Onko keittiöapulaisen homma keikkatyönä älyttömän raskasta?
Työnkuvana tiskausta ja avustaviactöitä, koulutusta tai kokemusta ei vaadita. Onko oikeasti ihan älyttömän raskasta hommaa vai pärjääkö vähän kehnompikuntoinen keski-ikäinen?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Riippunee työpäivän pituudesta. Kai sitä pari tuntia jaksaa.
Työpäivät päivästä riippuen 4-8h. Ap.
Kyllä tuota keikkoina jaksaa tehdä, voi itse säädellä montako päivää viikossa tekee oman jaksamisen mukaan.
Mä tykkään, työtahti on yleensä aika kova, mutta lyhyt päivä on plussaa ja vaihtelevat paikat, välillä saa helppoja kohteita ja välillä ei nii helppoja, mutta mä tykkään kun ei tarvitse sitoutua yhteen paikkaan.
Ei tarvitse olla huippukunnossa, kone tiskaa, välillä joutuu tietysti kaapista vuokia puhtaaksi, monessa paikassa ne liotetaan niin hyvin että siitä ei ole mitään vaivaa.
Hyvät kengät pitää hankkia ja tukisukat voi olla hyvä lisä, kun koko päivä lähinnä seistään.
Perunan yms. kuorintaa, monesti kyllä tilataan valmiiksi kuorittu potut ja salaatintekoa on ylleensä kanssa aika paljon
Miten vakkarit suhtautuu kokemattomaan/kouluttamattomaan keikkalaiseen?
Hirveää paskaahan tuo on. Ylipäätänsä kaikki keittiöpaska. Paskaa.
No ei kuulosta hirveän vaativalta tehtävältä. Siis varmaan pitää fyysisesti toimia, mutta ei varmaan enää työpäivän jälkeen jää työasiat mieleen pyörimään, että kun työpäivä loppuu, pääsee irti ja voi olla rennosti.
Otat muutaman keikan ja jos et jaksa et ota keikkoja
Tai vaan niitä mitkä sulle on ok
Vierailija kirjoitti:
Tosi paskasta.
Haukkuvat ja moittivat. Eivätkä kutsu samaan aikaan syömään, eikä muutenkaan ole mukavia.
Ovat katkeria ihmisiä kaikki keittiöllä olevat tai ainakin kaikki koulun keittiö henkilö kunnat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi paskasta.
Haukkuvat ja moittivat. Eivätkä kutsu samaan aikaan syömään, eikä muutenkaan ole mukavia.
Ovat katkeria ihmisiä kaikki keittiöllä olevat tai ainakin kaikki koulun keittiö henkilö kunnat
Ei voi yleistää. Mukavia ja vähemmän mukavia ihmisiä niinkuin kaikkialla. Mutta pääasiassa ihan asiallista ja ystävällistä suhtautumista.
Riippunee työpäivän pituudesta. Kai sitä pari tuntia jaksaa.