Tulen olemaan kusessa, kiitos leikkausten
Tällä hetkellä sairasloman sijaisena lähihoitajana vanhustyössä, josta leikataan. Minun piti jatkaa opintoja, mutta enpä tiedä millä rahalla, koska opintotuestakin leikataan. Wuhuu!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:42"]
Tällä hetkellä sairasloman sijaisena lähihoitajana vanhustyössä, josta leikataan. Minun piti jatkaa opintoja, mutta enpä tiedä millä rahalla, koska opintotuestakin leikataan. Wuhuu!
[/quote] Ollaat eletty liian leveästi, kulutettu enemmän kuin ollaan pystytty keräämään vienti/verotulosa valtion kassaan. Sama "tauti" kuin Kreikassa oli.
[/quote]
Eikä olla. Rahaa ei ole koska kusipää kapitalistit eivät edes maksa veroja vaan siirtävät rahat veroparatiiseihin.
Niin kauan kuin nuo nössöt eivät puutu yritysten veronkiertoon, heidän säästötoimenpiteensä ovat pelkkää paskaa.
Mistä hemmetistä sinä tiedät nyt jo että se satanen vuodessa euroa suistaa sinut perikatoon?
Lisää elämm koululaisia Suomeen. Turha opiskelijoita on tukea - toivoo ystävällisesti Suomen uusi hallitus.
Ne vanhukset eivät mihinkään katoa. Ainakin kotihoidon puolella riittää töitä ja yksitykseksi kotihoitajaksi palkkaa moni, jolla vaan on varaa. Sitten taas hallitus tajuaa, ettei kotihoitoon pakottaminen toimi ja alkaa olla niitä laitospaikkojen hoitajienkin työpaikkoja vapaana enemmän.
Keskity vain hoitamaan hommasi hyvin, anna itseäsi fiksumpien miettiä muut asiat... Tai tarkista edes faktasi ennen kuin postaat mitään nettiin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:42"]
[/quote] Ollaat eletty liian leveästi, kulutettu enemmän kuin ollaan pystytty keräämään vienti/verotulosa valtion kassaan. Sama "tauti" kuin Kreikassa oli.