Sain just treffipalstalla mieheltä tällaisen viestin...
"Hei kaunokainen,
Yleensä tapailen vain itseäni huomattavasti nuorempia naisia, mutta sun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. ;)"
Viesti jatkuu vielä tuosta, kertoo siis itsestään, kehuu kauneuttani ja pyytää treffeille jne. Mies 42 ja minä 39. Ihan kivan näköinen ja kohteliaan oloinen muuten (asutaan samalla paikkakunnalla ja samoja harrastuksia), mutta mietityttämään jäi miksi viestin alussa oli tarpeellista mainita, että häntä kiinnostaa enemmän nuoret naiset? Pitäisikö minun olla erityisen imarreltu siitä, että minun kohdallani hän voisi tehdä "poikkeuksen"? En tiedä. Jotenkin meni maku, eikä tee mieli vastata miehelle. Oonko nyt vaan liian herkkänahkainen ja pitäiskö kuitenkin antaa mahdollisuus?
Millaisia omituisia viestejä te muut ootte saanu treffipalstoilla? Ois kiva kuulla kokemuksia. :)
Kommentit (61)
Kai ton tarkoitus on olla kohteliaisuus, mutta se vain kääntyy niin, että se ei ole.
Ongelma nyt on kuitenkin se, että haiskahtaa copypaste-viestille.
Seuraa tunnetta. Sanoit ettei tee mieli vastata, joten älä vastaa. Hän mokasi jo.
Sanoo noin kaikille, koska luulee saavansa helpommin, kun nainen pitää itseään poikkeuksena.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:31"]Miehet on niin tönkköjä!
[/quote]
Lerppuja ne on.
Onnistu mokaamaan jo ekan lauseen joten jatkoa luultavasti luvassa. Ei jatkoon.
Noh, mitä treffipalstoilta voisi odottaakaan...
Vastaa että "sori, oot liian vanha mulle"
No menis kyllä iteltäkin fiilikset. Kirjoita vaikka "Oi miten jaloa. Itse taas en aio tehdä poikkeusta kohdallasi.".
Vitut on saanut itseään huomattavasti nuorempaa...
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:36"]
Vastaa että "sori, oot liian vanha mulle"
[/quote]
Tämä!
Vastaa että minäkin pidän nuoremmista :)
Mikä sen nimimerkki on? Onko tumma/vaalea?
Luulee olevansa joku kuningas, joka huolii jonkun. Ihan kuin olisi tekemässä suurenkin uhrauksen. Hahhah :D
En vastaisi. Narsku, yrittää manipuloida sua tuolla ekalla lauseella, jotta tuntisit huonommuutta, tai muuten vaan hölmö mies. Ja tapailee oikein urakalla nuorempia naisia. Joopa joo. Yök, ihan sama tapaileeko vai ei. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 19:36"]
No menis kyllä iteltäkin fiilikset. Kirjoita vaikka "Oi miten jaloa. Itse taas en aio tehdä poikkeusta kohdallasi.".
[/quote]
Joo tai "kiitos huomioinnistasi, olin kovin imarreltu siitä. Koen kuitenkin parhaaksi, että vapautan sinut etsimään seuraa näistä mainitsemistasi nuoremmista naisista, joita varmaan sinulla onkin jo jonollinen kotioven takana."
Idiootti mikä idiootti. En antaisi mahdollisuutta.