Is: Kaisa loihti 5 eurolla tusina-Ikeasta katseenvangitsijan katso kuvat ennen ja jälkeen.
Kaisa loihti 5 eurolla tusina-Ikeasta katseenvangitsijan katso kuvat ennen ja jälkeen
Pienellä nikkaroinnilla saa tusinakalusteet uuteen uskoon.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000009333180.html
"-Tykkään keksiä kierrätystavaroille hyötykäyttöä ja minulla on paljon diy-projekteja. Olen esimerkiksi tehnyt huuhteluainepulloista maljakkoja, Kaisa kertoo."
Kommentit (28)
Katsoin nuo ja en ymmärrä miksi kaunis lipasto piti rumentaa ?
Jäätelötikkuja 😳 joillain ei vaan ole mitään makua.
No täytyy ihailla että on innovatiivinen ja jaksaa tehdä👍
Pahvikennolipastoon kun liimaa askartelukaupan jäätelötikkuja niin ei kyllä aivan vielä liikuta design-klassikkojen osastolla.
Lapsi on terve kun se leikkii.
Tohon lipastoon olisi pitänyt tehdä jotkut listat piilottamaan jäätelöpuikkojen pyöreät päät, kun nyt näyttää vain siltä, että jäätelötikut on tökitty sinne, mutta katselijalle jää vain ihmetys, että miksi???!?
Kaisaa häiritsi lipaston savulasi.
Olisiko vähän tekemisen puutetta?
Kaisan tuunaamassa lampussa sähköjohto näyttää melkoisen arveluttavalta.
Vai onko sekin tuunattu?
Jäätelötikkuja... Luulin ensin pikkukuvasta että aaltopahvia. En tiedä kumpi on pahempi.
Periaatteessa tuollaisen halpislipaston voisikin tuunata kivasti, mutta jäätelötikuilla?
Tiesin kyllä että jäätelötikkuja myydään askarteluun mutta ei tullut mieleen, että niitä kannattaisi liimailla huonekaluihin. Joku ohut korkkilevykin näyttäisi paremmalta.
Noi lipaston vetimiin liimatut jäätelöpuikot vetää kyllä hiljaiseksi. 😳
Esimerkki siitä, kun ihmisellä ei ole mitään järkevää tekemistä, ja toimittajalla asiallista jutun aihetta.
Nyt he kohtasivat tässä toisensa. Ihqua. Ja siistii.
Pitäisikö ne tikut vahata päältä vai helppo vaihtaa uuteen?
Kaisa sai 15 minuuttiansa ja filtteröidyn kuvansa Iltasanomiin askarteluillaan.
Voi luoja tuo huuhteluainemaljakko.
Ostin kahvipaketilla mäntylipaston, maalasin sen ja vaihdoin vetimet. Kas, minulla on semmoinen täyspuinen melkein maalaisromanttinen harmaa lipasto. Enpä ajatellut tehneeni katseenvangitsijaa, luulin, että se on eteiseen sopiva järjestyselementti.
Lasi on tuon lipaston paras piirre. Minua häiritsee nuo vetimet ja vielä enemmän noiden liimattujen jäätelötikkujen kera.
Teen itse kaikenlaista kunnon remonteista kalkkimaaleilla leikkimiseen, ja sitten nämä kaisat pääsee iltapäivälehtiin JÄÄTELÖTIKUILLA?!? Olisi edes maalannut tai käsitellyt ne tikut jotenkin... Puupenkin tikut olisi pitänyt asetella reunoja kohti pikkuhiljaa vinompaan, että on linjassa jalkojen kanssa. Ja toivon, että on joko itse sähkäri, teetättänyt lampun kytkennät sellaisella ja laittanut lamppuun lämpenemättömän polttimon. Pesuainepullosta en sano mitään...
Täytyy kyllä myöntää, että lipastosta tuli katseenvangitsija.
Antiikkilipastot ja puutyöt mäkeen, jos tykkää puusta voi aina liimata jäätelötikkuja ikea lipastoon. Vaarana tässä on tietysti se että yhtäkkiä kämpässä on lipasto johon on liimattu jäätelötikkuja.
Aivan järkyttävä tuo lamppu ja huuhteluainepullomaljakko 😬🤭