Niin. Ei siis ole rahaa, että voisin yksin hankkia ja elättääkin lapsen, eikä ole myöskään sellaista ulkonäköä tai luonnetta luotu, että miestäkään voisin saada. Kurjalta tuntuu, kun lapsettomaksi jään enkä voi edes nauttia niistä "lapsettoman vapauksista" koska rahaa niihinkin tarvitaan.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:24"]
Eikö opiskelukavereissa olisi hyviä miesehdokkaita?
[/quote]
Eipä ole... varattuja suurin osa, monet pelimiehiä, loput homoja. Eikä ainakaan niin että molemminpuolista kiinnostusta olisi. Minä en edes mitenkään kranttu ulkonäön suhteen ole, luonne se on se tärkeämpi ja siinäkin toki saa ns. vikoja olla. Ehkä kaikkein oleellisinta on se että arvomaailma ja huumorintaju sopii yhteen, niin kuin ystävienkin kohdalla. Mutta miehiä ei tällainen nainen kiinnosta.
ap
[/quote]Voi olla että kiinnostat moniakin, osa vaan on niin ujoja ettei saa sanotuksi ellet jotenkin rohkaise siihen. Vaikutat fiksulta naiselta, aivan varmasti löydät hyvän miehen. Eikä 24-vuotiaana ole todellakaan mikään kiire vielä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:08"] Mitä niin kamalaa on ulkonäössäsi ja luonteessasi, että et voi saada miestä? M25 [/quote] Luonteeltani olen vähän pessimistinen... en varmaan ihan toivoton tapaus kun minulla on hyviä ystäviä kuitenkin, mutta miehet aina etsivät sellaista elämäniloista jalat maassa -naista. Ulkonäössä on helpommin lueteltavia vikoja kuten huono iho, huono hiuslaatu, hiukan maskuliiniset kasvonpiirteet, vinot hampaat, rillit. Siis monia asioita joista huomaa ettei geeniperimä ole täydellinen :/ ap [/quote] Et kyllä ole ollenkaan toivoton tapaus ja luulen, että olet vain liian kriittinen ulkonäöllesi. Mitä nuo rillit tekee listallasi? :D M25
[/quote]
Siksi kun ne eivät näitä kasvoja yhtään kaunista vaan pilaavat entisestään ja kertovat lisäksi siitä että minulla on huono näkö = huonot geenit. En minä tuohon toki kaikkia vikojani listannut, tulisi pitkä lista. Kyllä minulle paljon ulkonäöstäni kertoo peilin lisäksi muiden ja erityisesti miesten suhtautuminen...
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:24"]
Eikö opiskelukavereissa olisi hyviä miesehdokkaita?
[/quote]
Eipä ole... varattuja suurin osa, monet pelimiehiä, loput homoja. Eikä ainakaan niin että molemminpuolista kiinnostusta olisi. Minä en edes mitenkään kranttu ulkonäön suhteen ole, luonne se on se tärkeämpi ja siinäkin toki saa ns. vikoja olla. Ehkä kaikkein oleellisinta on se että arvomaailma ja huumorintaju sopii yhteen, niin kuin ystävienkin kohdalla. Mutta miehiä ei tällainen nainen kiinnosta.
ap
[/quote]Voi olla että kiinnostat moniakin, osa vaan on niin ujoja ettei saa sanotuksi ellet jotenkin rohkaise siihen. Vaikutat fiksulta naiselta, aivan varmasti löydät hyvän miehen. Eikä 24-vuotiaana ole todellakaan mikään kiire vielä.
[/quote]
Kiitos... kokemukset kyllä kertovat aika vahvasti siitä ettei minusta kukaan siinä mielessä kiinnostu. Ihmeitähän saa toki toivoa mutta aika lohduttomalta tuntuu :(
ap
Tiedän monia epäviehättäväviä (jopa oikeasti rumia) naisia joilla on todella hyvä mies itsellä. Se ulkonäkö ei ratkaise mitään katsos. Fiksut miehet tietää että moni kaunis nainen on todella high maintenance eivätkä ole siksi kiinnostuneita. Fiksuja tervejärkisiä naisia halutaan, ja heidän kanssaan halutaan myös niitä lapsia. Sinuna en olisi huolissani, kokeile tavata mahdollisimman rohkeasti uusia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:00"]
Tiedän monia epäviehättäväviä (jopa oikeasti rumia) naisia joilla on todella hyvä mies itsellä. Se ulkonäkö ei ratkaise mitään katsos. Fiksut miehet tietää että moni kaunis nainen on todella high maintenance eivätkä ole siksi kiinnostuneita. Fiksuja tervejärkisiä naisia halutaan, ja heidän kanssaan halutaan myös niitä lapsia. Sinuna en olisi huolissani, kokeile tavata mahdollisimman rohkeasti uusia ihmisiä.
[/quote]
Heillä on varmasti sitten viehättävä luonne, enkä sano tätä mitenkään pahalla siis, vaan ihan oikeasti. Minä olen tullut siihen tulokseen, että luonteeni täytyy olla jotenkin epämiellyttävä myös... ehkä tämä on sitä kuuluisaa luonnonvalintaa :( Tähän päälle sitten vielä tämä edessä siintävä työttömyys, niin aika heikot mahikset minulla on.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:01"]
Mistä ap on?
[/quote]
Helsingissä olen opiskellut ja muuallekin voisin muuttaa, mistä nyt vain töitä saisi eikä ihan peräkorvessa olisi koska minulla ei ole ajokorttia... vaan eipä niitä töitä saa mistään :(
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:01"]
Mistä ap on?
[/quote]
Helsingissä olen opiskellut ja muuallekin voisin muuttaa, mistä nyt vain töitä saisi eikä ihan peräkorvessa olisi koska minulla ei ole ajokorttia... vaan eipä niitä töitä saa mistään :(
ap
[/quote]
Ei muuta kuin muutat pohjoisemmaksi, täällä on naisista pulaa ja ajokortin saa ajamalla. Työllistymiseen vaikuttaa tietenkin mitä olet opiskellut ja mitä töitä voit tehdä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:01"] Mistä ap on? [/quote] Helsingissä olen opiskellut ja muuallekin voisin muuttaa, mistä nyt vain töitä saisi eikä ihan peräkorvessa olisi koska minulla ei ole ajokorttia... vaan eipä niitä töitä saa mistään :( ap [/quote] Ei muuta kuin muutat pohjoisemmaksi, täällä on naisista pulaa ja ajokortin saa ajamalla. Työllistymiseen vaikuttaa tietenkin mitä olet opiskellut ja mitä töitä voit tehdä.
[/quote]
Ajokortin saa rahalla, sehän on ihan hirveän kallis nykyään! Autolla ajaminen myös pelottaa, en koe siihen mitään halua... ehkä minäkin sen taidon voisin oppia mutta rahaa siihen tosiaan tarvitsee. Niin ja kuten sanoin aloituksella, olen humanisti eli ei mitään ammattipätevyyttä. Kovin raskasta fyysistä työtä myöskään ei kroppa kestä, kokeiltu on nuorempana ja hyväkuntoisena mutta rakenneviat alkaa vaivata pidemmän päälle :(
ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:30"]
Työskentele lujasti rahatilanteen eteen ja tee lapsi 35v. yksin, jos ei silloinkaan ole vielä miestä löytynyt.
[/quote]
Tekisin töitä lujasti, jos niitä saisin! En ole saanut ja pahalta näyttää tulevaisuudessakin :( Tätä menoa erityisesti jos kertyy pidempää työttömyyttä, kuka sitten enää haluaisi palkatakaan..
ap